Jezusteringquote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou haar knie verbrijzelen en in haar kut schijten.
Jij hebt echt bizarre gedachtes. Laat je nakijken man.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou haar knie verbrijzelen en in haar kut schijten.
Dit. En ik heb het gemist. Dus ik ga gewoon door hoe ik door wil gaanquote:Op maandag 4 juli 2016 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, lekker geheimzinnig doen op een forum maar niet verwachten dat mensen ernaar gaan vragen. En als ze dat doen geen antwoord geven
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Jup, maar heb pas na de zomervakantie verdediging. In de tussentijd ga ik naast vakantie houden een paar keer presenteren, resultaten laten publiceren en alvast solliciteren.
Geeft niet. Trollen door onwetendheid vinden ze leuk.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
weenie hoor maar hij heeft toch al min of meer gezegd wat er aan de hand is
doe gwn normaal ofzo
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Je gehandicapte familielid die door je vader wordt misbruikt.
Samenvatting?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
weenie hoor maar hij heeft toch al min of meer gezegd wat er aan de hand is
doe gwn normaal ofzo
Ach, zulke opmerkingen maken vindt jij schijnbaar leuk. Zo hebben we allemaal een definitie van 'leuk'.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Trollen door onwetendheid vinden ze leuk.
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt echt bizarre gedachtes. Laat je nakijken man.
Daarom altijd trollen. Gewoon doen of je niks weet. (heb serieus gemist waar het over ging verder). Maar huilen man. Goed idee om op een forum als dit dat te doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Trollen door onwetendheid vinden ze leuk.
moet je even stukje terug scrollenquote:
er staat toch een kruis in z'n post waar je nota bene zelf op reageertquote:Op maandag 4 juli 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
deadprez weet het ook ondanks dat germano zelf meldde dat hij niets uit ging leggenvaag
Kameraad die niet meer leeft sinds een aantal jaren. Oké doei.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
deadprez weet het ook ondanks dat germano zelf meldde dat hij niets uit ging leggenvaag
Soww nou... gelijk allemaal een minuut stiltequote:Op maandag 4 juli 2016 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
er staat toch een kruis in z'n post waar je nota bene zelf op reageert
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soww nou... gelijk allemaal een minuut stilte
Was dat zo moeilijk? RIP in peace. Klaarquote:Op maandag 4 juli 2016 16:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Kameraad die niet meer leeft sinds een aantal jaren. Oké doei.
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was dat zo moeilijk? RIP in peace. Klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |