Ieuw!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Onze kat kotste vorige keer twee uur nadat de klossen geplaatst waren midden onder het bed. Het is een hoog bed met zijwanden, dus klossen van 14 cm en niemand die erbij kon.
Ik vrat eerst ook alles wat los en vast zat als ik honger had, maar dat waren nooit dingen die lang vulden. Ben sinds kort maar overgestapt op de boterham, werkt primaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:30 schreef Burdie het volgende:
Zeg mede-hongerlapjes, wat eten jullie zoal? Ik heb sinds kort echt enorme honger en ik wil eigenlijk wel wat anders eten dan "wat we nog in huis hebben", want dat is niet altijd even gezond, en het is nu op.
Mijn man gaat zo boodschappen doen, dus ik heb inspiratie nodig voor het lijstje.
Dat ook!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:55 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ik vrat eerst ook alles wat los en vast zat als ik honger had, maar dat waren nooit dingen die lang vulden. Ben sinds kort maar overgestapt op de boterham, werkt prima
Watermeloenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:30 schreef Burdie het volgende:
Zeg mede-hongerlapjes, wat eten jullie zoal? Ik heb sinds kort echt enorme honger en ik wil eigenlijk wel wat anders eten dan "wat we nog in huis hebben", want dat is niet altijd even gezond, en het is nu op.
Mijn man gaat zo boodschappen doen, dus ik heb inspiratie nodig voor het lijstje.
Boterhammen met pindakaas en waterijsjes...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:30 schreef Burdie het volgende:
Hij zijn voetbal, jij je speelkamerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:09 schreef ikke_84 het volgende:
Brood met Nutella, krentenbollen met kaas, cornflakes, muesli met gedroogd fruit en yoghurt en idd melkliga
Ow wacht...je wilde gezonde opties![]()
Mies mijn hormonen zijn nu juist heel onredelijk (vindt mijn man dan hè ) gisteren een discussie over zijn voetbal contributie die hij maandelijks betaald maar hij gaat helemaal nietdat vind ik geld weggooien en kan ik nu zo boos over worden. Een mijn hormonen willen dit jaar nog een speelkamer op zolder
dus dat ben ik er ook doorheen aan het drukken. Plattegrond is al klaar
![]()
Groof![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |