Je kunt ook veel suiker eten zonder obees te zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij DM II heb je geen geile body want dan ben je gewoon obese want je insulinereceptoren zijn overprikkeld geraakt door al die shitload aan suiker waardoor glucose in je bloed ronddrijft tot je dood gaat aan een ketoacidose
Alsjeblieft
wel elke keer bang dat ik iets aan mijn hart heb als ik daar ongeveer pijn hebquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn jullie wel eens bang geweest dat je diabetes had?
wat eet je dan vooral?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met wat ik eet is het bijzonder dat ik geen diabetes heb.
Oei. Dan moet je maar geen broodjes doner meer eten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel elke keer bang dat ik iets aan mijn hart heb als ik daar ongeveer pijn heb
Opa is overleden aan hartproblemen en mijn oom heeft al tig hartoperaties gehad
Maar grotendeels ben je obese bij diabetes type 2quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ook veel suiker eten zonder obees te zijn
Ga gezonder eten danquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel elke keer bang dat ik iets aan mijn hart heb als ik daar ongeveer pijn heb
Opa is overleden aan hartproblemen en mijn oom heeft al tig hartoperaties gehad
Dan maar eerder dood no jokequote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oei. Dan moet je maar geen broodjes doner meer eten.
Ik was bang dat ik het zou hebben opgelopen van de zakken appels op een dag wegwerken enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar grotendeels ben je obese bij diabetes type 2
Nooit heel boeiend gevonden.quote:
oh toen vond ik het nog wel lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit heel boeiend gevonden.
Met St. Maarten was ik altijd het enige kind die vrijwillig een mandarijn pakte. Vond ik veel lekker dan al dat snoep.
geen sushi meer dus, moet je van iemand anders teren boyoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga gezonder eten dan
Straks ligt er een dooie ginger in de trein
Kutleefquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen sushi meer dus, moet je van iemand anders teren boyo
Hehe dat deed ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit heel boeiend gevonden.
Met St. Maarten was ik altijd het enige kind die vrijwillig een mandarijn pakte. Vond ik veel lekkerder dan al dat snoep.
Chips vind ik ook vaak maar matig.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh toen vond ik het nog wel lekker
maar sinds ik geen kind meer ben niet
liever chips
Gastquote:
Fruit is veel meer genot dan snoep ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe dat deed ik ook.
Maar ben wel een echte zoetekauw, alleen liever van fruit dan van snoep.
te*quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast
Je hoeft niet altijd zo verheven ge doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |