Toch leuk joh. IJsland door, Wales nog verder, Spanje er vroeg uit net als Engeland.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit EK is er gewoon geen kloot aan. Vier ploegen hebben me kunnen bekoren.
EK 2004, WK 2006, EK 2008 en WK 2014 waren gewoon leuke toernooitjes hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wk 98 was mijn eerste toernooi dat ik echt bewust meemaakte nooit meer zo iets gezien.
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
fictiev? Is er een joodje jaloers?![]()
Moet je een klap op je kanker bek hebben ofzo met je grote muil achter je pc
in t echt ben je wss zo dikke vetnek en vetklep, ga niet andermans gelukkigheid afkraken, lul
Wel weinig open wedstrijden wat op en neer gaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch leuk joh. IJsland door, Wales nog verder, Spanje er vroeg uit net als Engeland.
Genoeg verrassende dingen.
Die Smokey vind ik ook zo'n vaag figuur.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Omgevallenflat is net iets minder leuk dan Smokeygod.
was alleen met tjack hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zat er nog wat potentieels tussen bij je #fokmeet vanmiddag?
Ik kijk zo nu en dan een wedstrijdje en er zit best wat leuks tussen. Kroatie Portugal was tergend, maar dat houd je toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel weinig open wedstrijden wat op en neer gaat.
Mag het hopem jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zie wales portugal nog wel inmaken..
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Jimmy is best oke. Laat die arme jongen lekker posten hier.
Mikey is ook hyperintelligent dus dan heeft hij eindelijk iemand op niveau hier
Wel meer dan dat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Jimmy is best oke. Laat die arme jongen lekker posten hier.
Mikey is ook hyperintelligent dus dan heeft hij eindelijk iemand op niveau hier
Maar toch bestaat er een grote kans dat Duitsland of Portugal onterecht het ek gaan winnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch leuk joh. IJsland door, Wales nog verder, Spanje er vroeg uit net als Engeland.
Genoeg verrassende dingen.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zie wales portugal nog wel inmaken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |