Wat vonden de Thaise hoertjess van je stelling?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb hier namelijk diep over nagedacht op vakantie.
Ik heb het eigenlijk met niemand over gehad.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vonden de Thaise hoertjess van je stelling?
Halloquote:
Weet jij trouwens als je ook met cash een treinticket kan betalen? Reis echt nooooooit met de trein.quote:
ofquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens als je ook met cash een treinticket kan betalen? Reis echt nooooooit met de trein.
Neequote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens als je ook met cash een treinticket kan betalen? Reis echt nooooooit met de trein.
Nee, dat is erg slecht Nederlandsquote:
voor vliegen zou ik wel graag gewoon ruimer willen zittenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk met niemand over gehad.
Was gewoon gedachtenspinsel tijdens het vliegen in business.
Of ik daar nu gelukkiger van werd.
ligt aan stationquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
zo boeiend zou dat niet zijn hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou JR trouwens wel eens willen meemaken op zon borrel met allemaal upper class.
Dit heb ik me net ingedacht.
Wat een TOPSHOW zou dat zijn.
Komt wel goed ov chipkaart is makkelijk hequote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
En als je in Amsterdam gaat wonen fokker zou ik wel wat bekender gaan raken met het openbaar vervoer
Ja, maar die kan je niet opladene met cash hoeverre ik weetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Komt wel goed ov chipkaart is makkelijk he
Dat bedoel ik dus, het koopt gemak. Heel veel gemak.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
voor vliegen zou ik wel graag gewoon ruimer willen zitten
Dat op elkaar gepropte vind ik vreselijk claustrofobisch. Zeker als je dan niet eens naar de wc kan omdat er een stewardess voor je staat met een karretje.
Nee maar nu heb ik het over een losse treinticket maarja boeie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar die kan je niet opladene met cash hoeverre ik weet
Dat is in feite in elke sociale situatie zo ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zo boeiend zou dat niet zijn hoor
zou vooral de kat uit de boom kijken en observeren hoe iedereen zich volgens een rol gedraagt. En dan hard lachen.
En weg komen ipv vandaan komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja
Net als "er heen gaan". Het hoort "ernaartoe gaan"
Heengaan=doodgaan
Gewoon zwart rijdenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet studenten ov er weer af halen, matig matig matig
Ben vooral te lui om helemaal naar stad te reizen naar zo'n ov punt
stage krijg je minder cijfersquote:
Of is de winkel nog los ipv openquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En weg komen ipv vandaan komen.
Dat vroeg mijn buurman toen we net waren verhuisd. Waar komen jullie weg
Dacht dat hij een beroerte kreeg
Dat zeggen ze hier ook zoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoezo eraf?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet studenten ov er weer af halen, matig matig matig
Ben vooral te lui om helemaal naar stad te reizen naar zo'n ov punt
ja dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, het koopt gemak. Heel veel gemak.
Wat is het heerlijk om priority bij douanen te krijgen. In plaats van 30 minuten wachten gelijk doorlopen.
Het is heerlijk om te wachten in een lounge met gratis eten, drinken en douches.
Lekker languit liggen in het vliegtuig en beetje eten en films kijken.
Maar ik denk niet dat je er langdurig gelukkig van wordt, want het is ook niet iets wat ik ooit gemist hebt als je begrijp wat ik bedoel.
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook in veel sociale situaties, of als ik alleen maar in de stad loop. Mensen kijken en gedrag analyseren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is in feite in elke sociale situatie zo ja.
Mooi om te zien wel, vooral omdat mensen er vaak niet zelf van bewust zijn
Wat een mindfulness.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik analyseer mezelf ook in sociale situaties.
omdat ik klaar ben met studiequote:
met uitgaan is dat helemaal fascinerendquote:
Ik heb meer met uitgaan de vraag hoeveel mensen in zo'n zaal het oprecht leuk vinden en hoeveel het doen uit sociaal wenselijk gedrag.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
met uitgaan is dat helemaal fascinerend
dat je al die mensen ziet dansen en "los gaan" en dat je je dan afvraagt waar dit nou eigenlijk allemaal op slaat
en als je daar dan ineens bewust aan denkt ga je twijfelenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is verder wel lachen om door te hebben hoeveel dingen je op automatische piloot doet in plaats van bewust.
vind je dat het nergens op slaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
met uitgaan is dat helemaal fascinerend
dat je al die mensen ziet dansen en "los gaan" en dat je je dan afvraagt waar dit nou eigenlijk allemaal op slaat
Maar niet verkeerd verder hoor om beetje meer bewust te zijn van de situatie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en als je daar dan ineens bewust aan denkt ga je twijfelen
dit heb ik vaak
groepjes bekijken en de hierarchie ontdekkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb meer met uitgaan de vraag hoeveel mensen in zo'n zaal het oprecht leuk vinden en hoeveel het doen uit sociaal wenselijk gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |