Ja, gaat helemaal weer goed komen tussen ons.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je niet ineens zo aardig doen? Dit kan mijn autisme niet aan
Haasje 👋🏼quote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
Stoer doen tegen Hermanndie man gooit een paar gangsigns met zijn baard en weg zijn jullie
niet zo racistischquote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf die tt? doe normaal man :S kuthermann, mij uitmaken voor racist
Gewoon flink intimideren. Daar schrikken ze van.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef Wexler het volgende:
[..]
Hij noemde jouw Hans en Gus zou niet accepteren dat iemand Erhmentraut zo noemt dus wat zullen we daaraan doen?
Inderdaad, Tuco-stijl.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon flink intimideren. Daar schrikken ze van.
Ben je toch ook een btje ;squote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf die tt? doe normaal man :S kuthermann, mij uitmaken voor racist
Ober doet ook ineens aardig tegen mij, misschien zijn ze wel wat van planquote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je niet ineens zo aardig doen? Dit kan mijn autisme niet aan
oh hey :$quote:
Postte in het begin gewoon goede inhoudelijk posts met Ashqelon, wil wel voorbeelden posten indien u wil maar daarna voor de lolz trollen maar wil weer serieus posten.quote:
Keihard in onze rug steken als we even niet opletten. Ik zal mijn matties op Nederland mijn Vaderland optrommelen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ober doet ook ineens aardig tegen mij, misschien zijn ze wel wat van plan
[..]
oh hey :$
Oh oké dan mag je een ijsjequote:
Als je normaal wil posten, waarom doe je dat dan niet?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:08 schreef Wexler het volgende:
[..]
Postte in het begin gewoon goede inhoudelijk posts met Ashqelon, wil wel voorbeelden posten indien u wil maar daarna voor de lolz trollen maar wil weer serieus posten.
Doe dat nu wel maar dacht dat het wellicht beter is om dat onder andere usernaam te doen, Meloewa deed dat eveneens.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je normaal wil posten, waarom doe je dat dan niet?
Ik ben er weer.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:10 schreef Wexler het volgende:
[..]
Doe dat nu wel maar dacht dat het wellicht beter is om dat onder andere usernaam te doen, Meloewa deed dat eveneens.
ongesteld?quote:
Aids gekregen na eerste alineaquote:Op maandag 4 juli 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Gamers
braddie heeft het op ons gemunt
Hoi cachiequote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:10 schreef Wexler het volgende:
[..]
Echt een Jesse-persoon, veel praat maar weinig daad.
Ze zingt "You-u-u-u-u" en niet "You oh oh oh"quote:Op maandag 4 juli 2016 22:11 schreef Neverknown het volgende:
And everybody's watching her
But she's looking at you, oh, oh
You, oh, oh, you, oh, oh
You, oh, oh, you, oh, oh
You, oh, oh, oh, oh
Lekker, heb nog een magnum liggen maar wil eigenlijk ijsje halen bij ijssalon :squote:
jawel hoor maarquote:Op maandag 4 juli 2016 22:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zingt "You-u-u-u-u" en niet "You oh oh oh"
Vertel wat je aan hebtquote:
ga gelijk al zijn vlogs dislikenquote:Op maandag 4 juli 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Gamers
braddie heeft het op ons gemunt
terechtquote:
gayquote:Op maandag 4 juli 2016 22:11 schreef Neverknown het volgende:
And everybody's watching her
But she's looking at you, oh, oh
You, oh, oh, you, oh, oh
You, oh, oh, you, oh, oh
You, oh, oh, oh, oh
| Forum Opties | |
|---|---|