Amerikaans-Meixcaans. Die kan toch nooit zoveel vermogen hebben. Middelmatige actricequote:
Rijk getrouwd.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerikaans-Meixcaans. Die kan toch nooit zoveel vermogen hebben. Middelmatige actrice
verbintenissenrecht, goederenrecht, personen- en familierecht (met beetje erfrecht), staatsrecht (quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wist niet dat daar strafrecht bij zit
François-Henri Pinaultquote:
volgens mij zon miljardair gehosseldquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerikaans-Meixcaans. Die kan toch nooit zoveel vermogen hebben. Middelmatige actrice
Schatrijk ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
François-Henri Pinault
Bestuursvoorzitter van Kering
Oh okay, is wel logisch ja. Zou dan minor criminologie doen, dat lijkt me zelf ook wel vet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
verbintenissenrecht, goederenrecht, personen- en familierecht (met beetje erfrecht), staatsrecht () bestuursrecht, vreemdelingenrecht, arbeidsrecht, socialezekerheidsrecht, strafrecht heb ik gehad.
En natuurlijk moet je strafrecht krijgen bij sjdsjd'ers werken bij reclassering, om, halt, dan heb je wel strafrecht nodig
Ja. Of van goede komaf.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:19 schreef supersof het volgende:
Hoe kom je in de hogere kringen en bij de vrijgezelle rijke mannen
moet je zeker rijk voor zijn
Ik vind strafrecht echt OERsaaiquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh okay, is wel logisch ja. Zou dan minor criminologie doen, dat lijkt me zelf ook wel vet.
Nee, knap.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:19 schreef supersof het volgende:
oh dan lukt het misschien nog welquote:
nee je moet publieke status hebben, dat maakt je aantrekkelijk voor bepaalde mannen die wel geld maar niet die faam hebben. en je publieke status zorgt ervoor dat je op de plekken bent waar zulke mannen komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:19 schreef supersof het volgende:
En hoe kom je aan die publieke status?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:20 schreef Drug het volgende:
[..]
nee je moet publieke status hebben, dat maakt je aantrekkelijk voor bepaalde mannen die wel geld maar niet die faam hebben. en je publieke status zorgt ervoor dat je op de plekken bent waar zulke mannen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |