Waarin heb ik dan precies medelijden met mezelf eigenlijk? Het poseren of het dik zijn?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je verdrinkt toch al in zelfmedelijden
Denk dat Ash drugs heeft gedaanquote:Op maandag 4 juli 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom dacht je aan die post uit februari?
waarom nam je het serieus?
waarom ben je bietje van t padje af?
het kan ook te ver gaan hequote:Op maandag 4 juli 2016 21:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet eens nutella op de schnitzel?
Ik weet het niet, misschien kan syndroom dat je uitleggenquote:Op maandag 4 juli 2016 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarin heb ik dan precies medelijden met mezelf eigenlijk?
wat is daarmeequote:
Heb hem gevraagd, maar hij weigert, want ben niet premium en dus de moeite niet waard.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien kan syndroom dat je uitleggen
Wat een kuttypstijlquote:Op maandag 4 juli 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
oh echt
tijd om seizoen 1 af te maken dan
als ik klaar ben met arrow seizoen 4
misschien
Nee, doe maar slootwaterquote:Op maandag 4 juli 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je liever dat ik gemaaide grassap drink
HOU OP OMFGquote:Op maandag 4 juli 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
oh echt
tijd om school af te maken dan
als ik klaar ben met groep 8
misschien
jaquote:
hahaquote:Op maandag 4 juli 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is hij 24/7 onder invloed, wel ernstig
jah godver ik mag pas over 10 mjn eten jahquote:Op maandag 4 juli 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
redelijk ontbijtquote:Op maandag 4 juli 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
idd man, pak hem ashquote:Op maandag 4 juli 2016 21:50 schreef Wexler het volgende:
[..]
Box G, Hermann is gewoon een vieze racist terwijl ie Noel daarvan beschuldigt maar wat wil je van een Duitser.
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:55 schreef xcachet het volgende:
Godverdomme, honger had ik al. Komen jullie met zulke posts aan.
Maar dan is het nog lichtquote:Op maandag 4 juli 2016 21:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
jah godver ik mag pas over 10 mjn eten jah
Haha snel even ramadan doen zodat je aan het suikerfeest mee kan doen?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Frass rot op ik heb al meer dan bijna 20 uur niks gegeten
in zulke landen mag je saudi arabie aanhoudenquote:Op maandag 4 juli 2016 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, wees maar blij dat je niet in Lapland woont
neem een bordje mee naar de plee danquote:Op maandag 4 juli 2016 21:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Kuuuuuttt net begonnen mey poepen terwijl ik zo kan eten... poepen duurt lang bij mij
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Omdat toen voor je opnam en je nu hetgeen doet waarvan je Noel beschuldigt.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom dacht je aan die post uit februari?
waarom nam je het serieus?
waarom ben je bietje van t padje af?
Waarom Nederland niet dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
in zulke landen mag je saudi arabie aanhouden
Doe je aan crashdieet?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
meer dan bijna 20quote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Nouja wil dat niet maar hij beschuldigde me homie Noel van iets waar ie zelf schuldig aan is en nam het nog wel voor hem op en dan doet ie zo.quote:
ik heb je wel door mannetje, beetje een discussie makkelijk proberen te winnen door net te doen alsof jij wel weet waar het over gaatquote:Op maandag 4 juli 2016 21:58 schreef Wexler het volgende:
[..]
Omdat toen voor je opnam en je nu hetgeen doet waarvan je Noel beschuldigt.
Ashquote:Op maandag 4 juli 2016 21:59 schreef Wexler het volgende:
[..]
Nouja wil dat niet maar hij beschuldigde me homie Noel van iets waar ie zelf schuldig aan is en nam het nog wel voor hem op en dan doet ie zo.
Wat?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha snel even ramadan doen zodat je aan het suikerfeest mee kan doen?
ja vind ik ook is niet normaalquote:Op maandag 4 juli 2016 21:59 schreef Wexler het volgende:
[..]
Nouja wil dat niet maar hij beschuldigde me homie Noel van iets waar ie zelf schuldig aan is en nam het nog wel voor hem op en dan doet ie zo.
Nice. Op popcorntime?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
13 juli dus volgende week donderdag te kuiken
Discussie gaat over dat je Noel onterecht beschuldigde van racisme terwijl je zelf racist bent, reverse pschologie en daarnaast een Brutus.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je wel door mannetje, beetje een discussie makkelijk proberen te winnen door net te doen alsof jij wel weet waar het over gaat
Lol denk je dat je krediet kan opbouwen door het voor iemand op te nemen of zo, vieze white knight.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:59 schreef Wexler het volgende:
[..]
Wtf heb je het over waar zag je me in de derde persoon praten?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ash
Kap eens met praten in 3e persoon teringidioot
maar ik beschuldigde noel niet van racismequote:Op maandag 4 juli 2016 22:01 schreef Wexler het volgende:
[..]
Discussie gaat over dat je Noel onterecht beschuldigde van racisme terwijl je zelf racist bent, reverse pschologie en daarnaast een Brutus.
heeey hou je bek tegen ash heeequote:Op maandag 4 juli 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol denk je dat je krediet kan opbouwen door het voor iemand op te nemen of zo, vieze white knight.
kan gwn hoor krijg je gutmenschpunten voor :squote:Op maandag 4 juli 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol denk je dat je krediet kan opbouwen door het voor iemand op te nemen of zo, vieze white knight.
bodybuilding leefquote:Op maandag 4 juli 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
3 uur geleden warm gegeten, nu zit ik alweer eieren te bakken #viesvet
kan ik hem geen ongelijk in gevenquote:Op maandag 4 juli 2016 22:02 schreef Wexler het volgende:
[..]
En hij noemde jouw music paupermusic mag eveneens niet.
piratenquote:
hey druifje je bent echt goed bezigquote:Op maandag 4 juli 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij noemde jouw Hans en Gus zou niet accepteren dat iemand Erhmentraut zo noemt dus wat zullen we daaraan doen?quote:
ohquote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tim Kuik... Van toen hij TPB had geblokkeerd
maar gewoon eztv.it
wtf man dat deed je wel :Squote:Op maandag 4 juli 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik beschuldigde noel niet van racisme
en ik doe ook niet racistisch tegen jou
gaat alles goed met je
Noel is al homie van het begin, O.G.-gen. lees de topics maar terug.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Met op FOK! zijn?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey druifje je bent echt goed bezig
ja daarvoor moet je bij mahl zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zit ook echt een verschil tussen popcorntime en piraten_
ja idd ash zeg het ze manquote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef Wexler het volgende:
[..]
Noel is al homie van het begin, O.G.-gen. lees de topics maar terug.
zijn ze hier niet waard gquote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
Stoer doen tegen Hermanndie man gooit een paar gangsigns met zijn baard en weg zijn jullie
Heb teruggelezen en hij is altijd meer homie geweest met mij dan met Perenboom.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef Wexler het volgende:
[..]
Noel is al homie van het begin, O.G.-gen. lees de topics maar terug.
Jij tegen Noel:quote:Op maandag 4 juli 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik beschuldigde noel niet van racisme
en ik doe ook niet racistisch tegen jou
gaat alles goed met je
Naast een racist dus eveneens een leugenaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent nogal een vieze racist als je daarin onderscheid maakt, ik walg van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |