Amerikaans-Meixcaans. Die kan toch nooit zoveel vermogen hebben. Middelmatige actricequote:
Rijk getrouwd.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerikaans-Meixcaans. Die kan toch nooit zoveel vermogen hebben. Middelmatige actrice
verbintenissenrecht, goederenrecht, personen- en familierecht (met beetje erfrecht), staatsrecht (quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wist niet dat daar strafrecht bij zit
François-Henri Pinaultquote:
volgens mij zon miljardair gehosseldquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerikaans-Meixcaans. Die kan toch nooit zoveel vermogen hebben. Middelmatige actrice
Schatrijk ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
François-Henri Pinault
Bestuursvoorzitter van Kering
Oh okay, is wel logisch ja. Zou dan minor criminologie doen, dat lijkt me zelf ook wel vet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
verbintenissenrecht, goederenrecht, personen- en familierecht (met beetje erfrecht), staatsrecht () bestuursrecht, vreemdelingenrecht, arbeidsrecht, socialezekerheidsrecht, strafrecht heb ik gehad.
En natuurlijk moet je strafrecht krijgen bij sjdsjd'ers werken bij reclassering, om, halt, dan heb je wel strafrecht nodig
Ja. Of van goede komaf.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:19 schreef supersof het volgende:
Hoe kom je in de hogere kringen en bij de vrijgezelle rijke mannen
moet je zeker rijk voor zijn
Ik vind strafrecht echt OERsaaiquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh okay, is wel logisch ja. Zou dan minor criminologie doen, dat lijkt me zelf ook wel vet.
Nee, knap.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:19 schreef supersof het volgende:
oh dan lukt het misschien nog welquote:
nee je moet publieke status hebben, dat maakt je aantrekkelijk voor bepaalde mannen die wel geld maar niet die faam hebben. en je publieke status zorgt ervoor dat je op de plekken bent waar zulke mannen komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:19 schreef supersof het volgende:
En hoe kom je aan die publieke status?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:20 schreef Drug het volgende:
[..]
nee je moet publieke status hebben, dat maakt je aantrekkelijk voor bepaalde mannen die wel geld maar niet die faam hebben. en je publieke status zorgt ervoor dat je op de plekken bent waar zulke mannen komen.
Op de markt ga je hem niet vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
oke en nu gaat deze pauper naar de markt om groente en fruit voor aankomende week te kopen, daaag
quote:
Weet ikquote:
Groente en fruit kopen ipv bierquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
oke en nu gaat deze pauper naar de markt om groente en fruit voor aankomende week te kopen, daaag
Nee, een huwelijk sluiten die voor beide families handig is.quote:
ik lust geen bierquote:
zou alles wel een stuk makkelijker maken als je uit een rijke, belangrijke familie komtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, een huwelijk sluiten die voor beide families handig is.
nah, ik hoef geen stinkkutquote:
Je wordt wel meer geleefd.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou alles wel een stuk makkelijker maken als je uit een rijke, belangrijke familie komt
Tja alles heeft zijn voor en nadelen.quote:
Je kan dat geleefd worden ook als voordeel zien. Het is wel makkelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja alles heeft zijn voor en nadelen.
En zo word je uitgehuwelijkt aan een of ander kutwijf
meerdere manierenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
En hoe kom je aan die publieke status?
Die de maatschappij wel laten draaien voor het gros van de mensen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Lekker overrated allemaal
Al die patjepeeërs die ver van de maatschappij afstaan
Wel cash en mooie chicksquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Lekker overrated allemaal
Al die patjepeeërs die ver van de maatschappij afstaan
Ja dat is vreselijk dat je perse naar de universiteit moet om zo'n studie te doen, terwijl je dat misschien helemaal niet wil doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan dat geleefd worden ook als voordeel zien. Het is wel makkelijk.
Je gaat tot je 18e naar een jongens of meisjes kostschool. Daarna ga je naar de universiteit om een studie met statuur te doen. Daarna trouw je iemand uit hetzelfde milieu. En dan is het kringetje weer rond.
Dat weet ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die de maatschappij wel laten draaien voor het gros van de mensen.
Is denk ik gewenning. Als het gewoon je standaard is denk ik niet dat je het erg vind.quote:
Zou je dat nou leuk vinden als al die chicks alleen met je zijn omdat je veel geld hebt?quote:
kdoeiquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
Ik denk dat ze dichter op de maatschappij staan dan de meeste hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ikPuur om financiele redenen zijn ze belangrijk maar verder, nee
Zou wel meer cash willen dan ik nu heb.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je dat nou leuk vinden als al die chicks alleen met je zijn omdat je veel geld hebt?
En allemaal spullen kopen gaat ook vervelen als je het gewend bent.
srs? ik zou wel zo rijk willen zijn dat ik niet hoef te werken en geen dingen hoef te doen waar ik geen zin in heb. dan duurt je leven 2x zo langquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoef eigenlijk ook niet perse rijk te zijn.
Gewoon genoeg geld om van te leven en dat je werk doet wat je leuk vindt is prima.
Als je er voor werkt leer je de dingen die je ermee verdient ook meer waarderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:31 schreef Drug het volgende:
[..]
srs? ik zou wel zo rijk willen zijn dat ik niet hoef te werken en geen dingen hoef te doen waar ik geen zin in heb. dan duurt je leven 2x zo lang
Wat extra geld is altijd handig als je iets echt wil hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou wel meer cash willen dan ik nu heb.
Dat hardcore materialisme zie je in mijn ervaring juist enorm bij mensen die self-made zijn en er dus voor gewerkt hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat extra geld is altijd handig als je iets echt wil hebben.
Maar ik hoef niet zo nodig veel dure spullen te hebben hoor. Die hebberigheid en materialisme vind ik vaak misselijkmakend.
Zou wel een leuk appartement willen kopen, een leuke auto en genoeg geld voor vaste lasten en leuke dingen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat extra geld is altijd handig als je iets echt wil hebben.
Maar ik hoef niet zo nodig veel dure spullen te hebben hoor. Die hebberigheid en materialisme vind ik vaak misselijkmakend.
Voor sommigen zeker.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:36 schreef Paxcon het volgende:
Materialisme zie ik als opvulling voor een gebrek aan zaken die niet te koop zijn
Ja maar dat is gewoon genoeg geld om leuk van te leven.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou wel een leuk appartement willen kopen, een leuke auto en genoeg geld voor vaste lasten en leuke dingen.
Lekker wegkwijnen in je grote huis, omringt met allemaal dure spullen maar moederziel alleen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen hebben over het algemeen ook erg snel door dat het niet werkt.
Het zijn over het algemeen ook geen beelden die ik herken van rijke mensen hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker wegkwijnen in je grote huis, omringt met allemaal dure spullen maar moederziel alleen.
Of zelfs als je wel een gezin hebt dat het niet altijd even leuk is, omdat iedereen om je heen verwend is geraakt.
liever rijkdom dan loonslaafquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker wegkwijnen in je grote huis, omringt met allemaal dure spullen maar moederziel alleen.
Of zelfs als je wel een gezin hebt dat het niet altijd even leuk is, omdat iedereen om je heen verwend is geraakt.
Ligt eraan of je werk je passie is.quote:
Gewoon een goeie auto, wel graag een appartement in de binnenstad.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon genoeg geld om leuk van te leven.
Daar hoef je niet extreem rijk voor te zijn. Tenzij je een fucking groot en luxe appartement wil in het centrum van een grote stad en dan ook nog een sportwagen voor de deur
85k inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Geloof dat uit onderzoek ook is gebleken dat je na 80-100k per jaar inkomen je ook niet meer gelukkiger of ongelukkiger wordt.
Dus ik begrijp ook het negatieve beeld ook niet wat veel mensen hebben dat je van geld ongelukkig wordt.quote:
Grachtenpandjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon een goeie auto, wel graag een appartement in de binnenstad.
Nou ja, het ligt er beetje aan hoe je er mee omgaat denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus ik begrijp ook het negatieve beeld ook niet wat veel mensen hebben dat je van geld ongelukkig wordt.
dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je werk je passie is.
Als je een saaie kantoorbaan hebt waar je alleen maar uitkijkt naar het weekend is het niks nee.
Wedden dat dat hem wat geluk gaat opleveren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grachtenpandje![]()
Linda de Mol schonk dat even aan haar studerende zoon
Dat klopt, die hebben vaak ook (tijdelijk) een extreem uitgavenpatroon.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt er beetje aan hoe je er mee omgaat denk ik.
Denk dat als je je leven pontificaal verandert na het krijgen van veel geld je sneller ongelukkig wordt
Het geld is de oorzaak dusquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar word je dan ongelukkig van het geld of ongelukkig van een snelle grote verandering.
Iets waar mensen over het algemeen slecht mee om gaan.
Mensen kunnen wel gewoon veranderen als ze ineens veel geld krijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus ik begrijp ook het negatieve beeld ook niet wat veel mensen hebben dat je van geld ongelukkig wordt.
Daarentegen staat natuurlijk de mensen die oprecht geloven dat het je gelukkiger maakt.
Nee, het geld is de oorzaak van de snelle verandering.quote:
Zeker. Daarom is een loterij winnen ook niet het beste wat je kan overkomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen kunnen wel gewoon veranderen als ze ineens veel geld krijgen.
Geen idee, zou dat nou echt zoveel schelen met een andere student die gewoon op kamers zit?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wedden dat dat hem wat geluk gaat opleveren.
Nee, geloof ik ook niet in.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, zou dat nou echt zoveel schelen met een andere student die gewoon op kamers zit?
Ik bedenk me altijd wat ik zou doen als ik dat zou winnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker. Daarom is een loterij winnen ook niet het beste wat je kan overkomen.
Dikke parties geven in dat appartement is wat makkelijker dan in mijn kamer van 15 m2quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, zou dat nou echt zoveel schelen met een andere student die gewoon op kamers zit?
Idem.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedenk me altijd wat ik zou doen als ik dat zou winnen.
Zou het meeste aan familie geven denk ik
Ik denk niet dat veel mensen daar langdurig geluk uithalenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dikke parties geven in dat appartement is wat makkelijker dan in mijn kamer van 15 m2
en pussyquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wedden dat dat hem wat geluk gaat opleveren.
en daarna alles moeten opruimenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dikke parties geven in dat appartement is wat makkelijker dan in mijn kamer van 15 m2
ik denk nu aan Breaking Badquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen daar langdurig geluk uithalen
Och.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen daar langdurig geluk uithalen
Dat ben je na korte tijd al heel snel zatquote:
Wat vonden de Thaise hoertjess van je stelling?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb hier namelijk diep over nagedacht op vakantie.
Ik heb het eigenlijk met niemand over gehad.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vonden de Thaise hoertjess van je stelling?
Halloquote:
Weet jij trouwens als je ook met cash een treinticket kan betalen? Reis echt nooooooit met de trein.quote:
ofquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens als je ook met cash een treinticket kan betalen? Reis echt nooooooit met de trein.
Neequote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens als je ook met cash een treinticket kan betalen? Reis echt nooooooit met de trein.
Nee, dat is erg slecht Nederlandsquote:
voor vliegen zou ik wel graag gewoon ruimer willen zittenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk met niemand over gehad.
Was gewoon gedachtenspinsel tijdens het vliegen in business.
Of ik daar nu gelukkiger van werd.
ligt aan stationquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
zo boeiend zou dat niet zijn hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou JR trouwens wel eens willen meemaken op zon borrel met allemaal upper class.
Dit heb ik me net ingedacht.
Wat een TOPSHOW zou dat zijn.
Komt wel goed ov chipkaart is makkelijk hequote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
En als je in Amsterdam gaat wonen fokker zou ik wel wat bekender gaan raken met het openbaar vervoer
Ja, maar die kan je niet opladene met cash hoeverre ik weetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Komt wel goed ov chipkaart is makkelijk he
Dat bedoel ik dus, het koopt gemak. Heel veel gemak.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
voor vliegen zou ik wel graag gewoon ruimer willen zitten
Dat op elkaar gepropte vind ik vreselijk claustrofobisch. Zeker als je dan niet eens naar de wc kan omdat er een stewardess voor je staat met een karretje.
Nee maar nu heb ik het over een losse treinticket maarja boeie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar die kan je niet opladene met cash hoeverre ik weet
Dat is in feite in elke sociale situatie zo ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zo boeiend zou dat niet zijn hoor
zou vooral de kat uit de boom kijken en observeren hoe iedereen zich volgens een rol gedraagt. En dan hard lachen.
En weg komen ipv vandaan komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja
Net als "er heen gaan". Het hoort "ernaartoe gaan"
Heengaan=doodgaan
Gewoon zwart rijdenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet studenten ov er weer af halen, matig matig matig
Ben vooral te lui om helemaal naar stad te reizen naar zo'n ov punt
stage krijg je minder cijfersquote:
Of is de winkel nog los ipv openquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En weg komen ipv vandaan komen.
Dat vroeg mijn buurman toen we net waren verhuisd. Waar komen jullie weg
Dacht dat hij een beroerte kreeg
Dat zeggen ze hier ook zoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoezo eraf?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet studenten ov er weer af halen, matig matig matig
Ben vooral te lui om helemaal naar stad te reizen naar zo'n ov punt
ja dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, het koopt gemak. Heel veel gemak.
Wat is het heerlijk om priority bij douanen te krijgen. In plaats van 30 minuten wachten gelijk doorlopen.
Het is heerlijk om te wachten in een lounge met gratis eten, drinken en douches.
Lekker languit liggen in het vliegtuig en beetje eten en films kijken.
Maar ik denk niet dat je er langdurig gelukkig van wordt, want het is ook niet iets wat ik ooit gemist hebt als je begrijp wat ik bedoel.
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook in veel sociale situaties, of als ik alleen maar in de stad loop. Mensen kijken en gedrag analyseren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is in feite in elke sociale situatie zo ja.
Mooi om te zien wel, vooral omdat mensen er vaak niet zelf van bewust zijn
Wat een mindfulness.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik analyseer mezelf ook in sociale situaties.
omdat ik klaar ben met studiequote:
met uitgaan is dat helemaal fascinerendquote:
Ik heb meer met uitgaan de vraag hoeveel mensen in zo'n zaal het oprecht leuk vinden en hoeveel het doen uit sociaal wenselijk gedrag.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
met uitgaan is dat helemaal fascinerend
dat je al die mensen ziet dansen en "los gaan" en dat je je dan afvraagt waar dit nou eigenlijk allemaal op slaat
en als je daar dan ineens bewust aan denkt ga je twijfelenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is verder wel lachen om door te hebben hoeveel dingen je op automatische piloot doet in plaats van bewust.
vind je dat het nergens op slaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
met uitgaan is dat helemaal fascinerend
dat je al die mensen ziet dansen en "los gaan" en dat je je dan afvraagt waar dit nou eigenlijk allemaal op slaat
Maar niet verkeerd verder hoor om beetje meer bewust te zijn van de situatie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en als je daar dan ineens bewust aan denkt ga je twijfelen
dit heb ik vaak
groepjes bekijken en de hierarchie ontdekkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb meer met uitgaan de vraag hoeveel mensen in zo'n zaal het oprecht leuk vinden en hoeveel het doen uit sociaal wenselijk gedrag.
Ik analyseer graag mensen en hun gedrag.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat analyseren jullie sociale situaties veelik doe dat dus totaal niet.
ook niet achteraf of vooraf?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat is juist leukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Het zit ook gewoon in de natuur om je in grote mate te passen in de groep.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sociaal wenselijk gedrag is vaak ook maar raar, en toch al die mensen die er aan willen voldoen (ik zelf ook hoor)
Mensen zijn sociologisch gezien interessante wezensquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Dus jij zit tijdens het uitgaan mensen te observeren?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is juist leuk
Sociaal wenselijk gedrag is vaak ook maar raar, en toch al die mensen die er aan willen voldoen (ik zelf ook hoor)
oooh zo!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
stage krijg je minder cijfers
dus dit was mn eerste onvoldoende van het jaar
maar dus minder cijfers vergeleken met 2 semesters vakken
Wat is daar mis mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dus jij zit tijdens het uitgaan mensen te observeren?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja
Heengaan=doodgaan
ja continuquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dus jij zit tijdens het uitgaan mensen te observeren?
Klopt, al heb ik daar soms ook wel moeite mee als ik vind dat sommige sociale regels gewoon raar zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zit ook gewoon in de natuur om je in grote mate te passen in de groep.
Zoals?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, al heb ik daar soms ook wel moeite mee als ik vind dat sommige sociale regels gewoon raar zijn.
oke gefeliciteerd nogquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat ik klaar ben met studie
dus had stufi al opgezegd en nu moet ik voor donderdag naar zo'n ov punt om studentenov van mijn kaart te halen
je kan toch gewoon zeggen: erheen gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja
Heengaan=doodgaan
En wat is de lol aan "los gaan" volgens jou.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niks aan toch? Geen eens zin in op dat moment je moet los gaan toch.
Mensen gelukkig nieuwjaar wensen.quote:
of mensen die zeggen 'dat heb ik nooit op' ipv 'dat heb ik nooit gegeten/gehad'quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja
Heengaan=doodgaan
Dat is echt tenenkrommend ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
of mensen die zeggen 'dat heb ik nooit op' ipv 'dat heb ik nooit gegeten/gehad'
walgelijk
Samen met vrienden beetje dansen etc. Is toch veel leuker als aan de zijkant zitten en mensen te bekijken?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat is de lol aan "los gaan" volgens jou.
ja dankjequote:
Maar dat is meer een cultureel puntje dan een sociaal puntje denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen gelukkig nieuwjaar wensen.
Om dat te doen omdat er een nieuwe tijdseenheid is begonnen vind ik vaak maar onzinnig.
haha ja dat doe ik ook wel. maar wat jr zei doe ik ook wel, situaties observeren. maar komt meer omdat ik semi auti ben en dus maar ergens op afstand van het collectief staquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Achteraf wel, om te kijken of zo'n persoontje wel goed invloed op mij heeft
Hoezo moet je vanaf de zijkant observeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Samen met vrienden beetje dansen etc. Is toch veel leuker als aan de zijkant zitten en mensen te bekijken?
Dat kan niet tegelijk?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Samen met vrienden beetje dansen etc. Is toch veel leuker als aan de zijkant zitten en mensen te bekijken?
Je bedoelt als een idioot gaan dansen en je bezatten?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niks aan toch? Geen eens zin in op dat moment je moet los gaan toch.
of mensen die zeggen "ik kon hem niet"quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
walgelijk
Ja maar mensen schikken zich natuurlijk snel aan culturele normen en waarden als dat de norm van een groep is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is meer een cultureel puntje dan een sociaal puntje denk ik
Zekers dat is altijd leuk dat doen zoveel mensen. Maar tijdens het uitgaan nee..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo moet je vanaf de zijkant observeren.
Mensen kijken is echt een van de leukste dingen die er is.
Lekker uren op een terras beetje mensen bekijken
Dit zeg ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
of mensen die zeggen "ik kon hem niet"
Ja wat kon je dan niet
die gozerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
of mensen die zeggen "ik kon hem niet"
Ja wat kon je dan niet
ik heb ook wel moeite met smalltalk verderquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is meer een cultureel puntje dan een sociaal puntje denk ik
Huwelijk is ook gewoon buiten de laatste 30 jaar een vorm van veiligheid. Dat begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het ook interessant om te zzien als je uit eten bent of op een terras zit hoeveel stellen er samen zijn die de hele avond geen woord met elkaar praten. En toch stug doorzetten in hun huwelijk
Of de hele tijd op de mobiel zitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het ook interessant om te zzien als je uit eten bent of op een terras zit hoeveel stellen er samen zijn die de hele avond geen woord met elkaar praten. En toch stug doorzetten in hun huwelijk
veel mensen hoorquote:
Ik geloof wel heel erg west-nederlands hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
veel mensen hoor
maar dat is een van de puntjes waar ik mij dan aan erger. En anderen ergeren zich aan mij als ik "als/dan" door elkaar haal
Als je jonge kinderen hebt kan ik het nog enigszins begrijpen maar anders, hou er lekker mee op joh. Word je niet gelukkig vanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Huwelijk is ook gewoon buiten de laatste 30 jaar een vorm van veiligheid. Dat begrijp ik wel.
Fascinerend fenomeen is dat ook jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Toch zijn er zoveel mensen die stug doorzetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je jonge kinderen hebt kan ik het nog enigszins begrijpen maar anders, hou er lekker mee op joh. Word je niet gelukkig van
west-friesland ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof wel heel erg west-nederlands hoor.
Geluk is relatief he.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je jonge kinderen hebt kan ik het nog enigszins begrijpen maar anders, hou er lekker mee op joh. Word je niet gelukkig van
Dat kan behoorlijk vermakelijk zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bedoelt als een idioot gaan dansen en je bezatten?
nee is gewoon fout Nederlandsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:13 schreef JanCees het volgende:
kon ipv kende ofzo?
dat doe ik ook dan
is gewoon dialect spreektaal
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:13 schreef JanCees het volgende:
kon ipv kende ofzo?
dat doe ik ook dan
is gewoon dialect spreektaal
eensquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat kan behoorlijk vermakelijk zijn.
Ja, mja dan moet je het afwegen. Met een huwelijk sta ik finacieel wat sterker maar ben ik doodongelukkig. En anders leid ik misschien een gelukkiger leven maar heb ik geen financiele zekerheid. Het is maar waar je voor kiest natuurlijk, dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geluk is relatief he.
Het is heel erg westers en nieuwerwets dat een huwelijk altijd leuk moet zijn.
Het is goed dat het zo is nu hoor, daar niet van.
Maar bij tig mensen, zeker als je financieel allebei niet zo sterk staat is het gewoon een moetje.
Dat kan ook leuk zijn ja, maar je wilt zelf toch ook wel hosselen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
eens
net zo vermakelijk als analyseren. Ik ben met uitgaan dan meer bezig met gniffelen om de hosselpogingen van andere gasten bij chicks, dan dat ik daar zelf aan begin.
ik erger mij aan mijn broer die de hele tijd "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruikt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
In de zeldzaamheid dat mn moeder en ik Nederlands spreken ergert ze zich kapot aan mijn de/het en die/dat/deze fouten
gelukkig is taal niet zo statischquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee is gewoon fout Nederlands
is gewoon "ik kende hem niet"
Maar veel mensen zien "kende" als iets fouts op basis van gevoel ofzo
En voor de meeste mensen is zekerheid het belangrijkste in het leven. Verandering is heel eng voor vrijwel iedereen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mja dan moet je het afwegen. Met een huwelijk sta ik finacieel wat sterker maar ben ik doodongelukkig. En anders leid ik misschien een gelukkiger leven maar heb ik geen financiele zekerheid. Het is maar waar je voor kiest natuurlijk, dat is ook weer zo
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik erger mij aan mijn broer die de hele tijd "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruikt.
niet perse met uitgaan als ik met vrienden ofzo benquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn ja, maar je wilt zelf toch ook wel hosselen?
hij typt hetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]dat doet dus iedereen in een gesprek
Ik zeg munquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]dat doet dus iedereen in een gesprek
ahaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niet perse met uitgaan als ik met vrienden ofzo ben
dan drink ik wel, kan ik dansen en mensen kijken. Maar ik heb geen zin om aan dat hele hosselspel deel te nemen, zou ook niet weten hoe ik dat moet aanpakken verder.
dan wel jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hij typt het
en dan staat het lelijk
JA DEZEquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
walgelijk
En dan zelf heengaan zeggen.quote:
Trap er niet inquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:20 schreef JimmyDean het volgende:
http://speld.nl/2016/07/02/is-noord-korea-noord-brabant/
hehe
dat is een beetje de dt fout voor engelsenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn grootste taalergenis is toch wel natives die their/there/they're door elkaar halen
Ik ook ja, is gewoon automatisme.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:21 schreef supersof het volgende:
ik zeg heel vaak: dat heb ik nog nooit op
of your/you'requote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn grootste taalergenis is toch wel natives die their/there/they're door elkaar halen
hmmmquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op welke plek gaan we komen volgend seizoen pax?
Ja echt he.quote:
Bij de beren had je deze ook kunnen eten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
ik heb heerlijke friet met en KIPSATE
gehaald waar toto ooit een date had
Heeft Toto dates?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
Apart.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is gewoon correct Nederlands
http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.V3fcKpOLTHc
Die hij uit eten neemt naar de feboquote:
ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als iemand zegt ''wanneer ga je naar de winkel'' zou ik wel zeggen ''ik ga daar nu heen''
veel plezierquote:
Die linksback van Ijsland komtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
allemaal transerfervrije spelers gehaald, ik weet het niet
Ja okequote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als iemand zegt ''wanneer ga je naar de winkel'' zou ik wel zeggen ''ik ga daar nu heen''
Ik ook man.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:25 schreef JanCees het volgende:
gvd zin in nieuwe voetbalseizoen
(voor eigen voetbal dan)
kan ook jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar je kan zeggen
Ik ga daar nu naar toe.
onze kleedkamers worden gerenoveerdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook man.
Krijgen spelers uit hogere elftallen dus hopelijk wat meer kwaliteit.
net zoals onze staatsinrichting een organisch geheel vormtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan ook ja
taal is gelukkig zeer DYNAMISCH
patat*quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
douchen jullie in onderbroek?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
onze kleedkamers worden gerenoveerdben benieuwd hoe het er uit gaat zien
Binnekort GROOT fissa van de club.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
onze kleedkamers worden gerenoveerdben benieuwd hoe het er uit gaat zien
nee man jij komt altijd met lelijke mannen aanzettenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je hem knap? Wss nieuwe aanwinst van Groningen kan je op hem geilen ipv Rusnak
lol hebben jullie zo'n appquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin is over 35 minuten thuis volgens find a friend.
Was erg saai deze dagen.
was ze heenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin is over 35 minuten thuis volgens find a friend.
Was erg saai deze dagen.
Ja FC Kontenbonkersquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb jij ooit gevoetbald eigenlijk?
10 jaarquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb jij ooit gevoetbald eigenlijk?
Hij kan beter training van een haarspecialist krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:28 schreef Paxcon het volgende:
rusnak is er gelukkig nog
[ afbeelding ]
hier krijgt hij training van de nieuwe trainer
Vies weer hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:28 schreef Paxcon het volgende:
rusnak is er gelukkig nog
[ afbeelding ]
hier krijgt hij training van de nieuwe trainer
Na een tijdje dachtje, ik ga toch maar in de kapperszaak staan.quote:
zijn haar is PRACHTIGquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan beter training van een haarspecialist krijgen
Faber of rusnakquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan beter training van een haarspecialist krijgen
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na een tijdje dachtje, ik ga toch maar in de kapperszaak staan.
Rusnak natuurlijkquote:
zeer sterk dezequote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah zie veel mensen met zo'n kapselquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rusnak natuurlijk
Ziet er toch niet uit dat vogelnest
hou op met deze actquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rusnak natuurlijk
Ziet er toch niet uit dat vogelnest
ooooh chillquote:
hoe hield je je piemel onder controle daarquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee de sfeer in het team was matig door paupers en toen ging ik studeren in Groningen en vond ik het wel mooi geweest
Gijp is het met me eensquote:
Ja echt fijn.quote:
jij krijgt toch ook geen een boner naast een chickquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoe hield je je piemel onder controle daar
wat ga je bestellenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja echt fijn.
NIet dat ik er vaak op kijk hoor, maar zoals nu weet ik dat ik over 10 minuten eten moet bestellen
Gevaarlijk deze bij JRquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij krijgt toch ook geen een boner naast een chick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |