Nee jij, vanwege die dp smiley.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
wie, tong? alsof hij weet hoe dat moet
Bedankt. Moest lang nadenken.quote:
zou ik nooit doen na de moeite die hplc erin heeft gestokenquote:
Bedankt, was meer werk dan wat ik nu aan het doen ben op het werkquote:Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik nooit doen na de moeite die hplc erin heeft gestoken
Wel lief van je.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik nooit doen na de moeite die hplc erin heeft gestoken
Beste post #6quote:
Wij zijn wel echt een team op FOK! hequote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 15:00 schreef Willoow het volgende:
Echt serieus, heb nou pokemon x-y aan.. - inb4-en verhaallijn precies hetzelfde als eerste pokemon series, alleen pokemon vervangen door misbaksels.
Geen ideequote:Op maandag 4 juli 2016 15:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Pokemon was leuk tot aan de 2e generaties, dus tot die 250 stuks, nu heb je er 800 of zo?
Komt weer heel serioesoe over ditquote:
Ik heb dit altijdquote:Op maandag 4 juli 2016 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
Vanmorgen al heel vroeg mijn auto naar de garage gebracht voor onderhoud en ff nakijken, ze hebben nu nog niet gebeld
Je jat gewoon nieuwequote:Op maandag 4 juli 2016 15:06 schreef deadprez het volgende:
ik heb die problemen nooit met mn fiets :s
Sowieso weinig 'problemen' met jouw levensstijl denk ik?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:06 schreef deadprez het volgende:
ik heb die problemen nooit met mn fiets :s
wat denk je wel niet van mequote:
kloptquote:Op maandag 4 juli 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso weinig 'problemen' met jouw levensstijl denk ik?
hard to get tochquote:Op maandag 4 juli 2016 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
Vanmorgen al heel vroeg mijn auto naar de garage gebracht voor onderhoud en ff nakijken, ze hebben nu nog niet gebeld
Wou dat ik nog in die periode zat. Maarja wou toen huis kopen...quote:
ben brave boiquote:Op maandag 4 juli 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat als je hier niet post dat je dan in een cel zit
k wou dat er wat meer huurhuizen zijn voor een fijne prijsquote:Op maandag 4 juli 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou dat ik nog in die periode zat. Maarja wou toen huis kopen...
Geen spijt van maar toch stuk makkelijker met kleiner huurhuisje.
Elk meisje die jou aankijkt word je verliefd op.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Kben zo verliefd he
Kwas met zo getinte bodybuilder stappen in zo kleine club
Komt barmeisje opeens random willekeurig naar ons deed ze shotjr met ons ufff
Zo mooi was ze barbie angelic like blond blue eyed face prachtige sprekende ogen chiseled jawline m cheeks
maar straks wordt het weer zelfde als treinmeisje omdat je er niks mee doet :squote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Kben zo verliefd he
Zo mooi was ze barbie angelic like blond blue eyed face prachtige sprekende ogen chiseled jawline m cheeks
quote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Kben zo verliefd he
Mja daar bij jou vast helemaal niet nee... hier nog wel hoor. Betaalde voor huisje in de stad 250eu per maand.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k wou dat er wat meer huurhuizen zijn voor een fijne prijs
damnquote:Op maandag 4 juli 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja daar bij jou vast helemaal niet nee... hier nog wel hoor. Betaalde voor huisje in de stad 250eu per maand.
das wel echt sick goedkoopquote:Op maandag 4 juli 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja daar bij jou vast helemaal niet nee... hier nog wel hoor. Betaalde voor huisje in de stad 250eu per maand.
echt lullig wel. ik kan er toch niks aan doen dat ik hier geboren benquote:Op maandag 4 juli 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
ja, echt chillquote:Op maandag 4 juli 2016 15:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt lullig wel. ik kan er toch niks aan doen dat ik hier geboren ben
Welke soort?quote:
Ja en dan gaan ze om 17.00 uur dicht terwijl het 40 min fietsen isquote:Op maandag 4 juli 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd'ja we bellen wel even als ie opgehaald kan worden!'
oke bedankt!!
En dan elke keer weer om half 5 bellen om te kijken of die klaar is...
'Ja hij staat hier al een tijdje klaar hoor, u kunt hem ophalen wanneer u wilt!'
kklul
Dan bel je om 16.19quote:Op maandag 4 juli 2016 15:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze om 17.00 uur dicht terwijl het 40 min fietsen is
Geen leenauto?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze om 17.00 uur dicht terwijl het 40 min fietsen is
Nee.quote:
Dat is echt kut ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd'ja we bellen wel even als ie opgehaald kan worden!'
oke bedankt!!
En dan elke keer weer om half 5 bellen om te kijken of die klaar is...
'Ja hij staat hier al een tijdje klaar hoor, u kunt hem ophalen wanneer u wilt!'
kklul
ehehehehquote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elk meisje die jou aankijkt word je verliefd op.
Echt altijd overal hetzelfdequote:Op maandag 4 juli 2016 15:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is echt kut ja.
had het toen met mijn BX, zou even naar gekeken worden, zou met 30-45 minuten klaar zijn en ze zouden mij bellen, niet gedaan.
Ik bel ze na 1 uur en 15 minuten op zoiets met de vraag hoe het zit met m`n auto.
En jáááááááááhoor die was al even klaar maar ze waren "vergeten" Te bellen
Lekkerquote:
Klootzakken bennen hetquote:Op maandag 4 juli 2016 15:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja echt man, wat een stierenpoep.
ehehehehehequote:Op maandag 4 juli 2016 15:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Neuh kan best een dagje zonder.
MAAR NIET 2 HOERENHOMO'S
Huh, ik ook. Ik heb een Twingo als vervangend vervoer. Je zal nu wel jaloers zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
nee werd op festival die dag meerderemalen bekeken manquote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elk meisje die jou aankijkt word je verliefd op.
En ik moet geloven dat jij tijdens arife en serife gunu dit hebt gedaan yeee right.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Even later nog biertje bij haar besteldzo lief
wat is datquote:Op maandag 4 juli 2016 15:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik moet geloven dat jij tijdens arife en serife gunu dit hebt gedaan yeee right.
Ik ga het wel een keer filmen, je lacht je echt dood. Mijn kat verdiend wel een award voor grootste aansteller.quote:
Zo is mijn hondje ookquote:Op maandag 4 juli 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Man oh man. Mensen buiten moet ook wel denken dat mijn kat heel veel pijn heeft ofzoAls ik haar buiten roep blijft ze heel lang aanstellerig krijsen/miauwen.
Keer een trap onder haar hol geven die jankerdquote:Op maandag 4 juli 2016 15:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo is mijn hondje ook
Als je die roept met een iets te harde stem (Voor haar dan) Begint ze te piepen. Als je haar dan op tilt dan is het net alsof de wereld vergaat zo erg krijst ze.
Fix dan:quote:Op maandag 4 juli 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee werd op festival die dag meerderemalen bekeken man
Maar deed me niks
Barmeisje kan concurreren met treinmeisj
En jij?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fix dan:
Elk meisje die gemiddeld gezien knap is en jou aankijkt daar word jij op verliefd.
Gewoon elk meisje dat niet lelijk isquote:Op maandag 4 juli 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fix dan:
Elk meisje die gemiddeld gezien knap is en jou aankijkt daar word jij op verliefd.
Iedereen die ik aankijk walgt van mij.quote:
Verliefd ook echt hahaquote:Op maandag 4 juli 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fix dan:
Dit dus.quote:
haha toen ik het typte dacht ik ook gelijk dit geloofd niemandquote:
Waarheen?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel nog steeeeds of ik donderdag ga, wat een ramp.
Waarom zou je niet gaan?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel nog steeeeds of ik donderdag ga, wat een ramp.
please believequote:
Hahaquote:Op maandag 4 juli 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha toen ik het typte dacht ik ook gelijk dit geloofd niemand
sow.quote:
Alleen op de foto's? Dus je zou zelf die foto's willen hebben ipv daar zijn?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:54 schreef xcachet het volgende:
Een kennis van mij is op vakantie naar Curaçao, ben jelly op de foto's op Fb
quote:Op maandag 4 juli 2016 15:54 schreef xcachet het volgende:
Een kennis van mij is op vakantie naar Curaçao, ben jelly op de foto's op Fb
Damien Rice concertquote:
jaaa want alleeeen en duurt zo lang en ja weenie. Een normaal concert alleen is makkelijker en dit ja nee gewoon. Ik heb er gewoon geen zin in maar ik weet dat het eigenlijk een kansje is die je niet zo snel krijgt dus daarom heb ik in mijn hoofd soort van 'ja je moet' ofzoquote:
Dat lijkt me niet correct.quote:
rtquote:
oh nou okequote:Op maandag 4 juli 2016 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ken mooiere nummers. Vind het eerder goed dan mooi.
Oh je gaat alleenquote:Op maandag 4 juli 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa want alleeeen en duurt zo lang en ja weenie. Een normaal concert alleen is makkelijker en dit ja nee gewoon. Ik heb er gewoon geen zin in maar ik weet dat het eigenlijk een kansje is die je niet zo snel krijgt dus daarom heb ik in mijn hoofd soort van 'ja je moet' ofzo
quote:Op maandag 4 juli 2016 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh je gaat alleendan zou ik sowieso niet gaan.
![]()
Ik moet echt nieuwe oortjes halen, wil ook luisternquote:
Heb je geen oren meer?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet echt nieuwe oortjes halen, wil ook luistern
Haha tering.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga gewoon. Je kunt altijd nog weer naar huis.
Doe ik altijd. Veel beter geluid op die manier.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
lijkt me sws kut om altijd via oortjes muziek te luisteren
Denk niet dat ze mijn muziek waarderen op kantoor zonder oortjesquote:Op maandag 4 juli 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
lijkt me sws kut om altijd via oortjes muziek te luisteren
quote:
Jawel. Beetje aso om muziek door de woonkamer te laten horen.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se via oortjes te luisteren?
Adolf?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:00 schreef Germano het volgende:
Nog keertje. Fijne manier om aan A. te denken.
Zou ook echt nooit alleen gaanquote:Op maandag 4 juli 2016 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh je gaat alleendan zou ik sowieso niet gaan.
![]()
je zit toch niet altijd op kantoorquote:Op maandag 4 juli 2016 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk niet dat ze mijn muziek waarderen op kantoor zonder oortjes
Van kwaliteit mag iedereen meegenieten.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Beetje aso om muziek door de woonkamer te laten horen.
Beetje dure ticketsquote:Op maandag 4 juli 2016 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga gewoon. Je kunt altijd nog weer naar huis.
nouja ga wel vaker alleen, normale concerten. Maarja ja dit wel anders jaquote:
Ja nee prima ieder zijn ding hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja ga wel vaker alleen, normale concerten. Maarja ja dit wel anders ja
Nee oké is ook zo. En je vriendin gaat liever naar piratenfestijnen dus ja dan houd het op.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten want heb geen vrienden dus daarom ga ik nooit.
Echt echt alleen?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje dure tickets
[..]
nouja ga wel vaker alleen, normale concerten. Maarja ja dit wel anders ja
gaat niets boven open air hoofdtelefoonquote:Op maandag 4 juli 2016 16:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Veel beter geluid op die manier.
Download dan de live versie van paar nummertjes als het niet echt boeitquote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je echt puur voor de muziek gaat boeit het toch niet.
Nee nu haal je me door de war met dat stelletje uit kerels met een kleintje. Wel leuk verder ofzo haha maar nee flikker gauw een eind op met je onzin.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee oké is ook zo. En je vriendin gaat liever naar piratenfestijnen dus ja dan houd het op.
Nog beter, maar dat ziet zo dom uit.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat niets boven open air hoofdtelefoon
ja dit idd, dan heb je toch weinig aandacht voor mensen waarmee je bent wss tijdens het concertquote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je echt puur voor muziek gaat boeit het toch niet.
Jawel, dan boeit het nog steeds.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je echt puur voor de muziek gaat boeit het toch niet.
Ik ga nooit voor de muziek, dus heb niets hieraan.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Download dan de live versie van paar nummertjes als het niet echt boeit
Huh? waar gaat dit over...quote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee nu haal je me door de war met dat stelletje uit kerels met een kleintje. Wel leuk verder ofzo haha maar nee flikker gauw een eind op met je onzin.
In jouw geval boeit het sowieso niet want dan ben je nog verder de weg kwijt.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit idd, dan heb je toch weinig aandacht voor mensen waarmee je bent wss tijdens het concert
Voor het festivalbier?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ga nooit voor de muziek, dus heb niets hieraan.
wat is open airquote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat niets boven open air hoofdtelefoon
je bent toch gewoon vrij?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee nu haal je me door de war met dat stelletje uit kerels met een kleintje. Wel leuk verder ofzo haha maar nee flikker gauw een eind op met je onzin.
kenkniequote:
Lekker rondjes doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
In jouw geval boeit het sowieso niet want dan ben je nog verder de weg kwijt.
nou zegquote:Op maandag 4 juli 2016 16:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
In jouw geval boeit het sowieso niet want dan ben je nog verder de weg kwijt.
kenkniquote:
Afscheid nemen van A. tochquote:
quote:
ja, helemaal zielig in mn eentje.quote:
Even opgezocht maarquote:
Geen probleem hoor geniet ervan zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja jonge ken er niet zo veel die van dezelfde muziek houden
![]()
en dol op muziek dus dan maar alleen he yolo
ben niet altijd onder invloed :squote:
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even opgezocht maar
DAT SOORT SHIT KIJK JIJ OP TV!? NEE
hahahahahahahaha shitquote:
Waarom gaat hij niet mee?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Maar dit concert donderdag zou ik met een vriend doen. Eigenlijk. Dus daarom extra kut he.
never forget.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb al heel lang geleden afscheid genomen van A.
†
Ik schat dat ie een open back koptelefoon bedoeltquote:
En een open back koptelefoon is minder geluidsdicht.quote:Een open systeem of semi-open systeem word vaak gebruikt voor studiohoofdtelefoons, waar je een zo natuurgetrouw geluidsbeeld wilt hebben van de klanken die je in je produceersoftware hebt gemaakt, zonder dat bepaalde frequenties benadrukt worden. Een gesloten systeem bouwt namelijk sneller geluidsdruk van bassklanken op, waardoor je wellicht meer bass hoort dan er eigenlijk hoort te zijn.
die zijn achter de driver open, waardoor je veel rijker natuurlijker geluid krijgt. nadeel is wel dat anderen weten wat je luistert, dus is alleen voor binnen.quote:
Jij hebt ook een kleintjequote:
huh?quote:
audiofielnerdjequote:Op maandag 4 juli 2016 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die zijn achter de driver open, waardoor je veel rijker natuurlijker geluid krijgt. nadeel is wel dat anderen weten wat je luistert, dus is alleen voor binnen.
hahahahaha heb hem nu pas door yoloquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik schat dat ie een open back koptelefoon bedoeltOpen air
[..]
oh okéquote:Op maandag 4 juli 2016 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die zijn achter de driver open, waardoor je veel rijker natuurlijker geluid krijgt. nadeel is wel dat anderen weten wat je luistert, dus is alleen voor binnen.
kkdomquote:Op maandag 4 juli 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
oh oké
snap er nog steeds weinig van
ben simpele jongen met simpele koptelefoon :squote:
flikker toch op man audionerdjequote:Op maandag 4 juli 2016 16:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik schat dat ie een open back koptelefoon bedoeltOpen air
[..]
En een open back koptelefoon is minder geluidsdicht.
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zolang het geen Bose 3-2-1 set is
Hij meldde zich af met de melding is beter? ik snap hem nietquote:
Deze versie vind ik beter, zit meer emotie in.quote:
Voor mij niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Deze versie vind ik beter, zit meer emotie in.
doe normaalquote:
Oh okéquote:Op maandag 4 juli 2016 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat niemand anders dan jij die 7cm beroerd
Wat hipsterquote:Op maandag 4 juli 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik luister hiermee mn muziek.![]()
Emoquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik luister hiermee mn muziek.![]()
Zeker niet!quote:
idd die elvis dee het alleen ma voor de geldquote:Op maandag 4 juli 2016 16:12 schreef HPLC het volgende:
Ik vind juist in die van de Righteous Brothers meer emotie zitten dan in die van Elvis
Echt hequote:
Ik heb geen idee waar je 't over hebt.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Gun het jou niet hoor. Iedereen zou dan pussy zijn.
Vind ik niet, maar ieder zo z`n ding. Ik vind Elvis sowieso beter dan de Righteous Brothers.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:12 schreef HPLC het volgende:
Ik vind juist in die van de Righteous Brothers meer emotie zitten dan in die van Elvis
als jij dat eruit opmaakt dan is dat jouw mening die ik maar moet respecteren.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
idd die elvis dee het alleen ma voor de geld
[..]
Echt he
Daarom. Tranen.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Rust is voorbij, huisgenoten zijn terug.
Grapje![]()
ja en als het je niet bevalt log je maar uit.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
als jij dat eruit opmaakt dan is dat jouw mening die ik maar moet respecteren.
Ja, maar dat beweer ik godverdrommels ook nergensquote:Op maandag 4 juli 2016 16:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar ieder zo z`n ding. Ik vind Elvis sowieso beter dan de Righteous Brothers.
Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening isquote:Op maandag 4 juli 2016 16:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
als jij dat eruit opmaakt dan is dat jouw mening die ik maar moet respecteren.
Stel je niet zo aan joh. Kan me niet voorstellen dat er hier meiden zijn die hier intrappen.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
Hierna kap ik ermee. Moet bijna vocht bijvullen.
achja als je meer van bass houdt kan je beter dichte pakkenquote:Op maandag 4 juli 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben simpele jongen met simpele koptelefoon :s
Geen beats by drequote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
achja als je meer van bass houdt kan je beter dichte pakken
[ afbeelding ]
kijk, kan geluid van buitenaf inkomen, maar geeft de driver, het ding dat geluid produceert, dus de vrijheid om ook van beide kanten je shit te weergeven = natuurlijker voller geluid
je hebt ook meer gevoel dat je meer tussen de muziek instaat zeg maar, wat luchtiger. is wel fijn ook met films en shit
Houd je bek eens man. Ga niet uitleggen hoe, wat en waarom. Laat me.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh. Kan me niet voorstellen dat er hier meiden zijn die hier intrappen.
Waarom zo pussy?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
Hierna kap ik ermee. Moet bijna vocht bijvullen.
HEY ECHT ER IS EEN DING GEBEURD ECHT HEEL ERG!!quote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd je bek eens man. Ga niet uitleggen hoe, wat en waarom. Laat me.
Goed bezig!quote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
Scriptie zo ongeveer af, afronding is alleen nog lay-out van de bijlage en nog wat feedback op taal enz. afwachten en verwerken.
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HEY ECHT ER IS EEN DING GEBEURD ECHT HEEL ERG!!
*stil
Oh wat een lol.quote:
Luister gewoon mijn 128kb mp3 shizzle hoor weeniequote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
luister gewoon via yt hoor flac allemaal hoax
Die heeft skullcandy. Iets minderquote:
Zet het dan niet hier neer sukkeltje dan krijg je reactie.quote:
aight ik snap hemquote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
achja als je meer van bass houdt kan je beter dichte pakken
[ afbeelding ]
kijk, kan geluid van buitenaf inkomen, maar geeft de driver, het ding dat geluid produceert, dus de vrijheid om ook van beide kanten je shit te weergeven = natuurlijker voller geluid
je hebt ook meer gevoel dat je meer tussen de muziek instaat zeg maar, wat luchtiger. is wel fijn ook met films en shit
Wil ik ook. Word ik hard van.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zet het dan niet hier neer sukkeltje dan krijg je reactie.
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
Scriptie zo ongeveer af, afronding is alleen nog lay-out van de bijlage en nog wat feedback op taal enz. afwachten en verwerken.
Oke jankbekquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Je gehandicapte familielid die door je vader wordt misbruikt.
sennheiser prima spul altijdquote:Op maandag 4 juli 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight ik snap hem
heb echt nog nooit op dat soort shit gelet bij koptelefoonsheb gwn random sennheiser van 50 euro gekocht en vind wel goed zo
Sowwww geen weg meer terugquote:Op maandag 4 juli 2016 16:19 schreef Germano het volgende:
[..]
jaquote:
hahahahahahahahahahaquote:
Jup, maar heb pas na de zomervakantie verdediging. In de tussentijd ga ik naast vakantie houden een paar keer presenteren, resultaten laten publiceren en alvast solliciteren.quote:
Ja, lekker geheimzinnig doen op een forum maar niet verwachten dat mensen ernaar gaan vragen. En als ze dat doen geen antwoord gevenquote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
weenie hoor maar hij heeft toch al min of meer gezegd wat er aan de hand is
doe gwn normaal ofzo
Jezusteringquote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou haar knie verbrijzelen en in haar kut schijten.
Jij hebt echt bizarre gedachtes. Laat je nakijken man.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou haar knie verbrijzelen en in haar kut schijten.
Dit. En ik heb het gemist. Dus ik ga gewoon door hoe ik door wil gaanquote:Op maandag 4 juli 2016 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, lekker geheimzinnig doen op een forum maar niet verwachten dat mensen ernaar gaan vragen. En als ze dat doen geen antwoord geven
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Jup, maar heb pas na de zomervakantie verdediging. In de tussentijd ga ik naast vakantie houden een paar keer presenteren, resultaten laten publiceren en alvast solliciteren.
Geeft niet. Trollen door onwetendheid vinden ze leuk.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
doe gwn normaal ofzo
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Samenvatting?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
doe gwn normaal ofzo
Ach, zulke opmerkingen maken vindt jij schijnbaar leuk. Zo hebben we allemaal een definitie van 'leuk'.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Trollen door onwetendheid vinden ze leuk.
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt echt bizarre gedachtes. Laat je nakijken man.
Daarom altijd trollen. Gewoon doen of je niks weet. (heb serieus gemist waar het over ging verder). Maar huilen man. Goed idee om op een forum als dit dat te doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Trollen door onwetendheid vinden ze leuk.
moet je even stukje terug scrollenquote:
er staat toch een kruis in z'n post waar je nota bene zelf op reageertquote:Op maandag 4 juli 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
deadprez weet het ook ondanks dat germano zelf meldde dat hij niets uit ging leggenvaag
Kameraad die niet meer leeft sinds een aantal jaren. Oké doei.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
deadprez weet het ook ondanks dat germano zelf meldde dat hij niets uit ging leggenvaag
Soww nou... gelijk allemaal een minuut stiltequote:Op maandag 4 juli 2016 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
er staat toch een kruis in z'n post waar je nota bene zelf op reageert
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soww nou... gelijk allemaal een minuut stilte
Was dat zo moeilijk? RIP in peace. Klaarquote:Op maandag 4 juli 2016 16:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Kameraad die niet meer leeft sinds een aantal jaren. Oké doei.
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was dat zo moeilijk? RIP in peace. Klaar
Sterkte.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Kameraad die niet meer leeft sinds een aantal jaren. Oké doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |