Zet het dan niet hier neer sukkeltje dan krijg je reactie.quote:
aight ik snap hemquote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
achja als je meer van bass houdt kan je beter dichte pakken
[ afbeelding ]
kijk, kan geluid van buitenaf inkomen, maar geeft de driver, het ding dat geluid produceert, dus de vrijheid om ook van beide kanten je shit te weergeven = natuurlijker voller geluid
je hebt ook meer gevoel dat je meer tussen de muziek instaat zeg maar, wat luchtiger. is wel fijn ook met films en shit
Wil ik ook. Word ik hard van.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zet het dan niet hier neer sukkeltje dan krijg je reactie.
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
Scriptie zo ongeveer af, afronding is alleen nog lay-out van de bijlage en nog wat feedback op taal enz. afwachten en verwerken.
Oke jankbekquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Je gehandicapte familielid die door je vader wordt misbruikt.
sennheiser prima spul altijdquote:Op maandag 4 juli 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight ik snap hem
heb echt nog nooit op dat soort shit gelet bij koptelefoonsheb gwn random sennheiser van 50 euro gekocht en vind wel goed zo
Sowwww geen weg meer terugquote:Op maandag 4 juli 2016 16:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Je gehandicapte familielid die door je vader wordt misbruikt.
jaquote:
hahahahahahahahahahaquote:
Jup, maar heb pas na de zomervakantie verdediging. In de tussentijd ga ik naast vakantie houden een paar keer presenteren, resultaten laten publiceren en alvast solliciteren.quote:
Ja, lekker geheimzinnig doen op een forum maar niet verwachten dat mensen ernaar gaan vragen. En als ze dat doen geen antwoord gevenquote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
weenie hoor maar hij heeft toch al min of meer gezegd wat er aan de hand is
doe gwn normaal ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |