Denk niet dat ze mijn muziek waarderen op kantoor zonder oortjesquote:Op maandag 4 juli 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
lijkt me sws kut om altijd via oortjes muziek te luisteren
quote:
Jawel. Beetje aso om muziek door de woonkamer te laten horen.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se via oortjes te luisteren?
Adolf?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:00 schreef Germano het volgende:
Nog keertje. Fijne manier om aan A. te denken.
Zou ook echt nooit alleen gaanquote:Op maandag 4 juli 2016 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh je gaat alleendan zou ik sowieso niet gaan.
![]()
je zit toch niet altijd op kantoorquote:Op maandag 4 juli 2016 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk niet dat ze mijn muziek waarderen op kantoor zonder oortjes
Van kwaliteit mag iedereen meegenieten.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Beetje aso om muziek door de woonkamer te laten horen.
Beetje dure ticketsquote:Op maandag 4 juli 2016 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga gewoon. Je kunt altijd nog weer naar huis.
nouja ga wel vaker alleen, normale concerten. Maarja ja dit wel anders jaquote:
Ja nee prima ieder zijn ding hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja ga wel vaker alleen, normale concerten. Maarja ja dit wel anders ja
Nee oké is ook zo. En je vriendin gaat liever naar piratenfestijnen dus ja dan houd het op.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten want heb geen vrienden dus daarom ga ik nooit.
Echt echt alleen?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje dure tickets
[..]
nouja ga wel vaker alleen, normale concerten. Maarja ja dit wel anders ja
gaat niets boven open air hoofdtelefoonquote:Op maandag 4 juli 2016 16:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Veel beter geluid op die manier.
Download dan de live versie van paar nummertjes als het niet echt boeitquote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je echt puur voor de muziek gaat boeit het toch niet.
Nee nu haal je me door de war met dat stelletje uit kerels met een kleintje. Wel leuk verder ofzo haha maar nee flikker gauw een eind op met je onzin.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee oké is ook zo. En je vriendin gaat liever naar piratenfestijnen dus ja dan houd het op.
Nog beter, maar dat ziet zo dom uit.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat niets boven open air hoofdtelefoon
ja dit idd, dan heb je toch weinig aandacht voor mensen waarmee je bent wss tijdens het concertquote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je echt puur voor muziek gaat boeit het toch niet.
Jawel, dan boeit het nog steeds.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je echt puur voor de muziek gaat boeit het toch niet.
Ik ga nooit voor de muziek, dus heb niets hieraan.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Download dan de live versie van paar nummertjes als het niet echt boeit
Huh? waar gaat dit over...quote:Op maandag 4 juli 2016 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee nu haal je me door de war met dat stelletje uit kerels met een kleintje. Wel leuk verder ofzo haha maar nee flikker gauw een eind op met je onzin.
In jouw geval boeit het sowieso niet want dan ben je nog verder de weg kwijt.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit idd, dan heb je toch weinig aandacht voor mensen waarmee je bent wss tijdens het concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |