Verrek, ik heb het niet goed gelezenquote:Op donderdag 30 juni 2016 09:55 schreef theodoor9 het volgende:
Er staat:
19.08.2016
Lowlands Festival (NGHFB's date TBC)
Biddinghuizen, Holland
de dag is dus nog onbekend. Bovendien staat ie vrijdags op Pukkelpop.
Ik durf te wedden dat ik Sylvana op alle fronten own met mijn Windows pc'tjequote:Op donderdag 30 juni 2016 12:01 schreef H.Kemper het volgende:
![]()
Laat we verder maar niet beginnen over DENK![]()
Nee Llowgenda is altijd een uurtje rond t middaguurquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:30 schreef DerJoris het volgende:
Dus de X-Ray wordt het hele weekend gebruikt om deze mensen te laten praten?
Nou, fantastischquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:20 schreef µ het volgende:
Sylvana Simons op podium Lowlands
mooie reacties ook
Dit is de nieuwe festival opstelling van Muse. Hij gaat dus meequote:Op zondag 3 juli 2016 22:51 schreef indiaantje89 het volgende:
zouden ze deze opstelling ook meenmen naar LL of is dit een grotere productie?
Ja, heb precies hetzelfde. Heb de laatste tijd erg veel problemen met Ticketmaster. Zeer langzame klantenservice ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Scuidward het volgende:
Zijn er meer mensen bij wie de link van de 4e betaling in termijnen niet werkt? Ik zag op Twitter enkele comments. Ticketmaster heeft geen tel-nr (denk ik) dus ik heb ze maar gemaild. Is ook weekend nu.
Komt er op neer dat er op de site staat dat Sorry! Op dit moment is er voor dit event geen (online) kaartverkoop mogelijk. Probeer het later nog eens, of zoek opnieuw.
Staat ook op mijn lijstje ja, wat zal dat zijn Bravo overdag?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:17 schreef Ochtendjas het volgende:
Het nieuwe album van The Avalanches staat nu al een paar dagen gelekt op internet en wat is hij fijn zeg. Als ze dit keer de visa van de bandleden in orde hebben, is het vast en zeker het bekijken waard.
Ze worden toch best wel gehyped hoor, verbaast me niet als ze in de vroege avond staan.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Staat ook op mijn lijstje ja, wat zal dat zijn Bravo overdag?
Vrijdag in Oostenrijk en zaterdag Pukkelpop, de zondag zou dus nog wel kunnen. Stonden wel al op Pinkpop, maar in Belgie zijn ze na Werchter ook voor Pukkelpop bekend gemaakt (+ clubshow in NL en BE in het najaar). Als ze nog wat ouder werk spelen ga ik ze zeker weer checken!quote:Op maandag 4 juli 2016 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd of Lowlands Bring Me The Horizon nog binnen gaat halen. Een band die enorm gegroeid is sinds het laatste album.
26 augustus 2013. En de vorige satellietfoto was zelfs van 15 augustus 2011:quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:30 schreef Faazz het volgende:
Wanneer zijn deze foto's gemaakt? De Alpha staat er in ieder geval..
https://www.google.nl/map(...)3,928m/data=!3m1!1e3
Dat kan in Google Earth, best tof. Die van daarvoor is nog veel ouder, maar daar is geen tent op te bekennen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:16 schreef Faazz het volgende:
Huh.. Ik heb vaak genoeg op google maps zitten kijken naar het terrein maar nooit het festival zo aangetroffen. Kan je door meerdere moment-opnames heen bladeren oder etwas?
Het remindermailtje van vandaag werkte welquote:Op maandag 4 juli 2016 09:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ja, heb precies hetzelfde. Heb de laatste tijd erg veel problemen met Ticketmaster. Zeer langzame klantenservice ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:47 schreef richolio het volgende:
Die Antwoord, The Tallest Man On Earth, Alex Vargas, BOY, Bring Me The Horizon, Ezra Furman, BORNS, Half Moon Run, Crystal Castles, Crystal Fighters, NOFX.
Kom op Lowlands, smijt er nog maar even wat geld tegenaan.Borns staan er al, of is is dat weer wat anders dan Børns?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nee ik bedoel Børns inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Borns staan er al, of is is dat weer wat anders dan Børns?
quote:Operafront vecht als een leeuw om de opera ook in de 21e eeuw levend te houden en met Traviata Remixed is die slag wat ons betreft definitief gewonnen. Onder leiding van regisseuse Lotte de Beer krijgt het meesterwerk van Verdi een zinneprikkelende make-over met onder meer een live-dj en nieuwe arrangementen van componist Moritz Eggert. Aan het taboedoorbrekende verhaal zelf hoefde niet al te veel gesleuteld te worden, want de lotgevallen van de fatalistisch feestende nachtvlinder Violetta zijn nog even actueel als toen de opera in 1853 in première ging. Niet te missen, zeker als je weet dat naast Ernst Daniël Smid en de Australische sopraan Alexandra Flood ook het publiek een belangrijke bijrol speelt op dit operafeest.
La Traviata. Van Verdi. Met een beat eronder.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen idee,
Ik heb het stukje net al 3x gelezen en snap eigenlijk nog niet echt wat het is.
"vecht als een leeuw"quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
La Traviata. Van Verdi. Met een beat eronder.
Top van het affiche is ook gewoon erg sterk en Lowlands heeft dat prima gedaan. Alleen jammer dat voor mij persoonlijk het allemaal niet zo aanspreekt. Te veel gitaren en de headliners die in mijn straatje passen, vallen me toevallig allemaal weer net wat tegen dit jaar. Een Disclosure, Cassius, Anderson Paak en Paul Kalkbrenner zijn qua grootte mooie boekingen in een segment waar ik normalitair blij van word, helaas gewoon net wat minder mijn smaak. En dan is het wel ff slikken dat er vorig jaar 25 tot 30 acts in het top/middensegment zaten waar ik enthousiast van werd en nu blijf ik hangen op Chase & Status (met amper nieuw werk), Travis Scott en Kaytranada.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:
De laatste lichtingen zijn idd wel wat minder. Maar toch zit er iedere keer wel weer wat leuks bij voor mij. En dat maakt het totaal plaatje best in orde. Vast niet de beste Lowlands ooit, maar ga me meer dan prima vermaken dit jaar. Vind de top van het affiche wel heel erg sterk dit jaar.
Dat is wel zonde ja.. Hopelijk komen er nog een paar hele interessante kleinere namen voor je bij. Voor mij is dat net andersom. Vorig jaar was het voor mijn smaak mager en vrees dat ik nu zeker de helft van de dingen die ik wil zien ga missen..quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:54 schreef marksi het volgende:
[..]
Top van het affiche is ook gewoon erg sterk en Lowlands heeft dat prima gedaan. Alleen jammer dat voor mij persoonlijk het allemaal niet zo aanspreekt. Te veel gitaren en de headliners die in mijn straatje passen, vallen me toevallig allemaal weer net wat tegen dit jaar. Een Disclosure, Cassius, Anderson Paak en Paul Kalkbrenner zijn qua grootte mooie boekingen in een segment waar ik normalitair blij van word, helaas gewoon net wat minder mijn smaak. En dan is het wel ff slikken dat er vorig jaar 25 tot 30 acts in het top/middensegment zaten waar ik enthousiast van werd en nu blijf ik hangen op Chase & Status (met amper nieuw werk), Travis Scott en Kaytranada.
zeker op een festival als lowlands. Prima als je van electronische muziek houd maar als je alleen daarvoor komt en "klaagt" over gitaren zijn er misschien betere festivals voor je te vinden.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:23 schreef TAV74 het volgende:
Teveel gitaren is praktisch onmogelijk wat mij betreft
Ik vond het aanbod elektronisch een aantal jaar wel heel erg groot, nu schuift het blijkbaar (mij niet opgevallen verder) weer wat meer naar gitaar. verschuift gewoon altijd door de jaren heen, afhankelijk van wat beschikbaar en relevant is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch snap ik wel marksi wel. Ik ben ook meer een bandjes mens, maar sommige jaren vind ik het best vaak jammer dat er tijdens een leuk bandje ook een leuke dance act staat. Dat heb ik dit jaar beduidend minder dan andere jaren. Er is wel een focus verschuiving gaande lijkt het, en als het muntje dan voor je de verkeerde kant opvalt snap ik dat je wel een wat minder jaar hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja dat vind ik het leuke van Lowlands ook, blijft voor mij het festival met de meeste diversiteit in een line-up.
Wil ik:
Intens wegdromen dan ga ik naar Sígur Rös
Een volwaardige rockshow zien en alles meeblèren dan ga ik naar Muse
Gaan feesten dan ga ik naar Bohemian Betrayars
Dancy beats horen dan ga ik naar LCD Soundsystem
Genieten van een Jazz band ga ik naar Kamasai Washington
een vette hip hop acts zien dan ga je naar Anderson .Paak
etc.
Dan zie je het wel iets te nauw hoor en val je erg over 1 woord. Electronisch zeker (en dan ook nog zo goed als het hele spectrum), maar nog wel meer hip-hop en ook ska, brass, pop, soul, singer/songwriter kunnen me goed bekoren. En daar mag dus best op zijn tijd een gitaar bij te pas komen. Dus genoeg om elk jaar weer van te smullen op Lowlands. Dit jaar is in die genres ook best veel geboekt alleen net wat minder op mijn lijf geschreven. Maar alleen al om de sfeer is er absoluut geen beter festival dan Lowlands te vinden hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:33 schreef alopio het volgende:
[..]
zeker op een festival als lowlands. Prima als je van electronische muziek houd maar als je alleen daarvoor komt en "klaagt" over gitaren zijn er misschien betere festivals voor je te vinden.
Dat is ook zo mooi. Nog steeds zo tof om terug te denken aan hoeveel vette dingen ik heb ontdekt op dat vlak op Lowlands (the xx, hot chip, fat freddy's drop).quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind LL vooral het festival van het cross-over alternatieve segment wat tussen de twee uitersten 'dance' en 'gitaar' ligt![]()
Kreeg ook een push-bericht ja, zal wel een test geweest zijnquote:Op maandag 11 juli 2016 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Krijgen jullie ook Breaking news binnen via de App van vorig jaar?
Niet dat er breaking news in staat
quote:DOE EEN HAKA OP LOWLANDS
Nee, dyslectische gabbers, Haka is de imponerende ceremoniële dans uit Oceanië, die vooral beroemd gemaakt werd door het Nieuw-Zeelandse rugbyteam de All-Blacks. Haka betekent letterlijk ‘dans’, waarmee de Maori een verhaal, intentie of emotie uitbeelden op bijzondere gelegenheden; van bruiloften en begrafenissen tot oorlog en sportwedstrijden.
Vergis je niet: een Haka is geen lollig gechoreografeerde pants-off dance-off, maar dient met alle respect en waardigheid uitgevoerd te worden. No worries, dat leer je tijdens onze traditionele massadansworkshop in Bravo op vrijdagochtend en het dagelijkse Hakaspreekuur op het Theaterplein snel genoeg. Durf jij het aan? Meld je dan aan met een groep van acht tot twaalf personen om op vrijdag-, zaterdag- en zondagavond je eigen Haka te tonen op het grootse Theaterplein op Planet Paradise. En de groep die op zondag de finale wint, kan meteen doorlopen naar Heineken om hun Haka op het podium te dansen als voorprogramma van de slotact! Ka mate! Ka mate! Ka ora! Ka ora!
Haka Dansworkshop: Bravo, vrijdag 11:30 uur
Aanmelden + Hakaspreekuur: Theaterplein, dagelijks 14:30-15:30 uur
Hakawedstrijden: Theaterplein, dagelijks 19:30-20:00 uur
Winnaar Haka; Heineken, zondag 22:45 - 22:50 uur
Ik hoop toch dat tegen die tijd de hype wel weer weg istwitter:3voor12 twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 16:22:203voor12 Radio is op zoek naar #Pokémon Trainers op de festivalweides! Ga jij Pokémon vangen op #LL16, #Pukkelpop of #Zwartecross? DM ons! reageer retweet
Als ik moet kiezen tussen Muse kijken en een Zapdos vangen, fuck Muse dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop toch dat tegen die tijd de hype wel weer weg istwitter:3voor12 twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 16:22:203voor12 Radio is op zoek naar #Pokémon Trainers op de festivalweides! Ga jij Pokémon vangen op #LL16, #Pukkelpop of #Zwartecross? DM ons! reageer retweet
.
de eersten die ik dit zie doen sla ik de gsm uit de klauwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:30 schreef indiaantje89 het volgende:
.
Doe je toch niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
de eersten die ik dit zie doen sla ik de gsm uit de klauwen.
Niet dat ik me daarmee bezig ga houden gezien de bizarre line-up maar als ik iemand de telefoon van een vriend uit de handen zie slaan dan denk ik niet dat diegene daar goed vanaf komtquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
de eersten die ik dit zie doen sla ik de gsm uit de klauwen.
Het perfecte voorpret nummer!quote:
Ik kies altijd voor de achterste camping! 1 toch?quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Op welke camping gaan jullie staan dit jaar?
Ik blijf lekker voor de brug staan, 6 dus volgens mij (of was het nu 7, ik vergeet dit altijd aangezien het al een paar keer geswitched is geloof ik).
Volgens mij wel, of is de Camper parkeerplaats tegenwoordig niet 1 geworden?quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:37 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik kies altijd voor de achterste camping! 1 toch?
Het is dat ik geen camper heb, maar eigenlijk lijkt me het ook wel ideaalquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:54 schreef Hpzone het volgende:
Voor het eerst gaan we naar de Camper camping. Iemand hier die weet hoe dat in z'n werk gaat? Waar haal je bijvoorbeeld je bandje? Het lijkt me vrij onhandig om eerst via de hoofdingang te moeten namelijk.
Inderdaad! De grotere unieke namen zijn toch wel in het voordeel van lowlands. Jammer dat ze van die kleinere namen behoorlijk wat missen. Maar zoals je ziet heeft PKP ook kwantitatief meer te bieden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke vergelijking toch wel.
Ja klopt, maar vind toch dat Lowlands voor het eerst in jaren gewoon bij kan benen met Pukkelpop kwa affiche. Ik zou Pukkelpop ooit wel willen bezoeken, maar dan zou deze niet samen moeten vallen met Lowlands en die kans is vrij klein dus.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:24 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Inderdaad! De grotere unieke namen zijn toch wel in het voordeel van lowlands. Jammer dat ze van die kleinere namen behoorlijk wat missen. Maar zoals je ziet heeft PKP ook kwantitatief meer te bieden.
Ik ben 2 keer naar Pukkelpop geweest ipv lowlands en ik heb besloten niet meer te gaan, ik hou het bij lowlands. Het festival is qua sfeer, aankleding en line-up prima te doen, veel podia en wat ik wel fijn vind ik dat je echt bepaalde gebieden hebt, dus bv een metaltent, een electronic gebied. Qua eten en drinken is het ook dikke prima. Wel vind ik dat je bij lowlands meer zit mogelijkheden hebt en chill gebieden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vind toch dat Lowlands voor het eerst in jaren gewoon bij kan benen met Pukkelpop kwa affiche. Ik zou Pukkelpop ooit wel willen bezoeken, maar dan zou deze niet samen moeten vallen met Lowlands en die kans is vrij klein dus.
elke festival is anders, dat is het mooie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Kwa festivalcamping + faciliteiten staat Lowlands wat mij betreft mijlenver voor op ieder ander festival waar ik tot nu toe ben geweest.
Tijdens mijn bezoek aan Walibi ergens in Mei was het opwekking festival bezig en het viel mij toen op dat de brug was uitgebreidquote:
Net als elk rondjequote:Op donderdag 14 juli 2016 14:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
elke festival is anders, dat is het mooie.
Lijkt meer op een tijdelijk iets?quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:02 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Tijdens mijn bezoek aan Walibi ergens in Mei was het opwekking festival bezig en het viel mij toen op dat de brug was uitgebreid![]()
[ afbeelding ]
Eens, maar als je wat ouder wordt dan is dat toch wel belangrijk hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Kwa festivalcamping + faciliteiten staat Lowlands wat mij betreft mijlenver voor op ieder ander festival waar ik tot nu toe ben geweest.
Klopt, lijkt me verder ook niet echt goed werken met koffers, bolderkarren, kliko's etcquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lijkt meer op een tijdelijk iets?
Jep had van mij ook wel mogen komen nog eigenlijk. Al hebben we met Sum 41 ook zo'n soort naam natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:04 schreef ja2pers het volgende:
Ik denk camping 2 of 4, maar ligt ook aan de rest van de groep. Van de pukkelpop line up had ik graag Good Charlotte nog de Lowlands kant op willen hebben, treden precies in Nederland op als Lowlands is.
Die dagen komen niet overeen, Foals staat op zondag. En Die Antwoord op vrijdag. En aangezien Paul Kalkbrenner ook op de vrijdag staat lijkt me dat de Bravo headliner te gaan worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:30 schreef DavetheNL het volgende:
Zou juist zeggen foals in de Heineken en die Antwoord in de Bravo
Volgens mij zei ik dat een tijdje geleden ook al. Die antwoord is best populair en moet dus tegenwicht bieden tegen Muse. Kalkbrenner in de Bravo en Warpaint in de India denk ik dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik gok trouwens dat Die Antwoord dit jaar de Heineken op vrijdag gaat afsluiten. Mijn theorie daarachter is eigenlijk gewoon de poster. Daar staat de laatste lichting namen nog niet bijgewerkt, maar de subheadliners staan maar 5 namen.
Als je die indeelt over de Alpha sub-headliner spots en de Heinken afsluiterspots dan kom je er volgens de poster nog 1 naam te kort. Dat lijkt me Die Antwoord te worden, en aangezien die op vrijdag staan volgens hun tourschema lijkt me dat dus de tentafsluiter van vrijdag.
Daarnaast ben ik ook benieuwd wie de Bravo afsluiters gaan zijn (naast Paul Kalkbrenner). Het zou mij niet verbazen dat we Chase & Status daar gaan krijgen of zelfs een Foals (in de Django Django functie van vorig jaar). Ook zag ik Cassius als optie, maar ben ik weer benieuwd wie zaterdag avond het nachtprogramma gaat doen naast Tiga.
O.. Dan denk ik dat je aardig in de goede richting zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die dagen komen niet overeen, Foals staat op zondag. En Die Antwoord op vrijdag. En aangezien Paul Kalkbrenner ook op de vrijdag staat lijkt me dat de Bravo headliner te gaan worden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel slecht nieuws voor richolio, Sígur Rós en M83 gaan elkaar kruisen.
quote:Het goede nieuws voor hem is dat ik het waarschijnlijk mis heb.
Voor dit weer zou ik tekenen hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Welkom Mr.Floppy81,
Hier zijn de kriebels ook goed begonnen. Als we straks ook nog een beetje lekker weer gaan krijgen zou dat helemaal super zijn.
Nou ik kom er toch niet helemaal uit met mijn blokkenschema puzzel. Heb voor de zaterdag ook te weinig Heineken namen lijkt het. Ik kan wel zaken gaan verschuiven vanuit andere tenten maar dan vallen daar weer gaten. Wel slecht nieuws voor richolio, Sígur Rós en M83 gaan elkaar kruisen. Het goede nieuws voor hem is dat ik het waarschijnlijk mis heb.
O en ik laat vrijdag de Alpha openen door John Coffey.
Ja evengoed mogelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:21 schreef BillDauterive het volgende:
Noel Gallagher kan toch ook op vrijdag in de Heineken optreden? Al is het voor mij fijner als hij tegelijkertijd met LCD Soundsystem gaat optreden
Gelijk daarna kwam Mika in dezelfde tent. Mooie omschakelingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef kesselman het volgende:
t blokkenschema is ieder jaar weer een verrassing!
bands die toch niet op de dag spelen die we dachten
bands die in een te grote of te kleine tent staan (ieder jaar zijn er acts die in de alpha staan die in de grolsch zouden moeten,eh de heiniken dus)
bands die op een vreemd tijdstip staan( ik heb ooit justice eens om 18.00 gezien)
ik kan echt niet wachten op wo de 27e!!!!
Biffy Clyro komt met nieuwe album op 1 in UK binnen.twitter:BiffyClyro twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 20:30:26Number 1!!! Thank you so much to everyone for believing in us and our music. Love always.x https://t.co/D1H71HwUzm reageer retweet
Jammer staat wel op mijn lijstje. Bel dan Soulwax toch maar.quote:Op zondag 17 juli 2016 19:36 schreef DerJoris het volgende:
http://www.stereogum.com/(...)health-reasons/news/ uh oh
Helemaal eens, maar dan moet je toch ff de nieuwe van de mannen horen! Wow ik ga hier echt ontploffen denk ik. Eeen beetje slecht, maar daarom zo lekker.quote:
http://oor.nl/#!/articles/the_avalanches_niet_op_lowlands-1/newsquote:'The Avalanches niet op Lowlands'
18 jul 2016
The Avalanches zijn na zestien jaar terug met nieuwe album Wildflower. Ter promotie van de nieuwe plaat zou de band onder meer op Lowlands staan. Helaas laten de drie in een Facebook-verklaring weten alle festivalshows in Europa de komende maanden te moeten cancelen.
quote:Tuurlijk, je kunt bij het heengaan van een dierbare heel goed 'Waarheen, Waarvoor' van Mieke Telkamp over de speakers van de aula laten schallen. Raakt de juiste snaar van vertwijfeling en berusting bij de laatste groet en staat al decennialang hoog in de uitvaartcharts. Toch, Telkamps belegen begrafenisblues is een beetje een dooddoener als je op jouw manier al die grote sterren wilt eren die de afgelopen maanden zijn heengegaan.
En er zijn nogal wat vertrokken naar de eeuwige festivalvelden. We doen een greep: David Bowie, Prince, Glenn Frey, Merle Haggard. Maurice White van Earth Wind & Fire en Motörheads Lemmy. Die briljante geesten verdienen een passende herdenking op Lowlands. En die krijgen ze met dit bijzondere en we mogen wel zeggen unieke project. De drie baritons Henk Poort, Marco Bakker en Ernst Daniël Smid verzorgen zaterdag als dagopener van de Alpha een heuse hommage aan die briljante geesten. Onder de noemer Tributo 2016 vertolken ze met The New Symphonics Orchestra onder leiding van Maurice Luttikhuis repertoire van al die geniale musici die we nu missen. Maar dan wel operatesk, geheel in de stijl van de baritons. Wie weet horen we een 'Ace Of Spades'-aria, of galmt een belcanto 'Purple Rain'. Kom afscheid nemen en houd je zakdoek bij de hand!
Ja ze riepen continu dat het "hard ging". Het is idd gewoon stil. Als je hard wil verkopen dan zouden ze er ook meer aan doen lijkt me. Vorig jaar zag je ook veel meer "winacties" naar mijn idee dan dit jaar, dus dat zou kunnen zeggen dat ze toch wel het verwachten te redden.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:05 schreef TAV74 het volgende:
Het is trouwens erg stil rondom de kaartverkoop, geen idee welke conclusie we daaruit moeten trekken...
Gewoon 'bijna uitverkocht' is prima. Dan kunnen last-minute beslissers nog komen en is de organisatie ook tevredenquote:Op maandag 18 juli 2016 12:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja ze riepen continu dat het "hard ging". Het is idd gewoon stil. Als je hard wil verkopen dan zouden ze er ook meer aan doen lijkt me. Vorig jaar zag je ook veel meer "winacties" naar mijn idee dan dit jaar, dus dat zou kunnen zeggen dat ze toch wel het verwachten te redden.
We zien wel, als bezoeker zijnde hoeft dit festival niet voor mij uit te verkopen. Al gun ik het ze wel.
Je gaat het denken, is de zondagochtend in de Alpha al bekend?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:09 schreef indiaantje89 het volgende:
En dus uhh, Hans Teeuwen na Disclosure in de Alpha dan toch?
Nope, zou ook nog na LCD Soundsystem kunnen eventueel.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je gaat het denken, is de zondagochtend in de Alpha al bekend?
Ik vind het heerlijk op deze manier. Ik weet pas vrij laat of ik kan ivm werk (meestal wel) en dan is het heerlijk dat je niet hoeft te stressen. Heb al eens geen kaart gekocht en uiteindelijk had ik wel gekund, en andersom ook. Ook dat gedoe met de kaartverkoop en klaar zitten hoeft van mij niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon 'bijna uitverkocht' is prima. Dan kunnen last-minute beslissers nog komen en is de organisatie ook tevreden
In dat ene kuttheater waar al die kutmusicals altijd zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:06 schreef indiaantje89 het volgende:
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG PRESENTEERT: WATSKEBURT?! - DE MUSICAL
Extra, extra: het leukste theaterevenement van het jaar is hier! In Lowlands Paradise zie je een exclusief voorproefje van 'Watskeburt?! - De Musical', het onvermijdelijke musicalspektakel van De Jeugd Van Tegenwoordig. In dit anarchistische hiphopsprookje voor volwassenen staan onze helden Vjèze, Willie en Yayo als poppen op het podium en gaan met Manon op zoek naar hun ontvoerde buddy Bas Bron. Ben jij klaar voor een knettergekke achtbaanrit door het hoofd van De Jeugd van Tegenwoordig, in hun taal en met hun supercatchy muziek en tegendraadse humor? Zorg dan dat je vrijdagnacht op tijd in de rij voor Juliet staat, want 'Watskeburt?! - De Musical' komt pas eind dit jaar in de theaters.
[ afbeelding ]
Deze foto vind ik typisch voor dat jaar:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
pfff. ik ben bang voor 3 dagen van dit weer ...
zoiets als in 2012 ..
[ afbeelding ]
Haha dit ja. Was wel gezellig in de schaduw.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Deze foto vind ik typisch voor dat jaar:
[ afbeelding ]
Nooit meer zo warm aub.
Ja, met een speciale rol voor Chantal Janzen. Als backstage sletje 1 t/m 12.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
In dat ene kuttheater waar al die kutmusicals altijd zijn?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:09 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Ja, met een speciale rol voor Chantal Janzen. Als backstage sletje 1 t/m 12.
Tyfus Accuwetterquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:54 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Het weer op AccuWeather op Lowlands is nog niet zo goed.![]()
[ afbeelding ]
Vorig jaar gekocht in de kiosk op het station.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgende week zijn we aan het puzzelen jongens!
[ afbeelding ]
Jammer dat ze hier in de omgeving nooit ergens de NRC verkopen naar mijn weten.
Daar kom ik dus nietquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vorig jaar gekocht in de kiosk op het station.
We zijn volledig denk ik. Alleen nog een vervanger voor The Avalanches lijkt me. Die zou ook nog na de NRC kunnen komen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:41 schreef roflcaik het volgende:
Is de lin-up qua muziek wel al volledig nu of komt met het NRC de laatste lichting?
Meestal zijn die de eerste week van juli bekend.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Opvallend overigens dat er nog geen films bekend maakt zijn, of komen die altijd pas zo laat?
Vorig jaar op 16 juli maakte Lowlands de laatste namen bekend en melde toen ook dat het muziekprogramma compleet was. Dat hebben ze nu nog niet gedaan. Verwacht dus nog paar kleinere namen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
We zijn volledig denk ik. Alleen nog een vervanger voor The Avalanches lijkt me. Die zou ook nog na de NRC kunnen komen.
Toch mooi als je post aan schrijven bent het filmprogramma bekend gemaakt wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:24 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
[..]
Meestal zijn die de eerste week van juli bekend.
Ik zou er niet meer teveel op rekenen in ieder gevalquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:24 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
[..]
Meestal zijn die de eerste week van juli bekend.
[..]
Vorig jaar op 16 juli maakte Lowlands de laatste namen bekend en melde toen ook dat het muziekprogramma compleet was. Dat hebben ze nu nog niet gedaan. Verwacht dus nog paar kleinere namen.
Is moeilijk vergelijken dit jaar omdat ze de Hacienda dj's ook tussen de acts hebben staan.
Vanwege het iets duidelijkere blokkenschema?quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgende week ga ik overigens Lowlove keihard missen.
Ook dat, en de beter werkende App dan die van Lowlands (die komt altijd beetje rommelig over). Maar daarnaast ook de stukken op de site zelf. Over het terrein, de opmerkelijke spots en dat soort zaken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vanwege het iets duidelijkere blokkenschema?
richoliowlandsquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:59 schreef richolio het volgende:
Dan beginnen we toch onze eigen Lowlove.
quote:Ronald A. Westerhuis kennen we o.a. van de big-ass spiegelkogel RAWSOME!, die jarenlang op Lowlands stond en inmiddels bij Museum de Fundatie een definitief huis gevonden heeft. De Nederlandse landschapskunstenaar werkt voornamelijk met roestvrij staal; meedogenloos, maar onverwoestbaar materiaal waarop hij tijdens zijn vroegere carrière in de offshore-industrie verliefd werd. Voor deze editie keert Westerhuis terug met ‘Liquid’, een reusachtige lichtsculptuur die werd geïnspireerd door water en bubbels. Niet te missen, want twaalf meter hoog - heb je meteen een nieuw afspreekpunt op Planet Paradise.
De overige beeldende kunst op Lowlands wordt binnenkort bekendgemaakt.
quote:SNAPCHAT
Ahoy snaphappy campers! Vanaf vandaag is ook onze Snapchat-account live: voeg LOWLANDSFEST toe aan je vrienden en check regelmatig wat er allemaal achter de schermen gebeurt in de aanloop naar Lowlands Paradise 2016.
En in Biddinghuizen gaat ons veelkoppige team straks helemaal los. Niet alleen krijgen snapvrienden dagelijks een overload aan exclusieve front- en backstagevideo's en -foto's, maar kun je ook zelf deel uitmaken van de Lowlands Story. Zorg dus dat je je persoonlijke LLow-snaps naar LOWLANDSFEST stuurt - de leukste pompen we door naar onze feed. Happy snapping!
Geen fan hierquote:
Nee hier ook niet. Ze willen per se dat je google play hebt geinstalleerd, anders werkt hij niet. Dan niet zeggen we danquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geen fan hier.
Gewoon straks op Lowlands lekker de Lowlands Daily Paradise lezen met je eerste biertje van de dag
De afgelopen 10 jaar mocht je gewoon een gasbrander met zo'n klein gasblik meenemen. Ga er niet vanuit dat dit ineens verboden gaat worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:08 schreef N-E-R-D het volgende:
Mag je tegenwoordig nog zo'n gasbrander meenemen op de camping?
Disclosure op lowlands een paar jaar terug gezienquote:Op zondag 24 juli 2016 00:11 schreef Luni het volgende:
Disclosure @ Glastonbury terug zitten kijken, lekker muziek, maar de mini playbackshow is er niks bij
Het weer 3 weken van te voren voorspellen is een beetje onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:54 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Het weer op AccuWeather op Lowlands is nog niet zo goed.![]()
[ afbeelding ]
Hier ook, kijk er weer naar uit. Blijft leuk momentjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:00 schreef theodoor9 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar woensdag!
Komt dan alleen het krantje uit, of krijgen we dan meteen ook het blokkenschema?quote:Op maandag 25 juli 2016 09:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hier ook, kijk er weer naar uit. Blijft leuk momentje
Blokkenschema staat in het krantje.. Teminste de tijden. Blokkenschema komt ook altijd wel online dezelfde dag.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Komt dan alleen het krantje uit, of krijgen we dan meteen ook het blokkenschema?
Ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel. Vorig jaar was voor mij beter. Maar dit jaar nog genoeg leuks in mijn ogen. Al zijn het dit jaar vooral de grotere namen die me aanspreken. Na het blokkenschema maar eens kijken in welke namen ik me nog moet gaan verdiepen.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:45 schreef Arn0 het volgende:
Zat nog even door alle namen te scrollen, maar de line-up was vorig jaar eigenlijk toch wel behoorlijk beterToen wist je gewoon al dat er clashes gingen komen en had je er vrede mee, maar nu hoop ik vurig dat het beperkt aantal namen die ik echt wil zien niet clashen, anders wordt het wel heel armoedig dit jaar.
Als Thee Oh Sees en LCD Soundsystem tegelijk spelen word ik wel een beetje gek geloof ik. Al vrees ik het ergste (allebei afsluiter-potentie).quote:Op maandag 25 juli 2016 11:45 schreef Arn0 het volgende:
Zat nog even door alle namen te scrollen, maar de line-up was vorig jaar eigenlijk toch wel behoorlijk beterToen wist je gewoon al dat er clashes gingen komen en had je er vrede mee, maar nu hoop ik vurig dat het beperkt aantal namen die ik echt wil zien niet clashen, anders wordt het wel heel armoedig dit jaar.
Hahaha. Haha. Ha. Ben het hier dus totaaal niet mee eens. Ik wil bijna alles zien zo ongeveer, hele dikke line-up. Al kan er wel wat meer hip-hop bij.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:45 schreef Arn0 het volgende:
India:quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:25 schreef eteen het volgende:
Iemand goede ogen?
Iemand heeft printscreentje gemaakt van LL snapschat video...
[ afbeelding ]
Noa, chvrches (kan ik me niet voorstellen), the kills, warpaint, gallowstreet in de India. Daarna dus hiphop nacht. Dit is dus de vrijdag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
India:
3e naam: NAO?
5e naam: The Kills?
7e naam: iets wat afvalt? En Gallowstreet daarvoor in de plek?
Alpha:
Afsluiter: Muse
Sub: Oscar & The Wolf
Zag dat edward sharpe op redelijk grote podia staat tegenwoordig. Zal dus wel Heineken worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel nice, was bang dat Edward Sharpe & The Magnetic zeros gelijk stonden met Muse. Lijkt het nu niet te gaan worden (en ik zie die geen Charlie of Lima meer headlinen).
En Tom Odell verdiend ook wel die Alpha spot, dat laatste album was prima.
En Abstract daarvoor nog.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:32 schreef theodoor9 het volgende:
Ik lees iig hiphop nacht in de india met oa Waxfriend en Vic Crezee. En fs green
Lijkt me een prima optie, ga er denk ik wel even kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zag dat edward sharpe op redelijk grote podia staat tegenwoordig. Zal dus wel Heineken worden.
En M83 staat ook vrijdag op Pukkelpop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:02 schreef theodoor9 het volgende:
Voor de Alpha zou ik trouwens gokken op Tom Odell, Jake Bugg, Die Antwoord, Noel Gallagher, Oscar amd the Wolf en Muse. Of was Noel op vrijdag al uitgesloten? Best opvallend 6 namen, terwijl je toch verwacht dat Muse behoorlijk wat tijd gaat krijgen..
Edit: noel staat vrijdag al op Pukkelpop
Gelukkig! Ik zal maar ophouden met gokkenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En M83 staat ook vrijdag op Pukkelpop.
Ik zou eerder iets zeggen als Logic of Lido wat er gestaan heeft.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik zal maar ophouden met gokken
Logic klinkt logisch met de hiphopnacht voor de boegquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zou eerder iets zeggen als Logic of Lido wat er gestaan heeft.
Logic zullen ze niet vervangen door Gallowstreet. Chvrches staat trouwen sowieso niet in dat rijtje, is eerder Causes(?)quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zou eerder iets zeggen als Logic of Lido wat er gestaan heeft.
Was toch ook wel beetje vreemd dat Gallowstreet opeens nog bekend gemaakt werd. Lijkt toch wel een beetje een noodgreep geweest te zijn. Maar dan zou ik persoonlijk toch Warpaint opschuiven naar India headliner.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Logic zullen ze niet vervangen door Gallowstreet. Chvrches staat trouwen sowieso niet in dat rijtje, is eerder Causes(?)
Edit: misschien dat ze hem inderdaad naar de hip hop nacht gegooid hebben. En dan Travis Scott later op de avond op een grotere stage.
Ja tenzijn Gallowstreet als het ware de overbrugging doet tussen Warpaint en de hiphopnacht. Tussen 23.00 en 00.00 bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was toch ook wel beetje vreemd dat Gallowstreet opeens nog bekend gemaakt werd. Lijkt toch wel een beetje een noodgreep geweest te zijn. Maar dan zou ik persoonlijk toch Warpaint opschuiven naar India headliner.
Maar toch raar dat het niet in het nieuws bericht stond dat ze iemand vervangen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja tenzijn Gallowstreet als het ware de overbrugging doet tussen Warpaint en de hiphopnacht. Tussen 23.00 en 00.00 bijvoorbeeld.
Dank voor de tips! Ik kijk ook uit naar The Blakc Madonna. Gisteren setje beluisterd, erg lekker.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:45 schreef marksi het volgende:
Maar eens heel goed gaan spitten in alles wat we voorgeschoteld krijgen deze zomer, man toch wel bizar hoeveel hip-hop en electronisch dingen er staan in het kleinere segment. Momenteel de dingen waar ik me echt op verheug die wellicht niet iedereen kent:
- Travis Scott: grootste naam waar ik naar uit kijk, Antidote wordt bij voorbaat al mijn lowlands muziekmoment. schijnt ook een hele goede performance te hebben
- Hermitude; vooral te vergelijken met Flume, melodieus maar tegelijkertijd de tent slopen
- Tiggs da Author; verschrikkelijk dansbare soul met een reggae sound
-Section Boys - degelijke UK grime en dat is eigenlijk al genoeg om er naar uit te kijken
-Logic; hip-hop, beats/flow/delivery erg on point, maar ik ben vooral onder de indruk van zijn veelzijdigheid.
- Izzy bizu - warme meeslepende pop van een schattig leuk meisje
- Sevn Alias; coming man van de nederlandse hip-hop. beats zijn erg trappy; lekker vol met energie.
- Palms Trax; house waarbij je net even wat meer zin hebt om los te gaan dan vaak anders, neigt soms beetje naar electro
Het wordt een mooi feestje weer!
Ja daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar toch raar dat het niet in het nieuws bericht stond dat ze iemand vervangen.
Denk dat daar nog stond TBA.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:59 schreef theodoor9 het volgende:
Korte naam die cancelled btw.. Zal toch niet M83 zijn?
Dat zou ook nog zomaar eens kunnen jaquote:
Wil je dit alsjeblieft niet meer zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:59 schreef theodoor9 het volgende:
Korte naam die cancelled btw.. Zal toch niet M83 zijn?
Toch M83 afgezegd blijkbaar. Pukkelpop en Lowlands hadden ze op dezelfde datum geplandquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:56 schreef richolio het volgende:
Zal wel TBA zijn dan toch? Gallowstreet werd ook echt als allerlaatste nog aangekondigd volgens mij. Want geen berichten over afzeggingen verder volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch M83 afgezegd blijkbaar. Pukkelpop en Lowlands hadden ze op dezelfde datum geplandGodver, daar ging ik toch weer evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Vind niemand het raar dat daar Helgas staat?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:25 schreef eteen het volgende:
Iemand goede ogen?
Iemand heeft printscreentje gemaakt van LL snapschat video...
[ afbeelding ]
Was al ooit in een aankondiging genoemd.http://lowlands.nl/programma/helgas-house-of-pain/quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vind niemand het raar dat daar Helgas staat?
Heb ik iets gemist??
4 dagen ongeschoren en zonder douche is pas echt het festival leven, dan weet je pas hoe fijn een douche kan zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, appartement geboekt. Een sauna tijdens Lowlands is natuurlijk geen overbodige luxe.
De opa in mij kan dat niet meer aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
4 dagen ongeschoren en zonder douche is pas echt het festival leven, dan weet je pas hoe fijn een douche kan zijn
Ik had Die Antwoord in de Heineken geplaatst, en Paul Kalkbrenner toch in de Bravo. Maar je kan er veel kanten mee op.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef Mr-Brightside het volgende:
Wie verwachten jullie tegenover Muse? Ik had Oscar and the Wolf wel in de Heineken verwacht tegenover Muse, maar die staan dus sub in de Alpha. Paul Kalkbrenner in de Heineken dan misschien tegenover? Bravo in 2011 stond bomvol bij PK.
Ik kan de screenshot niet helemaal goed lezen. Maar volgens mij staat Die Antwoord ook bij de Alpha:quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik had Die Antwoord in de Heineken geplaatst, en Paul Kalkbrenner toch in de Bravo. Maar je kan er veel kanten mee op.
Ja daar lijkt het wel op idd. Misschien dat James Blake dan de Heineken gaat doen. Of een Biffy Clyroquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:52 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Ik kan de screenshot niet helemaal goed lezen. Maar volgens mij staat Die Antwoord ook bij de Alpha:
Tom Odell - Jake Bugg - ? - Die Antwoord - Oscar and the Wolf - Muse
Is '?' misschien The Neighbourhood?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:52 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Ik kan de screenshot niet helemaal goed lezen. Maar volgens mij staat Die Antwoord ook bij de Alpha:
Tom Odell - Jake Bugg - ? - Die Antwoord - Oscar and the Wolf - Muse
Je zou het haast denken ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is '?' misschien The Neighbourhood?
Best mogelijk, sla ik dus lekker overquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is '?' misschien The Neighbourhood?
Volgens de OP staat The Neighbourhood op zondag, dus is het vast een andere naam. Ik zou alleen niet weten wie het dan moet zijn..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Best mogelijk, sla ik dus lekker over.
Wel een prima band om verstokte Muse-fans mee te zieken die om 13u al op de eerste rij zijn gaan zitten van de Alpha.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor mij toch wat onverwacht, Oscar and the Wolf als sub.
Als meervoudig popquizwinnaar zou ik echt geen nummer van ze op kunnen noemen. Wel eens langs zien komen op festivalstreams. Zal wel te weinig 3FM luisteren.
http://thenbhd.com/tourquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens de OP staat The Neighbourhood op zondag, dus is het vast een andere naam. Ik zou alleen niet weten wie het dan moet zijn..
Tom Odell opende een paar edities terug ook al de alpha op vrijdag, uniek dat een artiest dat vaker doet.
Noel staat de vrijdag al op Pukkelpop. En dit is duidelijk het vrijdag affiche..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ? Die Antwoord is en dat er iets na komt. Noel een optie voor de vrijdag?
't Is iig een letter meer dan Die of The op de 4e spot.
Ja, daar staat volgens mij Die Antwoord al.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Noel staat de vrijdag al op Pukkelpop. En dit is duidelijk het vrijdag affiche..![]()
We praten toch die ene na Tom Odell - Jake Bugg - ???
Tenzij ie later in Belgie moet spelen..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:29 schreef BillDauterive het volgende:
Noel Gallagher zal toch niet zo vroeg optreden? Zijn broer heeft de Grolsch afgesloten, dan gaat hij niet aan het begin van de avond in de Alpha staan..
Mooi! Vond het heerlijk om wat meer beweegruimte te hebben etcquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:11 schreef WpuntNL het volgende:
hmmm die proef met de donderdagopenstelling van het terrein was blijkbaar een succes vorig jaar
Dit jaar weer.
Hoe, wat, waar? Ik begin ook steeds meer opa trekjes te krijgen, maar kon zelf niet iets vinden wat echt fijn was.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, appartement geboekt. Een sauna tijdens Lowlands is natuurlijk geen overbodige luxe.
Daar staat ie ook nog voor 2 anderen. Dus lijkt wel erg krap.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tenzij ie later in Belgie moet spelen..
Oh, is daar het blokkenschema al bekend, geen idee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Daar staat ie ook nog voor 2 anderen. Dus lijkt wel erg krap.
Landal Waterparc Veluwemeerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:33 schreef marksi het volgende:
[..]
Hoe, wat, waar? Ik begin ook steeds meer opa trekjes te krijgen, maar kon zelf niet iets vinden wat echt fijn was.
Goede tip idd! Heerlijke house-techno-disco combo. Het wordt toch allemaal weer mooi zeg. Bij de aankondiging was ik erg sceptisch over de boeking van Paul Kalkbrenner, ik vond het een beetje te makkelijk. Maar als je dan een set luistert icm met de hitjes, denk ik dat het juist weleens perfect kan passen op LL in het nachtprogramma.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Dank voor de tips! Ik kijk ook uit naar The Blakc Madonna. Gisteren setje beluisterd, erg lekker.
Die zouden nu echt niet meer in het krantje staanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
The Avalanches zouden ook op vrijdag staan maar dat lijkt me ook geen Alpha naam toch?
Lijkt me dat die TBA de vervanger voor the avalanches is. En dat die vervanger sinds gisteren bekend is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
The Avalanches zouden ook op vrijdag staan maar dat lijkt me ook geen Alpha naam toch?
Je hebt er nog eentje die dichterbij is maar zal wel vol zitten ondertussen. Ik rij altijd terug 's avonds dus 11KM is easy. Vast wel een taxi die je die kant op wilt rijden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:45 schreef marksi het volgende:
[..]
Thx! 11km net iets te ver weg voor mij.
Oei, dat vind ik dan toch een matige vervanger om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lijkt me dat die TBA de vervanger voor the avalanches is. En dat die vervanger sinds gisteren bekend is.
Kom op indiaantje, volhouden nu. Je kunt het.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Oei, dat vind ik dan toch een matige vervanger om eerlijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |