Nee man, dit is gewoon leuk.quote:
Dit mag de veters van godinnen als Bananarama of zelfs de Dolly Dots niet strikken.quote:
Eens, maar er is meer dan alleen buitencategorie (Dots) en wansmaak. Maywood was gewoon leuk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit mag de veters van godinnen als Bananarama of zelfs de Dolly Dots niet strikken.
Grappig zeker, maar ik vind het qua niveau bepaald niet hoogstaand. Wel leuk om een keertje te horen, daar niet van.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens, maar er is meer dan alleen buitencategorie (Dots) en wansmaak. Maywood was gewoon leuk.
Diepe groeven in m'n bureau krassen. En m'n polsen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Tilburg wordt nu met spullen gegooid.
https://www.radiofreak.nl(...)e-djs-van-nederland/quote:Ochtend-dj’s zijn het populairst bij de Nederlanders. Dit blijkt uit een onderzoek van GfK. Edwin Evers, Giel Beelen, Mattie & Wietze en Gerard Ekdom voeren de lijst aan. Edwin Evers werd door 20.8 procent van de ondervraagden als eerste genoemd.
Voor dit onderzoek werden 6.682 respondenten telefonisch gevraagd naar hun favoriete dj, presentator of presentatie-duo. De favoriete dj werd spontaan genoemd, zonder hulp van de interviewer.
De top 10 van populairste Dj’s of presentatoren is als volgt:
01. Edwin Evers (20.8%)
02. Giel Beelen (12.9%)
03. Mattie & Wietze (12.0%)
04. Gerard Ekdom (7.1%)
05. Coen & Sander (5.2%)
06. Ghislaine Plag & Sven Kockelmann (2.6%)
07. Rob van Someren (2.3%)
08. Bert Kranenbarg (1.4%)
09. Jeroen van Inkel (1.2%)
10. Felix Meurders & Dolf Jansen (0.9%)
quote:Com Deus me deito
Com Deus me levanto
Comigo eu calo
Comigo eu canto
Eu bato um papo
Eu bato um ponto
Eu tomo um drinque
Eu fico tonto.
En Knnnnnnnnnequote:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
Correct. Maar ik ben wel een beetje benieuwd naar hoe jij dat weet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd
ik bedenk de handgebaren er wel even bijquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die heeft ze niet zo, maar ZO!
Dat is 't nog steedsquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:26 schreef Sersjee het volgende:
Toen "cum" nog gewoon een semi-grappige spelling van "come" was...
Rocky Road! Ik zei het nog vanochtend tegen mijn vrouw die gisteren rocky road zat te etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |