Joden hebben altijd kankerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar Johan had al een tijdje kanker
Amsterdams plat accentquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee man, beiden is wel echt even tergend als het vies plat is
Ik ben geen teer zieltje maar van Joden hebben Kanker heb ik nooit humor van ingezienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Joden hebben altijd kanker![]()
grapje voor de tere zieltjes.
Johan belde ook Antonie Kamerling vlak voor zijn doodquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij zei sowieso niet zoveel als hij er was
een beetje een dooie
http://speld.nl/2016/07/04/lief-nestje-babymugjes/quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef supersof het volgende:
Gvd ik haat muggenprik me als je wil, maar ga niet om me heen zoemen bij mijn oren
Typisch weer aan die HMF in het feyenoord topic een paar dagen geleden roepen dat Ajax onder Bosz een slecht seizoen gaat draaien dat riep ik weken daarvoor al en dan straks als het gebeurd nog ze gelijk claimen ook het is net Jan Mulder die op de belg Derksen napraat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij zei sowieso niet zoveel als hij er was
een beetje een dooie
JHKquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen teer zieltje maar van Joden hebben Kanker heb ik nooit humor van ingezien
Dat is HMF humor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen teer zieltje maar van Joden hebben Kanker heb ik nooit humor van ingezien
Niet fucken met Heroquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Johan belde ook Antonie Kamerling vlak voor zijn dood
en wat denk je?
opgehangen
En zelfs als Ajax een slecht seizoen speelt eindigen ze nog boven Feyenoordquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typisch weer aan die HMF in het feyenoord topic een paar dagen geleden roepen dat Ajax onder Bosz een slecht seizoen gaat draaien dat riep ik weken daarvoor al en dan straks als het gebeurd nog ze gelijk claimen ook het is net Jan Mulder die op de belg Derksen napraat.
Dit is helaas wel waar jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelfs als Ajax een slecht seizoen speelt eindigen ze nog boven Feyenoord
Denk verder ook wel dat Ajax een wisselvallig seizoen tegemoet gaat. PSV weer kampioen dus.quote:
Het is te hopen dat die De Jong weer een avontuur aan gaat in het buitenland.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk verder ook wel dat Ajax een wisselvallig seizoen tegemoet gaat. PSV weer kampioen dus.
Is vooral de vraag of de wedstrijden weer vermakelijk worden.
Je moeder grappen mochten niet meer hadden een stel autisten besloten vorige week !quote:
Ik vind het altijd fascinerend om beelden te zien van iemand vlak voordat hij zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
donderdag nog gehoord bij het stappen
moest er zo een wijf lekker overdreven janken
genohot
Ligt eraan.Als Bosz het snel aangepast heeft naar zijn wensen en het rendeert dan worden ze makkelijk kampioen denkikquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk verder ook wel dat Ajax een wisselvallig seizoen tegemoet gaat. PSV weer kampioen dus.
Is vooral de vraag of de wedstrijden weer vermakelijk worden.
Mag je daar ook al beslissingen over maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moeder grappen mochten niet meer hadden een stel autisten besloten vorige week !
Eerder of Propper en Guardado een goed seizoen gaan spelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is te hopen dat die De Jong weer een avontuur aan gaat in het buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |