Haha snel even ramadan doen zodat je aan het suikerfeest mee kan doen?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Frass rot op ik heb al meer dan bijna 20 uur niks gegeten
in zulke landen mag je saudi arabie aanhoudenquote:Op maandag 4 juli 2016 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, wees maar blij dat je niet in Lapland woont
neem een bordje mee naar de plee danquote:Op maandag 4 juli 2016 21:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Kuuuuuttt net begonnen mey poepen terwijl ik zo kan eten... poepen duurt lang bij mij
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Omdat toen voor je opnam en je nu hetgeen doet waarvan je Noel beschuldigt.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom dacht je aan die post uit februari?
waarom nam je het serieus?
waarom ben je bietje van t padje af?
Waarom Nederland niet dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
in zulke landen mag je saudi arabie aanhouden
Doe je aan crashdieet?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
meer dan bijna 20quote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Nouja wil dat niet maar hij beschuldigde me homie Noel van iets waar ie zelf schuldig aan is en nam het nog wel voor hem op en dan doet ie zo.quote:
ik heb je wel door mannetje, beetje een discussie makkelijk proberen te winnen door net te doen alsof jij wel weet waar het over gaatquote:Op maandag 4 juli 2016 21:58 schreef Wexler het volgende:
[..]
Omdat toen voor je opnam en je nu hetgeen doet waarvan je Noel beschuldigt.
Ashquote:Op maandag 4 juli 2016 21:59 schreef Wexler het volgende:
[..]
Nouja wil dat niet maar hij beschuldigde me homie Noel van iets waar ie zelf schuldig aan is en nam het nog wel voor hem op en dan doet ie zo.
Wat?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha snel even ramadan doen zodat je aan het suikerfeest mee kan doen?
ja vind ik ook is niet normaalquote:Op maandag 4 juli 2016 21:59 schreef Wexler het volgende:
[..]
Nouja wil dat niet maar hij beschuldigde me homie Noel van iets waar ie zelf schuldig aan is en nam het nog wel voor hem op en dan doet ie zo.
Nice. Op popcorntime?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
13 juli dus volgende week donderdag te kuiken
Discussie gaat over dat je Noel onterecht beschuldigde van racisme terwijl je zelf racist bent, reverse pschologie en daarnaast een Brutus.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je wel door mannetje, beetje een discussie makkelijk proberen te winnen door net te doen alsof jij wel weet waar het over gaat
Lol denk je dat je krediet kan opbouwen door het voor iemand op te nemen of zo, vieze white knight.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:59 schreef Wexler het volgende:
[..]
Wtf heb je het over waar zag je me in de derde persoon praten?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ash
Kap eens met praten in 3e persoon teringidioot
maar ik beschuldigde noel niet van racismequote:Op maandag 4 juli 2016 22:01 schreef Wexler het volgende:
[..]
Discussie gaat over dat je Noel onterecht beschuldigde van racisme terwijl je zelf racist bent, reverse pschologie en daarnaast een Brutus.
heeey hou je bek tegen ash heeequote:Op maandag 4 juli 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol denk je dat je krediet kan opbouwen door het voor iemand op te nemen of zo, vieze white knight.
kan gwn hoor krijg je gutmenschpunten voor :squote:Op maandag 4 juli 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol denk je dat je krediet kan opbouwen door het voor iemand op te nemen of zo, vieze white knight.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |