Ah, dat zijn de leukste.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij noemt zzichzelf hyperintelligent dus.
Dan weet je dat
Gelukkig zijn mijn genen overheersendquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Birkir zou wel handig zijn in een Arisch fokprogramma.
Ja is goed, je bent wel gewoon blank toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je er dan voor zorgen dat ik in de elite kom?
Ik ben na het kijken van het EK tot de conclusie gekomen dat niet alleen het niveau van voetbal in de Nederlandse eredivisie achteruit is gegaan maar in heel de wereld.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Portugal een voetbaltrauma bezorgen is altijd terecht.
Niet als ze niet gebruikt worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh en
[..]
Gelukkig zijn mijn genen overheersend
ja, blond, blauwe ogen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja is goed, je bent wel gewoon blank toch?
Je bent zelf een kut ttquote:
Onzinquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben na het kijken van het EK tot de conclusie gekomen dat niet alleen het niveau van voetbal in de Nederlandse eredivisie achteruit is gegaan maar in heel de wereld.
Dan kan jij beter naar Ostlandquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh en
[..]
Gelukkig zijn mijn genen overheersend
Komt vooral omdat al die ploegen lekker gaan verdedigen om punten te pakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben na het kijken van het EK tot de conclusie gekomen dat niet alleen het niveau van voetbal in de Nederlandse eredivisie achteruit is gegaan maar in heel de wereld.
Projecteer interlandvoetbal alsjeblieft niet op clubvoetbal.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je veel leuke wedstrijden gezien dan?quote:
Best een paar, ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je veel leuke wedstrijden gezien dan?
#teamjrquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt vooral omdat al die ploegen lekker gaan verdedigen om punten te pakken.
Twee jaar terug op het WK speelde meer ploegen aanvallend en kreeg je dus ook meer open en vermakelijkere wedstrijden.
Watquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm jij hebt dus geen zin om Septa Unella te spelen.
Haha jezus Jrquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm jij hebt dus geen zin om Septa Unella te spelen.
Oké dankjewelquote:
wk 98 was mijn eerste toernooi dat ik echt bewust meemaakte nooit meer zo iets gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
Elk toernooi wordt er gezeurd over het niveau. En dan wijzen naar de jaren er voor, hoe het toen beter was.
fictiev? Is er een joodje jaloers?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is beter dan je fictieve vriendin idd.
Dit EK is er gewoon geen kloot aan. Vier ploegen hebben me kunnen bekoren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
Elk toernooi wordt er gezeurd over het niveau. En dan wijzen naar de jaren er voor, hoe het toen beter was.
Hoi typgodquote:
Doe niet zo tegen mijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe is dat een antwoord op Mortaxx post?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
fictiev? Is er een joodje jaloers?![]()
Moet je een klap op je kanker bek hebben ofzo met je grote muil achter je pc
in t echt ben je wss zo dikke vetnek en vetklep, ga niet andermans gelukkigheid afkraken, lul
It's their loss.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké dankjewel
Jammer dat dit nooit zal gebeuren
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
in t echt ben je wss zo dikke vetnek en vetklep, ga niet andermans gelukkigheid afkraken, lul
Toch leuk joh. IJsland door, Wales nog verder, Spanje er vroeg uit net als Engeland.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit EK is er gewoon geen kloot aan. Vier ploegen hebben me kunnen bekoren.
EK 2004, WK 2006, EK 2008 en WK 2014 waren gewoon leuke toernooitjes hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wk 98 was mijn eerste toernooi dat ik echt bewust meemaakte nooit meer zo iets gezien.
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel weinig open wedstrijden wat op en neer gaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch leuk joh. IJsland door, Wales nog verder, Spanje er vroeg uit net als Engeland.
Genoeg verrassende dingen.
Die Smokey vind ik ook zo'n vaag figuur.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Omgevallenflat is net iets minder leuk dan Smokeygod.
was alleen met tjack hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zat er nog wat potentieels tussen bij je #fokmeet vanmiddag?
Ik kijk zo nu en dan een wedstrijdje en er zit best wat leuks tussen. Kroatie Portugal was tergend, maar dat houd je toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel weinig open wedstrijden wat op en neer gaat.
Mag het hopem jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zie wales portugal nog wel inmaken..
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Jimmy is best oke. Laat die arme jongen lekker posten hier.
Mikey is ook hyperintelligent dus dan heeft hij eindelijk iemand op niveau hier
Wel meer dan dat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Jimmy is best oke. Laat die arme jongen lekker posten hier.
Mikey is ook hyperintelligent dus dan heeft hij eindelijk iemand op niveau hier
Maar toch bestaat er een grote kans dat Duitsland of Portugal onterecht het ek gaan winnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch leuk joh. IJsland door, Wales nog verder, Spanje er vroeg uit net als Engeland.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zie wales portugal nog wel inmaken..
Ik heb op Albanië-Zwitserland na alles gezien, en de leuke wedstrijden zijn op één hand te tellen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk zo nu en dan een wedstrijdje en er zit best wat leuks tussen. Kroatie Portugal was tergend, maar dat houd je toch.
quote:
Mikey voelt zich een beetje een Raskolnikov in de moderne tijdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar toch bestaat er een grote kans dat Duitsland of Portugal onterecht het ek gaan winnen.
Ik baalde er even flink van toen die kut moffen door pingels wonnen van italie.
Portugal zou ik wel grappig vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar toch bestaat er een grote kans dat Duitsland of Portugal onterecht het ek gaan winnen.
Als Duitsland het EK wint is het prima, hebben gewoon goed voetbal laten zien dit EK.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat hebben we niet gedaan hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh.
Wat hebben jullie gedaan naast de Dom beklimmen?
Ja ik ook, maar het komt niet vaak voor dat een ploeg twee wedstrijden op rij doorgaat met strafschoppen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
moet te doen zijn
t was gaar tegen polen, ik zat te rooten voor polen, maarja strafschoppen he
Ze hebben alleen maar gelijk gespeeld toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar het komt niet vaak voor dat een ploeg twee wedstrijden op rij doorgaat met strafschoppen.
Als Portugal-Frankrijk de finale wordt sla ik dat maar over.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik zei ver voor het ek al dat Frankrijk makkelijk ging winnen
En na gister wordt dat alleen maar bevestigd
ha lach maar dit nog mee gekregen ?FOK!ker voorziet Wilmots van winnend advies op EKquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Mikey voelt zich een beetje een Raskolnikov in de moderne tijd
Weet ik nog niet. Ben dan net terug uit Mallorca. Heb wel kaartjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Typisch, ga jij naar psv - fey jc schaal?
Naar Siberië met 'm dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Mikey voelt zich een beetje een Raskolnikov in de moderne tijd
Oh, jammer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
dat hebben we niet gedaan hoormaar we hebben terrasje gepakt en patatje gegeten
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar gelijk gespeeld toch?
Ja zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ha lach maar dit nog mee gekregen ?FOK!ker voorziet Wilmots van winnend advies op EK
Ik kijk voor het voetbal to be honest. Ik kan ook prima van gesloten voetbal genieten zoals Wales dat heeft gedaan. Noord Ierland verdient ook een lottle mention daarvoor. IJsland vond ik dan niet heel leuk itt andere mensen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hangt dat bericht al boven je bed?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ha lach maar dit nog mee gekregen ?FOK!ker voorziet Wilmots van winnend advies op EK
portugal-hongarije 3-3quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Van Kroatie alleen gewonnen in verlenging. Ook derde geworden in zo'n kutpoule man man man
ben er nog nooit op geweest. Misschien ooit eens met een nieuwe liefde.quote:
Voor het voetbal moet je sowieso meer bij de clubteams zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk voor het voetbal to be honest. Ik kan ook prima van gesloten voetbal genieten zoals Wales dat heeft gedaan. Noord Ierland verdient ook een lottle mention daarvoor. IJsland vond ik dan niet heel leuk itt andere mensen.
Waar heb je die kaartjes vandaan dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ben dan net terug uit Mallorca. Heb wel kaartjes.
Why?
IJsland vond ik wel leuker dan Noord-Ierland hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk voor het voetbal to be honest. Ik kan ook prima van gesloten voetbal genieten zoals Wales dat heeft gedaan. Noord Ierland verdient ook een lottle mention daarvoor. IJsland vond ik dan niet heel leuk itt andere mensen.
Nee valt me tegen ik ben al weer een paar dagen in Belgie dus Panenka kan me zo bellen.quote:
Zijn ontzettende steile gladde trappen dus je hebt een goeie houvast wel nodig jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ben er nog nooit op geweest. Misschien ooit eens met een nieuwe liefde.
Ik snak al sinds week eenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor het voetbal moet je sowieso meer bij de clubteams zijn.
Trustenquote:
KNVBgod.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar heb je die kaartjes vandaan dan?
Is er ook een lift dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Over een paar weken alweer voorronde CL genot.quote:
Vond Tsjechie - Kroatie leuker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel de leukste wedstrijd van dit EK.
Tja ik was voor polen heletijdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel de leukste wedstrijd van dit EK.
Moet je zeker doen. Als je echt wil scoren moet je de Euromast op met een nieuwe vlam.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Vcl en vel zijn allang bezig hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar weken alweer voorronde CL genot.
Ohja en Europa League met Heracles Heracles natuurlijk.
Whut zijn die uitverkocht dan?quote:
Dat mag.quote:
ben je al eens in eusebius geweest?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ontzettende steile gladde trappen dus je hebt een goeie houvast wel nodig ja
kom samen gaan LBquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Whut zijn die uitverkocht dan?![]()
Ik wil met Geo4kant er naar toe
Nee nog nooit, mooi uitzicht?quote:
weet ik niet. Heb je interesse dan?quote:
Wanneer de Nederlandse ploegen instromen, Hans.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:53 schreef Tjacka het volgende:
wel chill dat Ajax kampioen is geworden niet zo'n vroege start van het seizoen #chill
En oefenwedstrijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar weken alweer voorronde CL genot.
Ohja en Europa League met Heracles Heracles natuurlijk.
Werk jij nou al bij de helpdesk van ziggo ?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:53 schreef Tjacka het volgende:
wel chill dat Ajax kampioen is geworden niet zo'n vroege start van het seizoen #chill
16-0quote:
dat lijkt me ook leuk ja. Was vorige week in Rotterdam en vind het echt leuk wel daarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. Als je echt wil scoren moet je de Euromast op met een nieuwe vlam.
heb donderdag sjachtar karagandy gekekenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer de Nederlandse ploegen instromen, Hans.
Ajax die zich weer voor schut kan gaan zetten.
Heb je kaartjes dan?quote:
Zit inmiddels in een andere sol.procedure van ander uitzendbureau. Maar komt goedquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Werk jij nou al bij de helpdesk van ziggo ?
Netjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dat lijkt me ook leuk ja. Was vorige week in Rotterdam en vind het echt leuk wel daar
Van welke verdieping ben je daarna gesprongen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb donderdag sjachtar karagandy gekeken
Volgens mij ben ik nog nooit in rotterdam geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dat lijkt me ook leuk ja. Was vorige week in Rotterdam en vind het echt leuk wel daar
ja best wel, leuk om een keertje te doenquote:
Dat kon niet meer, lager kon hij niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van welke verdieping ben je daarna gesprongen?
Houden zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog nooit in rotterdam geweest.
Hier gaat het al mis.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
neeee, ik zei alleen dat ik een beetje op die foto lijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je lijkt op Grace Kelly zeg je, dus ja.
was niet veel lager dan de ed hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van welke verdieping ben je daarna gesprongen?
Oke hoop het voor je.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit inmiddels in een andere sol.procedure van ander uitzendbureau. Maar komt goed
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:56 schreef supersof het volgende:
[..]
neeee, ik zei alleen dat ik een beetje op die foto lijk
ik vind het denk ik leuker dan Amsterdam #noshamequote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik ook matig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het denk ik leuker dan Amsterdam #noshame
Je bent niet goed wijs.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:56 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Waar in Rdam ben je allemaal geweest?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Anders konden we niet meer FOK!ken hè Mikeyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke hoop het voor je.
trouwens wtf als je ziggo typt maakt fok er automatisch een link van. Danny weer eens zijn ziel verkocht aan de duivel.
Koopgootgodquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders konden we niet meer FOK!ken hè Mikey
Vorig jaar stond FOK! nog op de rand van de afgrond
sorryquote:
weet niet. Bij de winkels in ieder gevalquote:
Lijnbaan dan vast alleenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet. Bij de winkels in ieder geval![]()
En vroeger ooit eens een rondvaart gedaan in een bootje.
ben half Rotterdams hè laten we dat niet vergeten!!quote:
geloof ik niet inquote:
dit hoor ik nu pasquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ben half Rotterdams hè laten we dat niet vergeten!!
in had nog locatie gestuurd in app, bij die Feyenoord shopquote:
Is een betere technische directeur.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:00 schreef Tjacka het volgende:
Met Peter aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer
Oh ja dat is bij Blaakquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:01 schreef supersof het volgende:
[..]
in had nog locatie gestuurd in app, bij die Feyenoord shop
nee, was daar in de herfst met mijn moeder al geweestquote:
wowquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ah gehersenspoeld dusquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Als Inso nu komt gaat hij 2 uur langranten over de `Jodensteegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ah gehersenspoeld dus
wist wel dat je dat niet als objectieve mening kon hebben
kom op, Amsterdam is vet kut met al die toeristen en debiele fietsersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ah gehersenspoeld dus
wist wel dat je dat niet als objectieve mening kon hebben
ja dat is niet goed hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Inso nu komt gaat hij 2 uur langranten over de `Jodensteeg
en laten we het accent niet vergetenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:03 schreef supersof het volgende:
[..]
kom op, Amsterdam is vet kut met al die toeristen en debiele fietsers
Ik denk dat zonder Johan achter de schermen ze moeilijke jaren gaan krijgen in Amsterdam.quote:
en jodenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:03 schreef supersof het volgende:
[..]
toeristen heb je overalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoor daar alleen maar Engels andersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
en laten we het accent niet vergeten
daar gaan je oren van bloeden
Amsterdams accent klinkt beter dan Rotterdams wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
en laten we het accent niet vergeten
daar gaan je oren van bloeden
Ik weet niet of je het weet maar Johan had al een tijdje kankerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat zonder Johan achter de schermen ze moeilijke jaren gaan krijgen in Amsterdam.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:04 schreef Tjacka het volgende:
dacht al dat ik stonk vanmiddag
maar was dus Rotterdamse bloed van sof #gelukkigmaar
er was wat kanker geconstateerdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar Johan had al een tijdje kanker
[..]quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amsterdams accent klinkt beter dan Rotterdams wel.
hij zei sowieso niet zoveel als hij er wasquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Joden hebben altijd kankerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Amsterdams plat accentquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee man, beiden is wel echt even tergend als het vies plat is
Ik ben geen teer zieltje maar van Joden hebben Kanker heb ik nooit humor van ingezienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Joden hebben altijd kanker![]()
grapje voor de tere zieltjes.
Johan belde ook Antonie Kamerling vlak voor zijn doodquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij zei sowieso niet zoveel als hij er was
een beetje een dooie
http://speld.nl/2016/07/04/lief-nestje-babymugjes/quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef supersof het volgende:
Gvd ik haat muggenprik me als je wil, maar ga niet om me heen zoemen bij mijn oren
Typisch weer aan die HMF in het feyenoord topic een paar dagen geleden roepen dat Ajax onder Bosz een slecht seizoen gaat draaien dat riep ik weken daarvoor al en dan straks als het gebeurd nog ze gelijk claimen ook het is net Jan Mulder die op de belg Derksen napraat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij zei sowieso niet zoveel als hij er was
een beetje een dooie
JHKquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen teer zieltje maar van Joden hebben Kanker heb ik nooit humor van ingezien
Dat is HMF humor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen teer zieltje maar van Joden hebben Kanker heb ik nooit humor van ingezien
Niet fucken met Heroquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Johan belde ook Antonie Kamerling vlak voor zijn dood
en wat denk je?
opgehangen
En zelfs als Ajax een slecht seizoen speelt eindigen ze nog boven Feyenoordquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typisch weer aan die HMF in het feyenoord topic een paar dagen geleden roepen dat Ajax onder Bosz een slecht seizoen gaat draaien dat riep ik weken daarvoor al en dan straks als het gebeurd nog ze gelijk claimen ook het is net Jan Mulder die op de belg Derksen napraat.
Dit is helaas wel waar jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelfs als Ajax een slecht seizoen speelt eindigen ze nog boven Feyenoord
Denk verder ook wel dat Ajax een wisselvallig seizoen tegemoet gaat. PSV weer kampioen dus.quote:
Het is te hopen dat die De Jong weer een avontuur aan gaat in het buitenland.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk verder ook wel dat Ajax een wisselvallig seizoen tegemoet gaat. PSV weer kampioen dus.
Is vooral de vraag of de wedstrijden weer vermakelijk worden.
Je moeder grappen mochten niet meer hadden een stel autisten besloten vorige week !quote:
Ik vind het altijd fascinerend om beelden te zien van iemand vlak voordat hij zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
donderdag nog gehoord bij het stappen
moest er zo een wijf lekker overdreven janken
genohot
Ligt eraan.Als Bosz het snel aangepast heeft naar zijn wensen en het rendeert dan worden ze makkelijk kampioen denkikquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk verder ook wel dat Ajax een wisselvallig seizoen tegemoet gaat. PSV weer kampioen dus.
Is vooral de vraag of de wedstrijden weer vermakelijk worden.
Mag je daar ook al beslissingen over maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moeder grappen mochten niet meer hadden een stel autisten besloten vorige week !
Eerder of Propper en Guardado een goed seizoen gaan spelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is te hopen dat die De Jong weer een avontuur aan gaat in het buitenland.
heb hij zich zelf dood gehacktquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fascinerend om beelden te zien van iemand vlak voordat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Ik denk dat Peter er nog minder van kan dan Drankquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan.Als Bosz het snel aangepast heeft naar zijn wensen en het rendeert dan worden ze makkelijk kampioen denkik
Even aardig als altijd Tjakkaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mag je daar ook al beslissingen over maken?
Ze hebben in het begin wel een makkelijker programma om het systeem erin te slijpen, dus wie weet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan.Als Bosz het snel aangepast heeft naar zijn wensen en het rendeert dan worden ze makkelijk kampioen denkik
Serieus? Heeft zich goed bewezen toch bijVitessequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter er nog minder van kan dan Drank
Ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter er nog minder van kan dan Drank
haat/liefde toch maatjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even aardig als altijd Tjakka![]()
Maar wat wil je ook gratis bij het blad boodschappen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Heeft zich goed bewezen toch bijVitesse
Het was lachen toen we elkaar die ban aansmeerde.quote:
Dat vind ik al heel wat. En ook op goede posities geëindigd met Vitesse en Heracles. En zeker bij Vitesse telkens met een half elftal vol huurlingen.quote:
En hij is goeie people managerquote:
Peter past in het rijtje Verbeek, van de Brom, Jans.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Heeft zich goed bewezen toch bijVitesse
Komt bij Ajax wel meer kijken dan trainen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hij is goeie people manager
Qua tactiek is het wel wat Ajax graag wilzien dus. Denk dat het wel goeie match is
Hier ben ik het mee eens al werd Verbeek onterecht weggestuurd bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Peter past in het rijtje Verbeek, van de Brom, Jans.
Leuke gasten maar niet voor de top
True, maar ja. Blijft toch altijd een gok.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Komt bij Ajax wel meer kijken dan trainen natuurlijk
Dan heet ik binnenkort Tjacka Kamerlingquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Van der Vaart nog steeds een optie voor Ajax nadat belachelijke optreden bij de nos van hem ?
Bosz heeft wel de uitstraling hoor. Op die persconferentie van hem kwamen meer zinnige teksten dan uit Frank.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Peter past in het rijtje Verbeek, van de Brom, Jans.
Leuke gasten maar niet voor de top
Dit jaar geen optie geweest. Alleen vorig jaar wilden ze hem, maar toen wees hij Ajax af. Nu is Ajax er wel klaar mee. Ze gaan alleen Huntelaar halen als Milik weggaat (wat waarschijnlijk gaat gebeuren)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Van der Vaart nog steeds een optie voor Ajax nadat belachelijke optreden bij de nos van hem ?
ben je familie van Antonie? Toffe gast welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan heet ik binnenkort Tjacka Kamerling
Wil Huntelaar dat zelf ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar geen optie geweest. Alleen vorig jaar wilden ze hem, maar toen wees hij Ajax af. Nu is Ajax er wel klaar mee. Ze gaan alleen Huntelaar halen als Milik weggaat (wat waarschijnlijk gaat gebeuren)
Het is bestuurlijk pas gaan barsten dit seizoen natuurlijk. Dat vind ik best knap van Frank iig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz heeft wel de uitstraling hoor. Op die persconferentie van hem kwamen meer zinnige teksten dan uit Frank.
Verder is het altijd afwachten hoe het gaat onder stress, maar zelfs een Mourinho of Pep heeft het daar moeilijk mee.
Dan is het aan het bestuur om de rust te bewaren en niet mee te gaan in het opportunisme.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef Typisch het volgende:
Als hij 2 of 3 keer verliest is hij zijn krediet alweer kwijt en komt er gemor. Dat voordeel (of nadeel?) heb je wel met een clubman, die krijgen wat langer de tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik gok dat het al rond is, en ze het pas bekend gaan maken als Milik weggaat.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het aan het bestuur om de rust te bewaren en niet mee te gaan in het opportunisme.
Gelukkig hebben we een sterke man aan het roer met Edwin van der Sar.Datvind ik niet n etjes JrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet echt kappen met deze shit“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
In zijn eerste seizoenen deed hij het ook goed met de bestuurlijke onrust, maar nu trok hij steeds meer de macht naar zich toe en maakte hij debiele beslissingenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is bestuurlijk pas gaan barsten dit seizoen natuurlijk. Dat vind ik best knap van Frank iig.
Bij die persconferentie vorige week was het weer geen gezicht.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datvind ik niet n etjes Jr
Je moet echt kappen met deze shit
Laatste seizoen, mee eens jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoenen deed hij het ook goed met de bestuurlijke onrust, maar nu trok hij steeds meer de macht naar zich toe en maakte hij debiele beslissingen
Yes daar hoopte ik al op die gaat een dodelijk duo vormen met batshuayi.quote:
Debiele beslissingen qua voetbalbeleid waren er al vanaf het begin.quote:
Dat zou ik best grappig vinden ja.quote:
En zonder buitenspelers van enig niveau 4 jaar kampioen worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Debiele beslissingen qua voetbalbeleid waren er al vanaf het begin.
Janssen op VM, Anita eruit halen die het goed deed, De Jong op rechtshalf parkeren waar hij er niks van kon, Boerrigter op rechtsbuiten.
En ook zijn zegje in het transferbeleid met Zimling
Prima deal dus konden wij maar zo iets fixen met van Persie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gok dat het al rond is, en ze het pas bekend gaan maken als Milik weggaat.
Huntelaar wil zelf in de Achterhoek blijven wonen en wil nog wel terugkeren naar Ajax. Bovendien heeft Schalke nu al andere opties in de spits, dus daar mag hij sowieso wel weg.
Ik bedoelde dan ook vooral bestuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Debiele beslissingen qua voetbalbeleid waren er al vanaf het begin.
Janssen op VM, Anita eruit halen die het goed deed, De Jong op rechtshalf parkeren waar hij er niks van kon, Boerrigter op rechtsbuiten.
En ook zijn zegje in het transferbeleid met Zimling
Gaat die daar ook heen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yes daar hoopte ik al op die gaat een dodelijk duo vormen met batshuayi.
Zlatan bij United, Janssen bij Spurs, en Ahmed Musaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ct-bij-Chelsea.dhtml
Eerste drie seizoenen dat hij kampioen werd was hartstikke knap van hem inderdaad. Maar daarna begon hij nog meer invloed te krijgen op het transferbeleid en maakte hij nog meer rare opstellingen. Het vierde kampioenschap was lachwekkend waar bijna heel Ajax zich haast voor schaamde. En dan nog de twee jaar erna die echt bedroevend waren en we geen kampioen werden natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zonder buitenspelers van enig niveau 4 jaar kampioen worden.
Van Persie wil alleen terug naar Excelsior toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima deal dus konden wij maar zo iets fixen met van Persie.
Begon zichzelf steeds meer te overschatten jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook vooral bestuurlijk.
Dat was ook zo'n rare aankoop vorig jaar.quote:
Ik las dat Janssen ook naar West Ham kon, maar dat hij het afwees.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zlatan bij United, Janssen bij Spurs, en Ahmed Musabij Leicester
Dat Janssen liever naar Spurs dan naar PSG gaat begrijp ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zlatan bij United, Janssen bij Spurs, en Ahmed Musabij Leicester
Bij PSG komt Cavani gewoon in de spits te staan hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Janssen liever naar Spurs dan naar PSG gaat begrijp ik eigenlijk niet.
Bij Spurs komt hij achter Kane te staan bij PSG kon hij Zlatan opvolgen.
Tevens is Spurs een club die in het ene seizoen 2e eindigt om de volgende weer als 10e te eindigen.
Inderdaad. Voor Az is het dikke prima. 20 miljoenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las dat Janssen ook naar West Ham kon, maar dat hij het afwees.
Had daar eerder heen gegaan als ik hem was, ook in groot stadion spelen en dan heb je meer kans om eerste keuze te zijn. Bij de Spurs zit je toch achter Kane.
Mikey kom opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Spurs komt hij achter Kane te staan bij PSG kon hij Zlatan opvolgen.
Waanzinnig bedrag ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor Az is het dikke prima. 20 miljoenEn dat voor een club buiten de top-3
Feyenoord heeft nog nooit een speler zo een bedrag verkocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor Az is het dikke prima. 20 miljoenEn dat voor een club buiten de top-3
Ze hebben nog geen andere opvolgen voor Zlaten gekocht he Cavanni kan ook op de flanken.quote:
Wat is hun recordtransfer eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog nooit een speler zo een bedrag verkocht.
18 toch? Voor Kuytgodquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog nooit een speler zo een bedrag verkocht.
Ja, 18 voor Kuyt. Daarna Drenthe met 14 geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is hun recordtransfer eigenlijk?
Kuyt?
Jansen als opvolger van zlatan plsquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen andere opvolgen voor Zlaten gekocht he Cavanni kan ook op de flanken.
Bi Vitesse Bony M als goaltunequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ gaat ene Freddy Friday halen.
Nooit zien spelen, maar cultfiguur in de dop
Kuyt inderdaad daarna Royston Drenthe.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is hun recordtransfer eigenlijk?
Kuyt?
Scheelt ook weer niet zoveel met Ajax wat dat betreft.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, 18 voor Kuyt. Daarna Drenthe met 14 geloof ik.
1.5 keer zoveel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scheelt ook weer niet zoveel met Ajax wat dat betreft.
Sneijder voor 27 miljoen is recordverkoop volgens mij
racist :squote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bi Vitesse Bony M als goaltune
Bij AZ Rebecca Black![]()
Daarbij zou ik als voetballer 10x liever bij een middenmoter in Engeland spelen dan bij een topclub in Frankrijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen andere opvolgen voor Zlaten gekocht he Cavanni kan ook op de flanken.
26,5 miljoen en dat was inclusief bonussenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
1.5 keer zoveel.![]()
Maar valt inderdaad mee, dacht dat Suarez tegen de 32 aan zat.
Ken je dat nummer niet?quote:
Zie hier de selectie van PSGquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jansen als opvolger van zlatan pls
Die wordt gehaald als derde spits
Eens wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarbij zou ik als voetballer 10x liever bij een middenmoter in Engeland spelen dan bij een topclub in Frankrijk
PSG zal wel niks meer halen deze zomer, dat klopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie hier de selectie van PSG
1 Douchez · 2 Thiago Silva Aanvoerder · 3 Kimpembe · 4 Stambouli · 5 Marquinhos · 6 Verratti · 7 Lucas · 8 Motta · 9 Cavani · 10 Ibrahimović · 11 Di María · 14 Matuidi · 16 Trapp · 17 Maxwell · 19 Aurier · 20 Kurzawa · 23 Van der Wiel · 25 Rabiot · 27 Pastore · 29 Augustin · 30 Sirigu · 32 Luiz · 35 Ongenda · Coach: Blanc
Zlatan gaat weg blijft Cavani over.
Van der Wiel is wegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie hier de selectie van PSG
1 Douchez · 2 Thiago Silva Aanvoerder · 3 Kimpembe · 4 Stambouli · 5 Marquinhos · 6 Verratti · 7 Lucas · 8 Motta · 9 Cavani · 10 Ibrahimović · 11 Di María · 14 Matuidi · 16 Trapp · 17 Maxwell · 19 Aurier · 20 Kurzawa · 23 Van der Wiel · 25 Rabiot · 27 Pastore · 29 Augustin · 30 Sirigu · 32 Luiz · 35 Ongenda · Coach: Blanc
Zlatan gaat weg blijft Cavani over.
Ik wil ook zo naar bed maar vrouwtje moet om half zes op en ik moet het licht aan doen want nachtblind. waarschijnlijk krijg ik een schop of een schoen naar me hoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:39 schreef Typisch het volgende:
Ik ga kijken of ik het bed nog in mag.
Fijne nacht fokkertjes
Tegen wie danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
Feyenoord trouwens wel serieuzer oefenprogramma dan Ajax dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |