Waarom gaat hij niet mee?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Maar dit concert donderdag zou ik met een vriend doen. Eigenlijk. Dus daarom extra kut he.
never forget.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb al heel lang geleden afscheid genomen van A.
†
Ik schat dat ie een open back koptelefoon bedoeltquote:
En een open back koptelefoon is minder geluidsdicht.quote:Een open systeem of semi-open systeem word vaak gebruikt voor studiohoofdtelefoons, waar je een zo natuurgetrouw geluidsbeeld wilt hebben van de klanken die je in je produceersoftware hebt gemaakt, zonder dat bepaalde frequenties benadrukt worden. Een gesloten systeem bouwt namelijk sneller geluidsdruk van bassklanken op, waardoor je wellicht meer bass hoort dan er eigenlijk hoort te zijn.
die zijn achter de driver open, waardoor je veel rijker natuurlijker geluid krijgt. nadeel is wel dat anderen weten wat je luistert, dus is alleen voor binnen.quote:
Jij hebt ook een kleintjequote:
huh?quote:
audiofielnerdjequote:Op maandag 4 juli 2016 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die zijn achter de driver open, waardoor je veel rijker natuurlijker geluid krijgt. nadeel is wel dat anderen weten wat je luistert, dus is alleen voor binnen.
hahahahaha heb hem nu pas door yoloquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik schat dat ie een open back koptelefoon bedoeltOpen air
[..]
oh okéquote:Op maandag 4 juli 2016 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die zijn achter de driver open, waardoor je veel rijker natuurlijker geluid krijgt. nadeel is wel dat anderen weten wat je luistert, dus is alleen voor binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |