Lekker spacen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:35 schreef YokiKater het volgende: Als Wibi stoned is gaat hij 2 uur lang naar zijn sigarettenblikje zitten kijken.
Misschien dat we deel 2 nog halen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is hij al zo snel weer terug denk je?
Lekker die suikerspiegel weer op peil brengen met je baklava.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:27 schreef Triggershot het volgende:
Beste broeders en zusters, allemaal een fijne suikerfeest gewenst!!!
Wil je ook?:9quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker die suikerspiegel weer op peil brengen met je baklava.
Baklavaquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te quoten met niks eronder joh gek?
Jij ook. Ik neem even een lekkere varkenssaté.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:27 schreef Triggershot het volgende:
Beste broeders en zusters, allemaal een fijne suikerfeest gewenst!!!
Heb je nog meer lekkers?quote:
Ja ik bedoelde qua eten ...quote:
Ik vertrouw dit niet helemaal.quote:
Helaas, net te laat, doneren moet voor zonsondergang gebeuren, nou ben ik niet meer verplicht gul te zijn, mijn integratie kan nu beginnenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Triggershot betaalt het wel, het is suikerfeest namelijk.
Ja wel jammer van de baklava, had ik best gelust.quote:
Er is geen bewijs dat Henk homo is, die jurken zeggen niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat Henk gevlucht is.
Homo.
Bij jou wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat Henk homo is, die jurken zeggen niks.
Bij jou is er wel bewijs dat Henk homo is.... of zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat bij mij wel?
Er klopt weer helemaal niks van deze zin.
Er klopt weer helemaal niks van je moederquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat bij mij wel?
Er klopt weer helemaal niks van deze zin.
Ik denk Harry gewoon niet met je wil praten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:09 schreef timmmmm het volgende:
ZIEN JULLIE HET JONGENS DAAR HEEFTIE NIKS OP TE ZEGEEN
Zijn berichten zijn altijd wel vermakelijk. Hij schrijft zo beroerd dat het gewoon een vorm van encryptie is.quote:
Ik heb echt net dit nummer geluisterd, vervolgens kwam ik hier en zie ik die link weer staanquote:
Nu moet je gewoon een kapmes kopen. Met masker.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb echt net dit nummer geluisterd, vervolgens kwam ik hier en zie ik die link weer staanWat een toeval.
Yoki en ik zijn helemaal nSyncquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu moet je gewoon een kapmes kopen. Met masker.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb echt net dit nummer geluisterd, vervolgens kwam ik hier en zie ik die link weer staanWat een toeval.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yoki en ik zijn helemaal nSync
Omijngod dat nummerquote:
Omijngod, deze manquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweestquote:
Ik moet mezelf eens volgooien inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]Glaasje melk erbij en je bent weer opgeladen voor de dag.
Je opa op een lemon party.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:22 schreef anonymoussie het volgende:
Ik had net weer lemonpi fok storing.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nu hoef ik dat niet meer op de dag zelf te doen.
Slim.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nu hoef ik dat niet meer op de dag zelf te doen.
hey dat zei de moeder van Mani laatst ook ..en toen kon het me ook niets schelen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |