abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163405359
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

19 juni: Molo (meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
27 november: Queens (jongen)

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

2017

2 februari: SmallishBear

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

Met luie baby's

Of toch wat anders aan de hand bij die juni baby's? :o
pi_163405427
Gefeliciteerd Groofs!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_163405444
Gefeliciteerd Groofs! *O* O+

Blij dat ik geen bekken of andere aids heb :+ of telt hand-aids ook?
Vanavond controle, dan gaan we het ook over het bevalplan hebben. Spannend, komt steeds dichterbij :P. Soms (Okee, meestal) besef ik me nog niet echt dat er straks een baby is :@
pi_163405447
Van harte Groofs! Mooie naam!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_163405453
Groofs gefeliciteerd! O+ *O* *O*
pi_163405456
Groofs gefeliciteerd O+ *O*
  donderdag 30 juni 2016 @ 07:44:40 #7
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163405460
Aaahhh ok, ik vind er weinig grappigs aan maar soit.

Molo jouw beurt! Juni is bijna om!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163405461
Groofs gefeliciteerd!
*O*
Miezz ik heb zo controle en dan gaan we het er ook over hebben :Y vind het ook allemaal maar eng worden, eerst die kraamzorg van de week al en nu dit :+
pi_163405563
Groof daar is ze dan O+ gefeliciteerd *O*

Miezziej dat is toch ook moeilijk voor te stellen dat er over een paar weken gewoon een baby is.
Ik heb vanavond ook een afspraak staan. We lopen nu al synchroon ;)
pi_163405594
Ik heb al een kind en ik ben zondag uitgerekend en toch vind ik het ook de helft van de tijd nog heel onwerkelijk! :D

Ik ben zo benieuwd hoe het nu met Groofs is O+
  donderdag 30 juni 2016 @ 08:11:47 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163405607
Groofsken gefeliciteerd *O*
KuikenGuppy
  donderdag 30 juni 2016 @ 08:13:30 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163405613
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 07:44 schreef Chanty het volgende:
Idem ;).
KuikenGuppy
pi_163405727
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 08:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Idem ;).
Mee eens
pi_163405886
Gefeliciteerd groof!! Leuke naam, nu ben ik heel benieuwd hoe je oudste 2 heten.
Veel geluk en gezondheid en een hele fijne kraamweek!
pi_163405903
Groofs van harte gefeliciteerd met je dochter!! *O* I looooove de naam! O+
pi_163405964
Gefeliciteerd groofs!! Wel fijn dat het pijnloos ging, dat lijkt me ook wel wat ;) ben benieuwd naar je verhaal.

Molo, hoe gaat het bij jou?
pi_163405994
Gefeliciteerd groofs *O* *O* *O*
pi_163406006
Hier over 2 weken het bevallingsplan bespreken. Ik wilde ook graag navelstrengbloed doneren, maar dat kan alleen bij een ziekenhuisbevalling :{
pi_163406023
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 09:07 schreef angelatje het volgende:
Hier over 2 weken het bevallingsplan bespreken. Ik wilde ook graag navelstrengbloed doneren, maar dat kan alleen bij een ziekenhuisbevalling :{
En dan ook nog bij een x aantal ziekenhuizen maar (kan je vinden op de site van Sanquin als je het weten wilt)
pi_163406095
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 09:07 schreef angelatje het volgende:
Voor eigen opslag kan dat ook thuis. Maar dan moet je dat zelf regelen (en betalen) bij een commercieel bedrijf.
  donderdag 30 juni 2016 @ 09:21:54 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_163406107
Groofsken, daar is ze! Van harte gefeliciteerd! O+!
disclaimer
pi_163406137
Gefeliciteerd Groof, wat een prachtige naam. Ook in combinatie met de andere twee vind ik het prachtig klinken O+ Geniet van je drietal, wat een rijkdom O+
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_163406189
Groofs gefeliciteerd met je dochter en zusje! Klinkt als een heftige bevalling.

Onze dochter is al bijna weer een dag jong. Ze heet F.emke L.yanne en weegt 3330 gram. Het was een korte maar heftige bevalling, om 7 uur waren we in het zh en om 8 uur had ik 3 cm ontsluiting. 3 kwartier later was het zeer heftig en al 8 cm en persdrang. Toen bleek ze verkeerd te liggen en moest ik nog een uur op mijn zij de persdrang weg puffen( wat niet te doen was)om haar te laten zakken in het bekken. Daarna na 12 minuten persen en een knip in het vorige litteken (joepie!) zelf onze dochter kunnen aanpakken.
O+ O+ O+
Wel veel bloed verloren en een infuus om de placenta te laten komen, maar sinds gisteravond weer thuis!

Het was een drukke geboortedag trouwens, de afdeling lag vol en in 4 uur tijd werden er 6 kinderen geboren.
pi_163406223
Groofs en Sull van harte met jullie dochters!!!
pi_163406273
Groofs gefeliciteerd!! O+ *O*
Sull alweer lekker thuis, laat je maar verwennen hoor.

Molo, als jij nu bevalt sta ik ineens in de top 10 :o wow.

Hier begint mn rug het op te geven. En baby hangt enorm in mn liezen waardoor ik alleen wijdbeens nog een beetje fatsoenlijk kan zitten. Niet heel charmant :')
Het begint hier nu wel echtecht beter te gaan, psychisch. De sessies bij therapeut zijn minder heftig en gisteren lukte me het om spontaan in de auto te springen naar een vriendin toe, om daar op de bank te zitten met 4 kinderen om me heen (die zichzelf lekker bezig hielden ;) ) zodat zij kon inpakken voor haar vakantie. Dat had een maand geleden niet gelukt zonder enorme paniek.
Het wordt meer leven nu, in plaats van overleven en vechten iedere dag. Genieten is een groot woord, net als het gaat goed. Maar er zit nu gewoon echt vooruitgang in. Eindelijk.
Vanmiddag hebben lieve vriendinnen een belly blessing georganiseerd voor me, ben zo benieuwd!

Volgens mijn app nog 40 dagen tot UD, help :o
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163406292
Groof van harte! Wat een fantastische naam, pas heel mooi bij S en R. En wat een rijkdom, 3 kinderen 💛
  donderdag 30 juni 2016 @ 09:48:46 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163406372
Ik houd vandaag een tukjesdag heb ik bedacht dus ze mag lekker morgen komen van mij *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163406391
Gefeliciteerd Sull, fijn dat je weer thuis bent!

@Ikke:
Had jij nou ook niet rhesus c-negatief? Als we het toch over synchroon hebben.. :+
Ik ben benieuwd naar mijn bloeddruk. Had de hele tijd 100/60 en vorige keer opeens 120/70. Was nog allemaal prima enzo, maar vond het wel vreemd :P

@Marjolijntje:
Fijn dat het beter gaat!
  donderdag 30 juni 2016 @ 09:51:25 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163406403
Wat een verhaal Sull!
En mooie naam O+

Ik kan me echt niks voorstellen bij zijwaarts wegpuffen :X
Knap dat dat gelukt is _O_
  donderdag 30 juni 2016 @ 09:56:49 #30
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163406491
Marjolijntje, dat is super om te lezen! En dan ook nog iets voor je georganiseerd, dat moet een boost gaan geven, dat kan niet anders!

Sull, wat goed om van je te horen. Zo snel van 3 cm naar bijna volledig, wow! Maar je bent thuis en hebt een dochter :s)

Ik viel weer in slaap na 4:30 en word net pas wakker. Kan wel zeggen dat ik sinds tijden niet stijf wakker werd. Lag zelfs lekker *O* Doet me echt goed!

Succes met de bevallingsgesprekken vandaag! Hier pas over drie weken. Duidelijk is wel dat meneer al goed met zijn bolletje in mijn bekken ligt. Voel het gewoon zitten! Dat gevoel brengt een bevalling soms angstvallig dichtbij :P
pi_163406518
Mooie naam Sull!

Ik ben goedgekeurd bij vk als ik maar rustig aan blijf doen. Baby ligt netjes bbbi en ik hoop dat hij zo blijft liggen. Rhesus c was goed, bloeddruk blijft netjes stabiel :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nazil op 30-06-2016 10:16:29 ]
pi_163406544
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 09:09 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En dan ook nog bij een x aantal ziekenhuizen maar (kan je vinden op de site van Sanquin als je het weten wilt)
Ja klopt, voor mijn idee is er weinig over bekend bij zwangeren. Leek me een mooi idee om te doen.

En er voor betalen dat gaat in onze huidige situatie even niet. Maar thnx voor de info wup wup.

Sull wat fijn dat jullie lekker thuis zijn O+
  donderdag 30 juni 2016 @ 10:05:07 #33
52229 Chanty
pi_163406618
Sull mooie namen O+ Lekker genieten van je gezin!

Marjolijntje fijn dat het wat beter gaat en de therapie helpt :*
pi_163406663
Gefeliciteerd Groofs! *O*

Oh Sull, dat zijwaarts wegpuffen ("puffen" :') ) is zo'n hel. ;( Gelukkig zijn jullie thuis, laat je lekker verwennen. :*

Beide mooie namen trouwens. :Y

Dat klinkt heel fijn Marjolijntje. O+
pi_163407420
Gefeliciteerd Groof! Vind je zo stoer, mama van 3 O+ 1 lijkt me al eng :')
  donderdag 30 juni 2016 @ 11:02:57 #36
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163407601
Groofs gefeliciteeeerd met je meisje *O*

Sull lekker thuis en heerlijk genieten nu O+

Hier gisteren weer hartje gehoord bij de VK en vandaag 18 weken. Ik kan niet wachten tot eind november.. lijkt me zo tof.. 2 kindjes O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163407640
Sull lekker genieten O+

Marjolijntje wat fijn om te lezen :*

Ik heb af en toe echt steken en kramp, indalen denk ik. Maar ik heb het idee dat hij steeds weer omhoog schiet om dan vervolgens weer opnieuw te beginnen :')
pi_163408205
Wat fijn dat het beter gaat marjolijntje!

Hoe ver ben je nu Fieder? Ik heb ook flinke indalingsweeen gehad en nu ook nog steeds wel wat voorwerk zo nu en dan. Maar wat iedereen zegt over een hoofd wat tussen de benen hangt en je benen niet meer bij elkaar kunnen houden dat herken ik echt totaal niet. De gynaecoloog ging gisteren voordat hij de echo ging maken voelen aan m'n buik hoe de kleine lag en toen zei hij, ik denk dat de baby in stuit ligt. Ik schrok me rot, ik heb ook niet gemerkt dat de baby gedraaid is. Toen ging de echo erop maar de baby ligt dus al zo super diep ingedaald vandaar het misverstand. De kans dat hij nog naar stuit draait is echt minimaal.
pi_163408522
Ik herken dat ook niet echt. Ik heb wel telkens als ik een poos heb gelegen of gezeten en ik sta op, dat het voelt alsof ze weer even terug naar beneden moet zakken, dat is niet aangenaam. En dat gaat ook gepaard met kramp en steken. Maar toch ligt ze gewoon vast in startpositie, dus misschien interpreteer ik het gevoel verkeerd.
pi_163408579
Het enige moment dat ik last heb van m'n banden en liezen is als ik me omdraai in bed en soms als ik 's nachts uit bed moet om te plassen. Omdraaien in bed is wel een uitdaging nu. Ik moet me er echt even op concentreren en moed verzamelen.
  donderdag 30 juni 2016 @ 12:02:47 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163408629
Omdraaien in bed ;(.
Dat kon ooit pijnloos.
KuikenGuppy
pi_163409068
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 12:00 schreef Fien10 het volgende:
Het enige moment dat ik last heb van m'n banden en liezen is als ik me omdraai in bed en soms als ik 's nachts uit bed moet om te plassen. Omdraaien in bed is wel een uitdaging nu. Ik moet me er echt even op concentreren en moed verzamelen.
Dat heb ik ook!
Ik heb het gevoel dat ik ook veel minder beweeg in mijn slaap, maar volgens mijn man valt dat nog wel mee :P

Verder heb ik niet echt een idee hoe mijn baby ligt :@ Ik denk nog steeds met de billen boven vlakbij mijn rechter rib. Maarja, ik voel vooral harde delen, ik kan er (nog?) geen onderscheid in maken :@
pi_163409358
Sull, wat fijn dat je weer thuis bent. En leuke naam!

Groofs, ik vind de namen van jouw drietal zo mooi matchen.

Ik kom hier afscheid nemen. Met Emmy gaat het heel goed en ik begin ook op te knappen. Het is goed toeven hier op mijn roze wolk.
Ik hoop jullie weer te zien in het babytopic en zal jullie hier ook nog een beetje volgen. Ik hoop dat jullie een fijne zwangerschap hebben en jullie net zo thuis voelen op een roze wolk.

Nog een foto om Molo de laatste juni baby eruit te laten rammelen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+
pi_163409386
Bijna 35 weken. Vorige controle lag de baby bbbi, dus nog niet vast met het hoofd. Ik kan er zelf ook niks van maken als ik probeer te voelen, echt heel knap hoe ze dat voelen!
Maar ik voel wel dat hij nog superhoog zit, met L kreeg ik op een gegeven moment echt meer lucht toen hij vast ingedaald lag.

Ik hoor t volgende week wel weer op controle...

Wel heel apart, L trapte altijd links in mn zij en deze baby trapt rechts :D Echt zo'n paar voeten uit je taille

O+ O+ O+ Arja
pi_163409393
Wat een heerlijke foto Arja O+
pi_163409919
Arja O+ O+
pi_163410231
Wauw Arja, mooi meisje!

Sull je hebt ook je meisje. Wauw, wat ging dat snel. Gefeliciteerd met je meisje met de lieve namen. Geniet ervan.

En dank voor alle felicitaties, super!
pi_163410438
Arja stop daar eens mee O+ O+ (mijn mini mag er nog niet uit rammelen ;) )

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 09:41 schreef Marjolijntje het volgende:
Het wordt meer leven nu, in plaats van overleven en vechten iedere dag.
Zo fijn om dat van jou te lezen. O+ :*

Ik had vanmorgen de liggingsecho, mini is inderdaad gekeerd, hoofdje eindelijk naar beneden.
pi_163410510
Rammel!!! Mooi babietje arja! Veel geluk en tot over een paar weekjes in het babytopic!
pi_163411032
Marjo wat klinkt het allemaal positief bij jou *O*

Ik dacht gisteren: weet je wat? Ik ga alvast wat lijntjes uitwerken voor mijn carriere NA de bevalling. Vind ik vanmorgen al een eerste mail in mijn inbox met de vraag wanneer ik op gesprek kan komen :') ..Die zag ik even niet aankomen.

En nog iets arbeidsgerelateerds, misschien dat hier arbeidsdeskundigen rondlopen die een antwoord hebben?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga de dokter eens bellen voor het kinkhoestvaccin.
pi_163411069
Aww Arja O+

Ik heb vanochtend de vluchttas ingepakt :o En de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven :o En het ontwerp voor het geboortekaartje helemaal afgemaakt (we maken ze helemaal zelf) :o Mag misschien ook wel eens met 37+3, maar het voelt opeens zo echt :D
pi_163411183
Miezziej ik heb idd ook een kleine c negatief
En mijn onderdruk was de laatste keer ook verhoogd.
Maar ik heb thuis een paar keer gemeten en ik zit nu netjes op de 60 of 70 elke keer. Prima dus want dat is normaal voor mij.

Arja hou eens op zeg! Wat een knapperd O+ fijn om te lezen dat je op een roze wolk zit *;

Marjolijntje goed om te lezen dat het beter gaat. Je hebt er ook hard voor gewerkt :*

Ik voel ook niet meer hoe mijn baby ligt. (Denk met de billen onder mijn rechter ribben en benen naar rechts) Als ik t denk te weten dan voel ik in eens aan de andere kant gekriebel en denk ik :?

Sull mooie namen O+
Heftig hoor je verhaal. Gelukkig ben je weer lekker thuis

Rady en nazil weer een sticker van de vk ^O^

Ophelia fijn dat je kleintje nu goed ligt. Ligt ze ook al een beetje ingedaald?

Mijn peuter is echt in een terror bui }:| dus vanmorgen naar een binnenspeelparadijs geweest en daarna heb ik hem in de auto gezet en ben rond gaan rijden tot hij sliep :') toevallig kwam ik net langs de Mac toen hij in slaap viel :9~ *)

[ Bericht 0% gewijzigd door ikke_84 op 30-06-2016 14:10:54 ]
pi_163411708
Binnenkort dus nieuwe baan Twinkle!

SPOILER
Ikke:
McDonalds *;
Peuter nog slapende of inmiddels in een wat lievere bui?
  donderdag 30 juni 2016 @ 14:32:40 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163411776
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 12:30 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Dat heb ik ook!
Ik heb het gevoel dat ik ook veel minder beweeg in mijn slaap, maar volgens mijn man valt dat nog wel mee :P

Verder heb ik niet echt een idee hoe mijn baby ligt :@ Ik denk nog steeds met de billen boven vlakbij mijn rechter rib. Maarja, ik voel vooral harde delen, ik kan er (nog?) geen onderscheid in maken :@
Er is een eenvoudig truukje om te voelen hoe je baby ligt (als je dat durft), hopelijk heb ik 'm goed onthouden ;).
In je buik voel je als het goed is twee 'bollen'; het hoofdje en de billen. Ze voelen bijna hetzelfde, maar als je weet welke bol welk uiteinde is, "leer" je het verschil te voelen.
En welke bol welke is, ontdek je door zo'n bol zachtjes te bewegen. Als je de billen beweegt, zul je merken dat de benen ook mee bewegen en dat er dus een voet uit (bijvoorbeeld) je zij komt steken. Beweeg je het hoofdje, dan blijven de voeten gewoon liggen.
Zo kon ik de ligging bij kuiken iig snel zelf bepalen.
Zie ook: http://spinningbabies.com(...)elly-mapping-breech/
KuikenGuppy
  donderdag 30 juni 2016 @ 14:33:52 #55
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163411800
Arja wat een prachtig meisje O+
Ze kijkt zelf ook al zo tevreden en blij O+
  donderdag 30 juni 2016 @ 14:34:28 #56
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163411809
Arja wat een smeltfoto O+

Twink wat fijn dat jouw lijntjes al wat aan de haak hebben geslagen. Wel ontzetten ruk van de situatie bij het werk van je man zeg!

Amsel goed bezig! Leuk dat je het kaartje zelf maakt. Heb je dat bij het vorige kaartje ook gedaan toen?

Haha Ikke.. dan is de McDrive wel een uitkomst met een slapende uk achterin hé :D
pi_163412081
Twinkle wat een rot situatie. Ik heb er ook geen verstand van. Ik zou er iig niet blij van worden }:|
Ga je zelf wel in op de uitnodiging voor t gesprek? Spannende tijden.

Miezziej peuter ligt nog heerlijk te slapen. Hij is de afgelopen dagen niet helemaal zichzelf dus ben bang dat na t slaapje niet anders zal zijn. Maar nu kan ik ook ff rusten en dadelijk de regenjas en de laarzen aan en dan lekker naar buiten.

Burdie dat ga ik vanavond eens uitproberen
pi_163412154
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 14:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Er is een eenvoudig truukje om te voelen hoe je baby ligt (als je dat durft), hopelijk heb ik 'm goed onthouden ;).
In je buik voel je als het goed is twee 'bollen'; het hoofdje en de billen. Ze voelen bijna hetzelfde, maar als je weet welke bol welk uiteinde is, "leer" je het verschil te voelen.
En welke bol welke is, ontdek je door zo'n bol zachtjes te bewegen. Als je de billen beweegt, zul je merken dat de benen ook mee bewegen en dat er dus een voet uit (bijvoorbeeld) je zij komt steken. Beweeg je het hoofdje, dan blijven de voeten gewoon liggen.
Zo kon ik de ligging bij kuiken iig snel zelf bepalen.
Zie ook: http://spinningbabies.com(...)elly-mapping-breech/
Dan lag ze vorige week ergens in ieder geval met de billen boven :+ Ik bewoog het namelijk per ongeluk en toen voelde ik het op meer plekken. Toen voelde ik me schuldig en durfde ik niet meer :@ :')
pi_163412473
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 14:51 schreef ikke_84 het volgende:
Twinkle wat een rot situatie. Ik heb er ook geen verstand van. Ik zou er iig niet blij van worden }:|
Ga je zelf wel in op de uitnodiging voor t gesprek? Spannende tijden.

Ja ik ga het gesprek zeker aan. Heb duidelijk vermeld dat ik pas medio november beschikbaar ben voor de arbeidsmarkt. Als ik dan binnen kom bij het kennismakingsgesprek is ze gelijk duidelijk waarom :+
  donderdag 30 juni 2016 @ 15:17:26 #60
52229 Chanty
pi_163412484
Twink geen tips maar klinkt als een naaistreek. Misschien in WGR een topic openen?

Als je kind in onvolkomen stuit ligt werkt dat met die billen duwen niet. Nooit een voetje gevoeld bij Lucas en dacht een hele poos dat ik zijn kont voelde bij mijn ribben maar dat was dus zijn hoofd :+ nu was het vrij snel duidelijk dat Amélie gedraaid was want ineens voelde ik wel voetjes.
  donderdag 30 juni 2016 @ 15:19:43 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163412527
Dan werkt het toch juist wel, Chanty? ;)
KuikenGuppy
  donderdag 30 juni 2016 @ 15:27:19 #62
52229 Chanty
pi_163412665
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:19 schreef Burdie het volgende:
Dan werkt het toch juist wel, Chanty? ;)
Als je eerst een kind in stuit had dan weet je het verschil dus dan werkt het ja. Maar dat wist ik bij nr 1 natuurlijk niet. Pas deze zwangerschap voelde ik echt voetjes en schopjes. Vorige was meer geschuif en geduw. Herkende aan de hand van de beweging dus ook al de stuitligging van Amélie :')
pi_163412806
Bij is de kleine ipv stuit dwars gaan liggen. Ook een leuke verandering. Gelukkig niet zo heel erg meer tegen mijn ribben aan. Dan kunnen die ook weer een beetje genezen voor hoe lang ze natuurlijk zo wilt blijven liggen.
  donderdag 30 juni 2016 @ 15:42:16 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163412937
Arja die foto O+ O+ O+
  donderdag 30 juni 2016 @ 15:53:18 #65
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_163413173
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 13:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Marjo wat klinkt het allemaal positief bij jou *O*

Ik dacht gisteren: weet je wat? Ik ga alvast wat lijntjes uitwerken voor mijn carriere NA de bevalling. Vind ik vanmorgen al een eerste mail in mijn inbox met de vraag wanneer ik op gesprek kan komen :') ..Die zag ik even niet aankomen.

En nog iets arbeidsgerelateerds, misschien dat hier arbeidsdeskundigen rondlopen die een antwoord hebben?

SPOILER
Ik ga de dokter eens bellen voor het kinkhoestvaccin.
SPOILER
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_163413187
Wat een lieve foto Arja!! En HOERA voor Sull en Groof.

Ik krijg net bericht dat een vriendin van me aan het bevallen is met 39 weken. Zo spannend!! En ik heb nog geen cadeautje!! :o

Het is haar eerste, een meisje. Hebben jullie nog leuke ideeën? Iets wat je nodig hebt en waar je niet zo snel aan denkt?
  donderdag 30 juni 2016 @ 15:57:27 #67
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_163413249
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:54 schreef Ooi86 het volgende:

Ik krijg net bericht dat een vriendin van me aan het bevallen is met 39 weken. Zo spannend!! En ik heb nog geen cadeautje!! :o

Het is haar eerste, een meisje. Hebben jullie nog leuke ideeën? Iets wat je nodig hebt en waar je niet zo snel aan denkt?
Ik ben helemaal 'dol' op deze webshop Ooi. Vooral de klokjes :)

http://www.printkado.nl/index.html

Ik heb meerdere keren gehoord, dat dit veruit 1 van de leukste cadeautjes was die men had gekregen ... O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_163413290
Oh Arja. O+

Onder deze streep pics van niet-cute baby's zodat die van mij snel terugkruipt en er over +/- 30 weken pas uitrammelt. :+
______

Ok nvm. :P

Ooi, wat leuk, gefeliciteerd!
Alles wat ze nodig hebben zullen ze zelf denk ik al wel globaal in huis hebben. Ik was heel blij met mooie stevige kartonnen plaatjesboeken of zachte voelboekjes. O+
Iets als kleding of knuffels zou ik dan weer niet zo heel snel doen, daar kregen we al zoooveel van.
pi_163413316
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik heb meerdere keren gehoord, dat dit veruit 1 van de leukste cadeautjes was die men had gekregen ... O+
Dat soort persoonlijke cadeaus zijn ook super. Een van de leukste cadeaus die wij hebben gekregen was een simpele plastic toren van stapelbekers met op elk bekertje gegevens van de geboorte van N. gedrukt. Denk aan Naam/gewicht/datum/plaats enz. O+
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:22:58 #70
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163413687
Arja! O+

Twinkle, kan je niet helpen. Zoiets als rechtsbijstand zeker wel. Sterkte. Gedoe! :(

Ik heb besloten geen kinkhoestvaccin te halen, halfbakken arts die ik ben :') :) Wél succesvol van huisarts gewisseld. Maandag kennismaking. Het is mijn huisarts van vroeger. Kent mij en mijn familie. Voortaan één vertrouwd gezicht ipv telkens een onbekend nieuw gezicht :)

Gaf ik gister niet een mooi voorbeeld van een brave dag? Hier eentje van een niet brave vandaag: kekke laarzen aangetrokken en de stad in voor lunch. Na een uur niet meer weten hoe te zitten, maarjaaaaa gewoon blijven zitten. Erna nog shoppen, boodschappen en naar de tram strompelen in de strooomende regen. Plu beschermde alles behalve mijn buik, dus die is zeikes.

Nu vallen mijn ogen dicht :z

Maar:
Goddelijke naan chicken gegeten O+
Leuke nieuwe dinnetjes zo via MiB O+
Nieuwe BH, halleluja dat scheelt! - moest nu dan toch écht een cup groter :P
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:25:49 #71
52229 Chanty
pi_163413728
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:35 schreef Gaddle het volgende:
Bij is de kleine ipv stuit dwars gaan liggen. Ook een leuke verandering. Gelukkig niet zo heel erg meer tegen mijn ribben aan. Dan kunnen die ook weer een beetje genezen voor hoe lang ze natuurlijk zo wilt blijven liggen.
Hier lag Amélie ook nog even dwars voordat ze naar hoofdligging ging dus hopelijk draait ze door. Anders zit je sowieso vast aan een ks.
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:28:57 #72
52229 Chanty
pi_163413769
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:54 schreef Ooi86 het volgende:

http://www.mooikraamkado.nl

Kraamcadeau op basis van geboorte, bv slabbetje of groeimeter O+
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:36:49 #73
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_163413889
Ohhhh nog een juni baby!
Gefeliciteerd!

Arja wat een plaatje dat dametje van je.

Voor een leuk cadeau, kijk s bij hugs and things voor een leuke sabbelketting. :-)
pi_163413922
Gefeliciteerd nog Groofs en sull!

Hoe lukt het met je tukjesdag Molo? Hier is ie prima geslaagd, heb vanaf 12 op bed gelegen en ben nu moed aan 't verzamelen om op te staan!

Twinkle, geen advies hier, het komt op mij alleen over als een 'naaistreek'. Als het nu niet opschiet bij de rechtsbijstand kun je nog altijd een verzoek bij hun indienen tot keuze van eigen advocaat. Dat zijn ze min of meer verplicht en de ervaring leert dat die meestal een stuk sneller zijn.

Ooi, een persoonlijk cadeautje is inderdaad tof. Wij kregen ook de stapelblokken met stats, een kubusrammelaar in stijl van ons geboortekaartje en een stoeltje met zijn naam op. Zo veel leuker als de, vast goedbedoelde, kleertjes die ik én niet mooi vond en nog te groot/klein ook waren toen het eenmaal 'seizoen' was.
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:49:09 #75
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163414083
Ik heb zelf ook waarschijnlijk totaal niet-nuttige kraamkado's gegeven in de afgelopen jaren, besef ik me nu. Toch vind ik het al leuk genoeg dat iemand er zélf over heeft nagedacht, dus kom maar op. Goed bedoeld.

Zodra de speelgoedfase aanbreekt denk ik wel dat we maatregelen gaan treffen. Ik vind het altijd schandalig hoeveel teringzooi er aan een zo'n hummel wordt gegeven. Zit je dan mooi mee opgescheept. Stort maar wat op een rekening en kom maar voor de gezelligheid :) Doe ik met mijn eigen verjaardag ook al jaren - ik hoef geen kado's. Just my humble opinion ;)
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:50:29 #76
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163414099
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 07:44 schreef Chanty het volgende:

Molo jouw beurt! Juni is bijna om!
Volgens mij weet Stormqueen er meer van. :+
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:55:51 #77
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163414162
Molo heeft gewoon stiekem vanmorgen met weeën beweerd dat ze de hele dag ging slapen en ligt gewoon te baren ondertussen :P
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:58:07 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163414188
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Molo heeft gewoon stiekem vanmorgen met weeën beweerd dat ze de hele dag ging slapen en ligt gewoon te baren ondertussen :P
Ben even wakker :P
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:59:38 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163414205
Vriendin op bezoek dus ik ga lekker koffie leuten en zulks O+
:W
pi_163414256
*O* Jaa Groofsken, daar is ze! Je derde O+ Van harte gefeliciteerd, ook aan de grote broer en zus! Knuffelze!
pi_163414269
Wat ik al een paar keer gegeven heb als kraamkadootjes is een gepersonaliseerd voorleesboek. Je hebt verschillende van Kikker en van Woezel en Pip. Boekjes kun je naar mijn idee nooit genoeg hebben en hoe leuk is het voor de kleine als zijn eigen naam erin voorkomt?
pi_163414535
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Zou ze zo doortrapt zijn?

Dank allemaal. We zijn heel trots op haar.
  donderdag 30 juni 2016 @ 17:35:03 #83
220609 Nouk84
pi_163414848
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:18 schreef Arja het volgende:

[..]

Zou ze zo doortrapt zijn?

Dank allemaal. We zijn heel trots op haar.
Logisch dat je trots bent op zo'n mooi meisje! O+

Hier gaat het met mij even wat minder, zit er even doorheen wat betreft voeden. Emma huilt heel veel en lang achter elkaar. Waar het in de kraamweek fantastisch ging, is ze nu vaak 5u achter elkaar wakker en ligt veel te huilen en heeft last van krampen. Heb vandaag een lactatiekundige ingeschakeld en die komt volgende week even kijken, na telefonisch al het eea aan tips te hebben gegeven. Zo ligt Emma nu in een draagzak tegen mij aan O+ 's Nachts gaat het gelukkig wel beter; dan slaapt ze meestal gewoon..

Maar goed, ik geloof dat ik ook maar moet verhuizen naar het babytopic.. Kan jullie nog niet loslaten :P
  donderdag 30 juni 2016 @ 17:36:15 #84
220609 Nouk84
pi_163414868
Ik heb al regelmatig een badjasje met naam geborduurd cadeau gegeven, valt ook goed in de smaak!
  donderdag 30 juni 2016 @ 17:41:40 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163414956
En sowieso alles van Koeka :Y.
KuikenGuppy
pi_163415203
Geborduurde handdoek met naam vind ik persoonlijk ook erg leuk.
Kunnen ze ook meenemen naar de basisschool met gym later.
pi_163416300
Weer goedgekeurd bij de Vk *) bloeddruk hetzelfde, 120/70. De doppler was ze in de auto vergeten en ze had geen zin om die te halen in de regen dus even via de echo hartje geluisterd en gespiekt :9 Hoofd ligt inderdaad beneden en is al wat gedaald *O*

Ik vond Molo ook al wat stil, maar zo te zien echt een koppig kind wat het lekker gezellig vindt in mama's buik :Y)
  donderdag 30 juni 2016 @ 19:02:19 #88
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163416514
Lekker Miezziej!
En 120/70 is hartstikke netjes :)
pi_163416637
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 14:00 schreef ikke_84 het volgende:
Ophelia fijn dat je kleintje nu goed ligt. Ligt ze ook al een beetje ingedaald?
Dat dan weer niet, maar we komen er wel zo! (Goeie timing met die mac! :D )

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:35 schreef Gaddle het volgende:
Dat is in ieder geval al half de goede kant op!
pi_163416685
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef Burdie het volgende:
En sowieso alles van Koeka :Y.
Dat :Y
Gepersonaliseerde dingen vind ik persoonlijk ( :') ) echt verschrikkelijk.
pi_163416905
Netjes miezz!

Ik heb de knoop doorgehakt en ga met 34 weken met verlof. Dat betekent nog 10 werkdagen vanaf nu! Zoveel rust in mijn hoofd, nu al.
pi_163416956
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:20 schreef Nazil het volgende:
Netjes miezz!

Ik heb de knoop doorgehakt en ga met 34 weken met verlof. Dat betekent nog 10 werkdagen vanaf nu! Zoveel rust in mijn hoofd, nu al.
Nazil als je deels de ziektewet in gaat vanwege zwangerschap betekent dat toch per definitie dat je verlof met 34 weken in gaat :? .. dacht ik tenminste.
wel een fijn vooruitzicht .. die 10 dagen vliegen hopelijk zo om!
pi_163417042
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:10 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat :Y
Gepersonaliseerde dingen vind ik persoonlijk ( :') ) echt verschrikkelijk.
Ik vind het soms echt fantastisch, maar vaak niet inderdaad..

Mijn lievelingscadeaus zijn de mooiste boeken (Jip en Janneke omnibus, dat soort klassiekers), kleertjes (die je zelf net te duur vindt zoals petit bateau rompers), mobiles O+, omslagdoeken en tegoedbonnen.
pi_163417092
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Nazil als je deels de ziektewet in gaat vanwege zwangerschap betekent dat toch per definitie dat je verlof met 34 weken in gaat :? .. dacht ik tenminste.
wel een fijn vooruitzicht .. die 10 dagen vliegen hopelijk zo om!
Ja is nog wel iets met de ziektedagen die van je verlof af gaan en je de rest van de dagen meeneemt ofzo maar ergens had ik ook nog stil de hoop gewoon nog ff de laatste weken 100% te kunnen werken :+ ik had het dus nog niet 'officieel' uitgesproken (ook niet om m'n wg niet de stuipen op het lijf te jagen dat midden in de meeste vakanties er iemand nog met verlof ging terwijl m'n vervanger nog niet kon beginnen :')) maar nu is het officieel dus. Aftellen!
pi_163417140
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:27 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik vind het soms echt fantastisch, maar vaak niet inderdaad..

Mijn lievelingscadeaus zijn de mooiste boeken (Jip en Janneke omnibus, dat soort klassiekers), kleertjes (die je zelf net te duur vindt zoals petit bateau rompers), mobiles O+, omslagdoeken en tegoedbonnen.
De Jip en Janneke omnibus hebben wij bij Saar haar geboorte gekregen, Deze keer vragen we de Pluk van de petteflet. O+
S. 2014
J. 2016
pi_163418020
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:28 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wat een goede ideeen! Ik heb ze even opgeslagen! Nu die baby er nog uit, ik heb er nog niks over gehoord... Spannend!
pi_163418180
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:28 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wahaha die site wilde ik ook al noemen tot ik zag wie het postte :D ;)
  donderdag 30 juni 2016 @ 20:20:51 #98
52229 Chanty
pi_163418246
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:18 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Wahaha die site wilde ik ook al noemen tot ik zag wie het postte :D ;)
Krijg je als je in dezelfde kringen verkeert :+
pi_163419282
Even een schaamteloze copy-paste hoor. Ik kreeg vandaag een belly blessing van hele lieve vriendinnen! Een enorm mooie henna tekening op mijn buik, en een slinger met krachtige teksten (die gaat aan de muur!), A4tjes met mooie/sterke uitspraken en een armband waar ze allemaal een kraal/bedel voor hadden die voor hun een betekenis had (kracht/moederschap). Echt, wauw! O+

SPOILER
  donderdag 30 juni 2016 @ 21:12:39 #100
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163419708
Wowie Marjolijntje, speciaal!
Kunnen jouw vriendinnen dan zo goed tekenen of zit er een sjabloon bij of komt er iemand tekenen? Help me out!

En blijft het ook zolang zitten als henna? Als in: tot (of na) de bevalling?
pi_163419942
Nee ze hebben iemand uitgenodigd die dit kwam doen. Het blijft net zo lang zitten als henna, maar ik vermoed niet tot aan de bevalling, daar moet ik nog te lang voor gok ik. :)
  donderdag 30 juni 2016 @ 21:32:35 #102
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163420340
Ok :)

Bless you!
pi_163421459
Groofs, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! O+ O+ O+
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_163422293
Oh wauw Marjolijntje, wat tof! Ik heb niks met dat bellypaintgebeuren wat je ook wel ziet, maar dit met henna is mooi en heel bijzonder O+ Wat lief dat je vriendinnen dit georganiseerd hadden!

Nazil wat een lekker idee dat je verlof er nu al zo snel aankomt. En dan: relaaaaaax 8-)

Hier vanavond bezoek dat allemaal babykleertjes meenam. Hartstikke lief, maar het is allemaal te leen. Dus dat gaat niet gedragen worden, want ik ben veel te bang dat we het vies of kapot maken :')
pi_163422301
Miezziej weer een sticker, een mooie bloeddruk en een bonus echo ^O^ fijn dat je meisje al wat ingedaald ligt.

Wij zijn ook goed gekeurd. Bloeddruk 110/60 dus die uitschieter van 2 weken terug was 1 malig *O* ons mannetje ligt bbbi en ze liet ons het hoofdje voelen die idd in en uit mijn bekken schuift als je erop drukt :D groeiecho was ook netjes, buikje liep wel iets voor maar niks ernstigs.
Hij is nu al mooi O+

Marjolijntje wat lief en wat mooi O+ gaaf dat het ook een tijdje blijft zitten.

Nazil je ziektedagen gaan niet van je verlof af hoor. Je hebt gewoon recht op 16 weken. Alleen als je een bepaalde periode voor je verlof ziek wordt dan ben je verplicht om met 34 weken met verlof te gaan. Weet alleen ff niet vanaf welk termijn dat geldt.

Ooi spannend van je vriendin! Kadotips heb je al genoeg zag ik :)
pi_163422552
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej weer een sticker, een mooie bloeddruk en een bonus echo ^O^ fijn dat je meisje al wat ingedaald ligt.

Wij zijn ook goed gekeurd. Bloeddruk 110/60 dus die uitschieter van 2 weken terug was 1 malig *O* ons mannetje ligt bbbi en ze liet ons het hoofdje voelen die idd in en uit mijn bekken schuift als je erop drukt :D groeiecho was ook netjes, buikje liep wel iets voor maar niks ernstigs.
Hij is nu al mooi O+

Marjolijntje wat lief en wat mooi O+ gaaf dat het ook een tijdje blijft zitten.

Nazil je ziektedagen gaan niet van je verlof af hoor. Je hebt gewoon recht op 16 weken. Alleen als je een bepaalde periode voor je verlof ziek wordt dan ben je verplicht om met 34 weken met verlof te gaan. Weet alleen ff niet vanaf welk termijn dat geldt.

Ooi spannend van je vriendin! Kadotips heb je al genoeg zag ik :)
Ik bedoel ook tussen de 34 en 36 weken alleen. Maar ik ga iig gewoon met 34 weken met verlof.

Wat raar lijkt mij dat om je baby zo in en uit de bekken te voelen. Bij mij deed het vooral pijn toen ze voelde vanochtend. Ook bbbi, ik voel vooral z'n kunt in m'n ribben en een paar voeten in m'n zij drukken :')

Marjoleintje wat super mooi! Klinkt ook heel erg leuk zo wat je vriendinnen gedaan hebben.
pi_163422597
Marjo dat ziet er tof uit!

Enne ... mijn buik lijkt gekrompen? :?
pi_163423506
Ow :@ dan las ik t verkeerd Nazil.
Maar iig fijn dat je nog maar 10 dagen hoeft. Aftellen!
Bij mij deed t idd ook wat zeer met voelen. Maar toch moest ik het ff voelen :D heel bijzonder

Twink misschien dat dat door je darmen komt? Of je baby is gekrompen :+ :P
  donderdag 30 juni 2016 @ 23:08:29 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163423756
Lang verhaal heel kort:

Vandaag van alles meegemaakt, uiteindelijk is om 19.36 uur onze dochter geboren via keizersnede. Spekbonkje van 4010 gram met groot hoofd en brede schouders.
Dus nog nét een juni baby en we zijn er blij mee :D
Top ziekenhuis, ondanks alles wat we meegemaakt hebben is het geweldig verlopen *O*

Rest volgt nog wel, alleen naam en pics niet openbaar op Fok, maar DM/PM maar, dan stuur ik ze als ik er fut voor heb wel door (mits leuke user :7 :P )
  donderdag 30 juni 2016 @ 23:09:40 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_163423796
Gefeliciteerd met je dochter, Molo!
The love you take is equal to the love you make.
pi_163423822
woot gefeliciteerd :D.
pi_163423840
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:08 schreef Molo het volgende:
Lang verhaal heel kort:

Vandaag van alles meegemaakt, uiteindelijk is om 19.36 uur onze dochter geboren via keizersnede. Spekbonkje van 4010 gram met groot hoofd en brede schouders.
Top ziekenhuis, ondanks alles wat we meegemaakt hebben is het geweldig verlopen *O*

Rest volgt nog wel, alleen naam en pics niet openbaar op Fok, maar DM/PM maar, dan stuur ik ze als ik er fut voor heb wel door (mits leuke user :7 :P )
Het werd tijd! :D

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_163424072
Whoohoo Molo, eindelijk!! :P Je klinkt heel blij O+ Maar ook alsof het heel hectisch was. En toch zo heerlijk nuchter ook :D Geniet ervan!!
pi_163424147
Jaaaaa Molo eindelijk! Gefeliciteerd met jullie meisje! Een goed herstel en een fijne kraamtijd gewenst!

Toen stond ik ineens op plaats 4 :X
  donderdag 30 juni 2016 @ 23:19:10 #115
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163424170
Whoeaaaa ze is er Molo *O* O+
Rust lekker uit!
pi_163424357
quote:
Lang verhaal heel kort:

Gefeliciteerd Molo *O* *G* *O*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_163424701
quote:
Lang verhaal heel kort:

Yyyeeeeeeeeesssssss! Je hoort gewoon bij de juni-lichting, beter zo! Gefeliciteerd! Ben supernieuwsgierig! Was je heimelijk wel al bezig met je berichten over koffie en zulks?

Nouja, ZE IS ER! *O* O+
  donderdag 30 juni 2016 @ 23:36:48 #118
62964 Little_Acorn
You would know
pi_163424949
Whoo Molo. Gefeliciteerd! *O* Heb je ons allemaal in het ootje genomen met je "koffie drinken".
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_163425385
En dit maakt van Suikertje nummer 1! :o *O* O+
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 23:45:14 #120
184769 crew  Deisyy
pi_163425399
Molo, daar is ze dan, gefeliciteerd buuv :*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_163425830
Jaaaa Molo daar is ze dan eindelijk O+ gefeliciteerd! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_163426774
Molo jaaaaaa een juni baby! Wat heb je lang moeten wachten!

Heel erg gefeliciteerd en veel geluk samen O+
pi_163426805
Is er iemand die niet mobiel zit en een update kan plaatsen voor molo?
En sull heeft er ook nog geen
  vrijdag 1 juli 2016 @ 02:04:42 #124
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163427241
Gefeliciteerd molo! *O*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 03:19:25 #125
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163427381
Gefeliciteerd Molo, Groofs en Sull! *O*

Dat was de juni lichting! :D
pi_163427415
Gefeliciteerd molo
pi_163427425
Jaaaaaaaaaa Molo, wat fijn, ze is er! Je hebt er extra lang op moeten wachten en keizersnede, pfff. Maar ze is er nu. Van harte. Ik hoop dat je een goede eerste nacht hebt. Rustig aansterken en heel veel kijken naar en knuffelen met dat kleine meiske.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 04:51:01 #128
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_163427433
Jaaa eindelijk molo!
Gefeliciteerd

Als mijn baby meisje niet 2 dagen eerder geboren was, dan waren allen juni babies ook echt juni babies. :p
  vrijdag 1 juli 2016 @ 04:52:24 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163427435
Uiteraard slaap ik ook nu niet, naar nu omdat mini aan mijn tet ligt O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 05:23:32 #130
217702 Lonaa
Honger!
pi_163427466
molobaby! O+
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 05:56:42 #131
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_163427525
Gefeliciteerd Molo O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 06:22:00 #132
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163427567
Gefeliciteerd molo!

Had wel door dat je bezig was, zo stil was je nooit.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_163427577
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 04:52 schreef Molo het volgende:
De beste reden om wakker te liggen: verliefd naar je mini kijken O+
Gefeliciteerd met je junimini *O*
Knap gauw op, laat je goed verwennen de komende periode en geniet!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 06:34:42 #134
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163427594
Gefeliciteerd Molo!
KuikenGuppy
  vrijdag 1 juli 2016 @ 06:40:00 #135
220609 Nouk84
pi_163427607
Gefeliciteerd Molo!!
pi_163427632
Gefeliciteerd Molo! *O* Lekker babystaren en knuffelen. O+
pi_163427635
Molo! Gefeliciteerd *O* O+ O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 06:54:26 #138
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163427639
Molo gefeliciteerd met je dochter!
Toch nog een juni kindje :D
pi_163427671
Jaaa daar is ze! Gefeliciteerd Molo! *O*
pi_163427678
Even een vraag:
ik droeg voor mijn zwangerschap nooit inlegkruisjes, maar ben nu genoodzaakt ze te gebruiken :') Ik heb er alleen erg veel last van dat ze tot nu toe allemaal jeuk veroorzaken. Misschien hebben jullie tips voor anti-jeuk inlegkruisjes?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 07:12:10 #141
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163427693
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 07:06 schreef Mies_poes het volgende:
Even een vraag:
ik droeg voor mijn zwangerschap nooit inlegkruisjes, maar ben nu genoodzaakt ze te gebruiken :') Ik heb er alleen erg veel last van dat ze tot nu toe allemaal jeuk veroorzaken. Misschien hebben jullie tips voor anti-jeuk inlegkruisjes?
Ik ben de tena lady mini magic gaan gebruiken. Die hebben niet zo'n plastic bovenaagje, dus dat broeit niet zo. Hiervoor droeg ik ook 'normale' inlegkruisjes en die vond ik ook niet zo fijn. En ik vond het een prettig idee dat deze net iets meer opnemen in geval van een klein ongelukje tijdens een niesbui of zo...
pi_163427729
Molo van harte *O* *O* *O*

Marjolijntje wat onwijs mooi O+
pi_163427731
Molo gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar het hele verhaal!

Hebben we nu alle junibabies ook in juni gepropt?
pi_163427737
Oh help, vijfde plaats, dat klinkt best serieus ... oO<
pi_163427755
Molo gefeliciteerd!! O+ O+

Ik sta op 10 :o help

Vanochtend de henna van mijn buik gepeuterd, dinsdag gaat het op de foto. Wauw O+
Die geschminkte buiken heb ik ook niks mee, maar dit vind ik zo mooi!
pi_163427775
Molo gefeliciteerd! *O* *O*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 07:35:03 #147
52229 Chanty
pi_163427783
Molo stiekemerd! Gefeliciteerd en een voorspoedig herstel toegewenst :*
pi_163427797
Molo gefeliciteerd met je meisje *O* hopelijk herstel je snel :* laat je maar lekker verwennen en geniet van je meisje
  vrijdag 1 juli 2016 @ 07:39:42 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163427808
Suiker, je staat bovenaan :D.
KuikenGuppy
  vrijdag 1 juli 2016 @ 07:41:56 #150
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163427816
Ieks. Toch pispoes :'( Kwam er pas achter nadat meneer naar z'n werk was. En ik werd al gebroken wakker, dus nu algehele blugh. Afijn, de wasmachine draait etc en ik heb de bank maar opgezocht.

Maar alles is relatief. Blij dat de Molobaby er is O+
pi_163427818
Oooh gefeliciteerd Molo! *O*
Keek hier elke dag al of het zover was! Maar daar is ze dan eindelijk :)

En Groofs en Sull ook gefeliciteerd! *O* *O*
pi_163427839
Nummer 8 alweer. Of als je dubbele UDs telt sta ik op de 6e plek :o Ik hou het maar op 8 :Y)
Nog 6 dagen werken *)

Ik val steeds in slaap in de avond. Ook niet leuk voor mijn man -O- Hij zegt dat hij het niet erg vindt maar ik vind het zelf zo stom :P

En nog een keer *O* O+ *O* voor verse baby's O+
pi_163427869
Molo gefelicitaart *O*

SPOILER
pi_163427895
Succes twink ^O^
pi_163427904
Zet m op Twink!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 07:56:28 #156
458520 Larfje
Molo's worst nightmare
pi_163427907
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 04:52 schreef Molo het volgende:
waarom noem je me hier "mini" en in KSC "Larfje" mam ? :{
When the going get's tough, the tough get's going
  vrijdag 1 juli 2016 @ 08:01:34 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_163427958
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 07:56 schreef Larfje het volgende:

[..]

waarom noem je me hier "mini" en in KSC "Larfje" mam ? :{
Gefeli :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 08:03:33 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_163427975
Nou molo, daar is ze dan EINDELIJK! GEFELICITEERD!
Lekker #genieten en ben tzt benieuwd naar het hele verhaal :*
disclaimer
  vrijdag 1 juli 2016 @ 08:04:16 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_163427982
Overigens kunnen updates ook prima mobiel worden geplaatst, er staat zelfs een uitgebreide handleiding in de OP van het update topic ;)
disclaimer
pi_163428048
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 07:06 schreef Mies_poes het volgende:
Even een vraag:
Wasbare!
Die kan ik gewoon een hele dag inhouden zonder dat het jeukt. Ja tenzij je 'm helemaal onderzeikt misschien maar het voelt helemaal niet snel vies itt wegwerp die na een halfuur al vies voelen.
pi_163428112
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 07:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik ben de tena lady mini magic gaan gebruiken. Die hebben niet zo'n plastic bovenaagje, dus dat broeit niet zo. Hiervoor droeg ik ook 'normale' inlegkruisjes en die vond ik ook niet zo fijn. En ik vond het een prettig idee dat deze net iets meer opnemen in geval van een klein ongelukje tijdens een niesbui of zo...
Ga ik die ook proberen, thanks!
pi_163428124
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 08:13 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Wasbare!
Die kan ik gewoon een hele dag inhouden zonder dat het jeukt. Ja tenzij je 'm helemaal onderzeikt misschien maar het voelt helemaal niet snel vies itt wegwerp die na een halfuur al vies voelen.
Wasbare? Wist niet eens dat die bestonden!
pi_163428148
Molo eindelijk! Gefeliciteerd! Klinkt ontzettend heftig allemaal maar je hebt je baby eindelijk O+
pi_163428153
Jeeeej Molo, eindelijk is ze er! Geniet er van.

Mooie hennatekening op je buik Marjoleintje!
pi_163428401
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 07:47 schreef Miezziej het volgende:
Nummer 8 alweer. Of als je dubbele UDs telt sta ik op de 6e plek :o Ik hou het maar op 8 :Y)
Nog 6 dagen werken *)

Ik val steeds in slaap in de avond. Ook niet leuk voor mijn man -O- Hij zegt dat hij het niet erg vindt maar ik vind het zelf zo stom :P

En nog een keer *O* O+ *O* voor verse baby's O+
Jeuh wij mogen ook bijna *O*
Dit is gewoon de laatste volle maand dat we zwanger zijn!! Gek idee.
Ik ben er helemaal klaar voor! Mini nog niet dus hij moet nog lekker blijven zitten en spekjes kweken.

Lekker gaan slapen als je moe bent. Nu kan het nog en je lichaam is hard aan het werk. Als je dadelijk verlof hebt dan kan je overdag een dutje doen en savonds wat meer bij je man zijn.
pi_163428747
Molo gefeliciteerd! *O* wachten beloond! O+

Miez, je zult mekaar toch minder zien het komende half jaar :P gewoon naar bed gaan dan. :Y) slaap is heilig.

Oh ja hier dus inmiddels al dik 34 weken, wanneer begon dat verlof ook alweer? :') gelukkig is het echt kakweer nu dus legitiem binnenspelen met mijn grote kleine.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 09:20:40 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163428770
Crump, gewoon tegen W zeggen dat je verlof hebt. Dat zal hij best snappen en je een beetje met rust laten :Y.
KuikenGuppy
pi_163428776
Molo, gefeliciteerd! *O* je hebt iedereen mooi voor de gek gehouden!

Verder lees ik straks wel bij. Eerst mezelf uit bed zien te hijsen :+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 09:35:18 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163428986
Molo gefeliciteerd! *O*
pi_163429159
Molo van harte! Eindelijk, je hebt lang op haar moeten wachten! *O*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 09:49:26 #171
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_163429221
Gefeliciteerd met je juni dochter, Molo! *O*
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_163429281
Molo van harte!! *O*
pi_163429348
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 09:20 schreef Burdie het volgende:
Crump, gewoon tegen W zeggen dat je verlof hebt. Dat zal hij best snappen en je een beetje met rust laten :Y.
Goed plan! ^O^
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:05:14 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163429471
Voor dames met een stuitligbaby, ik zag vanmorgen dit artikel in het AD: http://www.ad.nl/lifestyl(...)zwaar-meer~aa12a163/
KuikenGuppy
pi_163429583
Molo, gefeliciteerd!! *O*
pi_163429814
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:05 schreef Burdie het volgende:
Voor dames met een stuitligbaby, ik zag vanmorgen dit artikel in het AD: http://www.ad.nl/lifestyl(...)zwaar-meer~aa12a163/
Dank je Burdie :*
pi_163429870
Molo. Gefeliciteerd *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Omentielvo op 01-07-2016 10:33:31 ]
pi_163430251
Ik geloof dat ik mijzelf niet meer in m'n spijkerbroeken moet hijsen.
Vanochtend om half 9 de deur uit om in de auto van hot naar her te rijden om dingen te regelen. Paspoort ophalen, klossen ophalen, mezelf uitschrijven bij de oude huisarts, boodschappen doen. Het zweet brak me uit in de auto met die strakke buikband die in m'n maag knelt en ik kreeg zo'n vreselijke buikpijn. Nu lekker thuis en m'n joggingbroek aangetrokken en met de beentjes omhoog op de bank.
pi_163430955
Oh Fien dat heb ik ook ja :X Ik leef momenteel in joggingbroeken en als ik weg moet in maxijurken... jammer dat het weer niet echt meewerkt
pi_163431161
Ik leef in dit soort broeken momenteel: http://www.hm.com/nl/prod(...)28-M#article=43928-M
En vooral heel veel jurken (en leggings die ik dan vaak onder mijn buik prop). Spijkerbroek al geen weken meer aangehad :D
  vrijdag 1 juli 2016 @ 11:40:39 #181
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_163431273
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:35 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik leef in dit soort broeken momenteel: http://www.hm.com/nl/prod(...)28-M#article=43928-M
En vooral heel veel jurken (en leggings die ik dan vaak onder mijn buik prop). Spijkerbroek al geen weken meer aangehad :D
O ja, die had ik ook 3 O+ Volgens mij zijn die van mij van de Hema, maar het model is hetzelfde, goddelijk, en geen zwangerschapsmodel, dus daarna ook nog prima te dragen als vakantiebroek O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 11:43:12 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163431318
Hier helemaal hetzelfde verhaal! Mijn mooie noppies broeken zitten ook echt niet meer lekker. Leve de Hema broek. En sja, die jurkjes.... kom eens op met dat lekkere weer!
pi_163431396
Van de Hema heb ik er ook nog 2 ja O+
pi_163431552
Ik Wacht ook op mooi weer zodat ik jurkjes kan dragen O+ Broeken zitten niet lekker meer en in mijn maat is er ook weinig keuze.

Ik voel me echt al ruim een week niet goed, maar of ik nou een griepje te pakken heb of toch iets anders :?
Voel me zo slap en futloos, ook wat misselijk. En gisteravond lag ik in bed en ging mijn hart echt als een bezetene tekeer, en nu ook weer. En ook zo kortademig, echt niet fijn. Straks toch maar weer even de vk bellen.
pi_163431624
Ik heb geluk denk ik, mijn broeken zitten op zich nog prima :P Alleen heb ik wel vaak zo'n mooie afdruk van de buikrand in mijn buik staan, maar het doet geen pijn ofzo.
Alleen met fietsen is het wat vervelend, want dan drukt het zo op mijn blaas.

Vervelend Angelatje! Hopelijk voel je je snel beter en is er verder niets aan de hand.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:37:16 #186
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163432325
Angelatje, mmmmm. Laat me weten wat de vk zegt. Ik heb nu ook weleens dat soort buien en ging er vanuit dat het door het in de verdrukking komen vd longen en maag komt. Succes!

Miezziej, heb jij het nog over je tintelende hand gehad met de vk?
pi_163432405
Boh, nu gaat het wel weer, maar vanmorgen voelde het alsof mijn bekken uit elkaar viel. Beter is mijn kint aan het indalen :(.
pi_163432427
Oh angelaatje, dat met die hartkloppingen heb ik ook wel eens. Weet niet wat je termijn is? Maar het kan hormonaal zijn, of doodgewone stress, maar eventueel ook je schildklier. Even melden aan je VK kan iig geen kwaad. ^O^
pi_163432439
Ik vind (positie)broeken echt voor geen meter zitten al preggie zijnde. Dus lekker aan de flodderbroeken voor thuis, of positieleggings met een jurkje erop. Of als het heel warm is alleen jurkje ^O^

Was net even buikfoto's aan het vergelijken van de 1e/2e/deze zwangerschap rond deze periode. Bij de 2e was ik echt wel wat boller als nu. Ik ben wel iets boller als bij 1. Maar das logisch, want alles is al 2 keer eerder uitgelubberd :+ . Maar ik mag zeker niet klagen! Had bij 2 ook meer vetjes als nu lijkt het wel :+ .. grappig wel :D

Ik stond gisteren in de badkamer en ik zei tegen man .. da's toch bizar! Over een 2,5 maand hebben we er gewoon nog een kindje bij .. ik kan me daar echt niks bij voorstellen.
pi_163432488
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:42 schreef Crumpette het volgende:
Oh angelaatje, dat met die hartkloppingen heb ik ook wel eens. Weet niet wat je termijn is? Maar het kan hormonaal zijn, of doodgewone stress, maar eventueel ook je schildklier. Even melden aan je VK kan iig geen kwaad. ^O^
Ik had bij 2e zwangerschap in het laatste trimester ook zo'n opgejaagd gevoel met veel hartkloppingen. Nou heb ik die altijd wel al, maar toen was het echt bizar veel en daar voelde ik me ook echt niet lekker bij. Dus ook regelmatig controle en aan de bloeddrukmeter en zulks, maar gelukkig vielen die uitslagen altijd mee ^O^

Deze zwangerschap had ik dat tot op heden vooral tussen de 20-24 weken. Nu is het vrij rustig gelukkig en ik hoop dat dat zo blijft ^O^

maar zeker het vermelden waard Angela! Zeker als je je er echt niet prettig bij voelt.
pi_163433117
Nog gefeliciteerd met je dochter Groofs *O*

En jaaa daar is ze dan eindelijk Molo, gefeliciteerd! *O*
pi_163433304
Nou de vk zei dat het vrij normale klachten zijn rond deze termijn (33.6) omdat het hart meer bloed moet rondpompen en zulks. Maar ze had nog een plekje vrij dus ik mag zo even langs komen. Ik herken dit ook helemaal niet van mijn eerste zwangerschap en voel me er echt beroerd door.
pi_163433353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:37 schreef Quoi het volgende:
Angelatje, mmmmm. Laat me weten wat de vk zegt. Ik heb nu ook weleens dat soort buien en ging er vanuit dat het door het in de verdrukking komen vd longen en maag komt. Succes!

Miezziej, heb jij het nog over je tintelende hand gehad met de vk?
Ja, komt door vocht. Ze zei dat het prettig kan zijn om een stressbal te hebben, met bewegingen gaat het sneller weg. Of slapen met van die skate-polsbeschermers.
Helaas een gevalletje "niet veel aan te doen" :+

Fijn dat je even mag langskomen Angelatje. Het slappe gevoel herken ik wel, maar hartkloppingen niet. Lijkt mij ook best vervelend, hopelijk word je straks gerustgesteld.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:26:09 #194
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163433712
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:14 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ja, komt door vocht. Ze zei dat het prettig kan zijn om een stressbal te hebben, met bewegingen gaat het sneller weg. Of slapen met van die skate-polsbeschermers.
Helaas een gevalletje "niet veel aan te doen" :+

Fijn dat je even mag langskomen Angelatje. Het slappe gevoel herken ik wel, maar hartkloppingen niet. Lijkt mij ook best vervelend, hopelijk word je straks gerustgesteld.
Ah. Nou ja, als je maar weet dat het niks kwaad kan.

Angelaatje, ook al past het bij het termijn, top dat je vk jouw zorgen serieus neemt.

Vandaag is 3x pet hier. Verwacht er ook maar even weinig van. Dan niet. Kleine man heeft iig energie voor twee O+
pi_163433776
Oh ja angelaatje, ik had het vorige keer ook aan het eind wel, gepaard met een gevoel van 'niet mezelf zijn', en gejaagd idd. Hing toen ook een beetje samen met stijgende bloeddruk. Deze zwangerschap heb ik het af en aan al vanaf het tweede trimester. Hier en daar kost het me een nacht slaap, heel vervelend. Maar het einde is in zicht!

Ik lig nu ook op de bank en ben gewoon buiten adem. Damn. Waarvan? :o
pi_163434297
Heb ik ook die hartkloppingen en instant uitgeput. Heb het sneller bij iets zouts eten en bepaalde voeding. Veel rusten, paar keer goed diep ademhalen en veel (water) drinken ftw. Mijn bloeddruk is netjes laag, laatste keer zelfs iets gezakt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:35 schreef Marjolijntje het volgende:
Jup, volgens mij al een jaar geen spijkerbroek aan gehad. Heb nu alleen 1 positiebroek die lijkt op zo'n broek uit de URL :D. Of jurkjes idd. Of legging en dan goed op de heup ipv in de buik.

[ Bericht 10% gewijzigd door Unihipili op 01-07-2016 13:58:34 ]
pi_163435003
Ik ben blij dat ik niet de enige ben :)
Bloeddruk was goed en bloedsuiker ook. (heb ook meteen de boel ondergebloed omdat ik een pleister niet nodig vond :+ )
Baby deed het ook goed. Moet wel even de bewegingen in de gaten houden voor de zekerheid.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:43:31 #198
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163435459
*O* Van harte gefeliciteerd Molo! Sterkte met het herstel van alle heftigheid, maar dat komt vast goed met zo'n mooie dochter in je armen O+
pi_163437140
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:22 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Dank je Burdie :*
Het is misschien leuk om #teachthebreech te volgen op twitter. Er komen hele mooie dingen voorbij! Meest opvallende; 'breech is a variation of normality' uitspraak van Frank Louwen.

Check dit:
http://www.midwifery.org.(...)th-webbinar-2013.pdf

Gefeliciteerd Molo! Ben benieuwd naar het verhaal!
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_163439019
Ik zit dus nog even die presentatie te lezen over stuitbevallingen. Ik lees dus dat als je op handen en voeten bevalt je 28% meer ruimte krijgt in je bekken tov liggend bevallen. Centimeters meer ruimte. Whoah. Ik ga voor doggy style bevallen als dat kan!
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:21:57 #201
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163441355
Nou, vind je het erg als ik even genezen ben bij het zien van de foto's in die presentatie? :X
pi_163441866
Fotos van een hoofd-eerst bevalling al eens bekeken Q? :Y) weinig verschil hoor.
pi_163441927
Ik vond de foto's wel meevallen, besefte me alleen niet dat het er zo opgezwollen uit zou zien :P goed om te weten in ieder geval.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:03:22 #204
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163442182
Ja, voor mijn opleiding wel, maar nu het voor mezelf dichtbij komt: :{

Gelukkig hoef ik het zelf niet te zien. Ik doe wel wat er van me gevraagd word.

Maar in die fase zal ik ook vanzelf wel groeien, zoals bij de hele zwangerschap ;)
pi_163442203
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:41 schreef Veruca_Assault het volgende:

[..]

Het is misschien leuk om #teachthebreech te volgen op twitter. Er komen hele mooie dingen voorbij! Meest opvallende; 'breech is a variation of normality' uitspraak van Frank Louwen.

Check dit:
http://www.midwifery.org.(...)th-webbinar-2013.pdf

Gefeliciteerd Molo! Ben benieuwd naar het verhaal!
Pff heftig. Ik heb er even doorheen gescrold. Ik ga maar aan mijn vragen of hij het wilt lezen. Ik weet niet of ik er echt blij van word. lol

Ook heftig vandaag ik heb sinds vannacht oefenweeën. Daardoor doe ik echt niets de hele dag. Alleen een beetje liggen en soms even zitten. Hopelijk zakt het af of gaat het doorzetten. :o
pi_163442210
Ik vind de foto's ook meevallen hoor van die stuitbevalling. Al zou mijn baby in stuit liggen zou ik me eigenlijk eerder gerustgesteld voelen na het zien van die foto's. Het ziet er best logisch uit zo. M'n broer (eerste kind van m'n moeder) is trouwens op natuurlijke wijze in stuit geboren met z'n billen eerst en m'n moeder had geloof ik maar 3 of 5 hechtingen ofzo. Het viel haar ook alles mee.
pi_163442294
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:03 schreef Quoi het volgende:
Ja, voor mijn opleiding wel, maar nu het voor mezelf dichtbij komt: :{

Gelukkig hoef ik het zelf niet te zien. Ik doe wel wat er van me gevraagd word.

Maar in die fase zal ik ook vanzelf wel groeien, zoals bij de hele zwangerschap ;)
Jup. Op het eind word het zo vervelend dat je wel wilt baren. I see what you did there, moeder natuur :7.

Oh en dat is geen uitnodiging voor mensen om over elkaar heen te buitelen om te vertellen hoe fantastisch ze zich voelden tot week 46 aan toe he. *disclaimer; deze post bevat een mening* O+
pi_163442364
Volgens mij zei ik een dag voor de bevalling nog geen foto's te willen van de bevalling.... Ik heb ze toch! :P

Ik vind het minder heftig dan ik dacht om terug te zien. Maar vk heeft ze heel decent genomen. Van een afstandje, beetje sferisch.
pi_163442404
Mensen, ik heb gewoon een baby hier <3
pi_163442465
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mensen, ik heb gewoon een baby hier <3
Meer details! Hoe reageerden je groten? Is ze knap? Hoe gaat het verder? O+
pi_163442474
Groofs, Sull en Molo van harte gefeliciteerd! Ik ben vanochtend weer goedgekeurd bij de verloskundige. Bijna 26 weken alweer, tijd vliegt!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:22:32 #212
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163442547
Molo gefelicitwerd met je meisje *O*
Hopelijk een voorspoedig herstel vd ks en lekker genieten nu O+
pi_163442744
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:18 schreef Svane het volgende:

[..]

Meer details! Hoe reageerden je groten? Is ze knap? Hoe gaat het verder? O+
Ze is supermooi, lijkt wat op de oudste, maar is toch echt anders. De twee groten leken meer op elkaar vond ik.

Vandaag was ze heel relaxed, de eerste dag misselijk. Ze had meconium ingeslikt. Tijdens bevalling viel bij elke perspoging de hartslag weg en moest ik steeds stoppen. Uiteindelijk eenmalig weeopwekker gekregen en een knip, zodat ik haar in een wee helemaal eruit zou kunnen persen. Dat lukte! Ze had de navelstreng strak om de nek, maar eenmaal bevrijd, brulde ze de hele boel bij elkaar en kreeg ze meteen score 10. Helaas bleek ik naast de knip toch ook nog weer ingescheurd.

De groten zijn uitbundig blij en lief, maar ook onstuimig en wat van de wap. Maar nu ik me wat beter begin te voelen, worden zij ook weer wat rustiger.

[ Bericht 0% gewijzigd door groofskendezoveelste op 01-07-2016 21:30:52 ]
pi_163443464
groofs gefeliciteerd! *O* O+ wat fijn!
pi_163443790
Wat heerlijk groof! O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 21:16:50 #216
73386 Fazz
onderweg
pi_163444357
Een week vol verse babies *O* O+ *O* Gefeliciteerd Sull, Groofs & Molo!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 21:20:17 #217
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163444480
Groofs ^O^ :)
  vrijdag 1 juli 2016 @ 21:47:14 #218
220609 Nouk84
pi_163445447
Klinkt goed groof! Wel eng van die navelstreng :{

Ben heel benieuwd naar Molo d'r verhaal!
pi_163446531
Groof wat een rijkdom! O+ Geniet van je mooie gezin!
pi_163452024
Nachtploeg }:|
klaarwakker .. even boek lezen en dan maar hopen dat ik nog een paar uur mee kan pikken.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 04:03:20 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163452326
Present :W

Dit keer een kotsend poesje en een man die in zeer vaste coma ligt. Zelf dus maar aan den opruim gegaan. Kwam er gisteravond overigens achter dat de flacon vd Feliway stekker op is. Vandaag dus ff in de buidel tasten. Duur spul, maar wel werkend!

:O
  zaterdag 2 juli 2016 @ 08:30:19 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163452986
Zeg mede-hongerlapjes, wat eten jullie zoal? Ik heb sinds kort echt enorme honger en ik wil eigenlijk wel wat anders eten dan "wat we nog in huis hebben", want dat is niet altijd even gezond, en het is nu op :+.
Mijn man gaat zo boodschappen doen, dus ik heb inspiratie nodig voor het lijstje :P.
KuikenGuppy
pi_163452994
Yoki :Y) En yoghurt. En verder in fases banaan, biscuitjes, huzarenslaatjes...
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163452995
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 04:03 schreef Quoi het volgende:
Present :W

Dit keer een kotsend poesje en een man die in zeer vaste coma ligt. Zelf dus maar aan den opruim gegaan. Kwam er gisteravond overigens achter dat de flacon vd Feliway stekker op is. Vandaag dus ff in de buidel tasten. Duur spul, maar wel werkend!

:O
Onze kat kotste vorige keer twee uur nadat de klossen geplaatst waren midden onder het bed. Het is een hoog bed met zijwanden, dus klossen van 14 cm en niemand die erbij kon. :')
pi_163453012
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 08:30 schreef Burdie het volgende:
Zeg mede-hongerlapjes, wat eten jullie zoal? Ik heb sinds kort echt enorme honger en ik wil eigenlijk wel wat anders eten dan "wat we nog in huis hebben", want dat is niet altijd even gezond, en het is nu op :+.
Mijn man gaat zo boodschappen doen, dus ik heb inspiratie nodig voor het lijstje :P.
Crackers met humuus, perziken, kersen, bananen, notenmix, tomaat, komkommer, puntpaprika, invrieswaterijsjes en meer crackers met hummus.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 08:55:51 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163453106
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 08:32 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Onze kat kotste vorige keer twee uur nadat de klossen geplaatst waren midden onder het bed. Het is een hoog bed met zijwanden, dus klossen van 14 cm en niemand die erbij kon. :')
Ieuw!

Crackers met hummus :Y
Verder ook melkliga!

Vannacht heeft de kleine flink liggen schoppen, niet normaal! En nu maag- en buikkramp. Twijfel over MiB, maar ik denk dat een uurtje bewegen wel een hoop goed kan doen :) Beetje schuffelen in die buik. Nu zit er van alles niet comfortabel :)
pi_163453108
quote:
Ik vrat eerst ook alles wat los en vast zat als ik honger had, maar dat waren nooit dingen die lang vulden. Ben sinds kort maar overgestapt op de boterham, werkt prima :P
  zaterdag 2 juli 2016 @ 08:58:38 #228
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163453125
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 08:55 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Ik vrat eerst ook alles wat los en vast zat als ik honger had, maar dat waren nooit dingen die lang vulden. Ben sinds kort maar overgestapt op de boterham, werkt prima :P
Dat ook!
En krentenbollen trouwens. Rozijnenbollen om precies te zijn. Ook nog eens goed voor de stoelgang :P
pi_163453253
quote:
Watermeloen O+

En ravioli met kaassaus :@
pi_163453472
quote:
Boterhammen met pindakaas en waterijsjes... :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_163453590
Waren jullie hormonen rond week 28-30 ook zo van slag? Mijne kennen op het moment geen enkele vorm van redelijkheid meer :@ en dat terwijl ze net een beetje gestabiliseerd waren :')
pi_163453753
Brood met Nutella, krentenbollen met kaas, cornflakes, muesli met gedroogd fruit en yoghurt en idd melkliga :9~
Ow wacht...je wilde gezonde opties :')

Mies mijn hormonen zijn nu juist heel onredelijk (vindt mijn man dan hč ) gisteren een discussie over zijn voetbal contributie die hij maandelijks betaald maar hij gaat helemaal niet }:| dat vind ik geld weggooien en kan ik nu zo boos over worden. Een mijn hormonen willen dit jaar nog een speelkamer op zolder O-) dus dat ben ik er ook doorheen aan het drukken. Plattegrond is al klaar *)

Groof O+ O+
pi_163453869
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:09 schreef ikke_84 het volgende:
Brood met Nutella, krentenbollen met kaas, cornflakes, muesli met gedroogd fruit en yoghurt en idd melkliga :9~
Ow wacht...je wilde gezonde opties :')

Mies mijn hormonen zijn nu juist heel onredelijk (vindt mijn man dan hč ) gisteren een discussie over zijn voetbal contributie die hij maandelijks betaald maar hij gaat helemaal niet }:| dat vind ik geld weggooien en kan ik nu zo boos over worden. Een mijn hormonen willen dit jaar nog een speelkamer op zolder O-) dus dat ben ik er ook doorheen aan het drukken. Plattegrond is al klaar *)

Groof O+ O+
Hij zijn voetbal, jij je speelkamer ~O>
pi_163454274
en weer weg ;-)

[ Bericht 97% gewijzigd door groofskendezoveelste op 02-07-2016 18:10:45 ]
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:00:41 #235
52229 Chanty
pi_163454303
Ohhh Groof! Lekker veel haartjes ook O+
pi_163454386
Wat een lief poppie heb je daar groof! Dat rood staat haar lief O+
pi_163454416
Nohhhh O+ O+ O+
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:09:31 #238
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163454419
Groof O+
pi_163454435
Op de tweede foto is ze gekleed door mijn oudste :P
pi_163454569
Noh Groofs O+ O+ dat wetende vind ik de tweede foto met stip de liefste. O+
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:35:59 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163454658
Bedankt voor alle (vr)eetsuggesties, ik ben maar mee gegaan om het karretje vol te gooien O-). Zal eens vaker een boterham of fruit oid proberen ;).
Maar zo eerst haring :9.

Groof O+ O+ O+.
KuikenGuppy
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:46:15 #242
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163454793
Goeie. Vanmiddag ook een haring scoren :P

Blij dat ik naar MiB ben gegaan. Nu minder roestig en heerlijk de zuurstof opgesnoven O+

Eenmaal weer thuis brak ik mijn sleutel in het slot (vd portiek), zķ ontwikkeld zijn mijn armspieren :+ :D
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:47:43 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163454813
Oh en Groofs, lekker meisje heb je daar!

Oh2: 32 weken vandaag :o :o
pi_163455294
Groof O+ wat een mooie meisje
En wat lief dat je oudste de kleertjes heeft uitgekozen O+
pi_163455496
Groofs! ♡
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 2 juli 2016 @ 12:51:55 #246
220609 Nouk84
pi_163455912
Groof O+ O+
  zaterdag 2 juli 2016 @ 13:15:30 #247
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163456430
Groofs O+

En Suiker, joehoe, waar ben je :W
pi_163456519
Groofs O+ wat een prachtig meisje!
pi_163456891
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Onze baby O+

Wat is ze groot! Wat een poppie zeg! Héérlijk. Genieten hč!
pi_163457296
En Molo nog vergeten te feliciteren. Gefeliciteerd met jullie dochter! Klinkt heftig, maar ik hoop dat het genieten is begonnen! Wel net op tijd geboren voor de kinderbijslag geboren ;)

Hoe is het met Suikertante? Geduld al op?
pi_163457371
Groofs, wat een prachtig kind!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163460069
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:09 schreef ikke_84 het volgende:
Mies mijn hormonen zijn nu juist heel onredelijk (vindt mijn man dan hč ) gisteren een discussie over zijn voetbal contributie die hij maandelijks betaald maar hij gaat helemaal niet }:| dat vind ik geld weggooien en kan ik nu zo boos over worden.
Dat snap ik wel, ook pre zwangerschap :D. Als hij nog een reden heeft om te blijven betalen zoals ik waardeer de club en wil graag sponsoren of ik wil er dit jaar nog een keer naartoe.. dan sure maar anders, waarom betalen voor iets wat je niet gebruikt. Maar ja zolang je er geen andere dingen om hoeft te laten financieel gezien.. niet direct reden voor paniek.
pi_163460959
Hoi!
Ik heb gisteren een dochter gekregen! O+
De bevalling ging soepel (maar ik kon me er wel lastiger aan overgeven dan de vorige keer), ik voel me nu fysiek en mentaal heel goed, maar tis wel even aanpoten met een peuter erbij :D M'n meisje is de liefste, heel relaxed en ze slaapt nog veel. Bovendien is ze de knapste ;)
  zaterdag 2 juli 2016 @ 16:43:47 #254
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_163461030
Gefeliciteerd Suiker! Een dochter O+ *O*
  zaterdag 2 juli 2016 @ 16:46:34 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163461105
Suikertje, ik vond je al zo stil O+. Gefeliciteerd met je dochter *O*.
KuikenGuppy
pi_163461183
Gefeliciteerd Suiker *O* *O*
pi_163461274
O wow suiker bevallen. Gefelicitaart!

Eb zo geschiedde .. ik sta al 16e! Schiet ineens mooi op zo :Y)
pi_163461520
Gefeliciteerd Suikertante *O* *O*
pi_163461608
Gefeliciteerd Suikertante! *O*
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:22:39 #260
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163462081
Gefeliciteerd suiker *O*
pi_163462134
Suiker gefeliciteerd! *O* *O*
pi_163462443
Suiker, gefeliciteerd met jullie dochter *O*
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:38:46 #263
220609 Nouk84
pi_163462532
Gefeliciteerd Suiker!!
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:40:24 #264
52229 Chanty
pi_163462563
Suiker van harte *O*
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:41:52 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163462598
Suiker! Je O+ dochter O+ is er! Gefeliciteerd! *O* Reuzebenieuwd naar naam en stats natuurlijk ;)
pi_163462666
Gefeliciteerd Suiker *O*
pi_163462672
Gefeliciteerd Suiker! *O*
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:46:26 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_163462704
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 16:40 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
De bevalling ging soepel (maar ik kon me er wel lastiger aan overgeven dan de vorige keer), ik voel me nu fysiek en mentaal heel goed, maar tis wel even aanpoten met een peuter erbij :D M'n meisje is de liefste, heel relaxed en ze slaapt nog veel. Bovendien is ze de knapste ;)
Whoa Suiker!!! Gefeliciteerd!! *O*

Ben heeeel benieuwd naar de details! O+
pi_163462831
Wat een mooi meisje van Groofs O+

En Suikertante, van harte gefeliciteerd!
pi_163462841
Suiker gefeliciteerd! O+ *O* *O*
Ik ben heel benieuwd naar de specs en details!
pi_163463101
Suiker met SuikerMeisje O+
Geniet en geniet en geniet!
pi_163463223
Suikertante *O* , gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter O+ .

Lekker genieten met je liefdes. O+
pi_163463231
Gefeliciteerd Suiker O+
pi_163463619
quote:
Hoi!
Gefeliciteerd! Geniet er van!
pi_163463656
quote:
Hoi!
Ooooh! Gefeliciteerd joh! Ik ben benieuwd naar alles. Ik hoop op een fijne kraamweek!
*O* :*
pi_163463868
Ohhh Suiker, ze is er O+ O+ O+
Van harte gefeliciteerd!! *O* Wennen he, zo'n kraamweek bij de tweede?
pi_163463933
Gefeliciteerd Suiker O+
pi_163463943
Gefeliciteerd Suiker!

Tell us ALL!
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:49:44 #279
73386 Fazz
onderweg
pi_163463972
Gefeliciteerd Suiker *O*
pi_163464223
Gefeliciteerd Suikertante! *O* Benieuwd naar de stats!
pi_163464409
Gefeliciteerd Suikertante!
pi_163465000
Feli suiker met de eerste juli baby *O* *O* *O*

Heel veel geluk samen!

Groofs, ik heb je foto helaas gemist, maar ze is vast prachtig.
Hoe voel je je?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:47:18 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163465339
Jeeee, Suiker is bevallen w/ Gefeliciteerd!
pi_163466076
SUIKERTJEEEEEEEEEEEE IK BEN ZO BLIJ! *O* O+
pi_163466270
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:18 schreef Svane het volgende:
SUIKERTJEEEEEEEEEEEE IK BEN ZO BLIJ! *O* O+
*O* Anders ik wel!

Kleine samenvatting:
Ik was gestript, kreeg 's nachts weeën, heb met lachgas de middelste cm's prima doorstaan, toen werd het wel erg pittig en na een hyperkorte persfase was ze er! 3370 gram, mét haartjes en ze lijkt op d'r broer en tegelijk helemaal niet! *; Alles ging voorspoedig dus we mochten gauw naar huis. Ik voel me duizend keer beter dan de vorige keer :)
pi_163467446
Gefeliciteerd Suiker! O+ *O* O+
pi_163467651
Gefeliciteerd suiker! *O*
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:14:32 #288
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_163467819
Suiker O+ , Groof O+ en Molo O+

Van harte gefeliciteerd met jullie meisjes! Veel geluk!
pi_163467967
Suiker gefeliciteerd met jullie dochter en zusje *O* O+
pi_163468122
Sugababe is er O+ hoera! *O*
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:24:12 #291
52229 Chanty
pi_163468201
Klinkt goed suiker :)
pi_163468331
Gefeliciteerd suiker O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:32:54 #293
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163468539
*O* *O* *O* Suiker, daar is ze! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje O+ Ik ben heeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar de stats en de naam en de foto's <3 O+
pi_163468814
Jaaaaa gefeliciteerd suiker!! *O*
Heel veel liefde geluk en gezondheid met haar! O+
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:42:54 #295
344469 Amsel
zonder t
pi_163468927
Oh wauw Suiker! Gefeliciteerd!! Je klinkt zo blij O+

Maar uhm, nu sta ik eerste, en daar ben ik nog helemaal niet klaar voor :')
pi_163469173
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Amsel het volgende:
Oh wauw Suiker! Gefeliciteerd!! Je klinkt zo blij O+

Maar wij wel!
Puffen maar :%
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:59:02 #297
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163469565
Gefeliciteerd Suiker! *O*
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:00:08 #298
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163469601
Suiker gefeliciteerd met je meisje!! Lekker genieten op je roze wolk O+
pi_163469615
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Amsel het volgende:

Gewoon struisvogelen en doen alsof je derde staat, de OP is toch al even niet meer bijgewerkt. ;)
pi_163469993
Herkenbaar Amsel! Ik sta 4e nu en ik ben nog maar 36 weken en een beetje. En ik ben er klaar voor in de zin dat alles in huis klaar is en de vluchttas staat klaar, de enveloppen geschreven en ik hoef echt helemaal niets meer. En ik kijk ook echt uit naar de baby en ik zie ook totaal niet op tegen de bevalling. Maar het idee dat over maximaal 5 weken die buik verledentijd is en het getrappel in m'n buik. Dan word ik echt verdrietig. Ik vind die buik heerlijk en het getrappel ook. Ik ben het zwanger zijn nog echt niet zat. Ik vind het zo speciaal. O+
pi_163470142
Dicht dan maar ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')