Dat snap ik wel, ook pre zwangerschapquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:09 schreef ikke_84 het volgende:
Mies mijn hormonen zijn nu juist heel onredelijk (vindt mijn man dan hè ) gisteren een discussie over zijn voetbal contributie die hij maandelijks betaald maar hij gaat helemaal nietdat vind ik geld weggooien en kan ik nu zo boos over worden.
Whoa Suiker!!! Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:40 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
Ik heb gisteren een dochter gekregen!
De bevalling ging soepel (maar ik kon me er wel lastiger aan overgeven dan de vorige keer), ik voel me nu fysiek en mentaal heel goed, maar tis wel even aanpoten met een peuter erbijM'n meisje is de liefste, heel relaxed en ze slaapt nog veel. Bovendien is ze de knapste
Gefeliciteerd! Geniet er van!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:40 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
De bevalling ging soepel (maar ik kon me er wel lastiger aan overgeven dan de vorige keer), ik voel me nu fysiek en mentaal heel goed, maar tis wel even aanpoten met een peuter erbijM'n meisje is de liefste, heel relaxed en ze slaapt nog veel. Bovendien is ze de knapste
Ooooh! Gefeliciteerd joh! Ik ben benieuwd naar alles. Ik hoop op een fijne kraamweek!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:40 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
quote:
Maar wij wel!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Amsel het volgende:
Oh wauw Suiker! Gefeliciteerd!! Je klinkt zo blij
Maar uhm, nu sta ik eerste, en daar ben ik nog helemaal niet klaar voor
Gewoon struisvogelen en doen alsof je derde staat, de OP is toch al even niet meer bijgewerkt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Amsel het volgende:
Maar uhm, nu sta ik eerste, en daar ben ik nog helemaal niet klaar voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |