Ik zie Wales wel doorgaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wales gaat lekker achterin rondhangen en België heeft geen fatsoenlijk veldspel.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat niks worden mensen
Huh?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Wales wel doorgaan.
En dan hoop je dat ze ook de finale behalen maar dan gaat dat kutPortugal weer door.
Al die clubs met hun #welcome<insertspeler>quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch een beetje vergane glorie al heb ik het beste met hem voor en hoop dat ie het kan makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een nieuwe keeper nodig. Howard is naar Amerika. Snap niet hoe ze Mandanda van Marseille hebben kunnen missen, maar ik las eerder in telegraaf dat Koeman steek wilde.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die clubs met hun #welcome<insertspeler>![]()
Waarom haalt Koeman die gozer
Ja, alleen las je zin anders weg.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een halve finale, dat Portugal wel de finale zal behalen.
Om dit EK echt kut te maken
Hij heeft een groot budget, dus kan hij toch wel ergens een betere keeper halen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe keeper nodig. Howard is naar Amerika. Snap niet hoe ze Mandanda van Marseille hebben kunnen missen, maar ik las eerder in telegraaf dat Koeman m wilde.
Dat heb ik wel eens vakerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, alleen las je zin anders weg.
Mandanda is naar fucking Crystal Palacequote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft een groot budget, dus kan hij toch wel ergens een betere keeper halen.
Stekelenburg was alleen op WK2010 en het jaar erna met Ajax echt goed.
Crystal Palace kan al 40 miljoen neerleggen voor een speler.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mandanda is naar fucking Crystal Palace.
Ik zie vrijwel nooit een auto met matras daarop rijden, maar mocht dat zo zijn denk ik meteen dat jij dat bent.quote:
Watford slaat boden van 28 miljoen pond op Troy fucking Deeney en 36 miljoen pond op Odion Ighalo af.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Crystal Palace kan al 40 miljoen neerleggen voor een speler.
Gaat nergens meer over, voetballerij wordt steeds minder leuk.
Uh...goeie!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie vrijwel nooit een auto met matras daarop rijden, maar mocht dat zo zijn denk ik meteen dat jij dat bent.
Zoveel geld en dan hebben ze nog een zaadelftalquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Watford slaat boden van 28 miljoen pond op Troy fucking Deeney en 36 miljoen pond op Odion Ighalo af.
[ afbeelding ]
Snap niet waarom ze die trainer hebben weggejaagd. Heeft het prima gedaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel geld en dan hebben ze nog een zaadelftal
Geen idee, er zijn ook wel eens dagen dat ik niet bezig ben met Watford moet ik eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze die trainer hebben weggejaagd. Heeft het prima gedaan.
Walter Mazzari is de nieuwe coach. Dat je het weet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn ook wel eens dagen dat ik niet bezig ben met Watford moet ik eerlijk zeggen.
Ik ben komend seizoen vooral benieuwd naar de beide Manchester clubs.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walter Mazzari is de nieuwe coach. Dat je het weet.
Ik ben alleen niet benieuwd naar Arsenal. Same old shit. Kijk enorm uit naar het nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben komend seizoen vooral benieuwd naar de beide Manchester clubs.
Mourinho lekker bus parkeren en alle ballen naar Zlatan, leuk hoor.
Ben ook wel benieuwd wat Klopp nog meer gaat halen bij Liverpool.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet benieuwd naar Arsenal. Same old shit. Kijk enorm uit naar het nieuwe seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |