Idemquote:Op donderdag 30 juni 2016 07:44 schreef Chanty het volgende:
Aaahhh ok, ik vind er weinig grappigs aan maar soit.
En dan ook nog bij een x aantal ziekenhuizen maar (kan je vinden op de site van Sanquin als je het weten wilt)quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:07 schreef angelatje het volgende:
Hier over 2 weken het bevallingsplan bespreken. Ik wilde ook graag navelstrengbloed doneren, maar dat kan alleen bij een ziekenhuisbevalling
Voor eigen opslag kan dat ook thuis. Maar dan moet je dat zelf regelen (en betalen) bij een commercieel bedrijf.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:07 schreef angelatje het volgende:
Hier over 2 weken het bevallingsplan bespreken. Ik wilde ook graag navelstrengbloed doneren, maar dat kan alleen bij een ziekenhuisbevalling
Ja klopt, voor mijn idee is er weinig over bekend bij zwangeren. Leek me een mooi idee om te doen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:09 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dan ook nog bij een x aantal ziekenhuizen maar (kan je vinden op de site van Sanquin als je het weten wilt)
Dat heb ik ook!quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:00 schreef Fien10 het volgende:
Het enige moment dat ik last heb van m'n banden en liezen is als ik me omdraai in bed en soms als ik 's nachts uit bed moet om te plassen. Omdraaien in bed is wel een uitdaging nu. Ik moet me er echt even op concentreren en moed verzamelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo fijn om dat van jou te lezen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:41 schreef Marjolijntje het volgende:
Het wordt meer leven nu, in plaats van overleven en vechten iedere dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de dokter eens bellen voor het kinkhoestvaccin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikke:
McDonalds![]()
Peuter nog slapende of inmiddels in een wat lievere bui?
Er is een eenvoudig truukje om te voelen hoe je baby ligt (als je dat durft), hopelijk heb ik 'm goed onthoudenquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:30 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!
Ik heb het gevoel dat ik ook veel minder beweeg in mijn slaap, maar volgens mijn man valt dat nog wel mee![]()
Verder heb ik niet echt een idee hoe mijn baby ligtIk denk nog steeds met de billen boven vlakbij mijn rechter rib. Maarja, ik voel vooral harde delen, ik kan er (nog?) geen onderscheid in maken
Dan lag ze vorige week ergens in ieder geval met de billen bovenquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is een eenvoudig truukje om te voelen hoe je baby ligt (als je dat durft), hopelijk heb ik 'm goed onthouden.
In je buik voel je als het goed is twee 'bollen'; het hoofdje en de billen. Ze voelen bijna hetzelfde, maar als je weet welke bol welk uiteinde is, "leer" je het verschil te voelen.
En welke bol welke is, ontdek je door zo'n bol zachtjes te bewegen. Als je de billen beweegt, zul je merken dat de benen ook mee bewegen en dat er dus een voet uit (bijvoorbeeld) je zij komt steken. Beweeg je het hoofdje, dan blijven de voeten gewoon liggen.
Zo kon ik de ligging bij kuiken iig snel zelf bepalen.
Zie ook: http://spinningbabies.com(...)elly-mapping-breech/
Ja ik ga het gesprek zeker aan. Heb duidelijk vermeld dat ik pas medio november beschikbaar ben voor de arbeidsmarkt. Als ik dan binnen kom bij het kennismakingsgesprek is ze gelijk duidelijk waaromquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:51 schreef ikke_84 het volgende:
Twinkle wat een rot situatie. Ik heb er ook geen verstand van. Ik zou er iig niet blij van worden
Ga je zelf wel in op de uitnodiging voor t gesprek? Spannende tijden.
Als je eerst een kind in stuit had dan weet je het verschil dus dan werkt het ja. Maar dat wist ik bij nr 1 natuurlijk niet. Pas deze zwangerschap voelde ik echt voetjes en schopjes. Vorige was meer geschuif en geduw. Herkende aan de hand van de beweging dus ook al de stuitligging van Améliequote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Marjo wat klinkt het allemaal positief bij jou![]()
Ik dacht gisteren: weet je wat? Ik ga alvast wat lijntjes uitwerken voor mijn carriere NA de bevalling. Vind ik vanmorgen al een eerste mail in mijn inbox met de vraag wanneer ik op gesprek kan komen..Die zag ik even niet aankomen.
En nog iets arbeidsgerelateerds, misschien dat hier arbeidsdeskundigen rondlopen die een antwoord hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de dokter eens bellen voor het kinkhoestvaccin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Ik ben helemaal 'dol' op deze webshop Ooi. Vooral de klokjesquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:54 schreef Ooi86 het volgende:
Wat een lieve foto Arja!! En HOERA voor Sull en Groof.
Ik krijg net bericht dat een vriendin van me aan het bevallen is met 39 weken. Zo spannend!! En ik heb nog geen cadeautje!!![]()
Het is haar eerste, een meisje. Hebben jullie nog leuke ideeën? Iets wat je nodig hebt en waar je niet zo snel aan denkt?
Dat soort persoonlijke cadeaus zijn ook super. Een van de leukste cadeaus die wij hebben gekregen was een simpele plastic toren van stapelbekers met op elk bekertje gegevens van de geboorte van N. gedrukt. Denk aan Naam/gewicht/datum/plaats enz.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal 'dol' op deze webshop Ooi. Vooral de klokjes
http://www.printkado.nl/index.html
Ik heb meerdere keren gehoord, dat dit veruit 1 van de leukste cadeautjes was die men had gekregen ...![]()
Hier lag Amélie ook nog even dwars voordat ze naar hoofdligging ging dus hopelijk draait ze door. Anders zit je sowieso vast aan een ks.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:35 schreef Gaddle het volgende:
Bij is de kleine ipv stuit dwars gaan liggen. Ook een leuke verandering. Gelukkig niet zo heel erg meer tegen mijn ribben aan. Dan kunnen die ook weer een beetje genezen voor hoe lang ze natuurlijk zo wilt blijven liggen.
http://www.mooikraamkado.nlquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:54 schreef Ooi86 het volgende:
Wat een lieve foto Arja!! En HOERA voor Sull en Groof.
Ik krijg net bericht dat een vriendin van me aan het bevallen is met 39 weken. Zo spannend!! En ik heb nog geen cadeautje!!![]()
Het is haar eerste, een meisje. Hebben jullie nog leuke ideeën? Iets wat je nodig hebt en waar je niet zo snel aan denkt?
Volgens mij weet Stormqueen er meer van.quote:Op donderdag 30 juni 2016 07:44 schreef Chanty het volgende:
Aaahhh ok, ik vind er weinig grappigs aan maar soit.
Molo jouw beurt! Juni is bijna om!
Ben even wakkerquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Molo heeft gewoon stiekem vanmorgen met weeën beweerd dat ze de hele dag ging slapen en ligt gewoon te baren ondertussen
Zou ze zo doortrapt zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Molo heeft gewoon stiekem vanmorgen met weeën beweerd dat ze de hele dag ging slapen en ligt gewoon te baren ondertussen
Logisch dat je trots bent op zo'n mooi meisje!quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:18 schreef Arja het volgende:
[..]
Zou ze zo doortrapt zijn?
Dank allemaal. We zijn heel trots op haar.
Dat dan weer niet, maar we komen er wel zo! (Goeie timing met die mac!quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:00 schreef ikke_84 het volgende:
Ophelia fijn dat je kleintje nu goed ligt. Ligt ze ook al een beetje ingedaald?
Dat is in ieder geval al half de goede kant op!quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:35 schreef Gaddle het volgende:
Bij is de kleine ipv stuit dwars gaan liggen. Ook een leuke verandering. Gelukkig niet zo heel erg meer tegen mijn ribben aan. Dan kunnen die ook weer een beetje genezen voor hoe lang ze natuurlijk zo wilt blijven liggen.
Nazil als je deels de ziektewet in gaat vanwege zwangerschap betekent dat toch per definitie dat je verlof met 34 weken in gaatquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:20 schreef Nazil het volgende:
Netjes miezz!
Ik heb de knoop doorgehakt en ga met 34 weken met verlof. Dat betekent nog 10 werkdagen vanaf nu! Zoveel rust in mijn hoofd, nu al.
Ik vind het soms echt fantastisch, maar vaak niet inderdaad..quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat![]()
Gepersonaliseerde dingen vind ik persoonlijk () echt verschrikkelijk.
Ja is nog wel iets met de ziektedagen die van je verlof af gaan en je de rest van de dagen meeneemt ofzo maar ergens had ik ook nog stil de hoop gewoon nog ff de laatste weken 100% te kunnen werkenquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nazil als je deels de ziektewet in gaat vanwege zwangerschap betekent dat toch per definitie dat je verlof met 34 weken in gaat.. dacht ik tenminste.
wel een fijn vooruitzicht .. die 10 dagen vliegen hopelijk zo om!
De Jip en Janneke omnibus hebben wij bij Saar haar geboorte gekregen, Deze keer vragen we de Pluk van de petteflet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:27 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vind het soms echt fantastisch, maar vaak niet inderdaad..
Mijn lievelingscadeaus zijn de mooiste boeken (Jip en Janneke omnibus, dat soort klassiekers), kleertjes (die je zelf net te duur vindt zoals petit bateau rompers), mobiles, omslagdoeken en tegoedbonnen.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal 'dol' op deze webshop Ooi. Vooral de klokjes
http://www.printkado.nl/index.html
Ik heb meerdere keren gehoord, dat dit veruit 1 van de leukste cadeautjes was die men had gekregen ...![]()
Wat een goede ideeen! Ik heb ze even opgeslagen! Nu die baby er nog uit, ik heb er nog niks over gehoord... Spannend!quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
http://www.mooikraamkado.nl
Kraamcadeau op basis van geboorte, bv slabbetje of groeimeter
Wahaha die site wilde ik ook al noemen tot ik zag wie het posttequote:Op donderdag 30 juni 2016 16:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
http://www.mooikraamkado.nl
Kraamcadeau op basis van geboorte, bv slabbetje of groeimeter
Krijg je als je in dezelfde kringen verkeertquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:18 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Wahaha die site wilde ik ook al noemen tot ik zag wie het postte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ik bedoel ook tussen de 34 en 36 weken alleen. Maar ik ga iig gewoon met 34 weken met verlof.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej weer een sticker, een mooie bloeddruk en een bonus echofijn dat je meisje al wat ingedaald ligt.
Wij zijn ook goed gekeurd. Bloeddruk 110/60 dus die uitschieter van 2 weken terug was 1 maligons mannetje ligt bbbi en ze liet ons het hoofdje voelen die idd in en uit mijn bekken schuift als je erop drukt
groeiecho was ook netjes, buikje liep wel iets voor maar niks ernstigs.
Hij is nu al mooi![]()
Marjolijntje wat lief en wat mooigaaf dat het ook een tijdje blijft zitten.
Nazil je ziektedagen gaan niet van je verlof af hoor. Je hebt gewoon recht op 16 weken. Alleen als je een bepaalde periode voor je verlof ziek wordt dan ben je verplicht om met 34 weken met verlof te gaan. Weet alleen ff niet vanaf welk termijn dat geldt.
Ooi spannend van je vriendin! Kadotips heb je al genoeg zag ik
Het werd tijd!quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:08 schreef Molo het volgende:
Lang verhaal heel kort:
Vandaag van alles meegemaakt, uiteindelijk is om 19.36 uur onze dochter geboren via keizersnede. Spekbonkje van 4010 gram met groot hoofd en brede schouders.
Dus nog nét een juni baby en we zijn er blij mee
Top ziekenhuis, ondanks alles wat we meegemaakt hebben is het geweldig verlopen
Rest volgt nog wel, alleen naam en pics niet openbaar op Fok, maar DM/PM maar, dan stuur ik ze als ik er fut voor heb wel door (mits leuke user![]()
)
Gefeliciteerd Moloquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:08 schreef Molo het volgende:
Lang verhaal heel kort:
Vandaag van alles meegemaakt, uiteindelijk is om 19.36 uur onze dochter geboren via keizersnede. Spekbonkje van 4010 gram met groot hoofd en brede schouders.
Rest volgt nog wel, alleen naam en pics niet openbaar op Fok, maar DM/PM maar, dan stuur ik ze als ik er fut voor heb wel door (mits leuke user![]()
)
Yyyeeeeeeeeesssssss! Je hoort gewoon bij de juni-lichting, beter zo! Gefeliciteerd! Ben supernieuwsgierig! Was je heimelijk wel al bezig met je berichten over koffie en zulks?quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:08 schreef Molo het volgende:
Lang verhaal heel kort:
)
De beste reden om wakker te liggen: verliefd naar je mini kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 04:52 schreef Molo het volgende:
Uiteraard slaap ik ook nu niet, naar nu omdat mini aan mijn tet ligt
Ik ben de tena lady mini magic gaan gebruiken. Die hebben niet zo'n plastic bovenaagje, dus dat broeit niet zo. Hiervoor droeg ik ook 'normale' inlegkruisjes en die vond ik ook niet zo fijn. En ik vond het een prettig idee dat deze net iets meer opnemen in geval van een klein ongelukje tijdens een niesbui of zo...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:06 schreef Mies_poes het volgende:
Even een vraag:
ik droeg voor mijn zwangerschap nooit inlegkruisjes, maar ben nu genoodzaakt ze te gebruikenIk heb er alleen erg veel last van dat ze tot nu toe allemaal jeuk veroorzaken. Misschien hebben jullie tips voor anti-jeuk inlegkruisjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom noem je me hier "mini" en in KSC "Larfje" mam ?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 04:52 schreef Molo het volgende:
Uiteraard slaap ik ook nu niet, naar nu omdat mini aan mijn tet ligt
Gefeliquote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:56 schreef Larfje het volgende:
[..]
waarom noem je me hier "mini" en in KSC "Larfje" mam ?
Wasbare!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:06 schreef Mies_poes het volgende:
Even een vraag:
ik droeg voor mijn zwangerschap nooit inlegkruisjes, maar ben nu genoodzaakt ze te gebruikenIk heb er alleen erg veel last van dat ze tot nu toe allemaal jeuk veroorzaken. Misschien hebben jullie tips voor anti-jeuk inlegkruisjes?
Ga ik die ook proberen, thanks!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben de tena lady mini magic gaan gebruiken. Die hebben niet zo'n plastic bovenaagje, dus dat broeit niet zo. Hiervoor droeg ik ook 'normale' inlegkruisjes en die vond ik ook niet zo fijn. En ik vond het een prettig idee dat deze net iets meer opnemen in geval van een klein ongelukje tijdens een niesbui of zo...
Wasbare? Wist niet eens dat die bestonden!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 08:13 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Wasbare!
Die kan ik gewoon een hele dag inhouden zonder dat het jeukt. Ja tenzij je 'm helemaal onderzeikt misschien maar het voelt helemaal niet snel vies itt wegwerp die na een halfuur al vies voelen.
Jeuh wij mogen ook bijnaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:47 schreef Miezziej het volgende:
Nummer 8 alweer. Of als je dubbele UDs telt sta ik op de 6e plekIk hou het maar op 8
![]()
Nog 6 dagen werken![]()
Ik val steeds in slaap in de avond. Ook niet leuk voor mijn manHij zegt dat hij het niet erg vindt maar ik vind het zelf zo stom
![]()
En nog een keer![]()
![]()
voor verse baby's
Goed plan!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:20 schreef Burdie het volgende:
Crump, gewoon tegen W zeggen dat je verlof hebt. Dat zal hij best snappen en je een beetje met rust laten.
Dank je Burdiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:05 schreef Burdie het volgende:
Voor dames met een stuitligbaby, ik zag vanmorgen dit artikel in het AD: http://www.ad.nl/lifestyl(...)zwaar-meer~aa12a163/
O ja, die had ik ook 3quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:35 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik leef in dit soort broeken momenteel: http://www.hm.com/nl/prod(...)28-M#article=43928-M
En vooral heel veel jurken (en leggings die ik dan vaak onder mijn buik prop). Spijkerbroek al geen weken meer aangehad
Ik had bij 2e zwangerschap in het laatste trimester ook zo'n opgejaagd gevoel met veel hartkloppingen. Nou heb ik die altijd wel al, maar toen was het echt bizar veel en daar voelde ik me ook echt niet lekker bij. Dus ook regelmatig controle en aan de bloeddrukmeter en zulks, maar gelukkig vielen die uitslagen altijd meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:42 schreef Crumpette het volgende:
Oh angelaatje, dat met die hartkloppingen heb ik ook wel eens. Weet niet wat je termijn is? Maar het kan hormonaal zijn, of doodgewone stress, maar eventueel ook je schildklier. Even melden aan je VK kan iig geen kwaad.
Ja, komt door vocht. Ze zei dat het prettig kan zijn om een stressbal te hebben, met bewegingen gaat het sneller weg. Of slapen met van die skate-polsbeschermers.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:37 schreef Quoi het volgende:
Angelatje, mmmmm. Laat me weten wat de vk zegt. Ik heb nu ook weleens dat soort buien en ging er vanuit dat het door het in de verdrukking komen vd longen en maag komt. Succes!
Miezziej, heb jij het nog over je tintelende hand gehad met de vk?
Ah. Nou ja, als je maar weet dat het niks kwaad kan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:14 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, komt door vocht. Ze zei dat het prettig kan zijn om een stressbal te hebben, met bewegingen gaat het sneller weg. Of slapen met van die skate-polsbeschermers.
Helaas een gevalletje "niet veel aan te doen"
Fijn dat je even mag langskomen Angelatje. Het slappe gevoel herken ik wel, maar hartkloppingen niet. Lijkt mij ook best vervelend, hopelijk word je straks gerustgesteld.
Jup, volgens mij al een jaar geen spijkerbroek aan gehad. Heb nu alleen 1 positiebroek die lijkt op zo'n broek uit de URLquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:35 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik leef in dit soort broeken momenteel: http://www.hm.com/nl/prod(...)28-M#article=43928-M
En vooral heel veel jurken (en leggings die ik dan vaak onder mijn buik prop). Spijkerbroek al geen weken meer aangehad
Het is misschien leuk om #teachthebreech te volgen op twitter. Er komen hele mooie dingen voorbij! Meest opvallende; 'breech is a variation of normality' uitspraak van Frank Louwen.quote:
Pff heftig. Ik heb er even doorheen gescrold. Ik ga maar aan mijn vragen of hij het wilt lezen. Ik weet niet of ik er echt blij van word. lolquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:41 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Het is misschien leuk om #teachthebreech te volgen op twitter. Er komen hele mooie dingen voorbij! Meest opvallende; 'breech is a variation of normality' uitspraak van Frank Louwen.
Check dit:
http://www.midwifery.org.(...)th-webbinar-2013.pdf
Gefeliciteerd Molo! Ben benieuwd naar het verhaal!
Jup. Op het eind word het zo vervelend dat je wel wilt baren. I see what you did there, moeder natuurquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:03 schreef Quoi het volgende:
Ja, voor mijn opleiding wel, maar nu het voor mezelf dichtbij komt:![]()
Gelukkig hoef ik het zelf niet te zien. Ik doe wel wat er van me gevraagd word.
Maar in die fase zal ik ook vanzelf wel groeien, zoals bij de hele zwangerschap
Meer details! Hoe reageerden je groten? Is ze knap? Hoe gaat het verder?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mensen, ik heb gewoon een baby hier <3
Ze is supermooi, lijkt wat op de oudste, maar is toch echt anders. De twee groten leken meer op elkaar vond ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:18 schreef Svane het volgende:
[..]
Meer details! Hoe reageerden je groten? Is ze knap? Hoe gaat het verder?
Onze kat kotste vorige keer twee uur nadat de klossen geplaatst waren midden onder het bed. Het is een hoog bed met zijwanden, dus klossen van 14 cm en niemand die erbij kon.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 04:03 schreef Quoi het volgende:
Present![]()
Dit keer een kotsend poesje en een man die in zeer vaste coma ligt. Zelf dus maar aan den opruim gegaan. Kwam er gisteravond overigens achter dat de flacon vd Feliway stekker op is. Vandaag dus ff in de buidel tasten. Duur spul, maar wel werkend!
Crackers met humuus, perziken, kersen, bananen, notenmix, tomaat, komkommer, puntpaprika, invrieswaterijsjes en meer crackers met hummus.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:30 schreef Burdie het volgende:
Zeg mede-hongerlapjes, wat eten jullie zoal? Ik heb sinds kort echt enorme honger en ik wil eigenlijk wel wat anders eten dan "wat we nog in huis hebben", want dat is niet altijd even gezond, en het is nu op.
Mijn man gaat zo boodschappen doen, dus ik heb inspiratie nodig voor het lijstje.
Ieuw!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Onze kat kotste vorige keer twee uur nadat de klossen geplaatst waren midden onder het bed. Het is een hoog bed met zijwanden, dus klossen van 14 cm en niemand die erbij kon.
Ik vrat eerst ook alles wat los en vast zat als ik honger had, maar dat waren nooit dingen die lang vulden. Ben sinds kort maar overgestapt op de boterham, werkt primaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:30 schreef Burdie het volgende:
Zeg mede-hongerlapjes, wat eten jullie zoal? Ik heb sinds kort echt enorme honger en ik wil eigenlijk wel wat anders eten dan "wat we nog in huis hebben", want dat is niet altijd even gezond, en het is nu op.
Mijn man gaat zo boodschappen doen, dus ik heb inspiratie nodig voor het lijstje.
Dat ook!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:55 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ik vrat eerst ook alles wat los en vast zat als ik honger had, maar dat waren nooit dingen die lang vulden. Ben sinds kort maar overgestapt op de boterham, werkt prima
Watermeloenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:30 schreef Burdie het volgende:
Boterhammen met pindakaas en waterijsjes...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:30 schreef Burdie het volgende:
Hij zijn voetbal, jij je speelkamerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:09 schreef ikke_84 het volgende:
Brood met Nutella, krentenbollen met kaas, cornflakes, muesli met gedroogd fruit en yoghurt en idd melkliga
Ow wacht...je wilde gezonde opties![]()
Mies mijn hormonen zijn nu juist heel onredelijk (vindt mijn man dan hč ) gisteren een discussie over zijn voetbal contributie die hij maandelijks betaald maar hij gaat helemaal nietdat vind ik geld weggooien en kan ik nu zo boos over worden. Een mijn hormonen willen dit jaar nog een speelkamer op zolder
dus dat ben ik er ook doorheen aan het drukken. Plattegrond is al klaar
![]()
Groof![]()
Dat snap ik wel, ook pre zwangerschapquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:09 schreef ikke_84 het volgende:
Mies mijn hormonen zijn nu juist heel onredelijk (vindt mijn man dan hč ) gisteren een discussie over zijn voetbal contributie die hij maandelijks betaald maar hij gaat helemaal nietdat vind ik geld weggooien en kan ik nu zo boos over worden.
Whoa Suiker!!! Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:40 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
Ik heb gisteren een dochter gekregen!
De bevalling ging soepel (maar ik kon me er wel lastiger aan overgeven dan de vorige keer), ik voel me nu fysiek en mentaal heel goed, maar tis wel even aanpoten met een peuter erbijM'n meisje is de liefste, heel relaxed en ze slaapt nog veel. Bovendien is ze de knapste
Gefeliciteerd! Geniet er van!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:40 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
De bevalling ging soepel (maar ik kon me er wel lastiger aan overgeven dan de vorige keer), ik voel me nu fysiek en mentaal heel goed, maar tis wel even aanpoten met een peuter erbijM'n meisje is de liefste, heel relaxed en ze slaapt nog veel. Bovendien is ze de knapste
Ooooh! Gefeliciteerd joh! Ik ben benieuwd naar alles. Ik hoop op een fijne kraamweek!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:40 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
quote:
Maar wij wel!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Amsel het volgende:
Oh wauw Suiker! Gefeliciteerd!! Je klinkt zo blij
Maar uhm, nu sta ik eerste, en daar ben ik nog helemaal niet klaar voor
Gewoon struisvogelen en doen alsof je derde staat, de OP is toch al even niet meer bijgewerkt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Amsel het volgende:
Maar uhm, nu sta ik eerste, en daar ben ik nog helemaal niet klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |