Ik ben maar een keer verliefd geweest in mijn leven, dan had ik dus sex moeten hebben toen ik 13 was.quote:
bahquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Jammer
Ik had 'Lekker barfen op je kut
Als tt
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hier kom ik altijd mee tot innerlijke rust
Asians schijnen dat lekker te vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Jammer
Ik had 'Lekker barfen op je kut
Als tt
Dat moet kunnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben maar een keer verliefd geweest in mijn leven, dan had ik dus sex moeten hebben toen ik 13 was.
ik de-escaleer juist nuquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paxcon is er en het wordt weer ordinair.
Als ze behaard isquote:
Asians maken rare piepgeluidenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Asians schijnen dat lekker te vinden.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze behaard iskan je die stukjes eruit gaan halen
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn sowieso al genoeg kinderen die al seks hebben op die leeftijd
Dan is "mag ik mijn Bob in jou Douwe" nog beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is een van fokkie zijn pick-up lines.
Taglianoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan is "mag ik mijn Bob in jou Douwe" nog beter.
HÉ TAGLIANO?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax heeft ook al seks gehad, en hij is 12.
Taglianogodquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan is "mag ik mijn Bob in jou Douwe" nog beter.
HÉ TAGLIANO?
Echt? Wist wel dat hij dinnetje had.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax heeft ook al seks gehad, en hij is 12.
het schijnt van welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt? Wist wel dat hij dinnetje had.
Als je wilt vloeken moet je het goed doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben over minder dan een halfjaar 20 gofferdomme
ik heb nu een tas vol andere meuk. na het weekend wil ik suikerziekte en nood aan een kunstgebitquote:
Amsterdam meet gewoonquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fissa bij de drie om je bday te vierenjohannes en ik zijn aanwezig
Diabetes Mellitus type twee heb je totaal aan jezelf te danken, net als kunstgebit nu.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:29 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb nu een tas vol andere meuk. na het weekend wil ik suikerziekte en nood aan een kunstgebit
vorige keer dat ik met jou bij de drie had afgesproken kwam je nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fissa bij de drie om je bday te vierenjohannes en ik zijn aanwezig
Nietusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vorige keer dat ik met jou bij de drie had afgesproken kwam je niet
nee wel HIV toen ik erachter kwam dat het dezelfde symptomen als pfeiffer heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn jullie wel eens bang geweest dat je diabetes had?
Ja vroeger toen ik nog een teringzoetekauw wasquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Hard gelachen gvd ik ga naar de hel door ditquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee wel HIV toen ik erachter kwam dat het dezelfde symptomen als pfeiffer heeft
wat zijn de symptonen daarvanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Nee. Wel andere ziektesquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
zolang ik een geile body heb is het goedquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Diabetes Mellitus type twee heb je totaal aan jezelf te danken, net als kunstgebit nu.
Nee, ik heb toch al kanker waarschijnlijk van roken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Bij DM II heb je geen geile body want dan ben je gewoon obese want je insulinereceptoren zijn overprikkeld geraakt door al die shitload aan suiker waardoor glucose in je bloed ronddrijft tot je dood gaat aan een ketoacidosequote:
Je kunt ook veel suiker eten zonder obees te zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij DM II heb je geen geile body want dan ben je gewoon obese want je insulinereceptoren zijn overprikkeld geraakt door al die shitload aan suiker waardoor glucose in je bloed ronddrijft tot je dood gaat aan een ketoacidose
Alsjeblieft
wel elke keer bang dat ik iets aan mijn hart heb als ik daar ongeveer pijn hebquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
wat eet je dan vooral?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met wat ik eet is het bijzonder dat ik geen diabetes heb.
Oei. Dan moet je maar geen broodjes doner meer eten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel elke keer bang dat ik iets aan mijn hart heb als ik daar ongeveer pijn heb
Opa is overleden aan hartproblemen en mijn oom heeft al tig hartoperaties gehad
Maar grotendeels ben je obese bij diabetes type 2quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ook veel suiker eten zonder obees te zijn
Ga gezonder eten danquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel elke keer bang dat ik iets aan mijn hart heb als ik daar ongeveer pijn heb
Opa is overleden aan hartproblemen en mijn oom heeft al tig hartoperaties gehad
Dan maar eerder dood no jokequote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oei. Dan moet je maar geen broodjes doner meer eten.
Ik was bang dat ik het zou hebben opgelopen van de zakken appels op een dag wegwerken enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar grotendeels ben je obese bij diabetes type 2
Nooit heel boeiend gevonden.quote:
oh toen vond ik het nog wel lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit heel boeiend gevonden.
Met St. Maarten was ik altijd het enige kind die vrijwillig een mandarijn pakte. Vond ik veel lekker dan al dat snoep.
geen sushi meer dus, moet je van iemand anders teren boyoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga gezonder eten dan
Straks ligt er een dooie ginger in de trein
Kutleefquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen sushi meer dus, moet je van iemand anders teren boyo
Hehe dat deed ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit heel boeiend gevonden.
Met St. Maarten was ik altijd het enige kind die vrijwillig een mandarijn pakte. Vond ik veel lekkerder dan al dat snoep.
Chips vind ik ook vaak maar matig.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh toen vond ik het nog wel lekker
maar sinds ik geen kind meer ben niet
liever chips
Gastquote:
Fruit is veel meer genot dan snoep ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe dat deed ik ook.
Maar ben wel een echte zoetekauw, alleen liever van fruit dan van snoep.
te*quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast
Je hoeft niet altijd zo verheven ge doen
je weet dat ik het fucking hot vind als je academisch doet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij DM II heb je geen geile body want dan ben je gewoon obese want je insulinereceptoren zijn overprikkeld geraakt door al die shitload aan suiker waardoor glucose in je bloed ronddrijft tot je dood gaat aan een ketoacidose
Alsjeblieft
Wow, en allebei opgekregen? :$quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gister broodje doner en turkse pizza voor 4,50 totaal.
Hij had foutje gemaakt.
Vond het niet erg
Er zijn ook FOK! users die zich zouden doodschamen als ze chocopasta op hun brood doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast
Je hoeft niet altijd zo verheven ge doen
Ranzig is dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn ook FOK! users die zich zouden doodschamen als ze chocopasta op hun brood doen.
Dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Daarom dooreten tok yoloquote:
Ja.quote:
je bent te oud voor haarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:39 schreef Drug het volgende:
[..]
je weet dat ik het fucking hot vind als je academisch doet.
mixed signals
Dan is het een kwestie van smaak, maar niet dat je er een waardeoordeel aan hangt dat iemand anders dat wel lekker vind.quote:
hij is dikkie, natuurlijkquote:
die discussie heb ik in klb sc al gevoerdquote:
Happy ziet mij als zijn grote broer.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:45 schreef Drug het volgende:
[..]
die discussie heb ik in klb sc al gevoerd
en opso is geen dating material voor mij, zie haar meer als m'n... niet als m'n zusje maar als m'n nichtje, dus met een klein gaatje - klein gaatje! phrasing! boom! - naar de verboden verleiding
Morgen pak ik je nog wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Happy ziet mij als zijn grote broer.
In Katwijk maakt dat niks uit.
dafuqquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:45 schreef Drug het volgende:
[..]
en opso is geen dating material voor mij, zie haar meer als m'n... niet als m'n zusje maar als m'n nichtje, dus met een klein gaatje - klein gaatje! phrasing! boom! - naar de verboden verleiding
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Happy ziet mij als zijn grote broer.
In Katwijk maakt dat niks uit.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Morgen pak ik je nog wel.
Mag je op je eigen manier interpreteren.
stuur haar een antifoon uit het gregoriaanse tijdperkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die kwam niet goed aan. ze reageert inmiddels niet meer op m'n dm's
W t f is wrong with uquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stuur haar een antifoon uit het gregoriaanse tijdperk
als ik mortaxx was was ik nu met hele andere dingen bezig dan posten op fokquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dacht even dat je mortaxx was jeetje
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik mortaxx was was ik nu met hele andere dingen bezig dan posten op fok
dat deed ik ook tot ik me realiseerde dat ik gewoon teringgay benquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:57 schreef Drug het volgende:
vraag me weleens af: waarom flirt ik met homoseksuele dudes?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat deed ik ook tot ik me realiseerde dat ik gewoon teringgay ben
ja denk dat ik wel bi ben ergens tbhquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat deed ik ook tot ik me realiseerde dat ik gewoon teringgay ben
Je wil gewoon een pielemans in je mondquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:57 schreef Drug het volgende:
vraag me weleens af: waarom flirt ik met homoseksuele dudes?
Jij paalt je nichtje?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:45 schreef Drug het volgende:
[..]
niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je wil gewoon een pielemans in je mond
nee ze begint te praten, dus is beetje risicoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ah, heeft ze secundaire geslachtskenmerken gekregen?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:14 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ze begint te praten, dus is beetje risico
goddddverquote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:14 schreef Drug het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:14 schreef Drug het volgende:
[..]
niks homoquote:
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
niks homo
Vraag maar aan dat moedertje van je
Gister ff langsgeweest
Kost wat duiten maar altijd waar voor het geld
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hij zich voor de eerste keer uitkleedde voor je dacht jij "ah sexy time" en toen ging hij gewoon schijten.
trekt lekker opquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb net in een benzine auto gereden voor het eerst, wat een AIDS
haha heb je laten afslaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb net in een benzine auto gereden voor het eerst, wat een AIDS
Ik kan het niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan rijden of je kan het niet.
In de oude auto van mijn moeder trok ik de versnellingspook eens los. Had ik die in mijn handen en moest ik hem tijdens het rijden terug stoppenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Deed wel 1x perongeluk in 4e versnelling ipv 2e maar mmmkay
Al twee jaar niet geredenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook niet, levensgevaarlijk dat ik een roze pasje heb.
omgggg schrok je je niet doodquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de oude auto van mijn moeder trok ik de versnellingspook eens los. Had ik die in mijn handen en moest ik hem tijdens het rijden terug stoppen
Ik vind alles best, zolang het maar niet weer uitdraait op verlenging + penalty's.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel veel goals gaan vallen.
Jaquote:
Dus jij vindt een doodsaaie wedstrijd met een hakgoal van Ashley Williams in de 87e minuut okéquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang het maar niet weer uitdraait op verlenging + penalty's.
Bale gaat murderenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus jij vindt een doodsaaie wedstrijd met een hakgoal van Ashley Williams in de 87e minuut oké?
Ja, moet tussen 15:00 en 16:00 begonnen zijn of zoiets. Toen zat ik nog in het HHS-gebouw, kwam buiten en toen was het los.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Al een paar uur, en niet te zuinig ook. Horror begin van de zomer dit.
Nee. Maar sensatie binnen de 90 minuten teken ik voor.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus jij vindt een doodsaaie wedstrijd met een hakgoal van Ashley Williams in de 87e minuut oké?
Klopt helemaal. Heb een uur in de file gestaan bij Prins Clauspleinquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, moet tussen 15:00 en 16:00 begonnen zijn of zoiets. Toen zat ik nog in het HHS-gebouw, kwam buiten en toen was het los.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ik wel leuk vinden, maar boeit me ook niet als België wint.
Moest alleen twee minuten door de regen lopen naar mn huis toe eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Heb een uur in de file gestaan bij Prins Clausplein
Toen al zeiknat zeker?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest alleen twee minuten door de regen lopen naar mn huis toe eigenlijk.
Toen ik net mijn rijbewijs had liet ik de motor telkens afslaan bij het stoplichtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik al een jaar niet, laatste keer sloeg motor af en reed ik 20 km/h te hard in 30 zone.
Ik gok op een zaadpotquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel veel goals gaan vallen.
Jawel, maar mijn broer had dat ook heel vaak gehad. Dus ik wachtte er al opquote:
Teveel prikkels op de weg om rekening mee te houdenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik net mijn rijbewijs had liet ik de motor telkens afslaan bij het stoplicht
Echt teringkut
[..]
Ik gok op een zaadpot
[..]
Jawel, maar mijn broer had dat ook heel vaak gehad. Dus ik wachtte er al op
[..]
Teveel prikkels op de weg om rekening mee te houden
van garnalen ~!~~quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net geleerd hoe kroepoek gemaakt wordt, leuk
Wales gaat lekker achterin rondhangen en België heeft geen fatsoenlijk veldspel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik net mijn rijbewijs had liet ik de motor telkens afslaan bij het stoplicht
Echt teringkut
[..]
Ik gok op een zaadpot
[..]
Jawel, maar mijn broer had dat ook heel vaak gehad. Dus ik wachtte er al op
[..]
Teveel prikkels op de weg om rekening mee te houden
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JR kijkt zeker keuringsdienst terug?
Ik zie Wales wel doorgaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wales gaat lekker achterin rondhangen en België heeft geen fatsoenlijk veldspel.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat niks worden mensen
Huh?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Wales wel doorgaan.
En dan hoop je dat ze ook de finale behalen maar dan gaat dat kutPortugal weer door.
Al die clubs met hun #welcome<insertspeler>quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch een beetje vergane glorie al heb ik het beste met hem voor en hoop dat ie het kan makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een nieuwe keeper nodig. Howard is naar Amerika. Snap niet hoe ze Mandanda van Marseille hebben kunnen missen, maar ik las eerder in telegraaf dat Koeman steek wilde.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die clubs met hun #welcome<insertspeler>![]()
Waarom haalt Koeman die gozer
Ja, alleen las je zin anders weg.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een halve finale, dat Portugal wel de finale zal behalen.
Om dit EK echt kut te maken
Hij heeft een groot budget, dus kan hij toch wel ergens een betere keeper halen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe keeper nodig. Howard is naar Amerika. Snap niet hoe ze Mandanda van Marseille hebben kunnen missen, maar ik las eerder in telegraaf dat Koeman m wilde.
Dat heb ik wel eens vakerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, alleen las je zin anders weg.
Mandanda is naar fucking Crystal Palacequote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft een groot budget, dus kan hij toch wel ergens een betere keeper halen.
Stekelenburg was alleen op WK2010 en het jaar erna met Ajax echt goed.
Crystal Palace kan al 40 miljoen neerleggen voor een speler.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mandanda is naar fucking Crystal Palace.
Ik zie vrijwel nooit een auto met matras daarop rijden, maar mocht dat zo zijn denk ik meteen dat jij dat bent.quote:
Watford slaat boden van 28 miljoen pond op Troy fucking Deeney en 36 miljoen pond op Odion Ighalo af.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Crystal Palace kan al 40 miljoen neerleggen voor een speler.
Gaat nergens meer over, voetballerij wordt steeds minder leuk.
Uh...goeie!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie vrijwel nooit een auto met matras daarop rijden, maar mocht dat zo zijn denk ik meteen dat jij dat bent.
Zoveel geld en dan hebben ze nog een zaadelftalquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Watford slaat boden van 28 miljoen pond op Troy fucking Deeney en 36 miljoen pond op Odion Ighalo af.
[ afbeelding ]
Snap niet waarom ze die trainer hebben weggejaagd. Heeft het prima gedaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel geld en dan hebben ze nog een zaadelftal
Geen idee, er zijn ook wel eens dagen dat ik niet bezig ben met Watford moet ik eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze die trainer hebben weggejaagd. Heeft het prima gedaan.
Walter Mazzari is de nieuwe coach. Dat je het weet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn ook wel eens dagen dat ik niet bezig ben met Watford moet ik eerlijk zeggen.
Ik ben komend seizoen vooral benieuwd naar de beide Manchester clubs.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walter Mazzari is de nieuwe coach. Dat je het weet.
Ik ben alleen niet benieuwd naar Arsenal. Same old shit. Kijk enorm uit naar het nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben komend seizoen vooral benieuwd naar de beide Manchester clubs.
Mourinho lekker bus parkeren en alle ballen naar Zlatan, leuk hoor.
Ben ook wel benieuwd wat Klopp nog meer gaat halen bij Liverpool.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet benieuwd naar Arsenal. Same old shit. Kijk enorm uit naar het nieuwe seizoen.
Weinig over gelezen buiten Mane. Weet alleen dat Mkhitaryan kwestie van tijd is, Stones de focus van MCFC at the moment is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat Klopp nog meer gaat halen bij Liverpool.
moet ik het wel van hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb niets met mensen die puur op KRACHT hun sport beoefenen.
Mkhitaryan naar Liverpool, wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weinig over gelezen buiten Mane. Weet alleen dat Mkhitaryan kwestie van tijd is, Stones de focus van MCFC at the moment is.
moet ik zien?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Godver, kijk ns vanaf 0:30niet verwacht
OF MATTIEquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
voetbal, dat is bijzaak. Het gaat om de rellen
Hey, alles beft?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Werd lichtelijk emotioneel van jouw post in opbiecht topic
How ya doin'quote:
Ja beft, heb alleen zo'n deurrekstok gekocht en krijg het niet in elkaarquote:
Ahaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ze zo ging shaken met dr booty
soortvan goedquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
How ya doin'
[..]
Ja beft, heb alleen zo'n deurrekstok gekocht en krijg het niet in elkaar. Hoe is met jou dan
Komt goed hopelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
omdat ik me foktopt voel
maar kan gebeuren
Ga je sportieve meid zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo'n rekstok maar dan aan je deur bevestigd
van alles beetje ophoping je weet toch relatie loopt beetje moeilijk werk word teveel rijles erbij is teveel is teveel tegelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt goed hopelijkwie/wat heeft zo'n gevoel veroorzaakt?
hij moet doorwerken op kantoor muhquote:
Awh. Sinds wanneer relatie? Nog even en je rijlesgedoe is voorbijquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
van alles beetje ophoping je weet toch relatie loopt beetje moeilijk werk word teveel rijles erbij is teveel is teveel tegelijk
Ja btje spiertjes kwekenquote:
ja, hij werkt erg veel.quote:
Goed bezig, ik heb net alle meubels verplaatst zodat ik in mijn huis kan sportenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Awh. Sinds wanneer relatie? Nog even en je rijlesgedoe is voorbij
[..]
Ja btje spiertjes kweken
Ripped lokaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed bezig, ik heb net alle meubels verplaatst zodat ik in mijn huis kan sporten
Dat is wel jammer. Lijkt me echt naar als je op een vrijdagavond over moet werken dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, hij werkt erg veel.
Hoe gaat het met je Duitser?
Ik was weekendje in Duitsland afgelopen weekend, maar zag echt maar 2 knappe op een drukke zaterdag in een stad
Wil hij z`n kaakspieren op topniveau hebben dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel gaat ook sporten zegt hij dus ik moet wel om niet achter te blijven.
#dreamcouplequote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel gaat ook sporten zegt hij dus ik moet wel om niet achter te blijven.
He waarom zeg je dit nu weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil hij z`n kaakspieren op topniveau hebben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |