Kijk,jij hebt het tenminste goed geraden
Het moest idd een coleslaw voorstellen maar was het duidelijk niet.
quote:
Op zondag 3 juli 2016 14:22 schreef MCH het volgende:Uiteraard, als ik wil eten ga ik naar een lunchroom. Als ik foto's wil zien (die elke mongool met een camera kan maken) ga ik wel naar
de galerie van Hans.
En dat is.... Ook in Rotterdam?
quote:
Op zondag 3 juli 2016 14:24 schreef RobinOok het volgende:Bij ons duurde het ook achterlijk lang ja. Dat is niet tof. Op het punt gestaan om weg te lopen, maar da's ook weer zo sneu. Ze zijn nog maar net open, dan ben ik wel iets milder. Maar als er een volgende keer niks veranderd zou zijn zou ik niet meer terugkomen.
Ik begrijp soms jouw medelijden "ah gossie" houding echt niet alsof je met de hele wereld rekening moet houden.
Het is toch simpel?
Jij bent klant/gast,zij bieden iets aan en daar mag je een bepaalde verwachting bij hebben die ook nog culinair aan
geschreven en ongeschreven regels is gebonden. Leveren ze dat niet (uitbater) dan mag je hem daarop afrekenen.
Toch niet zo moeilijk?
Ze openen geen horeca zaak uit liefdadigheid maar om geld te verdienen en eventueel rijk
te worden. Als jij je rekening niet kan betalen dan hebben ze echt geen coulance met je hoor van "ach weet je ik laat hem/haar gaan want het is de eerste keer dat ze hier komen en het is zo sneu als ik gelijk het hard speel.."
Waar?![360.jpg]()
© Catering van het Land.
© Google Maps Catering van het LandEuropa plein 71
1078 GX Amsterdam
Wat at / dronk je?![360.jpg]()
Lekker gezond deze glazen fles met sap. Heeeerlijk!![360.jpg]()
En daar iedereen weet dat ik van veel vocht houd,is ook een jar mango-meloen
naast de yogurt met o.a. bosbessen, een welkome aanvulling.![360.jpg]()
De doos met de geroosterde boterhammen die gelukkig nog warm zijn,zeer goed belegd en erg lekker
waren.Top.![360.jpg]()
En een bakje met tomaat-mozzarella erbij gekregen. Netjes en attent.![360.jpg]()
Ik had ze van te voren de vrije hand gegeven met alleen de melding van ingredienten
die het bij mij altijd goed doen want dit gerechtje was een hele aangename, deze
vegetarisch “Flamkuchen”. Erg erg lekker!Impressies / Of op aanmerkingenDaar ik dus vandaag voor e.e.a. in Mokum moest zijn,het nogal lang
duurde,bestelde ik dus wat voor de lunch en het was een eerste ervaring
en geen onplezierige. Het was accuraat,allemaal vers en goed verpakt
( en dat voor biologisch) en het tijdstip ook netjes.
Sterker nog men dekte bij aankomst ook gelijk met eigen meegenomen
servetten en bestek een tafel waaraan wij aan konden plaatsnemen.
Een soort eigentijdse butler service erbij. Erg erg netjes.
Cijfer:
8 / 10