Lekker spacen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:35 schreef YokiKater het volgende: Als Wibi stoned is gaat hij 2 uur lang naar zijn sigarettenblikje zitten kijken.
Misschien dat we deel 2 nog halen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is hij al zo snel weer terug denk je?
Lekker die suikerspiegel weer op peil brengen met je baklava.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:27 schreef Triggershot het volgende:
Beste broeders en zusters, allemaal een fijne suikerfeest gewenst!!!
Wil je ook?:9quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker die suikerspiegel weer op peil brengen met je baklava.
Baklavaquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te quoten met niks eronder joh gek?
Jij ook. Ik neem even een lekkere varkenssaté.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:27 schreef Triggershot het volgende:
Beste broeders en zusters, allemaal een fijne suikerfeest gewenst!!!
Heb je nog meer lekkers?quote:
Ja ik bedoelde qua eten ...quote:
Ik vertrouw dit niet helemaal.quote:
Helaas, net te laat, doneren moet voor zonsondergang gebeuren, nou ben ik niet meer verplicht gul te zijn, mijn integratie kan nu beginnenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Triggershot betaalt het wel, het is suikerfeest namelijk.
Ja wel jammer van de baklava, had ik best gelust.quote:
Er is geen bewijs dat Henk homo is, die jurken zeggen niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat Henk gevlucht is.
Homo.
Bij jou wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat Henk homo is, die jurken zeggen niks.
Bij jou is er wel bewijs dat Henk homo is.... of zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat bij mij wel?
Er klopt weer helemaal niks van deze zin.
Er klopt weer helemaal niks van je moederquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat bij mij wel?
Er klopt weer helemaal niks van deze zin.
Ik denk Harry gewoon niet met je wil praten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:09 schreef timmmmm het volgende:
ZIEN JULLIE HET JONGENS DAAR HEEFTIE NIKS OP TE ZEGEEN
Zijn berichten zijn altijd wel vermakelijk. Hij schrijft zo beroerd dat het gewoon een vorm van encryptie is.quote:
Ik heb echt net dit nummer geluisterd, vervolgens kwam ik hier en zie ik die link weer staanquote:
Nu moet je gewoon een kapmes kopen. Met masker.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb echt net dit nummer geluisterd, vervolgens kwam ik hier en zie ik die link weer staanWat een toeval.
Yoki en ik zijn helemaal nSyncquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu moet je gewoon een kapmes kopen. Met masker.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb echt net dit nummer geluisterd, vervolgens kwam ik hier en zie ik die link weer staanWat een toeval.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yoki en ik zijn helemaal nSync
Omijngod dat nummerquote:
Omijngod, deze manquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweestquote:
Ik moet mezelf eens volgooien inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]Glaasje melk erbij en je bent weer opgeladen voor de dag.
Je opa op een lemon party.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:22 schreef anonymoussie het volgende:
Ik had net weer lemonpi fok storing.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nu hoef ik dat niet meer op de dag zelf te doen.
Slim.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nu hoef ik dat niet meer op de dag zelf te doen.
hey dat zei de moeder van Mani laatst ook ..en toen kon het me ook niets schelen!quote:
jaa zaterdag voor familie en kennissenquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lekker op vrijdag.
Ga je het vieren enzo?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:02 schreef d4v1d het volgende:
Net m'n diploma getekend
Ik kan nu gediplomeerd jullie allemaal de moeder hacken
Was het een mooie tekening?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:02 schreef d4v1d het volgende:
Net m'n diploma getekend
Gefeliciteerd! Wat voor diploma?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:02 schreef d4v1d het volgende:
Net m'n diploma getekend
Ik heb een jaartje zitten niksen op MBO medewerker beheer ICT (niv3)quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat voor diploma?
Maak je nu deel uit van het hooggeleide elite groepje van deze SC?
Dit klinkt wel echt sneu.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:10 schreef d4v1d het volgende:
Ik had sowieso al een elitegroepje.
Wel mezelf als enige groep. Maar het is elite en dat is wat telt.
Geven ze je een diploma voor niksen daar?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een jaartje zitten niksen op MBO medewerker beheer ICT (niv3)
Ik heb het nou niet heel lastig gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geven ze je een diploma voor niksen daar?
Oh echtquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iemabd met zulke geniale ideeën zoals de FlapFlap mag ook wel lid worden.
Haha hahaha HAHAHA, ja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:02 schreef d4v1d het volgende:
Net m'n diploma getekend
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben je niet superblij voor me, goede vriend Harry.
Daar heb je niets aan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:02 schreef d4v1d het volgende:
Net m'n diploma getekend
Punt zakje?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou, weet jij waar het zakje Kabouter voor staat?
Een puntzak friet met mayo.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Longkanker denk ik, afgaande op zijn interesses
Ik moest hier even over nadenken.quote:
aqua rellenquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moest hier even over nadenken.
Nou, als ik eerlijk moet zijn; ik moest laatst met zo'n Windows10 telefoon ding aan de gang en ik kreeg geen aids. Apple blijft wel kut natuurlijk, dat moet gewoon kapot.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon, Yoki gaat mij nu weer uitlachen.
1 keer klikken en alles werd uit mijn oude telefoon geïmporteerd, inclusief appsquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, als ik eerlijk moet zijn; ik moest laatst met zo'n Windows10 telefoon ding aan de gang en ik kreeg geen aids. Apple blijft wel kut natuurlijk, dat moet gewoon kapot.
Wat heb je nu weer voor een ellende gekocht?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon, Yoki gaat mij nu weer uitlachen.
Wat vind je van de nieuwe one plus?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, als ik eerlijk moet zijn; ik moest laatst met zo'n Windows10 telefoon ding aan de gang en ik kreeg geen aids. Apple blijft wel kut natuurlijk, dat moet gewoon kapot.
Lumia 650 dualquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer voor een ellende gekocht?
Geen idee, die heb ik nog niet in mijn handen gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe one plus?
Ja.quote:
Dat is toch Windows?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:02 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb een telefoon met het nokia systeem.
heb je bijna geen apps. koste 98,-
Ik ken alleen een sybian, maar dat is weer voor andere doeleinden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:04 schreef arjan1112 het volgende:
nee. die zijn er ook. maar ik heb simbian ofzo zeg maar hun eigen besturingssysteem
Die heeft wel een goeie trilstand.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken alleen een sybian, maar dat is weer voor andere doeleinden.
wahahahquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken alleen een sybian, maar dat is weer voor andere doeleinden.
Symbian is toch al in 1786 overleden ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wahahah
nee het heet anders
gewoon hun eigen systeem, je kan er wel mee internetten
voor apps moet je naar de nokia store
vorige week ofzo wou ik een muziekje downloaden, en toen kreeg ik een melding dat nokia music was opgeheven
Wat is dat voor een kansloze vergelijking, alsof je een Chromebook moet nemen als je een Android toestel hebtquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
LTDKVgeen Windows Laptop nemen want ditdatzuszo, en dan een Windows telefoon nemen...
Dan ben je best wel een gekkie.
Daar schijten ze ook op straat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:12 schreef arjan1112 het volgende:
Bestaat gewoon nog, in India heeft iedereen de telefoon die ik ook heb.
Nee, maar als je Windows kut vind op een pc, dan moet je vooral een Windows telefoon kopen...quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor een kansloze vergelijking, alsof je een Chromebook moet nemen als je een Android toestel hebt
Weet niet echt hoe de economie van India er voor staat, maar iedereen heeft het altijd over China, vergeet India niet, en het is het goedkoopste land om te leven. In Europa is dat Tsjechie.quote:
Ik vind Windows niet per se kut eigenlijk, ik heb gewoon een voorkeur voor OS X omdat dat soepeler en stabieler werkt met Adobe programma's. Windows Phone is gewoon prettiger vanwege de eenvoudquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar als je Windows kut vind op een pc, dan moet je vooral een Windows telefoon kopen...
windows 10 is beter dan windows95, dat crashte altijd... het beste systeem vind ik nog steeds ms-dos versie 3.21quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar als je Windows kut vind op een pc, dan moet je vooral een Windows telefoon kopen...
Denk dat de Balkan landen een stuk goedkoper zijn dan Tsjechië.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Weet niet echt hoe de economie van India er voor staat, maar iedereen heeft het altijd over China, vergeet India niet, en het is het goedkoopste land om te leven. In Europa is dat Tsjechie.
Linux. En Windows 7. Ik heb nu wel Windows 10 op mijn andere laptop en dat moet ik nog steeds even uitproberen, moet ik alleen eerst even al die spyshit eruit slopen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:17 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
windows 10 is beter dan windows95, dat crashte altijd... het beste systeem vind ik nog steeds ms-dos versie 3.21
Kan zijn zag ergens een lijstje; Duitsland was goedkoper dan Nederland. Verder weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de Balkan landen een stuk goedkoper zijn dan Tsjechië.
Welke spyshit ????quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Linux. En Windows 7. Ik heb nu wel Windows 10 op mijn andere laptop en dat moet ik nog steeds even uitproberen, moet ik alleen eerst even al die spyshit eruit slopen.
Zijn dat geen paniekzaaiers ?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://computertotaal.nl/(...)-in-windows-10-69267
waar is je yokikater gebleven? ik herkende je nietquote:
Moet je zelf weten of je dat soort dingen wilt delen en in databases plempt, ik heb er zelf geen behoefte aan. Zoek trouwens even naar dingen als Big Data en wat trackers op websites doen en vraag je jezelf dan nog eens af of het paniekzaaien is of niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Zijn dat geen paniekzaaiers ?
Wat heeft microsoft eraan om te weten welke site's ik bezoek?
Ben jij nieuw?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar is je yokikater gebleven? ik herkende je niet
Dit is YokiKater met een zonnebril, eckte swag.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar is je yokikater gebleven? ik herkende je niet
Ja nu niet, maar als er ooit een autoritaire president aan de macht komt, misschien wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je zelf weten of je dat soort dingen wilt delen en in databases plempt, ik heb er zelf geen behoefte aan. Zoek trouwens even naar dingen als Big Data en wat trackers op websites doen en vraag je jezelf dan nog eens af of het paniekzaaien is of niet.
Eerder FOK! meubilair. Vraag Yvonne maar.quote:
ik denk dat Ben van Herwijnen wel interesse heeft. http://republikeinen.org/quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:28 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja nu niet, maar als er ooit een autoritaire president aan de macht komt, misschien wel.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerder FOK! meubilair. Vraag Yvonne maar.
http://arcee862.com/quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
Waar staan die statistieken dingen van Arcee ook alweer?
meubilairquote:
ik ben ziek hè. Kan het even niet onderhouden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:34 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is er nog wat veranderd op het eerste wereldoorlog forum de afgelopen 6 maanden?
Somsquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ging mij om het ''vraag Yvonne maar''
Maar jezus wat ben je snel.
Eenvoudiger dan de AaiPhone worden ze niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind Windows niet per se kut eigenlijk, ik heb gewoon een voorkeur voor OS X omdat dat soepeler en stabieler werkt met Adobe programma's. Windows Phone is gewoon prettiger vanwege de eenvoud
Ik ga geen 700 euro voor een telefoontje neerleggen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eenvoudiger dan de AaiPhone worden ze niet.
Mijn schoonzus heeft gewoon een AaiPhone hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:12 schreef arjan1112 het volgende:
Bestaat gewoon nog, in India heeft iedereen de telefoon die ik ook heb.
Gewoon Wibi zijn telefoon rippen op zijn bruiloft.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga geen 700 euro voor een telefoontje neerleggen.
Moet 'ie die wel eens plannen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon Wibi zijn telefoon rippen op zijn bruiloft.
Dan heb je echt ballen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon Wibi zijn telefoon rippen op zijn bruiloft.
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zou ook wel een beetje gemeen zijn.
Is jouw schoonzus wel een beetje lekker?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn schoonzus heeft gewoon een AaiPhone hoor.
Ik had toch die trouwfoto geplaatst, weet je nog?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is jouw schoonzus wel een beetje lekker?
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik had toch die trouwfoto geplaatst, weet je nog?
Ik ook.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:33 schreef Specularium het volgende:
Post die foto dan nog een keer.
Ik heb dat gemist.
Yokibroquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, met een kwart van Wibi zijn schedel en een witte jurk of zo.
Oh die, in dat schimmige buurthuis?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, met een kwart van Wibi zijn schedel en een witte jurk of zo.
Ja je gaat toch niet met eten gooien.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Toen was je nog verontwaardigd dat ze met rijst gingen gooien.
Weet je nog.
Helaas geen waterpijpjes.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zal wel een shisha lounge zijn geweest.
En dat in een land waar de helft doodgaat door de honger.quote:
Nah. Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat in een land waar de helft doodgaat door de honger.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
Wat bijvoorbeeld o.a. echt nog veel beter kan, zijn de wetten en omstandigheden van kinderarbeid.
Lekker je kinderen laten bedelen en werken zodat je lekker op je luie gat achter de tv kan hangen. Het woord prioriteiten moeten ze daar nog uitvinden zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nah. Dat valt wel mee.
Die mensen hebben gewoon krotten met lcd tv's en PlayStations.
Bovendien is onderwijs daar gratisch.
Als jij dan je kinderen laat bedelen ipv naar school te sturen.
Het is eigenlijk als overal.
Wie echt wil werken, die vindt wel wat.
Alleen kennen ze daar geen bijstandsuitkeringen enzo.
Natuurlijk kan er veel beter.
Maar dat bedelen, tja.
Heel vaak ook van die oplichterspraktijkjes.
Wat bijvoorbeeld o.a. echt nog veel beter kan, zijn de wetten en omstandigheden van kinderarbeid.
Ja, wat dat betreft kunnen ze veel leren van bijv de Verkade- productie.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ze moeten een soort wet maken dat ze overal dezelfde meetlinten gebruiken.
Want die kleding valt elke keer anders.
Omdat chocola bruin is?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft kunnen ze veel leren van bijv de Verkade- productie.
Je kunt toch helemaal geen chocoladereep aantrekken joh gekkie.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft kunnen ze veel leren van bijv de Verkade- productie.
Zijn vaak vluchtelingen die in die krotten wonen trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker je kinderen laten bedelen en werken zodat je lekker op je luie gat achter de tv kan hangen. Het woord prioriteiten moeten ze daar nog uitvinden zeker?
Ik ben al een beetje chocola natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt toch helemaal geen chocoladereep aantrekken joh gekkie.
Wie gaat er nou achter een tv hangen? Doe je dat zelf ook?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker je kinderen laten bedelen en werken zodat je lekker op je luie gat achter de tv kan hangen. Het woord prioriteiten moeten ze daar nog uitvinden zeker?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben al een beetje chocola natuurlijk.
Die ga ik niet zelf inkoppen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wie gaat er nou achter een tv hangen? Doe je dat zelf ook?
Iddquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wie gaat er nou achter een tv hangen? Doe je dat zelf ook?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:12 schreef anonymoussie het volgende:
Die koekjes van Verkade passen anders wel mooi in het voorbestemde pakje.
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:14 schreef anonymoussie het volgende:
Is Fatima werken?
Zij had die pic ook gezien.
Nee ik snap gewoon niet wat je probeert te zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja toch.
Netjes. Letterlijk en figuurlijk.
Verkade.
Dat ze daar, mbt productie, wel het één en ander kunnen opsteken van de manier waarop dat hier gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik snap gewoon niet wat je probeert te zeggen.
Ik had het over dat voorbestemde pakje van je.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat ze daar, mbt productie, wel het één en ander kunnen opsteken van de manier waarop dat hier gaat.
Zoals bijv bij Verkade.
Met humane wetten en rechten.
En bijv hoe lang er bij ons al geen kinderen meer in fabrieken staan.
Dus Harry maakte dat grapje.
En bovenstaande uitleg helpt je hopelijk mijn reactie te begrijpen.
Jij bent de enige die denkt dat je een samenhangend verhaal aan het vertellen bent.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:23 schreef anonymoussie het volgende:
Is LDTVK de enige die het niet snapt?
Dat was een late reactie op Harry's grapje over meetlinten enzo.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het over dat voorbestemde pakje van je.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent de enige die denkt dat je een samenhangend verhaal aan het vertellen bent.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ze moeten een soort wet maken dat ze overal dezelfde meetlinten gebruiken.
Want die kleding valt elke keer anders.
Dit snapt niemand?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:12 schreef anonymoussie het volgende:
Die koekjes van Verkade passen anders wel mooi in het voorbestemde pakje.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent de enige die denkt dat je een samenhangend verhaal aan het vertellen bent.
Boldface en Svarabhaktivocaal wist ik gewoon.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:27 schreef Specularium het volgende:
ONZ / Spoel hier je kloons door de plee
Juist.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:40 schreef anonymoussie het volgende:
Oh wacht.
Dit zijn alle klonen van Henk.
WTF![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:42 schreef LTVDK het volgende:
Houd je nog wat over voor het weekend Arno.
Nu is die pro-Russische UI van Henk wel wat verwarrend.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:42 schreef LTVDK het volgende:
Houd je nog wat over voor het weekend Arno.
Rode Rakker dat het is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu is die pro-Russische UI van Henk wel wat verwarrend.
Ik ben gewoon echt nog steeds geshockeerd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu is die pro-Russische UI van Henk wel wat verwarrend.
Ja ik ga naar bed, doeiquote:
Is dat een kabouter?quote:
Guess again.quote:Op donderdag 7 juli 2016 06:46 schreef Specularium het volgende:
Wibi is zeker geen ochtendploeg vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |