Inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:17 schreef Pino112 het volgende:
3FM staat dit jaar bij Concert at Sea, Radio 2 volgend jaar
Radio 2.5FM
GOdsammequote:Op maandag 4 juli 2016 16:17 schreef Pino112 het volgende:
3FM staat dit jaar bij Concert at Sea, Radio 2 volgend jaar
Radio 2.5FM
Anders ik wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sersjee vindt dit leuk.
Ik ook trouwens.
Meer dan dat zelfs. Pure liefde.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sersjee vindt dit leuk.
Ik ook trouwens.
"Dat vind ik mooi"quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:44 schreef Cee het volgende:
Holy shit deze baas vraagt Shine van Take That aan![]()
![]()
![]()
Bluegrass-klassieker. Al ken ik 'em vooral van Primus...quote:
Top.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Jeroen gaat eerst nog een weekje met Rob presenteren.
quote:Op maandag 11 juli 2016 09:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Jeroen gaat eerst nog een weekje met Rob presenteren.
Nuttig ja. Gelukkig zit 538 daar ook niet, en Radio 1 ook niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker, als dj van een muziek-dj op kosten van de belastingbetaler naar de Spelen.
Reuze interessant ook. Wat is de favoriete muziek van de olympiër.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nuttig ja. Gelukkig zit 538 daar ook niet, en Radio 1 ook niet.
Ik denk dat Wouter twee dagen gaat uitzenden vanuit een sloppenwijk in Rio want hij wil graag weten hoe slop die wijk wel écht is.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Reuze interessant ook. Wat is de favoriete muziek van de olympiër.
Ik luister nu al.
En hoe vaak hij 'uhm' zegt, zelfs bij het melden van de tijd, want ook dat is echt heulllll moelluk.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:42 schreef Bronson het volgende:
Echt, morgen ga ik een turven hoe vaak Wouter het woord "luister" noemt.
Ik moest lachenquote:"De moeder van Wesley Sneijder"
Matig dat dit sinds 2005 niet meer in de top 2000 staat. Zoveel Nederlandse meuk welke er wel in staat, en dan niet deze klassieker.quote:
Dat is inderdaad best ruk. De ultieme Nederlandstalige zomerknaller!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Matig dat dit sinds 2005 niet meer in de top 2000 staat. Zoveel Nederlandse meuk welke er wel in staat, en dan niet deze klassieker.
Dat vind ik mooi.twitter:radiofreak twitterde op maandag 18-07-2016 om 08:01:04BN'ers @VanVelzenMusic, @eddyzoey, @bridgetmaasland en @jan_kooijman vervangen @woutervdgoes op #NPORadio2 https://t.co/widURlUVJQ reageer retweet
Er komt een nieuw album van VanVelzen aan, kortom?quote:Op maandag 18 juli 2016 08:02 schreef Pino112 het volgende:
Dat vind ik mooi.twitter:radiofreak twitterde op maandag 18-07-2016 om 08:01:04BN'ers @VanVelzenMusic, @eddyzoey, @bridgetmaasland en @jan_kooijman vervangen @woutervdgoes op #NPORadio2 https://t.co/widURlUVJQ reageer retweet
Ik ben benieuwd vooral Bridget😊.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:02 schreef Pino112 het volgende:
Godsamme.twitter:woutervdgoes twitterde op woensdag 20-07-2016 om 16:42:28Het is #rozewoensdag tijdens de Nijmeegse Vierdaagse! #4d16 #nijmegen #pink 🌈 #nporadio2 https://t.co/jq3ehpkQi6 reageer retweet
Zo, die durft, mooi mooi mooi!quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godsamme.twitter:woutervdgoes twitterde op woensdag 20-07-2016 om 16:42:28Het is #rozewoensdag tijdens de Nijmeegse Vierdaagse! #4d16 #nijmegen #pink 🌈 #nporadio2 https://t.co/jq3ehpkQi6 reageer retweet
FTFYquote:
Geen idee, maar Corne neemt leuk waar!quote:
Ik vind Rob toch leukerquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee, maar Corne neemt leuk waar!
Vaste prik op vrEIdag.quote:
Radio 2.5twitter:radiofreak twitterde op zondag 24-07-2016 om 14:26:49#NPORadio2 zendt voor het tweede achtereenvolgende jaar de Homo 100 van oorspronkelijk @3FM uit: https://t.co/Vs9kPL5Kbu reageer retweet
FreddIE moet dat natuurlijk zijnquote:
Een van de meeste geniale, muzikale en agressiefste metal-CD's ooit gemaakt in mijn oren... Wat een heerlijkheid die plaatquote:Op maandag 25 juli 2016 15:30 schreef JayHovah het volgende:
One
...And Justice For All had ik nog op bandje...op de lokale braderie gekocht begin jaren '90
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 13:12:59Nu heb ik eindelijk een zoon die Elvis! Ik bedoel: elf is! Birthday-boy Lennon! 🎉🍰 https://t.co/BbOqPMP3KU reageer retweet
Schijtlol was dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:24 schreef Ferdo het volgende:
Nu kan ik dus nooit meer normaal naar Are You Lonesome Tonight luisteren.
lol, inderdaad!quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Urban Dance Squad hadden ook nog een prima liedje voor Matijn's moppen, Temporarily expandable..
Hihihi hahaha hihi
quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Urban Dance Squad hadden ook nog een prima liedje voor Matijn's moppen, Temporarily expandable..
Hihihi hahaha hihi
Zeker!quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
I'm not black like Barry White not I am white like Frank Black is blijft wel een geniaal stukje
YUP.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sersjee wordt hier heel blij van. En anderen met hem.![]()
quote:“En als ik iets dronk, morste ik meer dan mijn kleinzoon van tien maanden. Dat gaat nu allemaal al weer beter, zij het dat ik nu soms kijk als Vlugge Japie. Want ik kijk af en toe zo scheel dat ik met mijn linkeroog in mijn rechter broekzak kan kijken. Ook kan ik weer ‘pierepiediepiedipie’ zeggen zonder erbij te kwijlen.”
quote:Dienstmededing: Rob Stenders en Jeroen Kijk in de Vegte vervangen de eerste week, Floortje Dessing en Jeroen Kijk in de Vegte gaan daarna 2 weken op De Supporterstour!
wij hadden in het stadion een iets andere tekst op de melodie.... denk ook dat Henk het van iets anders heeft afgekeken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:32 schreef MarijeH het volgende:
Dit nummer van Henk Wijngaard heb ik vroeger zo vaak gehoord toen ik nog met de taxi naar schoon werd gebracht. Moet tussen 2001 en 2006 zijn geweest. Ik zing dit nummer nog steeds mee.
Ik ook.quote:Op maandag 1 augustus 2016 07:57 schreef Cee het volgende:
Ik kende dit dus alleen van Rudebox van Robbie Williams.
Eerste gok was juist.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Tilburg, Goirle of whatever heerst nu een hosannastemming.
Hilvarenbeek kan ook nog.
Mooi.quote:
Nee man, dit is gewoon leuk.quote:
Dit mag de veters van godinnen als Bananarama of zelfs de Dolly Dots niet strikken.quote:
Eens, maar er is meer dan alleen buitencategorie (Dots) en wansmaak. Maywood was gewoon leuk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit mag de veters van godinnen als Bananarama of zelfs de Dolly Dots niet strikken.
Grappig zeker, maar ik vind het qua niveau bepaald niet hoogstaand. Wel leuk om een keertje te horen, daar niet van.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens, maar er is meer dan alleen buitencategorie (Dots) en wansmaak. Maywood was gewoon leuk.
Diepe groeven in m'n bureau krassen. En m'n polsen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Tilburg wordt nu met spullen gegooid.
https://www.radiofreak.nl(...)e-djs-van-nederland/quote:Ochtend-dj’s zijn het populairst bij de Nederlanders. Dit blijkt uit een onderzoek van GfK. Edwin Evers, Giel Beelen, Mattie & Wietze en Gerard Ekdom voeren de lijst aan. Edwin Evers werd door 20.8 procent van de ondervraagden als eerste genoemd.
Voor dit onderzoek werden 6.682 respondenten telefonisch gevraagd naar hun favoriete dj, presentator of presentatie-duo. De favoriete dj werd spontaan genoemd, zonder hulp van de interviewer.
De top 10 van populairste Dj’s of presentatoren is als volgt:
01. Edwin Evers (20.8%)
02. Giel Beelen (12.9%)
03. Mattie & Wietze (12.0%)
04. Gerard Ekdom (7.1%)
05. Coen & Sander (5.2%)
06. Ghislaine Plag & Sven Kockelmann (2.6%)
07. Rob van Someren (2.3%)
08. Bert Kranenbarg (1.4%)
09. Jeroen van Inkel (1.2%)
10. Felix Meurders & Dolf Jansen (0.9%)
quote:Com Deus me deito
Com Deus me levanto
Comigo eu calo
Comigo eu canto
Eu bato um papo
Eu bato um ponto
Eu tomo um drinque
Eu fico tonto.
En Knnnnnnnnnequote:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
Correct. Maar ik ben wel een beetje benieuwd naar hoe jij dat weet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd
ik bedenk de handgebaren er wel even bijquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die heeft ze niet zo, maar ZO!
Dat is 't nog steedsquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:26 schreef Sersjee het volgende:
Toen "cum" nog gewoon een semi-grappige spelling van "come" was...
Rocky Road! Ik zei het nog vanochtend tegen mijn vrouw die gisteren rocky road zat te etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |