Nee jij, vanwege die dp smiley.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
wie, tong? alsof hij weet hoe dat moet
Bedankt. Moest lang nadenken.quote:
zou ik nooit doen na de moeite die hplc erin heeft gestokenquote:
Bedankt, was meer werk dan wat ik nu aan het doen ben op het werkquote:Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik nooit doen na de moeite die hplc erin heeft gestoken
Wel lief van je.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik nooit doen na de moeite die hplc erin heeft gestoken
Beste post #6quote:
Wij zijn wel echt een team op FOK! hequote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 15:00 schreef Willoow het volgende:
Echt serieus, heb nou pokemon x-y aan.. - inb4-en verhaallijn precies hetzelfde als eerste pokemon series, alleen pokemon vervangen door misbaksels.
Geen ideequote:Op maandag 4 juli 2016 15:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Pokemon was leuk tot aan de 2e generaties, dus tot die 250 stuks, nu heb je er 800 of zo?
Komt weer heel serioesoe over ditquote:
Ik heb dit altijdquote:Op maandag 4 juli 2016 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
Vanmorgen al heel vroeg mijn auto naar de garage gebracht voor onderhoud en ff nakijken, ze hebben nu nog niet gebeld
Je jat gewoon nieuwequote:Op maandag 4 juli 2016 15:06 schreef deadprez het volgende:
ik heb die problemen nooit met mn fiets :s
Sowieso weinig 'problemen' met jouw levensstijl denk ik?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:06 schreef deadprez het volgende:
ik heb die problemen nooit met mn fiets :s
wat denk je wel niet van mequote:
kloptquote:Op maandag 4 juli 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso weinig 'problemen' met jouw levensstijl denk ik?
hard to get tochquote:Op maandag 4 juli 2016 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
Vanmorgen al heel vroeg mijn auto naar de garage gebracht voor onderhoud en ff nakijken, ze hebben nu nog niet gebeld
Wou dat ik nog in die periode zat. Maarja wou toen huis kopen...quote:
ben brave boiquote:Op maandag 4 juli 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat als je hier niet post dat je dan in een cel zit
k wou dat er wat meer huurhuizen zijn voor een fijne prijsquote:Op maandag 4 juli 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou dat ik nog in die periode zat. Maarja wou toen huis kopen...
Geen spijt van maar toch stuk makkelijker met kleiner huurhuisje.
Elk meisje die jou aankijkt word je verliefd op.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Kben zo verliefd he
Kwas met zo getinte bodybuilder stappen in zo kleine club
Komt barmeisje opeens random willekeurig naar ons deed ze shotjr met ons ufff
Zo mooi was ze barbie angelic like blond blue eyed face prachtige sprekende ogen chiseled jawline m cheeks
maar straks wordt het weer zelfde als treinmeisje omdat je er niks mee doet :squote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Kben zo verliefd he
Zo mooi was ze barbie angelic like blond blue eyed face prachtige sprekende ogen chiseled jawline m cheeks
quote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Kben zo verliefd he
Mja daar bij jou vast helemaal niet nee... hier nog wel hoor. Betaalde voor huisje in de stad 250eu per maand.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k wou dat er wat meer huurhuizen zijn voor een fijne prijs
damnquote:Op maandag 4 juli 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja daar bij jou vast helemaal niet nee... hier nog wel hoor. Betaalde voor huisje in de stad 250eu per maand.
das wel echt sick goedkoopquote:Op maandag 4 juli 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja daar bij jou vast helemaal niet nee... hier nog wel hoor. Betaalde voor huisje in de stad 250eu per maand.
echt lullig wel. ik kan er toch niks aan doen dat ik hier geboren benquote:Op maandag 4 juli 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
ja, echt chillquote:Op maandag 4 juli 2016 15:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt lullig wel. ik kan er toch niks aan doen dat ik hier geboren ben
Welke soort?quote:
Ja en dan gaan ze om 17.00 uur dicht terwijl het 40 min fietsen isquote:Op maandag 4 juli 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd'ja we bellen wel even als ie opgehaald kan worden!'
oke bedankt!!
En dan elke keer weer om half 5 bellen om te kijken of die klaar is...
'Ja hij staat hier al een tijdje klaar hoor, u kunt hem ophalen wanneer u wilt!'
kklul
Dan bel je om 16.19quote:Op maandag 4 juli 2016 15:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze om 17.00 uur dicht terwijl het 40 min fietsen is
Geen leenauto?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze om 17.00 uur dicht terwijl het 40 min fietsen is
Nee.quote:
Dat is echt kut ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd'ja we bellen wel even als ie opgehaald kan worden!'
oke bedankt!!
En dan elke keer weer om half 5 bellen om te kijken of die klaar is...
'Ja hij staat hier al een tijdje klaar hoor, u kunt hem ophalen wanneer u wilt!'
kklul
ehehehehquote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elk meisje die jou aankijkt word je verliefd op.
Echt altijd overal hetzelfdequote:Op maandag 4 juli 2016 15:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is echt kut ja.
had het toen met mijn BX, zou even naar gekeken worden, zou met 30-45 minuten klaar zijn en ze zouden mij bellen, niet gedaan.
Ik bel ze na 1 uur en 15 minuten op zoiets met de vraag hoe het zit met m`n auto.
En jáááááááááhoor die was al even klaar maar ze waren "vergeten" Te bellen
Lekkerquote:
Klootzakken bennen hetquote:Op maandag 4 juli 2016 15:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja echt man, wat een stierenpoep.
ehehehehehequote:Op maandag 4 juli 2016 15:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Neuh kan best een dagje zonder.
MAAR NIET 2 HOERENHOMO'S
Huh, ik ook. Ik heb een Twingo als vervangend vervoer. Je zal nu wel jaloers zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
nee werd op festival die dag meerderemalen bekeken manquote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elk meisje die jou aankijkt word je verliefd op.
En ik moet geloven dat jij tijdens arife en serife gunu dit hebt gedaan yeee right.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Even later nog biertje bij haar besteldzo lief
wat is datquote:Op maandag 4 juli 2016 15:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik moet geloven dat jij tijdens arife en serife gunu dit hebt gedaan yeee right.
Ik ga het wel een keer filmen, je lacht je echt dood. Mijn kat verdiend wel een award voor grootste aansteller.quote:
Zo is mijn hondje ookquote:Op maandag 4 juli 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Man oh man. Mensen buiten moet ook wel denken dat mijn kat heel veel pijn heeft ofzoAls ik haar buiten roep blijft ze heel lang aanstellerig krijsen/miauwen.
Keer een trap onder haar hol geven die jankerdquote:Op maandag 4 juli 2016 15:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo is mijn hondje ook
Als je die roept met een iets te harde stem (Voor haar dan) Begint ze te piepen. Als je haar dan op tilt dan is het net alsof de wereld vergaat zo erg krijst ze.
Fix dan:quote:Op maandag 4 juli 2016 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee werd op festival die dag meerderemalen bekeken man
Maar deed me niks
Barmeisje kan concurreren met treinmeisj
En jij?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fix dan:
Elk meisje die gemiddeld gezien knap is en jou aankijkt daar word jij op verliefd.
Gewoon elk meisje dat niet lelijk isquote:Op maandag 4 juli 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fix dan:
Elk meisje die gemiddeld gezien knap is en jou aankijkt daar word jij op verliefd.
Iedereen die ik aankijk walgt van mij.quote:
Verliefd ook echt hahaquote:Op maandag 4 juli 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fix dan:
Dit dus.quote:
haha toen ik het typte dacht ik ook gelijk dit geloofd niemandquote:
Waarheen?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel nog steeeeds of ik donderdag ga, wat een ramp.
Waarom zou je niet gaan?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel nog steeeeds of ik donderdag ga, wat een ramp.
please believequote:
Hahaquote:Op maandag 4 juli 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha toen ik het typte dacht ik ook gelijk dit geloofd niemand
sow.quote:
Alleen op de foto's? Dus je zou zelf die foto's willen hebben ipv daar zijn?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:54 schreef xcachet het volgende:
Een kennis van mij is op vakantie naar Curaçao, ben jelly op de foto's op Fb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |