Toch zijn er zoveel mensen die stug doorzetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je jonge kinderen hebt kan ik het nog enigszins begrijpen maar anders, hou er lekker mee op joh. Word je niet gelukkig van
west-friesland ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof wel heel erg west-nederlands hoor.
Geluk is relatief he.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je jonge kinderen hebt kan ik het nog enigszins begrijpen maar anders, hou er lekker mee op joh. Word je niet gelukkig van
Dat kan behoorlijk vermakelijk zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bedoelt als een idioot gaan dansen en je bezatten?
nee is gewoon fout Nederlandsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:13 schreef JanCees het volgende:
kon ipv kende ofzo?
dat doe ik ook dan
is gewoon dialect spreektaal
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:13 schreef JanCees het volgende:
kon ipv kende ofzo?
dat doe ik ook dan
is gewoon dialect spreektaal
eensquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat kan behoorlijk vermakelijk zijn.
Ja, mja dan moet je het afwegen. Met een huwelijk sta ik finacieel wat sterker maar ben ik doodongelukkig. En anders leid ik misschien een gelukkiger leven maar heb ik geen financiele zekerheid. Het is maar waar je voor kiest natuurlijk, dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geluk is relatief he.
Het is heel erg westers en nieuwerwets dat een huwelijk altijd leuk moet zijn.
Het is goed dat het zo is nu hoor, daar niet van.
Maar bij tig mensen, zeker als je financieel allebei niet zo sterk staat is het gewoon een moetje.
Dat kan ook leuk zijn ja, maar je wilt zelf toch ook wel hosselen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
eens
net zo vermakelijk als analyseren. Ik ben met uitgaan dan meer bezig met gniffelen om de hosselpogingen van andere gasten bij chicks, dan dat ik daar zelf aan begin.
ik erger mij aan mijn broer die de hele tijd "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruikt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
In de zeldzaamheid dat mn moeder en ik Nederlands spreken ergert ze zich kapot aan mijn de/het en die/dat/deze fouten
gelukkig is taal niet zo statischquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee is gewoon fout Nederlands
is gewoon "ik kende hem niet"
Maar veel mensen zien "kende" als iets fouts op basis van gevoel ofzo
En voor de meeste mensen is zekerheid het belangrijkste in het leven. Verandering is heel eng voor vrijwel iedereen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mja dan moet je het afwegen. Met een huwelijk sta ik finacieel wat sterker maar ben ik doodongelukkig. En anders leid ik misschien een gelukkiger leven maar heb ik geen financiele zekerheid. Het is maar waar je voor kiest natuurlijk, dat is ook weer zo
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik erger mij aan mijn broer die de hele tijd "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruikt.
niet perse met uitgaan als ik met vrienden ofzo benquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn ja, maar je wilt zelf toch ook wel hosselen?
hij typt hetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]dat doet dus iedereen in een gesprek
Ik zeg munquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]dat doet dus iedereen in een gesprek
ahaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niet perse met uitgaan als ik met vrienden ofzo ben
dan drink ik wel, kan ik dansen en mensen kijken. Maar ik heb geen zin om aan dat hele hosselspel deel te nemen, zou ook niet weten hoe ik dat moet aanpakken verder.
dan wel jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hij typt het
en dan staat het lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |