doe gewoon, het is immers maar 1 keer per week maandagquote:Op maandag 4 juli 2016 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker, heb nog een magnum liggen maar wil eigenlijk ijsje halen bij ijssalon :s
beetje zoals jij in de SC nuquote:Op maandag 4 juli 2016 22:14 schreef Wexler het volgende:
Wie haatte Skyler voordat je reacties daarover hebt gelezen? Vond d'r een bitch maar kwam erachter dat ze een van de meest gehate personages uit BB is en zo erg vond ik d'r nu niet, Chuck uit BCS is ander verhaal, ze werd pas een bitch na seizoen twee.
Euh ja oke niemand caret echtquote:Op maandag 4 juli 2016 22:14 schreef Wexler het volgende:
Wie haatte Skyler voordat je reacties daarover hebt gelezen? Vond d'r een bitch maar kwam erachter dat ze een van de meest gehate personages uit BB is en zo erg vond ik d'r nu niet, Chuck uit BCS is ander verhaal, ze werd pas een bitch na seizoen twee.
Nee ben wel te lui, haal morgen wel collega's over om mee te gaanquote:Op maandag 4 juli 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe gewoon, het is immers maar 1 keer per week maandag
Haal ik mijn matties van persona non tatta opquote:Op maandag 4 juli 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Keihard in onze rug steken als we even niet opletten. Ik zal mijn matties op Nederland mijn Vaderland optrommelen.
Welke kleurquote:
Maar waarom doet ze zo zuur ineens in het begin BB? Laatste keer dat ik keek wou ze zichzelf verzuipen in een zwembad.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:14 schreef Wexler het volgende:
Gezelligquote:
Jouw haat gaat niet meer veranderen die zit zo diep dat je dingen ziet die er niet meer zijn zoals praten in de derde persoon en daarnaast post ik nu gewoon normaal of in ieder geval niet raarder dan anderen hier.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe de anderen naar je kijken verander je niet enkel door nieuwe account maar gewoon door normale posts te plaatsen... We weten dat je Ash bent dus weten we ook dat je ontiegelijk veel domme mongolische posts plaatst. Tenminste dat is mijn beeld over jou
doe maar hijs engquote:
zou jij wel normaal doen als je man opeens een dikke drug kingpin wordtquote:Op maandag 4 juli 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom doet ze zo zuur ineens in het begin BB? Laatste keer dat ik keek wou ze zichzelf verzuipen in een zwembad.
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe de anderen naar je kijken verander je niet enkel door nieuwe account maar gewoon door normale posts te plaatsen... We weten dat je Ash bent dus weten we ook dat je ontiegelijk veel domme mongolische posts plaatst. Tenminste dat is mijn beeld over jou
Owhquote:
Toen die nog money had vond ze het niet heel erg.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou jij wel normaal doen als je man opeens een dikke drug kingpin wordt
Ik typ fohnen altijd als feunenquote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef Neverknown het volgende:
Wie gaat mee morgen stad fohnen voor de werkloose mensch
ken ookquote:
Kijk gewoon tv hele dagquote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef Neverknown het volgende:
Wie gaat mee morgen stad fohnen voor de werkloose mensch
Kan roze ookquote:
maar vrouwen veranderen altijd iedere 5 seconden van emotiesquote:Op maandag 4 juli 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen die nog money had vond ze het niet heel erg.
Begin van laatste seizoen?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom doet ze zo zuur ineens in het begin BB? Laatste keer dat ik keek wou ze zichzelf verzuipen in een zwembad.
Nuttingquote:
ja hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 22:17 schreef Trollscience het volgende:
zouden jullie een man met een vagina neuken?
waar gaat dit overquote:Op maandag 4 juli 2016 22:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar vrouwen veranderen altijd iedere 5 seconden van emoties
op dit momentt zou ik dat niet afslaan neequote:Op maandag 4 juli 2016 22:17 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:18 schreef Drug het volgende:
[..]
op dit momentt zou ik dat niet afslaan nee
Hard geworden.quote:
echtquote:Op maandag 4 juli 2016 22:18 schreef Drug het volgende:
[..]
op dit momentt zou ik dat niet afslaan nee
Met een voorbinddildo in een mannenvagijn roeren, nee bedankt.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:17 schreef Trollscience het volgende:
te veel binnen hangen maakt ook depri, doe morgen een rondje en ff na hawai 20 minuutjes onder 35 graden:$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |