Ik ben maar een keer verliefd geweest in mijn leven, dan had ik dus sex moeten hebben toen ik 13 was.quote:
bahquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Jammer
Ik had 'Lekker barfen op je kut
Als tt
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hier kom ik altijd mee tot innerlijke rust
Asians schijnen dat lekker te vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Jammer
Ik had 'Lekker barfen op je kut
Als tt
Dat moet kunnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben maar een keer verliefd geweest in mijn leven, dan had ik dus sex moeten hebben toen ik 13 was.
ik de-escaleer juist nuquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paxcon is er en het wordt weer ordinair.
Als ze behaard isquote:
Asians maken rare piepgeluidenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Asians schijnen dat lekker te vinden.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze behaard iskan je die stukjes eruit gaan halen
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn sowieso al genoeg kinderen die al seks hebben op die leeftijd
Dan is "mag ik mijn Bob in jou Douwe" nog beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is een van fokkie zijn pick-up lines.
Taglianoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan is "mag ik mijn Bob in jou Douwe" nog beter.
HÉ TAGLIANO?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax heeft ook al seks gehad, en hij is 12.
Taglianogodquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan is "mag ik mijn Bob in jou Douwe" nog beter.
HÉ TAGLIANO?
Echt? Wist wel dat hij dinnetje had.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax heeft ook al seks gehad, en hij is 12.
het schijnt van welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt? Wist wel dat hij dinnetje had.
Als je wilt vloeken moet je het goed doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben over minder dan een halfjaar 20 gofferdomme
ik heb nu een tas vol andere meuk. na het weekend wil ik suikerziekte en nood aan een kunstgebitquote:
Amsterdam meet gewoonquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fissa bij de drie om je bday te vierenjohannes en ik zijn aanwezig
Diabetes Mellitus type twee heb je totaal aan jezelf te danken, net als kunstgebit nu.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:29 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb nu een tas vol andere meuk. na het weekend wil ik suikerziekte en nood aan een kunstgebit
vorige keer dat ik met jou bij de drie had afgesproken kwam je nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fissa bij de drie om je bday te vierenjohannes en ik zijn aanwezig
Nietusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vorige keer dat ik met jou bij de drie had afgesproken kwam je niet
nee wel HIV toen ik erachter kwam dat het dezelfde symptomen als pfeiffer heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn jullie wel eens bang geweest dat je diabetes had?
Ja vroeger toen ik nog een teringzoetekauw wasquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Hard gelachen gvd ik ga naar de hel door ditquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee wel HIV toen ik erachter kwam dat het dezelfde symptomen als pfeiffer heeft
wat zijn de symptonen daarvanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Nee. Wel andere ziektesquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
zolang ik een geile body heb is het goedquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Diabetes Mellitus type twee heb je totaal aan jezelf te danken, net als kunstgebit nu.
Nee, ik heb toch al kanker waarschijnlijk van roken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Bij DM II heb je geen geile body want dan ben je gewoon obese want je insulinereceptoren zijn overprikkeld geraakt door al die shitload aan suiker waardoor glucose in je bloed ronddrijft tot je dood gaat aan een ketoacidosequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |