jah godver ik mag pas over 10 mjn eten jahquote:Op maandag 4 juli 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
redelijk ontbijtquote:Op maandag 4 juli 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
idd man, pak hem ashquote:Op maandag 4 juli 2016 21:50 schreef Wexler het volgende:
[..]
Box G, Hermann is gewoon een vieze racist terwijl ie Noel daarvan beschuldigt maar wat wil je van een Duitser.
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:55 schreef xcachet het volgende:
Godverdomme, honger had ik al. Komen jullie met zulke posts aan.
Maar dan is het nog lichtquote:Op maandag 4 juli 2016 21:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
jah godver ik mag pas over 10 mjn eten jah
Haha snel even ramadan doen zodat je aan het suikerfeest mee kan doen?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Frass rot op ik heb al meer dan bijna 20 uur niks gegeten
in zulke landen mag je saudi arabie aanhoudenquote:Op maandag 4 juli 2016 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, wees maar blij dat je niet in Lapland woont
neem een bordje mee naar de plee danquote:Op maandag 4 juli 2016 21:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Kuuuuuttt net begonnen mey poepen terwijl ik zo kan eten... poepen duurt lang bij mij
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Frass rot op ik heb al meer dan bijna 20 uur niks gegeten
Omdat toen voor je opnam en je nu hetgeen doet waarvan je Noel beschuldigt.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom dacht je aan die post uit februari?
waarom nam je het serieus?
waarom ben je bietje van t padje af?
Waarom Nederland niet dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
in zulke landen mag je saudi arabie aanhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |