#teamjrquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt vooral omdat al die ploegen lekker gaan verdedigen om punten te pakken.
Twee jaar terug op het WK speelde meer ploegen aanvallend en kreeg je dus ook meer open en vermakelijkere wedstrijden.
Watquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm jij hebt dus geen zin om Septa Unella te spelen.
Haha jezus Jrquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm jij hebt dus geen zin om Septa Unella te spelen.
Oké dankjewelquote:
wk 98 was mijn eerste toernooi dat ik echt bewust meemaakte nooit meer zo iets gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
Elk toernooi wordt er gezeurd over het niveau. En dan wijzen naar de jaren er voor, hoe het toen beter was.
fictiev? Is er een joodje jaloers?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is beter dan je fictieve vriendin idd.
Dit EK is er gewoon geen kloot aan. Vier ploegen hebben me kunnen bekoren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
Elk toernooi wordt er gezeurd over het niveau. En dan wijzen naar de jaren er voor, hoe het toen beter was.
Hoi typgodquote:
Doe niet zo tegen mijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe is dat een antwoord op Mortaxx post?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
fictiev? Is er een joodje jaloers?![]()
Moet je een klap op je kanker bek hebben ofzo met je grote muil achter je pc
in t echt ben je wss zo dikke vetnek en vetklep, ga niet andermans gelukkigheid afkraken, lul
It's their loss.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké dankjewel
Jammer dat dit nooit zal gebeuren
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
fictiev? Is er een joodje jaloers?![]()
Moet je een klap op je kanker bek hebben ofzo met je grote muil achter je pc
in t echt ben je wss zo dikke vetnek en vetklep, ga niet andermans gelukkigheid afkraken, lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |