Hij wil gewoon dat je niet te dik wordt denk ikquote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waar maak jij je nou eigenlijk druk om
Eet wat jij wilt en laat ook ieder lekker eten wat zij willen.
quote:
Wat zit daar allemaal in? Ziet er vies uit.quote:
Spinazie, 400 gramquote:
Blijft het wel 2 dagen goed? Op vers geperst sinaasappelsap staat soms "Binnen 1 dag consumeren".quote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Spinazie, 400 gram![]()
1 grote avocado
Veel vers sinaasappelsap
een paar flinke scheppen zelfgemaakte notenmix
( je weet wel wat ik in een ander topic aan je uitlegde)
en een beetje lijnzaad![]()
Ik heb 2 van die plastic bekers vol hoorde spinazie moest op
dus ik dacht.....
nah... doe ik alles in één keer, wat vandaag niet opgaat gaat morgen wel op...
maar die ene plastic beker is al bijn leeg
Ja is de volgende dag ook nog goed hoor... ik doe het in elk geval váák zo dus..........quote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Blijft het wel 2 dagen goed? Op vers geperst sinaasappelsap staat "Binnen 1 dag consumeren".
Ja maar ik lust het zo ook wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:57 schreef emmyemmy het volgende:
Suiker op aardbeien![]()
Dat enhanced de smaak![]()
Kaas, Google stukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een 0% biertje![]()
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
Het ziet er niet uit maar het is héél lekker![]()
Aardappelpuree met gebakken uitjes, champignonnetjes, gele, rode en groen paprikaWat voor sausje door de groenten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een 0% biertje
Ik had zalm vnv met n twisterijsje toe.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
één sausje... gewoon gebakken in olijfolie en door de pureequote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat voor sausje door de groenten?
Ik had zalm vnv met n twisterijsje toe.
Een lekkere vette kwak remoulade het liefst.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:36 schreef FutureFairytale het volgende:
baguette rosbief/rucola/remoulade en een glas verse jus.
Dikke tepels, zoete rode kool uit een potje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jachtschotel(riblap met ui, daaroverheen rode kool en bovenop aardappelpuree)
Het is wel winterkost, maar boeiend, echt zomers weer is het niet.
Als ik mijn hoofd even draai (zodat de foto goed is). Wat is linksboven en rechtsboven voor gerecht?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:35 schreef Iwanius het volgende:
Lunch bestaande uit allemaal side-dishes dit keer.
Ik ben naar alles wel benieuwd. Beetje tekst en uitleg zou fijn zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik mijn hoofd even draai (zodat de foto goed is). Wat is linksboven en rechtsboven voor gerecht?
Ben echt nieuwsgierig dit keer.
Zit je die crackers droog weg te knagen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:52 schreef Pap89 het volgende:
Ontbijt:
- 1 blik John West Tonijn
- 4x knackebrod zuurdesem rogge
- 1 jonagold
= 490 kcal
Lunch:
- 1 jonagold
- 4x knackebrod zuurdesem rogge
= 263 kcal
Ja, ik krijg altijd goed "droog" voer weg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:53 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Zit je die crackers droog weg te knagen?
Waarom?
Ja maar, waarom?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:59 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja, ik krijg altijd goed "droog" voer weg.
Meeste moeten er niet aan denken
Dat is ook een boeuf bourguignon(links) en (rechts) een lichtgepaneerde visstick op een bedje van linzen en een donkere vissaus.Na vandaag is die laatste er niet meer omdat hij van de kaart gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Als ik mijn hoofd even draai (zodat de foto goed is). Wat is linksboven en rechtsboven voor gerecht?
Ben echt nieuwsgierig dit keer.
Moest even Googlen naar het eerste maar klinkt goed.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is ook een boeuf bourguignon(links) en (rechts) een lichtgepaneerde visstick op een bedje van linzen en een donkere vissaus.Na vandaag is die laatste er niet meer omdat hij van de kaart gaat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]tot ik dat postte had ik alleen koffie op want ik was gisteren uit eten geweest en ik had
héél veel gegeten!
En voor het eerst in mijn leven Gamba's gegetenzó lekker
en ik dacht altijd dat ik
het niet zou lusten, want zag er niet lekker uit![]()
beetje dom van mij![]()
ja,ja, Vega is het niet... maar ik eet wel vaker visgeen trek in warm eten komt mij niet gauw voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar fruit is ook jummie. Wat had je allemaal gisteren dan, naast lekkere gamba's?
Mijn toetje: perzik/passievruchtkwark
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
eh... ik ben die namen allemaal vergeten, het waren allemaal kleine gerechtjes,quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen trek in warm eten komt mij niet gauw voormaar fruit is ook jummie. Wat had je allemaal gisteren dan, naast lekkere gamba's?
Mijn toetje: perzik/passievruchtkwark
foffiequote:Op woensdag 6 juli 2016 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ik ben die namen allemaal vergeten, het waren allemaal kleine gerechtjes,
allemaal dingetjes die ik nog nooit gegeten had![]()
het toetje weet ik nog wel, foffie met zúlke lekker citroentaart![]()
Mits goed bereid is het een heerlijk,vullend en stevig gerecht.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Moest even Googlen naar het eerste maar klinkt goed.
Ik kreeg toch trek in iets stevigers dan fruit en toen heb ik maar een patatje pindasausquote:
Beterschap, komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:58 schreef Thezappa het volgende:
Laatste dagen alleen Maria biscuit..en bouillon..thee..
Volgens mij ga ik eran
Maar waarom precies, de aardbeien in juni zijn al zo zoet van zichzelf.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:27 schreef Helsinki het volgende:
Aardbeien met SUIKER. Kom maar op met die wijsneuzerige reacties.
Dan zijn ze nog zoeter.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar waarom precies, de aardbeien in juni zijn al zo zoet van zichzelf.
Jij weet wat lekker isquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:27 schreef Helsinki het volgende:
Aardbeien met SUIKER. Kom maar op met die wijsneuzerige reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |