Pff heftig. Ik heb er even doorheen gescrold. Ik ga maar aan mijn vragen of hij het wilt lezen. Ik weet niet of ik er echt blij van word. lolquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:41 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Het is misschien leuk om #teachthebreech te volgen op twitter. Er komen hele mooie dingen voorbij! Meest opvallende; 'breech is a variation of normality' uitspraak van Frank Louwen.
Check dit:
http://www.midwifery.org.(...)th-webbinar-2013.pdf
Gefeliciteerd Molo! Ben benieuwd naar het verhaal!
Jup. Op het eind word het zo vervelend dat je wel wilt baren. I see what you did there, moeder natuurquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:03 schreef Quoi het volgende:
Ja, voor mijn opleiding wel, maar nu het voor mezelf dichtbij komt:![]()
Gelukkig hoef ik het zelf niet te zien. Ik doe wel wat er van me gevraagd word.
Maar in die fase zal ik ook vanzelf wel groeien, zoals bij de hele zwangerschap
Meer details! Hoe reageerden je groten? Is ze knap? Hoe gaat het verder?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mensen, ik heb gewoon een baby hier <3
Ze is supermooi, lijkt wat op de oudste, maar is toch echt anders. De twee groten leken meer op elkaar vond ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:18 schreef Svane het volgende:
[..]
Meer details! Hoe reageerden je groten? Is ze knap? Hoe gaat het verder?
Onze kat kotste vorige keer twee uur nadat de klossen geplaatst waren midden onder het bed. Het is een hoog bed met zijwanden, dus klossen van 14 cm en niemand die erbij kon.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 04:03 schreef Quoi het volgende:
Present![]()
Dit keer een kotsend poesje en een man die in zeer vaste coma ligt. Zelf dus maar aan den opruim gegaan. Kwam er gisteravond overigens achter dat de flacon vd Feliway stekker op is. Vandaag dus ff in de buidel tasten. Duur spul, maar wel werkend!
Crackers met humuus, perziken, kersen, bananen, notenmix, tomaat, komkommer, puntpaprika, invrieswaterijsjes en meer crackers met hummus.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:30 schreef Burdie het volgende:
Zeg mede-hongerlapjes, wat eten jullie zoal? Ik heb sinds kort echt enorme honger en ik wil eigenlijk wel wat anders eten dan "wat we nog in huis hebben", want dat is niet altijd even gezond, en het is nu op.
Mijn man gaat zo boodschappen doen, dus ik heb inspiratie nodig voor het lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |