quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:53 schreef Tjacka het volgende:
wel chill dat Ajax kampioen is geworden niet zo'n vroege start van het seizoen #chill
En oefenwedstrijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar weken alweer voorronde CL genot.
Ohja en Europa League met Heracles Heracles natuurlijk.
Werk jij nou al bij de helpdesk van ziggo ?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:53 schreef Tjacka het volgende:
wel chill dat Ajax kampioen is geworden niet zo'n vroege start van het seizoen #chill
16-0quote:
dat lijkt me ook leuk ja. Was vorige week in Rotterdam en vind het echt leuk wel daarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. Als je echt wil scoren moet je de Euromast op met een nieuwe vlam.
heb donderdag sjachtar karagandy gekekenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer de Nederlandse ploegen instromen, Hans.
Ajax die zich weer voor schut kan gaan zetten.
Heb je kaartjes dan?quote:
Zit inmiddels in een andere sol.procedure van ander uitzendbureau. Maar komt goedquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Werk jij nou al bij de helpdesk van ziggo ?
Netjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dat lijkt me ook leuk ja. Was vorige week in Rotterdam en vind het echt leuk wel daar
Van welke verdieping ben je daarna gesprongen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb donderdag sjachtar karagandy gekeken
Volgens mij ben ik nog nooit in rotterdam geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dat lijkt me ook leuk ja. Was vorige week in Rotterdam en vind het echt leuk wel daar
ja best wel, leuk om een keertje te doenquote:
Dat kon niet meer, lager kon hij niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van welke verdieping ben je daarna gesprongen?
Houden zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog nooit in rotterdam geweest.
Hier gaat het al mis.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog nooit in rotterdam geweest.
neeee, ik zei alleen dat ik een beetje op die foto lijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je lijkt op Grace Kelly zeg je, dus ja.
was niet veel lager dan de ed hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van welke verdieping ben je daarna gesprongen?
Oke hoop het voor je.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit inmiddels in een andere sol.procedure van ander uitzendbureau. Maar komt goed
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:56 schreef supersof het volgende:
[..]
neeee, ik zei alleen dat ik een beetje op die foto lijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |