Ja, gaat helemaal weer goed komen tussen ons.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je niet ineens zo aardig doen? Dit kan mijn autisme niet aan
Haasje 👋🏼quote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
Stoer doen tegen Hermanndie man gooit een paar gangsigns met zijn baard en weg zijn jullie
niet zo racistischquote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf die tt? doe normaal man :S kuthermann, mij uitmaken voor racist
Gewoon flink intimideren. Daar schrikken ze van.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef Wexler het volgende:
[..]
Hij noemde jouw Hans en Gus zou niet accepteren dat iemand Erhmentraut zo noemt dus wat zullen we daaraan doen?
Inderdaad, Tuco-stijl.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon flink intimideren. Daar schrikken ze van.
Ben je toch ook een btje ;squote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf die tt? doe normaal man :S kuthermann, mij uitmaken voor racist
Ober doet ook ineens aardig tegen mij, misschien zijn ze wel wat van planquote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je niet ineens zo aardig doen? Dit kan mijn autisme niet aan
oh hey :$quote:
Postte in het begin gewoon goede inhoudelijk posts met Ashqelon, wil wel voorbeelden posten indien u wil maar daarna voor de lolz trollen maar wil weer serieus posten.quote:
Keihard in onze rug steken als we even niet opletten. Ik zal mijn matties op Nederland mijn Vaderland optrommelen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ober doet ook ineens aardig tegen mij, misschien zijn ze wel wat van plan
[..]
oh hey :$
Oh oké dan mag je een ijsjequote:
Als je normaal wil posten, waarom doe je dat dan niet?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:08 schreef Wexler het volgende:
[..]
Postte in het begin gewoon goede inhoudelijk posts met Ashqelon, wil wel voorbeelden posten indien u wil maar daarna voor de lolz trollen maar wil weer serieus posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |