Op de markt ga je hem niet vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
oke en nu gaat deze pauper naar de markt om groente en fruit voor aankomende week te kopen, daaag
quote:
Weet ikquote:
Groente en fruit kopen ipv bierquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
oke en nu gaat deze pauper naar de markt om groente en fruit voor aankomende week te kopen, daaag
Nee, een huwelijk sluiten die voor beide families handig is.quote:
ik lust geen bierquote:
zou alles wel een stuk makkelijker maken als je uit een rijke, belangrijke familie komtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, een huwelijk sluiten die voor beide families handig is.
nah, ik hoef geen stinkkutquote:
Je wordt wel meer geleefd.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou alles wel een stuk makkelijker maken als je uit een rijke, belangrijke familie komt
Tja alles heeft zijn voor en nadelen.quote:
Je kan dat geleefd worden ook als voordeel zien. Het is wel makkelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja alles heeft zijn voor en nadelen.
En zo word je uitgehuwelijkt aan een of ander kutwijf
meerdere manierenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
En hoe kom je aan die publieke status?
Die de maatschappij wel laten draaien voor het gros van de mensen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Lekker overrated allemaal
Al die patjepeeërs die ver van de maatschappij afstaan
Wel cash en mooie chicksquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Lekker overrated allemaal
Al die patjepeeërs die ver van de maatschappij afstaan
Ja dat is vreselijk dat je perse naar de universiteit moet om zo'n studie te doen, terwijl je dat misschien helemaal niet wil doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan dat geleefd worden ook als voordeel zien. Het is wel makkelijk.
Je gaat tot je 18e naar een jongens of meisjes kostschool. Daarna ga je naar de universiteit om een studie met statuur te doen. Daarna trouw je iemand uit hetzelfde milieu. En dan is het kringetje weer rond.
Dat weet ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die de maatschappij wel laten draaien voor het gros van de mensen.
Is denk ik gewenning. Als het gewoon je standaard is denk ik niet dat je het erg vind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |