quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hij zich voor de eerste keer uitkleedde voor je dacht jij "ah sexy time" en toen ging hij gewoon schijten.
trekt lekker opquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb net in een benzine auto gereden voor het eerst, wat een AIDS
haha heb je laten afslaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb net in een benzine auto gereden voor het eerst, wat een AIDS
Ik kan het niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan rijden of je kan het niet.
In de oude auto van mijn moeder trok ik de versnellingspook eens los. Had ik die in mijn handen en moest ik hem tijdens het rijden terug stoppenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Deed wel 1x perongeluk in 4e versnelling ipv 2e maar mmmkay
Al twee jaar niet geredenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook niet, levensgevaarlijk dat ik een roze pasje heb.
omgggg schrok je je niet doodquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de oude auto van mijn moeder trok ik de versnellingspook eens los. Had ik die in mijn handen en moest ik hem tijdens het rijden terug stoppen
Ik vind alles best, zolang het maar niet weer uitdraait op verlenging + penalty's.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel veel goals gaan vallen.
Jaquote:
Dus jij vindt een doodsaaie wedstrijd met een hakgoal van Ashley Williams in de 87e minuut okéquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang het maar niet weer uitdraait op verlenging + penalty's.
Bale gaat murderenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus jij vindt een doodsaaie wedstrijd met een hakgoal van Ashley Williams in de 87e minuut oké?
Ja, moet tussen 15:00 en 16:00 begonnen zijn of zoiets. Toen zat ik nog in het HHS-gebouw, kwam buiten en toen was het los.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Al een paar uur, en niet te zuinig ook. Horror begin van de zomer dit.
Nee. Maar sensatie binnen de 90 minuten teken ik voor.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus jij vindt een doodsaaie wedstrijd met een hakgoal van Ashley Williams in de 87e minuut oké?
Klopt helemaal. Heb een uur in de file gestaan bij Prins Clauspleinquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, moet tussen 15:00 en 16:00 begonnen zijn of zoiets. Toen zat ik nog in het HHS-gebouw, kwam buiten en toen was het los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |