Dit is de nieuwe festival opstelling van Muse. Hij gaat dus meequote:Op zondag 3 juli 2016 22:51 schreef indiaantje89 het volgende:
zouden ze deze opstelling ook meenmen naar LL of is dit een grotere productie?
Ja, heb precies hetzelfde. Heb de laatste tijd erg veel problemen met Ticketmaster. Zeer langzame klantenservice ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:57 schreef Scuidward het volgende:
Zijn er meer mensen bij wie de link van de 4e betaling in termijnen niet werkt? Ik zag op Twitter enkele comments. Ticketmaster heeft geen tel-nr (denk ik) dus ik heb ze maar gemaild. Is ook weekend nu.
Komt er op neer dat er op de site staat dat Sorry! Op dit moment is er voor dit event geen (online) kaartverkoop mogelijk. Probeer het later nog eens, of zoek opnieuw.
Staat ook op mijn lijstje ja, wat zal dat zijn Bravo overdag?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:17 schreef Ochtendjas het volgende:
Het nieuwe album van The Avalanches staat nu al een paar dagen gelekt op internet en wat is hij fijn zeg. Als ze dit keer de visa van de bandleden in orde hebben, is het vast en zeker het bekijken waard.
Ze worden toch best wel gehyped hoor, verbaast me niet als ze in de vroege avond staan.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Staat ook op mijn lijstje ja, wat zal dat zijn Bravo overdag?
Vrijdag in Oostenrijk en zaterdag Pukkelpop, de zondag zou dus nog wel kunnen. Stonden wel al op Pinkpop, maar in Belgie zijn ze na Werchter ook voor Pukkelpop bekend gemaakt (+ clubshow in NL en BE in het najaar). Als ze nog wat ouder werk spelen ga ik ze zeker weer checken!quote:Op maandag 4 juli 2016 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd of Lowlands Bring Me The Horizon nog binnen gaat halen. Een band die enorm gegroeid is sinds het laatste album.
26 augustus 2013. En de vorige satellietfoto was zelfs van 15 augustus 2011:quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:30 schreef Faazz het volgende:
Wanneer zijn deze foto's gemaakt? De Alpha staat er in ieder geval..
https://www.google.nl/map(...)3,928m/data=!3m1!1e3
Dat kan in Google Earth, best tof. Die van daarvoor is nog veel ouder, maar daar is geen tent op te bekennen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:16 schreef Faazz het volgende:
Huh.. Ik heb vaak genoeg op google maps zitten kijken naar het terrein maar nooit het festival zo aangetroffen. Kan je door meerdere moment-opnames heen bladeren oder etwas?
Het remindermailtje van vandaag werkte welquote:Op maandag 4 juli 2016 09:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ja, heb precies hetzelfde. Heb de laatste tijd erg veel problemen met Ticketmaster. Zeer langzame klantenservice ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:47 schreef richolio het volgende:
Die Antwoord, The Tallest Man On Earth, Alex Vargas, BOY, Bring Me The Horizon, Ezra Furman, BORNS, Half Moon Run, Crystal Castles, Crystal Fighters, NOFX.
Kom op Lowlands, smijt er nog maar even wat geld tegenaan.Borns staan er al, of is is dat weer wat anders dan Børns?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nee ik bedoel Børns inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Borns staan er al, of is is dat weer wat anders dan Børns?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |