quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
M'n complimenten aan degene die deze minimalistische tt in het leven heeft geroepen
jij zelf dusquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
M'n complimenten aan degene die deze minimalistische tt in het leven heeft geroepen
truste skklquote:
Gezelligquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Utrecht met Kwaii
Maar Groningen is achterlijk ver
Ik ben zeer extravert, toen jij weg was heb ik gelijk een paarse boa aangedaanquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Introverte johannes zou jullie moeten helpen aan een chickie.
Zéér gezellige jongen, ook nog
quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben zeer extravert, toen jij weg was heb ik gelijk een paarse boa aangedaan
Ik ben woensdag in Amsterdammet niet fokkers, dit is zoooo herkenbaarquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezellig
Wist je dat ik zondag in Amsterdam ben? Ongelofelijk he
Maar dan niet met FOK!kers, dus dan kan ik niet achter elk woord -god plakken
En toen zijn we gelijk naar de rits gegaan natuurlijkquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]hoe heb ik dat kunnen missen. SNEL, NIEUWE MEET PLANNEN
[..]
Ik ben woensdag in Amsterdammet niet fokkers, dit is zoooo herkenbaar
Pff niet naar &zo geweest zijnquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen zijn we gelijk naar de rits gegaan natuurlijk![]()
ik heb nu bijna 2 van de 14 weken gehadquote:
14 weken, wow.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nu bijna 2 van de 14 weken gehad
maar vandaag is best een saaie dag
ik heb 1 week vakantie, week van 11 juli t/m 15 juliquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nu bijna 2 van de 14 weken gehad
maar vandaag is best een saaie dag
Ja, 14, echt overdrevenquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
14 weken, wow.
Ik heb er 7 volgens mij. Van school heb ik nog niet echt officieel vakantie, alleen geen contacturen meer. :$
ga werken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb onofficieel 12 weken vakantie, lekker or. Alhoewel, +1 week omdat ik dus geen herkansingen heb EN REST WEL EN DAT IS ZO SAAI
Heb toch al dingen ingepland voor volgende week en daarna die weken. Om nou voor een weekje te werken ..quote:
12 weken zei je netquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb toch al dingen ingepland voor volgende week en daarna die weken. Om nou voor een weekje te werken ..
nee snap het nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb 1 week van al die 12 weken niks te doen snap je.
Ben je er loka? heb een youtube roddelquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga weer even lekker naar yogalates
Klote is dat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, 14, echt overdreven
Ik had er liever 7 gehad en dan een paar weken tussendoor. Nu heb ik stage volgend jaar en 0 vakanties.
Ik zie niet in waarom niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezellig
Wist je dat ik zondag in Amsterdam ben? Ongelofelijk he
Maar dan niet met FOK!kers, dus dan kan ik niet achter elk woord -god plakken
Dat is echt HEEL raar om zo in het echt te pratenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet.
Ik plak dat overal achter, met wie ik ook praat. FOK!ker of geen FOK!ker
Veel mensen nemen mijn taalgebruik nog over ookquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is echt HEEL raar om zo in het echt te praten
Ik ben er weerquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je er loka? heb een youtube roddel
Zeg je ook vaak genot in het echt?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel mensen nemen mijn taalgebruik nog over ook
Ja, echt heel vaak.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg je ook vaak genot in het echt?
omdat ie zo bol is?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind johannes eigenlijk best wel extravert
Kon ik maar goed poepenquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, wat een vreugde.
Ik mocht vroeger naar huis van de sportdag.
Even mijn darmen leegduwen.
Ga je toch tinderen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb onofficieel 12 weken vakantie, lekker or. Alhoewel, +1 week omdat ik dus geen herkansingen heb EN REST WEL EN DAT IS ZO SAAI
Haha proleet.. Gewoon max lenen jwz.quote:
positief of negatiefquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Mort, ik moest nog aan je denken vandaag.
Ik denk negatief.quote:
zijn daar foto's vanquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk negatief.
Ging met mijn onderbouw klassen beetje sporten/activiteiten doen. Iedereen in zwemkleding over zeephellingen enzo.
Leek me wel iets voor jou.
Vast wel. Loopt altijd wel een docent rond op activiteiten die foto's maakt.quote:
Al gevonden. Nu even tanden poetsenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:22 schreef Fok-it het volgende:
Mortaxx is wel verdacht stil nu. Flink aan het googlen op de sites van alle middelbare scholen in Leiden
Vreemd metafoor gebruik jij voor masturberenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al gevonden. Nu even tanden poetsen
wat is dit nu weerquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemd metafoor gebruik jij voor masturberen
Jij dacht aan Mortaxx toen je je scholieren zag en ik ben weer de vieze manquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vieze gedachten van een vieze man.
ik heb vandaag wel gefaptquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij impliceert dat je op pubermeisjes fapt.
Je deed toch nofapquote:
Hoelang volgehoudenquote:
quote:
Dan moet Inso toch maar eens uit de kast komenquote:
Hommos en religekkies*quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet Inso toch maar eens uit de kast komen
Is wel handig hoor, motiveert ook weer extraquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
Liep vandaag PT naar me toe in gym die daar z`n eigen zaakje heeft. Beetje praatje gemaakt. Heb nu volgende week vrijdag vrijblijvende intake met hem. Als het beetje mee zit met prijs ga ik het wel doen denk ik.
Ja denk het ook wel. VOoral motivatie is wel beter danquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is wel handig hoor, motiveert ook weer extra
En goed schema etc
Lopen die tegenwoordig ook al gewoon op mensen af?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
Liep vandaag PT naar me toe in gym die daar z`n eigen zaakje heeft. Beetje praatje gemaakt. Heb nu volgende week vrijdag vrijblijvende intake met hem. Als het beetje mee zit met prijs ga ik het wel doen denk ik.
Nou ja, ik zit bij Basic Fit. en hij werrkte gewoon voor zichzelf. Dus niet als PT bij Basic Fit. Hij huurt alleen de ruimte af voor zijn trainingen. Dus jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lopen die tegenwoordig ook al gewoon op mensen af?
ik wil jouw pt wel wordenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is wel handig hoor, motiveert ook weer extra
En goed schema etc
Nou lijden gaat wel heel verquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand die toekijkt en geniet om je te zien lijden.
Misschien is dit meer wat voor jou danquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:56 schreef Lokasenna het volgende:
Sportschool vind ik wel een soort van zelfkastijding hoor. :$
Mukbang zou ik niet aankunnen hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is dit meer wat voor jou dan
http://qz.com/592710/why-(...)th-to-eat-on-camera/
Weer een wtf-momentje![]()
Had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mukbang zou ik niet aankunnen hoor.
Maar ik doe liever rustige lichaamsbeweging.
Ik kijk wel eens mukbang op youtube.quote:
Myfitnesspal?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag opgeschreven wat ik allemaal gegeten heb, en op zo'n site ingevuld.
Snap ineens ook waarom ik ben afgevallen.
ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag opgeschreven wat ik allemaal gegeten heb, en op zo'n site ingevuld.
Als je joylent zou gebruiken lukt het wel denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar al die verschillende vitaminen en mineralen die je op een dag zou moeten binnenkrijgen, dat lukt toch nooit voor allemaal. :$
Echt bij heel veel in dat lijstje zit ik maar net op 50% ofzo.
Ja ik hou van normaal voedsel helaas.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je joylent zou gebruiken lukt het wel denk ik
Ik ook ja. Maar het zou best goed zizjn voorme als ik dat 3x per week zou doen ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik hou van normaal voedsel helaas.
Maar blijkbaar was een dagvoeding in een shaker nog niet makkelijk genoeg, dus hebben ze een soort mueslirepen ontworpen waarin 20% van je dagelijkse behoefte zit. Heb je toch iets om op te kauwen. (En eerlijk gezegd, het is wel heel makkelijk om zo’n ding in je tas te gooien als lunch, in plaats van boterhammen smeren of kwark in een bakje mee te nemen).'quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik hou van normaal voedsel helaas.
Een vriendin van me zat in Nijmegen bij bagels and beans en Jill was daar ook en ze rooktequote:
2kquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
V
[..]
Van de hoeveel? Ik nog 400 ofzo.
Dat klinkt wel aantrekkelijker dan zo'n stinkend drabje.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar blijkbaar was een dagvoeding in een shaker nog niet makkelijk genoeg, dus hebben ze een soort mueslirepen ontworpen waarin 20% van je dagelijkse behoefte zit. Heb je toch iets om op te kauwen. (En eerlijk gezegd, het is wel heel makkelijk om zo’n ding in je tas te gooien als lunch, in plaats van boterhammen smeren of kwark in een bakje mee te nemen).'
Ze hebben nu dus ook repen
Wow, had niet gedacht dat ze rookte inderdaad. Maar is ook moeilijk om tegelijkertijd te filmen en te roken denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Een vriendin van me zat in Nijmegen bij bagels and beans en Jill was daar ook en ze rooktedat vlogt ze echt nooit
Maar ik heb zulke repen ook gehad toen ik eentijdje Boxbites had. Vind het niet echt heel lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aantrekkelijker dan zo'n stinkend drabje.
Ja echt raar hè. Ze zei dat ze er twee in één uurtje had. En ze was met die vriendin Anouk en haar kind. Beetje vaag. Had het echt niet verwacht.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, had niet gedacht dat ze rookte inderdaad. Maar is ook moeilijk om tegelijkertijd te filmen en te roken denk ik.
Plus je wilt geen verkeerd voorbeeld zijn voor al die tienermeisjes.
8 a 10quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna een kilo per week, wel veel hoor.
Hoeveel wil je er nog af dan?
Lekker zal het vast niet zijn nee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik heb zulke repen ook gehad toen ik eentijdje Boxbites had. Vind het niet echt heel lekkerHet is enorm plakkerig en geen hele fijne bite ofzo
Jill, vloggen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Een vriendin van me zat in Nijmegen bij bagels and beans en Jill was daar ook en ze rooktedat vlogt ze echt nooit
Dan ben je zelfs wel zo'n beetje kettingroker, wel knap dan eigenlijk dat je nooit pakjes ziet liggen ofzo daar in huis.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt raar hè. Ze zei dat ze er twee in één uurtje had. En ze was met die vriendin Anouk en haar kind. Beetje vaag. Had het echt niet verwacht.
Best wel toch.quote:
Ja heb het nog nooit gezien. Heb wel haar appartement gezien vanuit de treinquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je zelfs wel zo'n beetje kettingroker, wel knap dan eigenlijk dat je nooit pakjes ziet liggen ofzo daar in huis.
[..]
Best wel toch.
2 broodjes pindakaas, 2 gebakken eitjes en een bak druivenquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb vandaag gegeten: 2 bruine boterhammen met nutella, en een half bakje kersen
Potente boyquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 broodjes pindakaas, 2 gebakken eitjes en een bak druiven
Heh?quote:
Joh ik gebruik hem toch niet.quote:
havermout met banaan en rozijnen, hotdog, snoepjes en mueslireepquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb vandaag gegeten: 2 bruine boterhammen met nutella, en een half bakje kersen
lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb vandaag een stuk taart gegeten. Lekker suikerrijke, calorievolle, vette slagroomtaart. Oh met een aardbei erop #compensatie
Dat is niet zo heel veelquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
havermout met banaan en rozijnen, hotdog, snoepjes en mueslireep
Nu weet ik waarom ik honger heb
Goed bezig hoor. Hoe lang wil je geen vlees eten, of ga je daarna nog door?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker
[..]
Dat is niet zo heel veel
Ik heb trouwens al 3 weken geen vlees gegetenBen bezig met een vega challenge
Netjes. Heb verleden jaar ook vega challenge gedaan,van 2 weken dan welquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker
[..]
Dat is niet zo heel veel
Ik heb trouwens al 3 weken geen vlees gegetenBen bezig met een vega challenge
Ik wilde in principe eerst het een maand volhouden, maar het gaat me eigenlijk super makkelijk afquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Hoe lang wil je geen vlees eten, of ga je daarna nog door?
Valt wel mee, gewoon andere mindset en in plaats van aardappel groente vlees, gewoon aardappelen groente vegavleesquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes. Heb verleden jaar ook vega challenge gedaan,van 2 weken dan welMaar best pittig wel
Oh als ik patat bestel dan eet ik zo 1500 kcal weg hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
Gister 3 mini kaassoufles 2 bitterballen en een frikandel gegeten op het werk
Fuck kcal
ja, maar jij bent ook een bolletjequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
Gister 3 mini kaassoufles 2 bitterballen en een frikandel gegeten op het werk
Fuck kcal
red ik ook makkelijk door alleen al aanwezig te zijn op mn werk #foodlifequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh als ik patat bestel dan eet ik zo 1500 kcal weg hoor
valt vies mee tegenwoordig 😉quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook een bolletje
Prima toch als je het vegavlees ook gewoon lekker vindt?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wilde in principe eerst het een maand volhouden, maar het gaat me eigenlijk super makkelijk afNou moet ik bekennen dat ik in sommige gerechten gewoon het vlees vervang door vegavlees maar goed
Ik zit er aan te denken om het gewoon tot 2 maanden te verlengen
En daarna gewoon langzaam naar maximaal 1 a 2x vlees eten in de week. Het ging mij er niet om dat ik helemaal geen vlees meer ga eten, maar eerder om mijn vleesconsumptie drastisch te verminderen
ik eet juist amper op werkquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
red ik ook makkelijk door alleen al aanwezig te zijn op mn werk #foodlife
Ik doe altijd via thuisbezorgd dan. Minimum is 10 euro bestellen, zonder bezorgkosten dan dus dat vind ik dan wel meevallen 1x per 2 weken ofzo. Dan moet je het er ook maar van nemen hequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
red ik ook makkelijk door alleen al aanwezig te zijn op mn werk #foodlife
Ja dit vraagt om fotos he dat snap je zelf ook welquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik pluk er eentje van de straat brb.
Begin wel goed lichaam te krijgen van zwemmen tbh
Nee dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Prima toch als je het vegavlees ook gewoon lekker vindt?
Maar wel goed van je. Ik wil ook niet helemaal vega te zijn maar want bij anderen vind ik het toch gewoon handig als ze er geen rekening mee hoeven te houden, maar in mijn eentje probeer ik het wel, en sinds kort ook gestopt met melkproducten.
s&gquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh bij mij zit er in de buurt een snackbar die dat voor 6 euro doetquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe altijd via thuisbezorgd dan. Minimum is 10 euro bestellen, zonder bezorgkosten dan dus dat vind ik dan wel meevallen 1x per 2 weken ofzo. Dan moet je het er ook maar van nemen he
Ja hier sta ik dan ook weer niet bij stil.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit vraagt om fotos he dat snap je zelf ook wel
quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hier sta ik dan ook weer niet bij stil.Ik en mijn grote mond.
oh thuisbezorgd is al paar maanden geledenquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe altijd via thuisbezorgd dan. Minimum is 10 euro bestellen, zonder bezorgkosten dan dus dat vind ik dan wel meevallen 1x per 2 weken ofzo. Dan moet je het er ook maar van nemen he
Kijken of het dan beter gaat met mijn huid enzo, niet dat het daar zo slecht mee gaat maar ik wilde het wel eens proberen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dus ookOf dan moeilijk gaan doen in een restaurant
![]()
Waarom gestopt met melkproducten?
oh shitquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijken of het dan beter gaat met mijn huid enzo, niet dat het daar zo slecht mee gaat maar ik wilde het wel eens proberen.
En melk is milieutechnisch ook niet echt veel beter dan vlees.
Maar zonder kaas leven, vind het nog best moeilijk.
Overgemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
Ik verkoop bikinifoto's van flips 7,50 ps en 3 voor 20
ik hou wijs m`n mondquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh bij mij zit er in de buurt een snackbar die dat voor 6 euro doet![]()
Dat is een grote friet met satesaus en 2 bamischijven
Patatje oorlog, frikandel speciaal, broodje kroket. Kom je daar wel op uit toch?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Voor meer dan 10 euro van de snackbar eten lijkt me wel een uitdaging.
Daar kun je een gezin mee voeden man.
na een grote friet en 2 bamischijven zit ik wel vol hoor, zou ook niet weten wat je anders er nog allemaal bij moet bestellenquote:
Groot patatje oorlog, 2 frikandellen, pikanto en satekroket is 10 euro hierquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Patatje oorlog, frikandel speciaal, broodje kroket. Kom je daar wel op uit toch?
4 personen patat, een grote bak satesaus en 4 frikandellen was bij de snackbar waar ik werkte ook een tientjequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Patatje oorlog, frikandel speciaal, broodje kroket. Kom je daar wel op uit toch?
Denk het nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je patat bestellen dan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
na een grote friet en 2 bamischijven zit ik wel vol hoor, zou ook niet weten wat je anders er nog allemaal bij moet bestellen
Krijg jij dat allemaal weg in één maaltijd?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groot patatje oorlog, 2 frikandellen, pikanto en satekroket is 10 euro hier
Sowieso in de stad heb je zoveel snackbars dat je wel even erheen kan lopen lijkt mij.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
4 personen patat, een grote bak satesaus en 4 frikandellen was bij de snackbar waar ik werkte ook een tientje
Hebben ze daar niet, alleen frietquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je patat bestellen dan.
Die dag erna sportschooltje. Is allemaal niet zo heel ergquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg jij dat allemaal weg in één maaltijd?
Snackbars die friet verkopen neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet, alleen friet
Ik ken trouwens wel een snackbar die 2 menulijsten heeft, 1 met friet en 1 met patatde patat is 10 cent duurder
En na het eten zit je nog ff een halfuur op het toilet het er wel weer uit te schijtenquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die dag erna sportschooltje. Is allemaal niet zo heel erg
Nou ik zou na een groot patatje oorlog misschien nog één snack weg kunnen krijgen, maar dan zou ik me al opgeblazen voelen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die dag erna sportschooltje. Is allemaal niet zo heel erg
Valt mee hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En na het eten zit je nog ff een halfuur op het toilet het er wel weer uit te schijten
Dat heb je eerder als je Chinees eet, dan gaat alles er meteen uit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En na het eten zit je nog ff een halfuur op het toilet het er wel weer uit te schijten
dikke mensen bestellen altijd zoveelquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg jij dat allemaal weg in één maaltijd?
jij bent een klein miezerig mannetjequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik zou na een groot patatje oorlog misschien nog één snack weg kunnen krijgen, maar dan zou ik me al opgeblazen voelen hoor
En als mijn oma twee wielen had, dan was ze een fietsquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee hoor![]()
Als je verder gewoon gezond eet
Zou nog wel broodje kroket daarbij kunnen nemen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dikke mensen bestellen altijd zoveel
Gewoon patatje pinda en frikandel speciaal is ruim voldoende
Wel een opoefiets danquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En als mijn oma twee wielen had, dan was ze een fiets
Valt wel mee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij bent een klein miezerig mannetje
Het is ook niet zo erg om veel te eten. Maar wel leuker voor je bloedvaten als je er dan veel fatsoenlijk voedsel instopt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:43 schreef JanCees het volgende:
fok-it en ik zijn gewoon grote gezonde mannen die veel moeten eten
quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:43 schreef JanCees het volgende:
Je bent gewoon vies dik dus.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:43 schreef JanCees het volgende:
Ik las Dany. Die is ook vies dikquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent gewoon vies dik dus.
Davy 2.0
spieren maatquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent gewoon vies dik dus.
Davy 2.0
Hap hapquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat al dik vind heb je een bijzonder raar wereldbeeld.
Ze houden hier alleen van gratenpakhuizen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat al dik vind heb je een bijzonder raar wereldbeeld.
Zo geilquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze houden hier alleen van gratenpakhuizen.
Maar je moet je toch ergens aan kunnen vasthouden.
Ik mag dan zelf wel vies dun zijn, ik val daar totaal niet op bij meisjes die dat zijnquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze houden hier alleen van gratenpakhuizen.
Maar je moet je toch ergens aan kunnen vasthouden.
Gewoon wat lovehandles ja tochquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
Al zijn armkwabben misschien niet de beste handvaten.
Dan moet je echt dikker worden, anders zie je er miezerig uit naast je voluptueuze wulpse dame.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag dan zelf wel vies dun zijn, ik val daar totaal niet op bij meisjes die dat zijn
Dat is wel echt ecto jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben ook echt bizar dun trouwens67 kilo voor iemand van 187
Ja maar ik kan nu eenmaal niet zoveel eten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je echt dikker worden, anders zie je er miezerig uit naast je voluptueuze wulpse dame.
JR is ongeveer even dik als Emilia haar bovenarm.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je echt dikker worden, anders zie je er miezerig uit naast je voluptueuze wulpse dame.
Maar waarom dan tochquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ikheb ook een andere leuke dame gevonden gisterquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou Emilia haar pussy wel willen eten ja.
Ik 10 kilo lichter en 10 cm kleinerquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Jezus wat een sletquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikheb ook een andere leuke dame gevonden gister
Wat een eng meisje zeg.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eng zegt tiequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een eng meisje zeg.
Waar kijk jij allemaal naar op YouTube :s
Vrouw heeft seks met bloedzuigers in vagijnquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een eng meisje zeg.
Waar kijk jij allemaal naar op YouTube :s
Ach joh smeer het door je haar, gratis gelquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:53 schreef Fok-it het volgende:
Beetje klaarkomen op speakertjes, niks mis mee
omfgquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouw heeft seks met bloedzuigers in vagijn
Dit is pas een eng meisje
Uh?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach joh smeer het door je haar, gratis gel
Bah vieze wijven.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouw heeft seks met bloedzuigers in vagijn
Dit is pas een eng meisje
quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JR is ongeveer even dik als Emilia haar bovenarm.
Hallo Opsoquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zo'n gvd perenvorm dat al m'n vet nergens is behalve heupen
wat een kankerhoerquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had hij maar wat te beffenquote:
Nou nouquote:
Een drakendildo.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Moet ik nog iets meenemen
Komkommer voor paxquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
mooi trots op je.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mooi, ja goed heb alle tentamens van jaar 2 gehaald
pondje coke.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snoof ooit coke maar de ijsblokjes blokkeerde mijn neusgaten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
JAJA WAAROM DAN COKE GAAAN SNUIVENNN?
Lueken garpje hoor haagsquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snoof ooit coke maar de ijsblokjes blokkeerde mijn neusgaten.
dus zo kom jij van je pandapunten afquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ogen dicht en je merkt geen verschil
heb er nu 1quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
dus zo kom jij van je pandapunten af
binnenkort maar even weer cruisen tochquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb er nu 1
Gelukkig geen student meer
wat ouderwetsquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
binnenkort maar even weer cruisen toch
ik pijp nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe vind jij mannen om je te pijpen dan? grindr?
epische grapquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb goede pijpekrulletjes ja
wacht al hele tijdquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik mn friese arische god whatsappen.
Joquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
ik kan friese volkslied wel zo opdreunen na 10 jaar seizoenskaartquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent achterhoeks ofzo
Oh nee drent
so thirstyquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
nee hij moet je nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
hij jou ook niet dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik heb zn nr een week en nog steeds niet geappt wat thirsty
en hij jou ook niet?quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik heb zn nr een week en nog steeds niet geappt wat thirsty
Had geen whatsapp, dat wist hij. M'n iphone was weg voor reparatie.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan had je geen week moeten wachten
Gelijk die avond/volgende dag appen
app dan nuquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had geen whatsapp, dat wist hij. M'n iphone was weg voor reparatie.
waar heb je hem ontmoet?quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had geen whatsapp, dat wist hij. M'n iphone was weg voor reparatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |