bodybuilding leefquote:Op maandag 4 juli 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
3 uur geleden warm gegeten, nu zit ik alweer eieren te bakken #viesvet
kan ik hem geen ongelijk in gevenquote:Op maandag 4 juli 2016 22:02 schreef Wexler het volgende:
[..]
En hij noemde jouw music paupermusic mag eveneens niet.
piratenquote:
hey druifje je bent echt goed bezigquote:Op maandag 4 juli 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol denk je dat je krediet kan opbouwen door het voor iemand op te nemen of zo, vieze white knight.
Hij noemde jouw Hans en Gus zou niet accepteren dat iemand Erhmentraut zo noemt dus wat zullen we daaraan doen?quote:
ohquote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tim Kuik... Van toen hij TPB had geblokkeerd
maar gewoon eztv.it
wtf man dat deed je wel :Squote:Op maandag 4 juli 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik beschuldigde noel niet van racisme
en ik doe ook niet racistisch tegen jou
gaat alles goed met je
Noel is al homie van het begin, O.G.-gen. lees de topics maar terug.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol denk je dat je krediet kan opbouwen door het voor iemand op te nemen of zo, vieze white knight.
Met op FOK! zijn?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey druifje je bent echt goed bezig
ja daarvoor moet je bij mahl zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zit ook echt een verschil tussen popcorntime en piraten_
ja idd ash zeg het ze manquote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef Wexler het volgende:
[..]
Noel is al homie van het begin, O.G.-gen. lees de topics maar terug.
zijn ze hier niet waard gquote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
Stoer doen tegen Hermanndie man gooit een paar gangsigns met zijn baard en weg zijn jullie
Heb teruggelezen en hij is altijd meer homie geweest met mij dan met Perenboom.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef Wexler het volgende:
[..]
Noel is al homie van het begin, O.G.-gen. lees de topics maar terug.
Jij tegen Noel:quote:Op maandag 4 juli 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik beschuldigde noel niet van racisme
en ik doe ook niet racistisch tegen jou
gaat alles goed met je
Naast een racist dus eveneens een leugenaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent nogal een vieze racist als je daarin onderscheid maakt, ik walg van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |