Ja, gaat helemaal weer goed komen tussen ons.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je niet ineens zo aardig doen? Dit kan mijn autisme niet aan
Haasje 👋🏼quote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
Stoer doen tegen Hermanndie man gooit een paar gangsigns met zijn baard en weg zijn jullie
niet zo racistischquote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf die tt? doe normaal man :S kuthermann, mij uitmaken voor racist
Gewoon flink intimideren. Daar schrikken ze van.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef Wexler het volgende:
[..]
Hij noemde jouw Hans en Gus zou niet accepteren dat iemand Erhmentraut zo noemt dus wat zullen we daaraan doen?
Inderdaad, Tuco-stijl.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon flink intimideren. Daar schrikken ze van.
Ben je toch ook een btje ;squote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf die tt? doe normaal man :S kuthermann, mij uitmaken voor racist
Ober doet ook ineens aardig tegen mij, misschien zijn ze wel wat van planquote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je niet ineens zo aardig doen? Dit kan mijn autisme niet aan
oh hey :$quote:
Postte in het begin gewoon goede inhoudelijk posts met Ashqelon, wil wel voorbeelden posten indien u wil maar daarna voor de lolz trollen maar wil weer serieus posten.quote:
Keihard in onze rug steken als we even niet opletten. Ik zal mijn matties op Nederland mijn Vaderland optrommelen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ober doet ook ineens aardig tegen mij, misschien zijn ze wel wat van plan
[..]
oh hey :$
Oh oké dan mag je een ijsjequote:
Als je normaal wil posten, waarom doe je dat dan niet?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:08 schreef Wexler het volgende:
[..]
Postte in het begin gewoon goede inhoudelijk posts met Ashqelon, wil wel voorbeelden posten indien u wil maar daarna voor de lolz trollen maar wil weer serieus posten.
Doe dat nu wel maar dacht dat het wellicht beter is om dat onder andere usernaam te doen, Meloewa deed dat eveneens.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je normaal wil posten, waarom doe je dat dan niet?
Ik ben er weer.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:10 schreef Wexler het volgende:
[..]
Doe dat nu wel maar dacht dat het wellicht beter is om dat onder andere usernaam te doen, Meloewa deed dat eveneens.
ongesteld?quote:
Aids gekregen na eerste alineaquote:Op maandag 4 juli 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Gamers
braddie heeft het op ons gemunt
Hoi cachiequote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:10 schreef Wexler het volgende:
[..]
Echt een Jesse-persoon, veel praat maar weinig daad.
Ze zingt "You-u-u-u-u" en niet "You oh oh oh"quote:Op maandag 4 juli 2016 22:11 schreef Neverknown het volgende:
And everybody's watching her
But she's looking at you, oh, oh
You, oh, oh, you, oh, oh
You, oh, oh, you, oh, oh
You, oh, oh, oh, oh
Lekker, heb nog een magnum liggen maar wil eigenlijk ijsje halen bij ijssalon :squote:
jawel hoor maarquote:Op maandag 4 juli 2016 22:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zingt "You-u-u-u-u" en niet "You oh oh oh"
Vertel wat je aan hebtquote:
ga gelijk al zijn vlogs dislikenquote:Op maandag 4 juli 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Gamers
braddie heeft het op ons gemunt
terechtquote:
gayquote:Op maandag 4 juli 2016 22:11 schreef Neverknown het volgende:
And everybody's watching her
But she's looking at you, oh, oh
You, oh, oh, you, oh, oh
You, oh, oh, you, oh, oh
You, oh, oh, oh, oh
doe gewoon, het is immers maar 1 keer per week maandagquote:Op maandag 4 juli 2016 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker, heb nog een magnum liggen maar wil eigenlijk ijsje halen bij ijssalon :s
beetje zoals jij in de SC nuquote:Op maandag 4 juli 2016 22:14 schreef Wexler het volgende:
Wie haatte Skyler voordat je reacties daarover hebt gelezen? Vond d'r een bitch maar kwam erachter dat ze een van de meest gehate personages uit BB is en zo erg vond ik d'r nu niet, Chuck uit BCS is ander verhaal, ze werd pas een bitch na seizoen twee.
Euh ja oke niemand caret echtquote:Op maandag 4 juli 2016 22:14 schreef Wexler het volgende:
Wie haatte Skyler voordat je reacties daarover hebt gelezen? Vond d'r een bitch maar kwam erachter dat ze een van de meest gehate personages uit BB is en zo erg vond ik d'r nu niet, Chuck uit BCS is ander verhaal, ze werd pas een bitch na seizoen twee.
Nee ben wel te lui, haal morgen wel collega's over om mee te gaanquote:Op maandag 4 juli 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe gewoon, het is immers maar 1 keer per week maandag
Haal ik mijn matties van persona non tatta opquote:Op maandag 4 juli 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Keihard in onze rug steken als we even niet opletten. Ik zal mijn matties op Nederland mijn Vaderland optrommelen.
Welke kleurquote:
Maar waarom doet ze zo zuur ineens in het begin BB? Laatste keer dat ik keek wou ze zichzelf verzuipen in een zwembad.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:14 schreef Wexler het volgende:
Gezelligquote:
Jouw haat gaat niet meer veranderen die zit zo diep dat je dingen ziet die er niet meer zijn zoals praten in de derde persoon en daarnaast post ik nu gewoon normaal of in ieder geval niet raarder dan anderen hier.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe de anderen naar je kijken verander je niet enkel door nieuwe account maar gewoon door normale posts te plaatsen... We weten dat je Ash bent dus weten we ook dat je ontiegelijk veel domme mongolische posts plaatst. Tenminste dat is mijn beeld over jou
doe maar hijs engquote:
zou jij wel normaal doen als je man opeens een dikke drug kingpin wordtquote:Op maandag 4 juli 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom doet ze zo zuur ineens in het begin BB? Laatste keer dat ik keek wou ze zichzelf verzuipen in een zwembad.
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe de anderen naar je kijken verander je niet enkel door nieuwe account maar gewoon door normale posts te plaatsen... We weten dat je Ash bent dus weten we ook dat je ontiegelijk veel domme mongolische posts plaatst. Tenminste dat is mijn beeld over jou
Owhquote:
Toen die nog money had vond ze het niet heel erg.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou jij wel normaal doen als je man opeens een dikke drug kingpin wordt
Ik typ fohnen altijd als feunenquote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef Neverknown het volgende:
Wie gaat mee morgen stad fohnen voor de werkloose mensch
ken ookquote:
Kijk gewoon tv hele dagquote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef Neverknown het volgende:
Wie gaat mee morgen stad fohnen voor de werkloose mensch
Kan roze ookquote:
maar vrouwen veranderen altijd iedere 5 seconden van emotiesquote:Op maandag 4 juli 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen die nog money had vond ze het niet heel erg.
Begin van laatste seizoen?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom doet ze zo zuur ineens in het begin BB? Laatste keer dat ik keek wou ze zichzelf verzuipen in een zwembad.
Nuttingquote:
ja hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 22:17 schreef Trollscience het volgende:
zouden jullie een man met een vagina neuken?
waar gaat dit overquote:Op maandag 4 juli 2016 22:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar vrouwen veranderen altijd iedere 5 seconden van emoties
op dit momentt zou ik dat niet afslaan neequote:Op maandag 4 juli 2016 22:17 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:18 schreef Drug het volgende:
[..]
op dit momentt zou ik dat niet afslaan nee
Hard geworden.quote:
echtquote:Op maandag 4 juli 2016 22:18 schreef Drug het volgende:
[..]
op dit momentt zou ik dat niet afslaan nee
Met een voorbinddildo in een mannenvagijn roeren, nee bedankt.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:17 schreef Trollscience het volgende:
te veel binnen hangen maakt ook depri, doe morgen een rondje en ff na hawai 20 minuutjes onder 35 graden:$quote:
te veel buiten hangen maakt mij depriquote:Op maandag 4 juli 2016 22:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
te veel binnen hangen maakt ook depri, doe morgen een rondje en ff na hawai 20 minuutjes onder 35 graden:$
kom wij allebei ik ben dominatrix jij bent mn hulpjequote:Op maandag 4 juli 2016 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Met een voorbinddildo in een mannenvagijn roeren, nee bedankt.
Zou je keihard van achteren nemen, aan je haren trekken en je sterretje rauw stotenquote:
Ben sws wel depri, wat ik ook doe.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
te veel binnen hangen maakt ook depri, doe morgen een rondje en ff na hawai 20 minuutjes onder 35 graden:$
stijve gekregenquote:Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je keihard van achteren nemen, aan je haren trekken en je sterretje rauw stoten
Zou je een vrouw met ballen neuken?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:17 schreef Trollscience het volgende:
hoe kan dat?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben sws wel depri, wat ik ook doe.
Zonnebank?
echt alleen ballen ook? :squote:
Walt is eerst alleen een producent, na de moord op Gus echt een crimineel dus more dangerous voor Skler.quote:
vind ik geilquote:Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je keihard van achteren nemen, aan je haren trekken en je sterretje rauw stoten
Hmm goed punt jaquote:Op maandag 4 juli 2016 22:23 schreef Wexler het volgende:
[..]
Walt is eerst alleen een producent, na de moord op Gus echt een crimineel dus more dangerous voor Skler.
gewoon naar youtube gaan en dan zie je hem op de frontpagequote:Op maandag 4 juli 2016 22:24 schreef Neverknown het volgende:
Chai heb jij brads YT kanaal bij de hand
Hoiquote:
Jaquote:
mocht hij willequote:Op maandag 4 juli 2016 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon naar youtube gaan en dan zie je hem op de frontpage
Halloquote:
Neergaande spiraalquote:Op maandag 4 juli 2016 22:23 schreef Neverknown het volgende:
ik heb ook vaak een neergeslagen gevoel in mn hoofd. is moeilijk de baas te zijn ja.
#teamdeprii
Als jehem eenmaal hebt zitten dan heb je em zittenquote:
Over jouquote:
Ik ookquote:
Waarvan wordt jij gelukkig?quote:
Hoiquote:
Nee jij dan.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:24 schreef Neverknown het volgende:
Chai heb jij brads YT kanaal bij de hand
Komt allemaal door jullie onderontwikkelde puberbreintjes. Geen zorgen, komt allemaal goed later.quote:
hoe vind ik die:$quote:
Waarom post je filmpje van meest overgewaardeerde zangeres ooit?quote:
Jaquote:
Dat weet je niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Komt allemaal door jullie onderontwikkelde puberbreintjes. Geen zorgen, komt allemaal goed later.
Ook als het kut cadeau is?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als iemand me cadeautje geeft
Sowquote:Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lig in bed.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar even naar je eigen archief te lopen
dit was laatstop mtv night videos, wat een kutnummerquote:
Dat ik het doe natuurlijk, mijn sterretje blijft maagdquote:Op maandag 4 juli 2016 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat het bij jou gebeurt of dat jij het doet
ik vind wel leuk.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit was laatstop mtv night videos, wat een kutnummer
echt nooit nooit?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ik het doe natuurlijk, mijn sterretje blijft maagd
46 en zo'n lichaam thoquote:Op maandag 4 juli 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom post je filmpje van meest overgewaardeerde zangeres ooit?
thnx voor de tekst, zat ik echt op te wachten iddquote:Op maandag 4 juli 2016 22:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik vind wel leuk.
geld wel voor veel mannelijke babys
hoop et zelf nooit te hoeven zingen
I ain't gon' be cooking all day, I ain't your mama
I ain't gon' do your laundry, I ain't your mama
I ain't your mama, boy, I ain't your mama
When you're gon' get your act together?
I ain't your mama
No, I ain't your mama
No, I ain't your mama, no
Wake up, rise and shine
Let's get to work on time
No more playing video games
Things are about to change, 'round here, 'round here
We used to be crazy in love
Can we go back to how it was?
When did you get too comfortable?
'Cause I'm too good for that, I'm too good for that
Just remember that, hey
lijst em in en hang em boven je bed een kerstcadeau voor 2016quote:Op maandag 4 juli 2016 22:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
thnx voor de tekst, zat ik echt op te wachten idd![]()
Hedendaagse music, dus kont is groter aspect dan stem.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom post je filmpje van meest overgewaardeerde zangeres ooit?
Misschien als ik keer dronken benquote:
als ze maar openstaat voor lichte ass playquote:Op maandag 4 juli 2016 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ik het doe natuurlijk, mijn sterretje blijft maagd
zou je dit niet zo op straat willen gooienquote:Op maandag 4 juli 2016 22:33 schreef BozeHaas het volgende:
toen ik nog een klein haasje was fapte ik furieus wanneer ik J.Lo zag op tv
bij welk van de twee?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:34 schreef Drug het volgende:
[..]
als ze maar openstaat voor lichte ass play
te herkenbaar zeker?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou je dit niet zo op straat willen gooien
Wil je mn sterretje roeren ofzo ;squote:Op maandag 4 juli 2016 22:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wnnr gaan we eens gezellig drinken samen
lets get loudquote:Op maandag 4 juli 2016 22:33 schreef BozeHaas het volgende:
toen ik nog een klein haasje was fapte ik furieus wanneer ik J.Lo zag op tv
ben nog steeds single chaiquote:
mooie tydenquote:Op maandag 4 juli 2016 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
we lagen toen naast elkaar te fappen lol
ok ;squote:
Wat :$quote:
beter allemaal positieve informatiequote:Op maandag 4 juli 2016 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
wow mrbradge weet ook veel over taylor swift
das gwn onze jennie van de blokquote:Op maandag 4 juli 2016 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb toch niet om jouw foto's gevraagd ofwel?
komend weekend?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké ik gooi wel steentjes tegen je raam als ik er ben
maar ff serieus wanneer chillen
Man! I Feel Like A Woman! tumtumtuduudutumtumquote:Op maandag 4 juli 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan liever Shania Twain, die kon tenminste nog zingen en zag er goed uit voor haar leeftijd
wat zijn chula's?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:38 schreef Drug het volgende:
[..]
bij mij gaat er niks in behalve chula's voorbindaubergine en tong
kom ook danquote:Op maandag 4 juli 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom mag hij jou wel zien en wij jou niet?
Twee pluspunten dus, hoewel Hermann meer van de konten wasquote:Op maandag 4 juli 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Taylor Swift heeft tegenwoordig grotere tieten.
Probeer het eens op MrBradgequote:Op maandag 4 juli 2016 22:38 schreef Neverknown het volgende:
als ik op braddie google ving ik niets weet ff niet hoe hij meer heette
Mrbradge YouTubequote:Op maandag 4 juli 2016 22:38 schreef Neverknown het volgende:
als ik op braddie google ving ik niets weet ff niet hoe hij meer heette
Nee niet echtquote:
moet je leren waarderen ;squote:
meh fake he, meisjes als taylor hebben geen grote jopen nodigquote:Op maandag 4 juli 2016 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Twee pluspunten dus, hoewel Hermann meer van de konten was
maar ze heeft geen grotere tietenquote:Op maandag 4 juli 2016 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Twee pluspunten dus, hoewel Hermann meer van de konten was
Hier was ze volgens mij eind 30quote:Op maandag 4 juli 2016 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Man! I Feel Like A Woman! tumtumtuduudutumtum
zeker mooie vrouwquote:Op maandag 4 juli 2016 22:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier was ze volgens mij eind 30
[ afbeelding ]
gwn nie mauwen en snuivequote:
Laten we dronken worden :$quote:
Stierquote:
3 dubbelequote:
Ik weet eigenlijk niet hoe hij vandaag reed ;squote:Op maandag 4 juli 2016 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoop dat contador straks nog alles kan geven, morgen weer lekker herstelritje iig
Braddie?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:44 schreef Chai het volgende:
,En toen moest ik ongelofelijk nodig Boute dus hebben we een wc gezocht.
mood killerquote:Op maandag 4 juli 2016 22:44 schreef Chai het volgende:
,En toen moest ik ongelofelijk nodig Boute dus hebben we een wc gezocht.
Wat oké ;squote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat zijn gewoon haar normale tetten
en nu
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
hier zing ik een volledig taylor swift liedje, alleen voor de ultieme liefhebbersnu dien je een nieuwe vocaroo te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet niet eens meer welk lied het wasquote:Op maandag 4 juli 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
nu dien je een nieuwe vocaroo te maken
jij favoquote:Op maandag 4 juli 2016 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet eens meer welk lied het was
quote:Veelvraat Tony 'Jaws' Chestnut kroonde zich tot kampioen door maar liefst 70 hotdogs naar binnen te stampen.
Wat nuquote:
Nu al voorvocht gelektquote:Op maandag 4 juli 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga douchen, jullie kunnen nu 10 minuten lang fantaseren over hoe ik mijn voluptueuze lichaam grondig reinig met een washandje
veel plezierquote:Op maandag 4 juli 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga douchen, jullie kunnen nu 10 minuten lang fantaseren over hoe ik mijn voluptueuze lichaam grondig reinig met een washandje
voluptueuzequote:Op maandag 4 juli 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
Haha gvdquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet wat je allemaal eet. Maar hoop dat het appetijtelijk was.
Omgquote:
Te laatquote:
Ik ben ook van oktoberquote:Op maandag 4 juli 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben srs van oktober jij wil gwn weer goedkoop scoren
Die van steenbok is ook wel nicequote:Op maandag 4 juli 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is wel geilste die er tussen staat ja
totdat ze je bek vol schijt hahahquote:Op maandag 4 juli 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is wel geilste die er tussen staat ja
Croften toch.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wacht je nou serieus tot er iets over BB gezegd wordt?
Ik denk dat ik niet weet wie Chuck is.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:55 schreef Wexler het volgende:
[..]
Ga niet veel zeggen alleen dat Chuck nog een veel ergere bitch is.
Moet je acrobaat voor zijn zowatquote:
Zit alleen in BCS.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet weet wie Chuck is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |