Nee, wel zonder relatie seks gehad maar dat bleef niet bij ONSquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie wel eens een ONS gehad?
Mij lukt dat nooit.
Een ONS lijkt mij echt vreselijk ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie wel eens een ONS gehad?
Mij lukt dat nooit.
Fuckbuddy?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, wel zonder relatie seks gehad maar dat bleef niet bij ONS
Soort vanquote:
Ik denk als je veel hebt gezopen dat je niet overthinktquote:
zou ik over dat wijf heen kotsenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk als je veel hebt gezopen dat je niet overthinkt
Tenzij je haar naar je eigen huis hebt meegenomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha, lekker in bed barfen en dan weggaan
Ja dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij je haar naar je eigen huis hebt meegenomen
ja, maar nooit..quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat dit voor wel meer mensen geldt hoor.
Toen hij zich voor de eerste keer uitkleedde voor je dacht jij "ah sexy time" en toen ging hij gewoon schijten.quote:
Hahaha ahahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Paxcon het volgende:
als je na alcohol haar kut gaat likken lijkt me dat overgeven niet meer voorkomen kan worden :s
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie dit al HELEMAAL voor me oh god
Kut likken lijkt mij best lekker.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Paxcon het volgende:
als je na alcohol haar kut gaat likken lijkt me dat overgeven niet meer voorkomen kan worden :s
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie dit al HELEMAAL voor me oh god
Een van de minste aspecten van seksquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Kut likken lijkt mij best lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |