Ik begrijp jequote:Op woensdag 27 juli 2016 13:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Als de stok er nog zou liggen dan kan ik er een middagje weg van maken met Bollo en flappie in combi met het lauwersmeer. OVB, mits, indien etc etc
kom je echt maar op 1 manier achter..quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Als de stok er nog zou liggen dan kan ik er een middagje weg van maken met Bollo en flappie in combi met het lauwersmeer. OVB, mits, indien etc etc
klopt, dat iemand wonende in de regio aldaar even snel gaat kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kom je echt maar op 1 manier achter..
niet mijn regioquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
klopt, dat iemand wonende in de regio aldaar even snel gaat kijken
quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:22 schreef CarltonBanks het volgende:
Hey een ander slot? is de code nogsteeds 3**5 ?
Hé mopperkont geef je dan wel de code door aan Carlton ?quote:
Thanksquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Hé mopperkont geef je dan wel de code door aan Carlton ?
Ik kom voorlopig niet in het noorden van het land. Het verst dat ik die richting op ga is Almelo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
even serieus nu, kan iemand checken of de stok er uberhaupt nog ligt? Is de stok weer pleitte dan ben ik voor het uitzetten van de stok ergens centraal in nederland, bv provincie utrecht, zodat het spel weer verder kan.
Ik opper een idee, puur om over na te denken
Wie de schoen past..quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
even serieus nu, kan iemand checken of de stok er uberhaupt nog ligt? Is de stok weer pleitte dan ben ik voor het uitzetten van de stok ergens centraal in nederland, bv provincie utrecht, zodat het spel weer verder kan.
Ik opper een idee, puur om over na te denken
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:02 schreef Maanvis het volgende:
Beter belt iemand de eigenaar van dat huis op dat die effe gaat kijken.
Als toch niemand van ons het zoektquote:
ook zoekquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:52 schreef ErkendFokker het volgende:
Waar zijn al die Groningse spelers dan?
Fokstok is uit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:52 schreef ErkendFokker het volgende:
Op vakantie meende ik me te herinneren..quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:52 schreef ErkendFokker het volgende:
misschien zit er een zeldzame pokémon op de pinpointquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Fokstok is uit.
Pokemon Go is in.
toevallig foto's gemaakt van het bord waar de stok zou moeten liggen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
ben aan het kijken hier in bokhörn maar hij ligt hier niet meer.
hij is weg.
Misschien heeft de bewoner hem..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
hij is weg.
Vast weer in zo'n aardscheur daar verdwenen...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
hij is weg.
hij paste niet door de fax, nu is de stok kapotquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast weer in zo'n aardscheur daar verdwenen...
Wie maakt er weer een stok en faxt 'm even naar mij?
Maanvis heeft 'm.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
hij is weg.
http://www.amberalert.nl/quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:00 schreef ErkendFokker het volgende:
Pffff. En ik heb ook geen mail dat hij gevonden is. Kinderachtig gedoe
Ja. Zal zo even proberen te uploaden. Dat bord staat inderdaad eigenlijk zowat in die tuin van dat huis daar. En het gras was superkort gemaaid. Golfbaankort.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
toevallig foto's gemaakt van het bord waar de stok zou moeten liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |