Klopt, de enige manier om de FOK!stok vanuit mijn huis te kunnen observerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Idd mooi filmpje. Kunnen we mooi trianguleren met de locaties van het dorpje, de molen, de boerderij etcquote:Op maandag 4 juli 2016 20:51 schreef ErkendFokker het volgende:
Haha ik kijk nu het filmpje, prachtig
Regen stopt na 14:00quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:13 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wilde op de fiets gaan.. Maar het regent vet hardEn zonder precieze pinpoint vind ik het ook iets te spannend om op de fiets te gaan. Ik knor zo wel ff met de auto denk ik.
nieuwe toevoeging sinds deze rondequote:
Vooruit en achteruit in de tijd?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
nieuwe toevoeging sinds deze ronde
Ik heb misschien tijd, mits niet te ver vanaf de stad:)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:24 schreef ErkendFokker het volgende:
Na lang zoeken had ik geen tijd meer om te gaan; Ik kan morgen gaan, tenzij iemand nu nog wil?
Ik weet nu wel waar hij is.
Wie wil gaan?
Tikfoutje, ik pas het aanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vooruit en achteruit in de tijd?
011: Zunderdorp (Noord-Holland) door MadMaster | 22-06-2016
012: Oene (Gelderland) door Spockjuh_ | 27-06-2016
013: 't Zand (Gelderland) door Spezza19 | 17-06-2016
circa 22 kmquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:16 schreef DeProf het volgende:
[..]
Ik heb misschien tijd, mits niet te ver vanaf de stad:)
Hoe staat de stok erbij vandaag?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:24 schreef ErkendFokker het volgende:
Na lang zoeken had ik geen tijd meer om te gaan; Ik kan morgen gaan, tenzij iemand nu nog wil?
Ik weet nu wel waar hij is.
Wie wil gaan?
Succes, en doe pad de groeten!quote:
eindelijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:28 schreef ErkendFokker het volgende:
Kilometers door het gras gebanjerd. Geen pad hoor. Maar wel een stok
Respectquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:28 schreef ErkendFokker het volgende:
Kilometers door het gras gebanjerd. Geen pad hoor. Maar wel een stok
Helemaal van het padje af in de andere wereld!quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooi! Ik hoop dat je van de omgeving hebt genoten
Zeker, hij is ook al weer geplaatst. Foto's komen zoquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooi! Ik hoop dat je van de omgeving hebt genoten
Langs dat pad. Vanaf dat kerkje. Was wel een eindje lopen :pquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ha, ik zie het plaatsnaambord niet vam de voorkant op de foto's, maar weet aan de hand van de foto's wel waar het is(maar ik mag nog niet)
Overigens was dit de locatie van de stok in De Andere Wereld:
https://goo.gl/maps/T19t3WtSoBA2
De molen was van Kantens, de typische toren en molen vlakbij was Middelstum
[ afbeelding ]
Waar was je trouwens langs gelopen ErkendFokker?
Ik zat even te zoeken, maar inderdaad, in deel 205quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:41 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Langs dat pad. Vanaf dat kerkje. Was wel een eindje lopen :p
Fun fact: Deze locatie waar hij nu ligt is door Fien ooit opgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |