je weet dat ik het fucking hot vind als je academisch doet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij DM II heb je geen geile body want dan ben je gewoon obese want je insulinereceptoren zijn overprikkeld geraakt door al die shitload aan suiker waardoor glucose in je bloed ronddrijft tot je dood gaat aan een ketoacidose
Alsjeblieft
Wow, en allebei opgekregen? :$quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gister broodje doner en turkse pizza voor 4,50 totaal.
Hij had foutje gemaakt.
Vond het niet erg
Er zijn ook FOK! users die zich zouden doodschamen als ze chocopasta op hun brood doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast
Je hoeft niet altijd zo verheven ge doen
Ranzig is dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn ook FOK! users die zich zouden doodschamen als ze chocopasta op hun brood doen.
Dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Daarom dooreten tok yoloquote:
Ja.quote:
je bent te oud voor haarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:39 schreef Drug het volgende:
[..]
je weet dat ik het fucking hot vind als je academisch doet.
mixed signals
Dan is het een kwestie van smaak, maar niet dat je er een waardeoordeel aan hangt dat iemand anders dat wel lekker vind.quote:
hij is dikkie, natuurlijkquote:
die discussie heb ik in klb sc al gevoerdquote:
Happy ziet mij als zijn grote broer.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:45 schreef Drug het volgende:
[..]
die discussie heb ik in klb sc al gevoerd
en opso is geen dating material voor mij, zie haar meer als m'n... niet als m'n zusje maar als m'n nichtje, dus met een klein gaatje - klein gaatje! phrasing! boom! - naar de verboden verleiding
Morgen pak ik je nog wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Happy ziet mij als zijn grote broer.
In Katwijk maakt dat niks uit.
dafuqquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:45 schreef Drug het volgende:
[..]
die discussie heb ik in klb sc al gevoerd
en opso is geen dating material voor mij, zie haar meer als m'n... niet als m'n zusje maar als m'n nichtje, dus met een klein gaatje - klein gaatje! phrasing! boom! - naar de verboden verleiding
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Happy ziet mij als zijn grote broer.
In Katwijk maakt dat niks uit.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Morgen pak ik je nog wel.
Mag je op je eigen manier interpreteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |