Haha nicequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja groeit als kool, zitten al 2 doperwten bonen aan
zij heeft anders alleen maar oog voor tjacka hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb kauai al geclaimd ;$
in oktober wordt ze achttien en ze gaat ook nog in de op één na mooiste stad van Groningen studerenquote:
Leuk was dat jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Now You See Me 2 is hij een goochelaar
Dat verwacht je niet
sinds we weten dat hij aan pegging doet neemt niemand hem toch meer srsquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zij heeft anders alleen maar oog voor tjacka hoor
wat is mooiste stad in groningen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in oktober wordt ze achttien en ze gaat ook nog in de op één na mooiste stad van Groningen studeren
huh wat is erquote:
ze wil sexting doen denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o nee crip wil ik niet die voegt me zomaar toe op snapchat ;s
die is te oud voor haarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zij heeft anders alleen maar oog voor tjacka hoor
Pekelaquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is mooiste stad in groningen dan?
Van Nederland bedoel je zekerquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in oktober wordt ze achttien en ze gaat ook nog in de op één na mooiste stad van Groningen studeren
Stadskanaalquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is mooiste stad in groningen dan?
ohquote:
laat hem lekker experimenterenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds we weten dat hij aan pegging doet neemt niemand hem toch meer srs
ik vind het altijd een beetje ongemakkelijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben zeer bedreven in sexting
wat is je snapquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben zeer bedreven in sexting
ik vind elke vorm van communicatie ongemakkelijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |