te veel buiten hangen maakt mij depriquote:Op maandag 4 juli 2016 22:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
te veel binnen hangen maakt ook depri, doe morgen een rondje en ff na hawai 20 minuutjes onder 35 graden:$
kom wij allebei ik ben dominatrix jij bent mn hulpjequote:Op maandag 4 juli 2016 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Met een voorbinddildo in een mannenvagijn roeren, nee bedankt.
Zou je keihard van achteren nemen, aan je haren trekken en je sterretje rauw stotenquote:
Ben sws wel depri, wat ik ook doe.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
te veel binnen hangen maakt ook depri, doe morgen een rondje en ff na hawai 20 minuutjes onder 35 graden:$
stijve gekregenquote:Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je keihard van achteren nemen, aan je haren trekken en je sterretje rauw stoten
Zou je een vrouw met ballen neuken?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:17 schreef Trollscience het volgende:
zouden jullie een man met een vagina neuken?
hoe kan dat?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben sws wel depri, wat ik ook doe.
Zonnebank?
echt alleen ballen ook? :squote:
Walt is eerst alleen een producent, na de moord op Gus echt een crimineel dus more dangerous voor Skler.quote:
vind ik geilquote:Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je keihard van achteren nemen, aan je haren trekken en je sterretje rauw stoten
Hmm goed punt jaquote:Op maandag 4 juli 2016 22:23 schreef Wexler het volgende:
[..]
Walt is eerst alleen een producent, na de moord op Gus echt een crimineel dus more dangerous voor Skler.
gewoon naar youtube gaan en dan zie je hem op de frontpagequote:Op maandag 4 juli 2016 22:24 schreef Neverknown het volgende:
Chai heb jij brads YT kanaal bij de hand
Hoiquote:
Jaquote:
mocht hij willequote:Op maandag 4 juli 2016 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon naar youtube gaan en dan zie je hem op de frontpage
Halloquote:
Neergaande spiraalquote:Op maandag 4 juli 2016 22:23 schreef Neverknown het volgende:
ik heb ook vaak een neergeslagen gevoel in mn hoofd. is moeilijk de baas te zijn ja.
#teamdeprii
Als jehem eenmaal hebt zitten dan heb je em zittenquote:
Over jouquote:
Ik ookquote:
Waarvan wordt jij gelukkig?quote:
Hoiquote:
Nee jij dan.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:24 schreef Neverknown het volgende:
Chai heb jij brads YT kanaal bij de hand
Komt allemaal door jullie onderontwikkelde puberbreintjes. Geen zorgen, komt allemaal goed later.quote:
hoe vind ik die:$quote:
Waarom post je filmpje van meest overgewaardeerde zangeres ooit?quote:
Jaquote:
Dat weet je niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Komt allemaal door jullie onderontwikkelde puberbreintjes. Geen zorgen, komt allemaal goed later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |