Volgens de OP staat The Neighbourhood op zondag, dus is het vast een andere naam. Ik zou alleen niet weten wie het dan moet zijn..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Best mogelijk, sla ik dus lekker over.
Wel een prima band om verstokte Muse-fans mee te zieken die om 13u al op de eerste rij zijn gaan zitten van de Alpha.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor mij toch wat onverwacht, Oscar and the Wolf als sub.
Als meervoudig popquizwinnaar zou ik echt geen nummer van ze op kunnen noemen. Wel eens langs zien komen op festivalstreams. Zal wel te weinig 3FM luisteren.
http://thenbhd.com/tourquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens de OP staat The Neighbourhood op zondag, dus is het vast een andere naam. Ik zou alleen niet weten wie het dan moet zijn..
Tom Odell opende een paar edities terug ook al de alpha op vrijdag, uniek dat een artiest dat vaker doet.
Noel staat de vrijdag al op Pukkelpop. En dit is duidelijk het vrijdag affiche..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ? Die Antwoord is en dat er iets na komt. Noel een optie voor de vrijdag?
't Is iig een letter meer dan Die of The op de 4e spot.
Ja, daar staat volgens mij Die Antwoord al.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Noel staat de vrijdag al op Pukkelpop. En dit is duidelijk het vrijdag affiche..![]()
We praten toch die ene na Tom Odell - Jake Bugg - ???
Tenzij ie later in Belgie moet spelen..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:29 schreef BillDauterive het volgende:
Noel Gallagher zal toch niet zo vroeg optreden? Zijn broer heeft de Grolsch afgesloten, dan gaat hij niet aan het begin van de avond in de Alpha staan..
Mooi! Vond het heerlijk om wat meer beweegruimte te hebben etcquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:11 schreef WpuntNL het volgende:
hmmm die proef met de donderdagopenstelling van het terrein was blijkbaar een succes vorig jaar
Dit jaar weer.
Hoe, wat, waar? Ik begin ook steeds meer opa trekjes te krijgen, maar kon zelf niet iets vinden wat echt fijn was.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, appartement geboekt. Een sauna tijdens Lowlands is natuurlijk geen overbodige luxe.
Daar staat ie ook nog voor 2 anderen. Dus lijkt wel erg krap.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tenzij ie later in Belgie moet spelen..
Oh, is daar het blokkenschema al bekend, geen idee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Daar staat ie ook nog voor 2 anderen. Dus lijkt wel erg krap.
Landal Waterparc Veluwemeerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:33 schreef marksi het volgende:
[..]
Hoe, wat, waar? Ik begin ook steeds meer opa trekjes te krijgen, maar kon zelf niet iets vinden wat echt fijn was.
Goede tip idd! Heerlijke house-techno-disco combo. Het wordt toch allemaal weer mooi zeg. Bij de aankondiging was ik erg sceptisch over de boeking van Paul Kalkbrenner, ik vond het een beetje te makkelijk. Maar als je dan een set luistert icm met de hitjes, denk ik dat het juist weleens perfect kan passen op LL in het nachtprogramma.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Dank voor de tips! Ik kijk ook uit naar The Blakc Madonna. Gisteren setje beluisterd, erg lekker.
Die zouden nu echt niet meer in het krantje staanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
The Avalanches zouden ook op vrijdag staan maar dat lijkt me ook geen Alpha naam toch?
Lijkt me dat die TBA de vervanger voor the avalanches is. En dat die vervanger sinds gisteren bekend is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
The Avalanches zouden ook op vrijdag staan maar dat lijkt me ook geen Alpha naam toch?
Je hebt er nog eentje die dichterbij is maar zal wel vol zitten ondertussen. Ik rij altijd terug 's avonds dus 11KM is easy. Vast wel een taxi die je die kant op wilt rijden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:45 schreef marksi het volgende:
[..]
Thx! 11km net iets te ver weg voor mij.
Oei, dat vind ik dan toch een matige vervanger om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lijkt me dat die TBA de vervanger voor the avalanches is. En dat die vervanger sinds gisteren bekend is.
Kom op indiaantje, volhouden nu. Je kunt het.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Oei, dat vind ik dan toch een matige vervanger om eerlijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |