abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163480904
Specialiteit van het huis nog wel. _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 3 juli 2016 @ 13:38:20 #177
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_163483025
Dat maakt Iwanius ervan he? Het is gewoon "nieuw" op de kaart. Niemand die beweert dat het de specialiteit is. ;-)
pi_163483161
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef Tem het volgende:
Is dat ernaast een soort fruitsalade?
Met bruin geworden appeltjes...?
pi_163483272
Staat toch gewoon op die kaart als broodje pulled porc?
Make my day!
pi_163483430
Artist information :')
  zondag 3 juli 2016 @ 14:02:27 #181
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_163483600
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:54 schreef MCH het volgende:
Artist information :')
Dat gaat over de foto's aan de muur.
pi_163483605
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef Tem het volgende:
Is dat ernaast een soort fruitsalade?
Ik geloof witlofsalade met appel en rozijntjes.
Op zich wel eens wat anders.

Maar bijna geen vlees en brood als opvulling van het gebruiken :N

Als ik ergens lunch wil ik juist heel veel beleg op mijn broodje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_163483638
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:02 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Dat gaat over de foto's aan de muur.
Ik hoef geen reclamefolder in m'n menukaart.
  zondag 3 juli 2016 @ 14:16:59 #184
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_163484004
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik hoef geen reclamefolder in m'n menukaart.
Dan kun je maar beter niet naar een gallerie lunchroom gaan.
pi_163484109
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:38 schreef RobinOok het volgende:
Dat maakt Iwanius ervan he? Het is gewoon "nieuw" op de kaart. Niemand die beweert dat het de specialiteit is. ;-)
Nee, toen ik binnenkwam en vroeg wat hij mij kon aanbevelen noemde hij het zelf "mijn huis specialiteit.". Zowel de
pulled Pork als de "pasta van de dag" dat een ravioli met garnaaltjes was. :{

Ik bestelde dus beiden maar heb na het pulled pork gerecht gelijk gezegd dat hij de pasta van de dag ook niet hoefde te bereiden.

Oh ja. het duurde ook lang vond ik. Eer de pork op tafel kwam zat ik al....20! minuten alleen te wachten. Ik ging ook
toen naar binnen en vroeg of er nog iets uit de keuken kwam want 20 min.al wachten op een simpel gerechtje is niet
mijn manier van ergens je welkom voelen. "Ja..er zijn nog wat mensen voor u, maar het komt eraan"(raar ik was de
enige die eten bestelt had en hij zat met wat oude van dagen die alleen aan de wijn zaten te keuvelen alsof het familie
was.. zie een van de foto's op de verhoging naast de bar)

En toen ik zei "maar hoelang nog vanaf nu?"aangezien dat ik anders zou opstappen snelde hij naar achteren en zie
daar...binnen 7 min.kwam het gerecht op tafel. Iets zei mij toen al: Magnetron bereiding...en hutseklus werk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2016 14:22:59 ]
pi_163484153
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:16 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Dan kun je maar beter niet naar een gallerie lunchroom gaan.
Uiteraard, als ik wil eten ga ik naar een lunchroom. Als ik foto's wil zien (die elke mongool met een camera kan maken) ga ik wel naar de galerie van Hans.
  zondag 3 juli 2016 @ 14:24:11 #187
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_163484190
Bij ons duurde het ook achterlijk lang ja. Dat is niet tof. Op het punt gestaan om weg te lopen, maar da's ook weer zo sneu. Ze zijn nog maar net open, dan ben ik wel iets milder. Maar als er een volgende keer niks veranderd zou zijn zou ik niet meer terugkomen.
pi_163484355
Ik wacht sowieso minimaal een paar maanden alvorens een nieuwe tent te bezoeken. :Y
  zondag 3 juli 2016 @ 14:51:05 #189
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_163484930
Lafaard!
pi_163485368
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:43 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Met bruin geworden appeltjes...?
Ik vind goor.
pi_163485593
RobinOok is wel wat milder, dat valt te prijzen. Ergens te lang moeten wachten is voor mij meestal een teken om op te stappen en niet meer terug te keren.
  zondag 3 juli 2016 @ 15:35:22 #192
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_163486420
Ik vind dat mensen kunnen overdrijven. Die bruingeworden appeltjes zien er op mijn scherm gewoon uit als perzik. Hysterisch stelletje elkaar-op-fokkers hier.

Ik proefde er 2 "broodjes" die geen broodjes waren, maar de borden gingen gewoon schoon op. Ja, geen wonder als er zo weinig op ligt, maar er was gewoon echt niet veel mis met de kwaliteit of de aandacht die aan het eten besteed was. Het is alleen een beetje suf, idioot weinig, raar op het bord gelegd, het duurde te lang en je krijgt niet wat je verwacht als je een broodje bestelt, maar het kan echt veel erger hoor. Je kunt ook ergens een broodje bestellen en een vies, klef kadetje krijgen met iets uit een voorverpakking, saus van Calve en een verlept blaadje sla met een schijfje taaie komkommer. Iets dat je echt niet op wilt eten.
pi_163487264
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:51 schreef RobinOok het volgende:
Lafaard!
Huh? :D Dat is niet voor mezelf dat ik dat doe, dat is voor de ondernemer. Veel mensen nemen aan wat ik zeg over wel goed / niet goed, veel mensen vragen mij tips. Dus ik wacht liever tot een toko goed op stoom is voordat ik een oordeel geef.
pi_163487318
Ik vind het er gewoon goor uitzien op die foto. Heeft niet veel te maken met zogenaamd hysterisch elkaar opfokken. Daarnaast is die site van ze tenenkrommend. Voor mij geen uitnodiging om erheen te gaan. Maar ga gerust daar lunchen als dat je ding is.
pi_163488000
Lijkt me trouwens perzik en o.a. witte kool, het zal een coleslaw voor moeten stellen. Ik zie er geen appel in.
pi_163522401
Kijk,jij hebt het tenminste goed geraden Het moest idd een coleslaw voorstellen maar was het duidelijk niet.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:22 schreef MCH het volgende:

Uiteraard, als ik wil eten ga ik naar een lunchroom. Als ik foto's wil zien (die elke mongool met een camera kan maken) ga ik wel naar de galerie van Hans.
En dat is.... Ook in Rotterdam?

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:24 schreef RobinOok het volgende:
Bij ons duurde het ook achterlijk lang ja. Dat is niet tof. Op het punt gestaan om weg te lopen, maar da's ook weer zo sneu. Ze zijn nog maar net open, dan ben ik wel iets milder. Maar als er een volgende keer niks veranderd zou zijn zou ik niet meer terugkomen.
Ik begrijp soms jouw medelijden "ah gossie" houding echt niet alsof je met de hele wereld rekening moet houden.

Het is toch simpel?

Jij bent klant/gast,zij bieden iets aan en daar mag je een bepaalde verwachting bij hebben die ook nog culinair aan
geschreven en ongeschreven regels is gebonden. Leveren ze dat niet (uitbater) dan mag je hem daarop afrekenen.

Toch niet zo moeilijk? Ze openen geen horeca zaak uit liefdadigheid maar om geld te verdienen en eventueel rijk
te worden. Als jij je rekening niet kan betalen dan hebben ze echt geen coulance met je hoor van "ach weet je ik laat hem/haar gaan want het is de eerste keer dat ze hier komen en het is zo sneu als ik gelijk het hard speel.."

Waar?

© Catering van het Land.

© Google Maps

Catering van het Land
Europa plein 71
1078 GX Amsterdam

Wat at / dronk je?

Lekker gezond deze glazen fles met sap. Heeeerlijk!

En daar iedereen weet dat ik van veel vocht houd,is ook een jar mango-meloen
naast de yogurt met o.a. bosbessen, een welkome aanvulling.

De doos met de geroosterde boterhammen die gelukkig nog warm zijn,zeer goed belegd en erg lekker
waren.Top.

En een bakje met tomaat-mozzarella erbij gekregen. Netjes en attent.

Ik had ze van te voren de vrije hand gegeven met alleen de melding van ingredienten
die het bij mij altijd goed doen want dit gerechtje was een hele aangename, deze
vegetarisch “Flamkuchen”. Erg erg lekker!

Impressies / Of op aanmerkingen

Daar ik dus vandaag voor e.e.a. in Mokum moest zijn,het nogal lang
duurde,bestelde ik dus wat voor de lunch en het was een eerste ervaring
en geen onplezierige. Het was accuraat,allemaal vers en goed verpakt
( en dat voor biologisch) en het tijdstip ook netjes.

Sterker nog men dekte bij aankomst ook gelijk met eigen meegenomen
servetten en bestek een tafel waaraan wij aan konden plaatsnemen.
Een soort eigentijdse butler service erbij. Erg erg netjes.

Cijfer:

8
/ 10
  maandag 4 juli 2016 @ 22:26:44 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_163523424
Jammer ook dat niemand even naar de tekst van de menukaart heeft gekeken bij dat Iety. Wat een enorm aantal fouten :X
Spoilers!
pi_163523464
Heb je dat allemaal in je eentje als lunch gegeten?
2 Grote flessen vers sap (na 1 zit ik vol)
Yoghurt met fruit
4 Dubbele boterhammen
Kleine salade
Flammkuchen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_163524881
Flinke lunch maar het ziet er bijzonder goed uit voor bezorging! Ik neem aan dat je dit niet alleen weg hebt gekregen?
pi_163525081
We hoeven inmiddels toch niet meer onze verbazing uit te spreken over de porties van Iwanius na de 17 haringen en 4 liter Paulaner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')