abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163405359
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

19 juni: Molo (meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
27 november: Queens (jongen)

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

2017

2 februari: SmallishBear

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

Met luie baby's

Of toch wat anders aan de hand bij die juni baby's? :o
pi_163405427
Gefeliciteerd Groofs!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_163405444
Gefeliciteerd Groofs! *O* O+

Blij dat ik geen bekken of andere aids heb :+ of telt hand-aids ook?
Vanavond controle, dan gaan we het ook over het bevalplan hebben. Spannend, komt steeds dichterbij :P. Soms (Okee, meestal) besef ik me nog niet echt dat er straks een baby is :@
pi_163405447
Van harte Groofs! Mooie naam!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_163405453
Groofs gefeliciteerd! O+ *O* *O*
pi_163405456
Groofs gefeliciteerd O+ *O*
  donderdag 30 juni 2016 @ 07:44:40 #7
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163405460
Aaahhh ok, ik vind er weinig grappigs aan maar soit.

Molo jouw beurt! Juni is bijna om!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163405461
Groofs gefeliciteerd!
*O*
Miezz ik heb zo controle en dan gaan we het er ook over hebben :Y vind het ook allemaal maar eng worden, eerst die kraamzorg van de week al en nu dit :+
pi_163405563
Groof daar is ze dan O+ gefeliciteerd *O*

Miezziej dat is toch ook moeilijk voor te stellen dat er over een paar weken gewoon een baby is.
Ik heb vanavond ook een afspraak staan. We lopen nu al synchroon ;)
pi_163405594
Ik heb al een kind en ik ben zondag uitgerekend en toch vind ik het ook de helft van de tijd nog heel onwerkelijk! :D

Ik ben zo benieuwd hoe het nu met Groofs is O+
  donderdag 30 juni 2016 @ 08:11:47 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163405607
Groofsken gefeliciteerd *O*
KuikenGuppy
  donderdag 30 juni 2016 @ 08:13:30 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163405613
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 07:44 schreef Chanty het volgende:
Aaahhh ok, ik vind er weinig grappigs aan maar soit.
Idem ;).
KuikenGuppy
pi_163405727
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 08:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Idem ;).
Mee eens
pi_163405886
Gefeliciteerd groof!! Leuke naam, nu ben ik heel benieuwd hoe je oudste 2 heten.
Veel geluk en gezondheid en een hele fijne kraamweek!
pi_163405903
Groofs van harte gefeliciteerd met je dochter!! *O* I looooove de naam! O+
pi_163405964
Gefeliciteerd groofs!! Wel fijn dat het pijnloos ging, dat lijkt me ook wel wat ;) ben benieuwd naar je verhaal.

Molo, hoe gaat het bij jou?
pi_163405994
Gefeliciteerd groofs *O* *O* *O*
pi_163406006
Hier over 2 weken het bevallingsplan bespreken. Ik wilde ook graag navelstrengbloed doneren, maar dat kan alleen bij een ziekenhuisbevalling :{
pi_163406023
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 09:07 schreef angelatje het volgende:
Hier over 2 weken het bevallingsplan bespreken. Ik wilde ook graag navelstrengbloed doneren, maar dat kan alleen bij een ziekenhuisbevalling :{
En dan ook nog bij een x aantal ziekenhuizen maar (kan je vinden op de site van Sanquin als je het weten wilt)
pi_163406095
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 09:07 schreef angelatje het volgende:
Voor eigen opslag kan dat ook thuis. Maar dan moet je dat zelf regelen (en betalen) bij een commercieel bedrijf.
  donderdag 30 juni 2016 @ 09:21:54 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_163406107
Groofsken, daar is ze! Van harte gefeliciteerd! O+!
disclaimer
pi_163406137
Gefeliciteerd Groof, wat een prachtige naam. Ook in combinatie met de andere twee vind ik het prachtig klinken O+ Geniet van je drietal, wat een rijkdom O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_163406189
Groofs gefeliciteerd met je dochter en zusje! Klinkt als een heftige bevalling.

Onze dochter is al bijna weer een dag jong. Ze heet F.emke L.yanne en weegt 3330 gram. Het was een korte maar heftige bevalling, om 7 uur waren we in het zh en om 8 uur had ik 3 cm ontsluiting. 3 kwartier later was het zeer heftig en al 8 cm en persdrang. Toen bleek ze verkeerd te liggen en moest ik nog een uur op mijn zij de persdrang weg puffen( wat niet te doen was)om haar te laten zakken in het bekken. Daarna na 12 minuten persen en een knip in het vorige litteken (joepie!) zelf onze dochter kunnen aanpakken.
O+ O+ O+
Wel veel bloed verloren en een infuus om de placenta te laten komen, maar sinds gisteravond weer thuis!

Het was een drukke geboortedag trouwens, de afdeling lag vol en in 4 uur tijd werden er 6 kinderen geboren.
pi_163406223
Groofs en Sull van harte met jullie dochters!!!
pi_163406273
Groofs gefeliciteerd!! O+ *O*
Sull alweer lekker thuis, laat je maar verwennen hoor.

Molo, als jij nu bevalt sta ik ineens in de top 10 :o wow.

Hier begint mn rug het op te geven. En baby hangt enorm in mn liezen waardoor ik alleen wijdbeens nog een beetje fatsoenlijk kan zitten. Niet heel charmant :')
Het begint hier nu wel echtecht beter te gaan, psychisch. De sessies bij therapeut zijn minder heftig en gisteren lukte me het om spontaan in de auto te springen naar een vriendin toe, om daar op de bank te zitten met 4 kinderen om me heen (die zichzelf lekker bezig hielden ;) ) zodat zij kon inpakken voor haar vakantie. Dat had een maand geleden niet gelukt zonder enorme paniek.
Het wordt meer leven nu, in plaats van overleven en vechten iedere dag. Genieten is een groot woord, net als het gaat goed. Maar er zit nu gewoon echt vooruitgang in. Eindelijk.
Vanmiddag hebben lieve vriendinnen een belly blessing georganiseerd voor me, ben zo benieuwd!

Volgens mijn app nog 40 dagen tot UD, help :o
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163406292
Groof van harte! Wat een fantastische naam, pas heel mooi bij S en R. En wat een rijkdom, 3 kinderen 💛
  donderdag 30 juni 2016 @ 09:48:46 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163406372
Ik houd vandaag een tukjesdag heb ik bedacht dus ze mag lekker morgen komen van mij *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163406391
Gefeliciteerd Sull, fijn dat je weer thuis bent!

@Ikke:
Had jij nou ook niet rhesus c-negatief? Als we het toch over synchroon hebben.. :+
Ik ben benieuwd naar mijn bloeddruk. Had de hele tijd 100/60 en vorige keer opeens 120/70. Was nog allemaal prima enzo, maar vond het wel vreemd :P

@Marjolijntje:
Fijn dat het beter gaat!
  donderdag 30 juni 2016 @ 09:51:25 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163406403
Wat een verhaal Sull!
En mooie naam O+

Ik kan me echt niks voorstellen bij zijwaarts wegpuffen :X
Knap dat dat gelukt is _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 30 juni 2016 @ 09:56:49 #30
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163406491
Marjolijntje, dat is super om te lezen! En dan ook nog iets voor je georganiseerd, dat moet een boost gaan geven, dat kan niet anders!

Sull, wat goed om van je te horen. Zo snel van 3 cm naar bijna volledig, wow! Maar je bent thuis en hebt een dochter :s)

Ik viel weer in slaap na 4:30 en word net pas wakker. Kan wel zeggen dat ik sinds tijden niet stijf wakker werd. Lag zelfs lekker *O* Doet me echt goed!

Succes met de bevallingsgesprekken vandaag! Hier pas over drie weken. Duidelijk is wel dat meneer al goed met zijn bolletje in mijn bekken ligt. Voel het gewoon zitten! Dat gevoel brengt een bevalling soms angstvallig dichtbij :P
pi_163406518
Mooie naam Sull!

Ik ben goedgekeurd bij vk als ik maar rustig aan blijf doen. Baby ligt netjes bbbi en ik hoop dat hij zo blijft liggen. Rhesus c was goed, bloeddruk blijft netjes stabiel :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nazil op 30-06-2016 10:16:29 ]
pi_163406544
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 09:09 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En dan ook nog bij een x aantal ziekenhuizen maar (kan je vinden op de site van Sanquin als je het weten wilt)
Ja klopt, voor mijn idee is er weinig over bekend bij zwangeren. Leek me een mooi idee om te doen.

En er voor betalen dat gaat in onze huidige situatie even niet. Maar thnx voor de info wup wup.

Sull wat fijn dat jullie lekker thuis zijn O+
  donderdag 30 juni 2016 @ 10:05:07 #33
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163406618
Sull mooie namen O+ Lekker genieten van je gezin!

Marjolijntje fijn dat het wat beter gaat en de therapie helpt :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163406663
Gefeliciteerd Groofs! *O*

Oh Sull, dat zijwaarts wegpuffen ("puffen" :') ) is zo'n hel. ;( Gelukkig zijn jullie thuis, laat je lekker verwennen. :*

Beide mooie namen trouwens. :Y

Dat klinkt heel fijn Marjolijntje. O+
pi_163407420
Gefeliciteerd Groof! Vind je zo stoer, mama van 3 O+ 1 lijkt me al eng :')
  donderdag 30 juni 2016 @ 11:02:57 #36
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163407601
Groofs gefeliciteeeerd met je meisje *O*

Sull lekker thuis en heerlijk genieten nu O+

Hier gisteren weer hartje gehoord bij de VK en vandaag 18 weken. Ik kan niet wachten tot eind november.. lijkt me zo tof.. 2 kindjes O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163407640
Sull lekker genieten O+

Marjolijntje wat fijn om te lezen :*

Ik heb af en toe echt steken en kramp, indalen denk ik. Maar ik heb het idee dat hij steeds weer omhoog schiet om dan vervolgens weer opnieuw te beginnen :')
pi_163408205
Wat fijn dat het beter gaat marjolijntje!

Hoe ver ben je nu Fieder? Ik heb ook flinke indalingsweeen gehad en nu ook nog steeds wel wat voorwerk zo nu en dan. Maar wat iedereen zegt over een hoofd wat tussen de benen hangt en je benen niet meer bij elkaar kunnen houden dat herken ik echt totaal niet. De gynaecoloog ging gisteren voordat hij de echo ging maken voelen aan m'n buik hoe de kleine lag en toen zei hij, ik denk dat de baby in stuit ligt. Ik schrok me rot, ik heb ook niet gemerkt dat de baby gedraaid is. Toen ging de echo erop maar de baby ligt dus al zo super diep ingedaald vandaar het misverstand. De kans dat hij nog naar stuit draait is echt minimaal.
pi_163408522
Ik herken dat ook niet echt. Ik heb wel telkens als ik een poos heb gelegen of gezeten en ik sta op, dat het voelt alsof ze weer even terug naar beneden moet zakken, dat is niet aangenaam. En dat gaat ook gepaard met kramp en steken. Maar toch ligt ze gewoon vast in startpositie, dus misschien interpreteer ik het gevoel verkeerd.
pi_163408579
Het enige moment dat ik last heb van m'n banden en liezen is als ik me omdraai in bed en soms als ik 's nachts uit bed moet om te plassen. Omdraaien in bed is wel een uitdaging nu. Ik moet me er echt even op concentreren en moed verzamelen.
  donderdag 30 juni 2016 @ 12:02:47 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163408629
Omdraaien in bed ;(.
Dat kon ooit pijnloos.
KuikenGuppy
pi_163409068
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 12:00 schreef Fien10 het volgende:
Het enige moment dat ik last heb van m'n banden en liezen is als ik me omdraai in bed en soms als ik 's nachts uit bed moet om te plassen. Omdraaien in bed is wel een uitdaging nu. Ik moet me er echt even op concentreren en moed verzamelen.
Dat heb ik ook!
Ik heb het gevoel dat ik ook veel minder beweeg in mijn slaap, maar volgens mijn man valt dat nog wel mee :P

Verder heb ik niet echt een idee hoe mijn baby ligt :@ Ik denk nog steeds met de billen boven vlakbij mijn rechter rib. Maarja, ik voel vooral harde delen, ik kan er (nog?) geen onderscheid in maken :@
pi_163409358
Sull, wat fijn dat je weer thuis bent. En leuke naam!

Groofs, ik vind de namen van jouw drietal zo mooi matchen.

Ik kom hier afscheid nemen. Met Emmy gaat het heel goed en ik begin ook op te knappen. Het is goed toeven hier op mijn roze wolk.
Ik hoop jullie weer te zien in het babytopic en zal jullie hier ook nog een beetje volgen. Ik hoop dat jullie een fijne zwangerschap hebben en jullie net zo thuis voelen op een roze wolk.

Nog een foto om Molo de laatste juni baby eruit te laten rammelen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+
pi_163409386
Bijna 35 weken. Vorige controle lag de baby bbbi, dus nog niet vast met het hoofd. Ik kan er zelf ook niks van maken als ik probeer te voelen, echt heel knap hoe ze dat voelen!
Maar ik voel wel dat hij nog superhoog zit, met L kreeg ik op een gegeven moment echt meer lucht toen hij vast ingedaald lag.

Ik hoor t volgende week wel weer op controle...

Wel heel apart, L trapte altijd links in mn zij en deze baby trapt rechts :D Echt zo'n paar voeten uit je taille

O+ O+ O+ Arja
pi_163409393
Wat een heerlijke foto Arja O+
pi_163409919
Arja O+ O+
pi_163410231
Wauw Arja, mooi meisje!

Sull je hebt ook je meisje. Wauw, wat ging dat snel. Gefeliciteerd met je meisje met de lieve namen. Geniet ervan.

En dank voor alle felicitaties, super!
pi_163410438
Arja stop daar eens mee O+ O+ (mijn mini mag er nog niet uit rammelen ;) )

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 09:41 schreef Marjolijntje het volgende:
Het wordt meer leven nu, in plaats van overleven en vechten iedere dag.
Zo fijn om dat van jou te lezen. O+ :*

Ik had vanmorgen de liggingsecho, mini is inderdaad gekeerd, hoofdje eindelijk naar beneden.
pi_163410510
Rammel!!! Mooi babietje arja! Veel geluk en tot over een paar weekjes in het babytopic!
pi_163411032
Marjo wat klinkt het allemaal positief bij jou *O*

Ik dacht gisteren: weet je wat? Ik ga alvast wat lijntjes uitwerken voor mijn carriere NA de bevalling. Vind ik vanmorgen al een eerste mail in mijn inbox met de vraag wanneer ik op gesprek kan komen :') ..Die zag ik even niet aankomen.

En nog iets arbeidsgerelateerds, misschien dat hier arbeidsdeskundigen rondlopen die een antwoord hebben?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga de dokter eens bellen voor het kinkhoestvaccin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')